László Bölöni

Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Εγώ πάλι είμαι άπληστος...να παίζουν οι παίκτες στις σωστές θέσεις με κανονικό σύστημα... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Rizla έγραψε:
XTT έγραψε:
sporos123 έγραψε:
το τριτο θα ηταν να μας αδειασει την γωνια αυτο το ορθιο καδρονι ο παπαζογλου..... :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :opaokara: :opaokara:
ε οχι και καδρονι...Εικόνα

δες βλεμα, δες κορμοστασια, δες χρωματα, δες ομορφια. αν η φωτογενια μετρουσε......
Δες και τον σταυρό στο στήθος!
Aυτο τωρα με το σταυρο καλο ειναι? :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]

ΘΕΜΑ: László Bölöni :?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sera4 »

teod1980 έγραψε:Εγώ πάλι είμαι άπληστος...να παίζουν οι παίκτες στις σωστές θέσεις με κανονικό σύστημα... :mrgreen:
εσυ ασε τα ονειρα και προσγειωσου στην πραγματικοτητα.... :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kourdos »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:
XTT έγραψε:
το τριτο θα ηταν να μας αδειασει την γωνια αυτο το ορθιο καδρονι ο παπαζογλου..... :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :opaokara: :opaokara:
ε οχι και καδρονι...Εικόνα

δες βλεμα, δες κορμοστασια, δες χρωματα, δες ομορφια. αν η φωτογενια μετρουσε......

[youtube]xURHN7gPUjc&feature=player_embedded#at=30[/youtube]

Γεια σου γάτα Θανάση!
Ιταλέ, απίστευτα αστείο :lol: το εύθραστο του παίκτη βέβαια μου θύμισε και λίγο Μούσλι :twisted:

O Boloni μάλλον δεν μπορεί να κάνει τίποτα σε τέτοιες περιπτώσεις... :?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kourdos την Παρ 10 Ιουν 2011, 09:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sera4 »

ε φτανει με τις παραθεσεις του σακη εδω μεσα... 8-)
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Δε ξερω αν το προσέξατε αλλα έχουμε μια ωραία ατμόσφαιρα,που
έλεγε κι ο Ηλιόπουλος.Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι..


ΥΓ Το πετροβόλημα επιτρέπεται απ 30η αγωνιστική και μετά ;)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gash04 »

Maximus έγραψε:Κοουτς, τo να παιζεις μπασκετ με τον Κωσταντινιδη, ειναι σαν να κλεβεις Εκκλησια...
Επι εποχές Άγγελου έκαναν κάτι τέτοιες προπονήσεις πάντως οι παίχτες μεταξύ τους. :lol:
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sporos123 »

kataramenos5 έγραψε:Δε ξερω αν το προσέξατε αλλα έχουμε μια ωραία ατμόσφαιρα,που
έλεγε κι ο Ηλιόπουλος.Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι..


ΥΓ Το πετροβόλημα επιτρέπεται απ 30η αγωνιστική και μετά ;)

τα καλαμποκια,απο ποτε επιτρεπονται???? :mrgreen: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sera4 »

Το γεμάτο 24ωρο του Μπόλονι

Αύριο ο Λάζλο Μπόλονι επιστρέφει στη Γαλλία για να ξεκουραστεί για λίγες μέρες, πριν έρθει στη Θεσσαλονίκη για μόνιμη εγκατάσταση σε περίπου δύο εβδομάδες...

Τη σημερινή μέρα, ο νέος προπονητής του ΠΑΟΚ δεν την άφησε να πάει χαμένη κι από το πρωί προσπαθεί να μάθει πράγματα για τη νέα του ομάδα, το νέο του περιβάλλον, αλλά και οτιδήποτε έχει να κάνει με τη νέα του αποστολή.

Από το πρωί, ο Μπόλονι πήρε τον Κωνσταντινίδη, με τον οποίο φαίνεται ότι πρόλαβαν να χτίσουν μία πολύ καλή σχέση κι έπιασαν δουλειά. Ο 58χρονος προπονητής, ζήτησε από τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας να πεταχτούν μέχρι τη Σουρωτή για να δει το χώρο, όπου προπονείται και προετοιμάζεται ο ΠΑΟΚ, ενώ ζήτησε να συναντηθεί με τον γυμναστή, αλλά και τον γιατρό της ομάδας για να γνωριστούν καλύτερα και να μιλήσουν για θέματα συνεργασίας.

Ο Μπόλονι θέλει μέχρι το βράδυ να έχει μάθει όσα περισσότερα πράγματα μπορεί για τη νέα του ομάδα και τις συνθήκες δουλειές, κατά η διάρκεια της μέρας είχε και συζητήσεις για τις προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ κι από αύριο, που επιστρέφει στη Νίκαια της Γαλλίας, η συνεργασία με τον Κωνσταντινίδη θα είναι τηλεφωνική.

Αυτή την ώρα ο Ρουμάνος προπονητής βρίσκεται και πάλι στην Τούμπα όπου πριν συζητήσει εκ νέου με πρόεδρο και τεχνικό διευθυντή κάνει μία νέα ξενάγηση και στους χώρους του γηπέδου, με τα αποδυτήρια και όχι μόνο...

paok24
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Λαμβανοντας υποψη την ικανοτητα του Ρουμανου στο να αναδεικνυει νεους παικτες περιμενω πως και πως να παραγγειλω φανελα Μαντσεστερ Γιουναϊτεντ που να λεει απο πισω "KOUTSIA 7"!!! :opaokara: :opaokara:
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Besuch »

Παντως, επειδη φοβαμαι οτι αυτο θα καταλογιστει πολυ ευκολα στα πλην του Λαζλο, το λεω απο τωρα...αλλο πραγμα η "αναδειξη του ταλεντου" και αλλο "η δημιουργια του". Θελω να πω οτι οποιος εχει οντως ταλεντο ισως βοηθηθει απο τον Μπολονι και κανει καρριερα, αλλα μην περιμενουμε θαυματα......τωρα θα αποδειχτει κατα ποσο υπαρχει ταλεντο σε καποιους παιχτες η εμεις (η και η ελληνικη πραγματικοτητα και υπερβολη) τους βαφτισαμε ταλεντα με το στανιο!
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sporos123 »

εχεις απολυτο δικιο.....αν καποιος απο τους νεαρους εχει ταλεντο κ βοηθηθει απο τον μπολονι κ παιξει θα ειναι θετικο.....αλλωστε ο ιδιος εχει δειξει οτι δν φοβαται να βαλει μικρους να παιξουν....μην εχουμε την εντυπωση οτι θα βαλει μεσα 6-7 απο τισ ακαδημιες κ θα παιξουν,θα βγαλουν ματια κ η ομαδα θα εχει κ αποτελεσματα.....αυτο ειναι απλα ουτοπικο.....αν καταφερει να βελτιωσει τους ηδη υπαρχοντες(κλαους,τσουκαλα,κουτσια) κ επι των ημερων του παρει θεση κ καθιερωθει εστω κ 1 παικτης απο τη β ομαδα,θα ειναι κερδος.........
Άβαταρ μέλους
vangelis183
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 00:45
Τοποθεσία: Stuttgart

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vangelis183 »

sporos123 έγραψε:τα καλαμποκια,απο ποτε επιτρεπονται???? :mrgreen: :lol: :opaokara:
 Εάν δεν κάνω λάθος τα καλμπόκια επιτρέπονται κατά το τέλος της δευτερης αγωνιστικής (εάν ειναι με γάυρο το ματς)... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sera4 »

Besuch έγραψε:Παντως, επειδη φοβαμαι οτι αυτο θα καταλογιστει πολυ ευκολα στα πλην του Λαζλο, το λεω απο τωρα...αλλο πραγμα η "αναδειξη του ταλεντου" και αλλο "η δημιουργια του". Θελω να πω οτι οποιος εχει οντως ταλεντο ισως βοηθηθει απο τον Μπολονι και κανει καρριερα, αλλα μην περιμενουμε θαυματα......τωρα θα αποδειχτει κατα ποσο υπαρχει ταλεντο σε καποιους παιχτες η εμεις (η και η ελληνικη πραγματικοτητα και υπερβολη) τους βαφτισαμε ταλεντα με το στανιο!
+++++++++ προπονητης ειναι ο ανθρωπος δεν ειναι θεος...
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από nikos123 »

OI KATA ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΜΠΟΛΟΝΙ...


Ο Λ.Μπόλονι, εκτός από ένας καλός προπονητής ο οποίος αγαπάει την πειθαρχεία και την σκληρή δουλειά εντός και εκτός γηπέδου, φημίζεται για την ευθύτητα με την οποία απαντά στις ερωτήσεις που κατά καιρούς του γίνονται...Απολαύστε μερικές από τις ατάκες του για να καταλάβετε του λόγου το αληθές...



«Για να αποκλείσουμε την Μπράγκα πρέπει να κατουρήσουμε αίμα!», είπε πριν τον επαναληπτικό των «32» του Γιουρόπα Λιγκ (2009) ως προπονητής της Σταντάρ. Οι παίκτες του δεν τον άκουσαν.

«Αν η γιαγιά μου είχε αρχ...ια, τότε θα την φώναζα παππού», απαντώντας σε ερώτηση «τι θα γινόταν αν...».

«Αν είχα τώρα ένα μαχαίρι θα αναρωτιόμουν. Ποιον να σκοτώσω πρώτο;». Λίγο μετά από μία ήττα με την Ζούλτε-Βάρεγκεμ.

«Δεν με ενδιαφέρει που ο Γιοβάνοβιτς τσακώθηκε με τον Μποκανί για την εκτέλεση του πέναλτι. Αυτόν που θέλω να χαστουκίσω στα κω....μέρια είναι ο Βιτσέλ»! Μετά την γνωστή ιστορία με το πέναλτι που μάλωσαν οι παίκτες του ποιος θα το εκτελέσει.

«Επιτέλους ξαναβρήκα τα... κωλόπαιδα μου». Αγαπημένη ατάκα προς τους παίκτες του, που τους θέλει να παίζουν σαν κωλόπαιδα και αλήτες στο γήπεδο.

«Κανείς παίκτης στον κόσμο δεν αξίζει 93 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από την μάνα μου που αξίζει περισσότερα!», λίγο μετά την μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο στην Ρεάλ.

«Οι παίκτες είναι μαζί μου; Δεν βλέπω οράματα. Πιστεύετε ότι είμαι τρελός;», λίγο πριν παραιτηθεί από την Σταντάρ.

«Κύριοι εγώ αύριο μεθαύριο θα φύγω. Θέλετε να περπατάτε στο δρόμο και να σας δείχνουν για μία ζωή; Σώστε την Λανς είναι στο δικό σας χέρι». Στην πρώτη του ομιλία όταν ανέλαβε την Λανς, ήταν απόλυτα ωμός. Βγήκε αληθινός..........

http://paoktsidikimatia.blogspot.com

Έκλαψα με το πρώτο :lol: :lol: :lol: .....αυτό με τα κώλοπαιδα πρέπει να το πει και στους δικούς μας :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”