Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Η αναμενόμενη ενδεκάδα θα ξεκινήσει για τον ΠΑΟΚ, αν κρίνει κανείς από τους 11 που κάνουν προθέρμανση. Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Κοντρέρας, Τσιρίλο, Λίνο, Τσουκαλάς, Γκαρσία, Ίβιτς, Βιεϊρίνια, Φωτάκης, Σαλπιγγίδης.
17.33 Στον πάγκο του ΠΑΟΚ θα καθίσουν οι Κρέσιτς, Σαβίνι, Πετρίσεβιτς, Σταφυλίδης, Μπαλάφας, Κουτσιανικούλης και Μουσλίμοβιτς
17.33 Στον πάγκο του ΠΑΟΚ θα καθίσουν οι Κρέσιτς, Σαβίνι, Πετρίσεβιτς, Σταφυλίδης, Μπαλάφας, Κουτσιανικούλης και Μουσλίμοβιτς
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
εγω σου κάνω 2 like όσα γκολάκια θα πετάξουμε στα γαυράκια σήμερα!PARASANDALOS έγραψε:καλης ποιοτητας χωρις να κολαει μονο για τΟΥς ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ εδω δοκιμασμενο
http://blinertv.blogspot.com/p/blinertv.html αντ1
http://www.chabka.us/ αλφα κυπρου ειναι ανοιχτο μπορειτε να δειτε απο τωρα εχει miky maous
οχι δοκιμασμενο αλλα σιγουρα εχει τον αγωνα ειναι τα παρακατω:
http://sportsmax.co.tv/ch1.html
http://www.stopstream.com/ch3.html
http://www.star-sports.eu/channel1.html
http://www.hwawshytv.info/
http://www.telefree.info/
http://www.ag1tv.info/
θελετε κ αλλαα?????????? βαριεμε να ψαξω....![]()
![]()
καντε like αν σας αρεσε![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΑΡΦΩΣΤΟΝ ΤΟΝ ΓΚΕΙ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
yiannisPAOKitalia έγραψε:Η αναμενόμενη ενδεκάδα θα ξεκινήσει για τον ΠΑΟΚ, αν κρίνει κανείς από τους 11 που κάνουν προθέρμανση. Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Κοντρέρας, Τσιρίλο, Λίνο, Τσουκαλάς, Γκαρσία, Ίβιτς, Βιεϊρίνια, Φωτάκης, Σαλπιγγίδης.
17.33 Στον πάγκο του ΠΑΟΚ θα καθίσουν οι Κρέσιτς, Σαβίνι, Πετρίσεβιτς, Σταφυλίδης, Μπαλάφας, Κουτσιανικούλης και Μουσλίμοβιτς
Μην κρινεις για να μην κριθεις... :ugeek:
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
ΠΑΟΚΑΡΑ Σ' ΑΓΑΠΩΩΩΩΩ
ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩΩΩΩΩ
ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟΟΟΟΟ
ΣΤΟΝ ΠΥΥΥΥΡΓΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟΟΟΟΟ!
ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩΩΩΩΩ
ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟΟΟΟΟ
ΣΤΟΝ ΠΥΥΥΥΡΓΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟΟΟΟΟ!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
17.48 Ανακοινώνονται οι ενδεκάδες.
Για τον Ολυμπιακό θα παίξουν Νικοπολίδης, Τοροσίδης, Αβράαμ, Μέλμπεργκ, Μπράβο, Μοντεστό, Ιμπαγάσα, Ρόμενταλ, Ριέρα, Μιραλάς και Πάντελιτς.
Για τον ΠΑΟΚ, Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Λίνο, Γκαρσία, Τσουκαλάς, Ίβιτς, Φωτάκης, Βιεϊρίνια και Σαλπιγγίδης.
Για τον Ολυμπιακό θα παίξουν Νικοπολίδης, Τοροσίδης, Αβράαμ, Μέλμπεργκ, Μπράβο, Μοντεστό, Ιμπαγάσα, Ρόμενταλ, Ριέρα, Μιραλάς και Πάντελιτς.
Για τον ΠΑΟΚ, Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Λίνο, Γκαρσία, Τσουκαλάς, Ίβιτς, Φωτάκης, Βιεϊρίνια και Σαλπιγγίδης.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Χωρις εκπληξεις.Μακαρι να αποδωσει ο Ιβιτς.Ολοι να αποδωσουν φυσικα αλλα ο Ιβιτς ενα λογο παραπανω γιατι παιζει σημαντικο ρολο.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Αν τους πάρουμε σήμερα, τότε πρέπει να θεωρείτε δεδομένη η τιμωρία της Τούμπας.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Χτυπησαν το βοηθο οι αθεοφοβοι! Διακοψτε το παιχνιδι ρε!!!

-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
ΔΙΕΚΟΨΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!! ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ!!!!!! ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΔΡΑΣ!!!!!!! ΧΩΡΙΑ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΛΕΠΤΑ........
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa xaxaxaxaxaxa
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΦΑΟΥΛ ΣΤΟΝ ΣΑΛΠΙ ΟΧΙ? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΦΑΟΥΛ ΣΤΟΝ ΣΑΛΠΙ ΟΧΙ? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
κεκλεισμένων 2 αγωνιστικές και στα χαρτιά πρόκριση του γκει θα είχαμε αν γινόταν αυτό στην Τούμπα.
Τις μάνες σας ρε.,.,καργι@ληδες...
ΠΑΟΚ ΛΙΩΣΤΟΥΣ
Τις μάνες σας ρε.,.,καργι@ληδες...
ΠΑΟΚ ΛΙΩΣΤΟΥΣ
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell
Κοιταξτε τι φαουλ δεν εδωσαν! Πεντακαθαρα παει στα ποδια ο Παπαδοπουλος και δε δινει Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!!!
Νταξει τι να πει κανεις...
Νταξει τι να πει κανεις...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jpm4_neo την Τετ 19 Ιαν 2011, 18:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.