Ταινίες - σειρές
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Cinemania
Πιστεύω ότι στην σινεμανία χωράνε και σειρές και οι οποίες απευθύνονται σε ενήλικες....
Θα προτείνω λοιπόν στα αδέρφια τρείς σειρές καρτούν....
Το futurama είναι μια χαβαλεντζίδικη σειρά με πρωταγωνιστές πλάσματα στο 3000 μΧ
Το southpark είναι από τις σειρές που περνάνε οπωσδήποτε μηνύματα...Έχει δηλαδή κάποια προσφορά
Το τελευταίο και πιο ακραίο για μένα είναι το family guy
Ακραίο μαύρο χιούμορ....Πάρα πολλά άκυρα αστεία...Σίγουρα θα σας φτιάξει την διάθεση...
http://www.imdb.com/title/tt0182576/
http://www.imdb.com/title/tt0121955/
http://www.imdb.com/title/tt0149460/
Θα προτείνω λοιπόν στα αδέρφια τρείς σειρές καρτούν....
Το futurama είναι μια χαβαλεντζίδικη σειρά με πρωταγωνιστές πλάσματα στο 3000 μΧ
Το southpark είναι από τις σειρές που περνάνε οπωσδήποτε μηνύματα...Έχει δηλαδή κάποια προσφορά
Το τελευταίο και πιο ακραίο για μένα είναι το family guy
Ακραίο μαύρο χιούμορ....Πάρα πολλά άκυρα αστεία...Σίγουρα θα σας φτιάξει την διάθεση...
http://www.imdb.com/title/tt0182576/
http://www.imdb.com/title/tt0121955/
http://www.imdb.com/title/tt0149460/
Re: Cinemania
Το family guy κυκλοφορεί και σε ταινία "Family Guy the movie", η οποία ως συνήθως είναι λίγο χειρότερη από τη σειρά. Βέβαια ο προπάτορας όλων των μοντέρνων κωμικών / σατιρικών σειρών είναι...
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
A little touched or so we're told
Killed his wife 'cause she had a cold.
Might as well, she was gettin' old.
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
He's quick with a gun, and his job ain't done.
Killed his wife by twenty-one, he's Psy-cho Dad!
Who's that riding in the sleigh.
Who's that firing along the way.
Who's got the most popped on christmas day?
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
Who is the tall, dark stranger there.
The one with the gun and the icy stare.
The one with the scalp of his ex-wife's hair.
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad!
He's a durn good pa, but he hates the law.
He's to eat it raw, Psycho Dad!
Who's that ridin' across the plain.
Who's lost count of the wives he's slain.
Who is the man who's plum insane!
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad!
Who's gonna ride into the sun?
Who's the man with the itchy gun?
Who's the man who kills for fun?
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
αντιγραφή από
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
A little touched or so we're told
Killed his wife 'cause she had a cold.
Might as well, she was gettin' old.
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
He's quick with a gun, and his job ain't done.
Killed his wife by twenty-one, he's Psy-cho Dad!
Who's that riding in the sleigh.
Who's that firing along the way.
Who's got the most popped on christmas day?
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
Who is the tall, dark stranger there.
The one with the gun and the icy stare.
The one with the scalp of his ex-wife's hair.
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad!
He's a durn good pa, but he hates the law.
He's to eat it raw, Psycho Dad!
Who's that ridin' across the plain.
Who's lost count of the wives he's slain.
Who is the man who's plum insane!
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad!
Who's gonna ride into the sun?
Who's the man with the itchy gun?
Who's the man who kills for fun?
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
αντιγραφή από
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.cfhf.net/lyrics/psycho.htm
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Cinemania
Όλες οι σειρές κάνουν και μια ταινία...
πχ
southpark:southpark the movie
family guy:the untold story of stewie griffin
futurama:The Beast With A Billion Backs
bender's game και ακόμη μια που μου διαφεύγει το όνομα....
πχ
southpark:southpark the movie
family guy:the untold story of stewie griffin
futurama:The Beast With A Billion Backs
bender's game και ακόμη μια που μου διαφεύγει το όνομα....
-
- Δημοσιεύσεις: 2110
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Cinemania
17 απριλιου η μεγαλη επιστροφη του prison break για τα τελευταια επεισοδια της σειρας που ειχε 2 πρωτους υπεροχους κυκλους,εναν τριτο κακιστο και εναν τεταρτο μετριο...
Στα τελευταια επεισοδια θα εχουμε την επιστροφη παλιων προσωπων οπως του c-note
Στα τελευταια επεισοδια θα εχουμε την επιστροφη παλιων προσωπων οπως του c-note

Re: Cinemania
οντως επιτελους επιστρεφει για να κανει φιναλε το πρισον μπρεικ... παντως για μενα ο πρωτος κυκλος ηταν γαματος, ο δευτερος δεν μου αρεσε καθολου,ο τριτος προσπαθησε να αντιγραψει την επιτυχια του πρωτου και για αυτο ασχολουταν παλι με φυλακες, αλλα ηταν απλα καλος...τωρα για τον τελευταιο ηταν καλος μεχρι ενα σημειο και μετα ψηλοκουρασε...
Re: Cinemania
Οποιος δεν εχει δει το Cloverfield το συνιστω ανεπυφυλαχτα.
Πολυ καλη ταινια , την ειχα δει στο σινεμα , και προσφατα την κατεβασα για να την ξαναδω, πολυ καλη περιπετεια , μονοκαμερη και με τρομερη δραση .
Και κατι διαφορετικο για να ανοιξουν τα μυαλα μας , προτεινω την " Η σιωπη της Λορνα" ειναι μια ταινια των αδερφων ΝΤΑΡΝΤΕΝ παραγωγης 2008 , με εντονα κοινωνικα στοιχεια που τους χαρακτηριζουν αλλωστε.
Πολυ καλη ταινια , την ειχα δει στο σινεμα , και προσφατα την κατεβασα για να την ξαναδω, πολυ καλη περιπετεια , μονοκαμερη και με τρομερη δραση .
Και κατι διαφορετικο για να ανοιξουν τα μυαλα μας , προτεινω την " Η σιωπη της Λορνα" ειναι μια ταινια των αδερφων ΝΤΑΡΝΤΕΝ παραγωγης 2008 , με εντονα κοινωνικα στοιχεια που τους χαρακτηριζουν αλλωστε.
-
- Δημοσιεύσεις: 2110
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Cinemania
Xμμμ,clonerfield,το ειδα και εγω στον κινηματογραφο και οι αποψεις της παρεας μου ηταν μοιρασμενες.Για μενα η ταινια ηταν καλουτσικη αλλα ειχε πολυ μετριο τελος...
Βεβαια μονο και μονο επειδη ειναι μονοκαμερο θριλερακι αξιζει να το δεις
Βεβαια μονο και μονο επειδη ειναι μονοκαμερο θριλερακι αξιζει να το δεις

Re: Cinemania
Prison Break Season 1 : Πολύ καλή (στο τέλος όμως είναι αστεία η απόδραση πάνω από το καλώδιο)
Prison Break Season 2 : Καλό ανθρωποκυνηγητό (Καμία σχέση με τον τίτλο της σειράς όμως)
Prison Break Season 3 : Καλή (με αρκετές αστείες σκηνές)
Prison Break Season 4 : Χαμός (ότι να ναι γίνεται...πολύ γέλιο)
Άντε να τελειώνει γιατί το ξεφτελίσανε πλέον...
Πάντως μια ταινία που θα σε κάνει να ξεχάσεις το Prison Break... είναι το ‘The Escapist’!
http://www.youtube.com/watch?v=LTFfhrX7uU4
Είναι μια πάρα πολύ καλό παιγμένη ταινία με πολύ ωραίο και έξυπνο σενάριο που σε κάνει να θες να την ξανά δεις.

Prison Break Season 2 : Καλό ανθρωποκυνηγητό (Καμία σχέση με τον τίτλο της σειράς όμως)
Prison Break Season 3 : Καλή (με αρκετές αστείες σκηνές)
Prison Break Season 4 : Χαμός (ότι να ναι γίνεται...πολύ γέλιο)
Άντε να τελειώνει γιατί το ξεφτελίσανε πλέον...

Πάντως μια ταινία που θα σε κάνει να ξεχάσεις το Prison Break... είναι το ‘The Escapist’!
http://www.youtube.com/watch?v=LTFfhrX7uU4
Είναι μια πάρα πολύ καλό παιγμένη ταινία με πολύ ωραίο και έξυπνο σενάριο που σε κάνει να θες να την ξανά δεις.

Re: Cinemania
Μητσο για το τελος θα σου ελεγα να την ξαναδεις γιατι σιγουρα δεν εχεις προσεξει μια λεπτομερια στο τελευταιο πλανο στο λουνα παρκ...gate4mitsos έγραψε:Xμμμ,clonerfield,το ειδα και εγω στον κινηματογραφο και οι αποψεις της παρεας μου ηταν μοιρασμενες.Για μενα η ταινια ηταν καλουτσικη αλλα ειχε πολυ μετριο τελος...
Βεβαια μονο και μονο επειδη ειναι μονοκαμερο θριλερακι αξιζει να το δεις
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1531
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Cinemania
αυτο ακριβως το σημειο ειναι και ολα τα λεφτα στη ταινια...μαζι με την καμερα πρωτου προσωπου φυσικα...Swordfire έγραψε:σιγουρα δεν εχεις προσεξει μια λεπτομερια στο τελευταιο πλανο στο λουνα παρκ...
κατα τα αλλα δεν εκστασιαστηκα, αλλα σκεφτηκα τη παταταρα θα ηταν αν γυριζοταν εντελως mainstream απο κανενα παραγωγο τυπου μπρουκενχαιμερ και ετσι δε χαλαστηκα.
ειδαμε εναν γκοτζιλα σε στυλ blair witch project!
πιτσα, μπυρα κλπ...

Re: Cinemania
ετσι ετσι και να παιζει καμια κοπελα στην παρεα να εχει φαει τις κουβερτες απο το φοβο...
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2081
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Cinemania
Κινηματογραφικά και τηλεοπτικά, η Μεγάλη Εβδομάδα έχει εξελιχθή σε σινε-αμάν. Δεν ξέρεις αν πρέπη να κλαις, να γελάς, να χτυπάς το κεφάλι σου στο ντοίχο ή και όλα μαζί.
Προσφέρεται μια κυριολεκτική πλημμυρίδα από «θρησκευτικής φύσεως» υλικό, μέσα στο οποίο άνετα παρεισφρέουν κάθε είδους μηνύματα, που δεν έχουν καμιά σχέση με το «τιμώμενο πρόσωπο», τον Ιησού. Ο οποίος τελικά μάλλον τείνει να μεταβληθή σε κομπάρσο, αν μη και σε σάκο.
Πιο τυπικό δείγμα αυτού του είδους «ανάγνωσης» των Παθών θεωρώ την αστροφυσικά αστρονομική χονδροκονομησιόν επιτυχία του Μελ Γκιμπσον «Ο Ξυλοδαρμός του Χριστού», όπου εκτυλίσσεται η αφήγηση του τελευταίου και μεγαλύτερου θαύματος του Ιησού, δηλαδή το πώς έφθασε μέχρι το σταυρό έχοντας προηγουμένως εισπράξει 6.666 ραβδισμούς, 57 πλήρη προγράμματα μαστίγωσης με ποικίλα μαστίγια, βοϊδοβούρδούλες, καμτσίκια, απλά και σύνθετα, μπουνιές και κλωτσές για 24 έργα κουνγκ φου και περισσότερα συνολικά από 40.000 άλλα είδη πληγμάτων, όπως καρεκλιές, ροπαλιές, κατσαβιδιές, γονατιές, κοφτές, αγκωνιές, σφαλιάρες, ορθόδοξες και ανάποδες μάπες, κουτουλιές, καλαμιές, ζβουριχτές, σκαμπίλια, χαστούκια, κατραπακιές, γιακάδες, στουμπηχτες, τσαρουχιες, καρυδωτές, ουρανοκατέβατες, πατσαβουριές, τσουπαρι, μάι γκερι, γιοπ τσάκι, γιοπ τβαγιού ματς και άλλες παραλλαγές πάνω στο βασικό θέμα (Γιαουρτωμοί δεν αναφέρονται).
Το σενάριο προέβλεπε και κάτι δικαννιές, οι οποίες παραλείφθηκαν για λόγους ΑΠΟΛΥΤΟΥ σεβασμού προς την ιστορική αλήθεια, που αποτελεί και τον ακρογωνιαίο λίθο του μεγαλουργήματος.
Να σκεφθούτε ότι στην ταινία δεν ομιλείται η αγγλική. ΟΛΑ τα κραξίματα και τα μπινελίκια είναι είτε στην αραμαϊκή είτε εις την λατινικήν. Χρήσις της ελληνικής γίνεται λίαν φειδωλή, κυρίως όταν ο δημιουργός του έργου Μελιος Δολλάριος Γύψων (Melius Dollarius Gibso) αναφέρεται εις τον άρτον αυτού τον επιούσιον (fortigum trapezogrammatiorum diarium).
Η πλάκα είναι ότι εγώ θα το ξαναδώ το έργο. Πρώτα-πρώτα για να ξαναμετρησω τις μπουνιές. Έχω την υπόνοια ότι με κλέβουν. Μετά, αξίζει τον κόπο μόνο και μόνο για τη σύντομη παρουσία ΟΧΙ της Μονικα Μπελλουτσι ως Μαρίας Μαγδαληνης αλλά της Ρουμάνας Μάγια Μοργκενστερν ως Παναγίας (Φυσικά, δεν υποτιμώ την Μπελλουτσι, μια παγκόσμια καλλονή. Απλά, η Μοργκενστερν, με το δικό της αυστηρό, επιβλητικό τρόπω, είναι ακόμα πιο ωραία…).
Όσο για τον All American Τζιμ Καβιζελ, πείθει ότι αντέχει ξύλο. Αλλά όχι… ΤΟΣΟ! Και φυσικά, δεν αποκλίνει ούτε κατά κεραία από την «παράδοση», που θέλει τον Ιησού «Άριο». Αυτό, θα ήταν γελοίο αν δεν ηταν σκοτεινό. Από κάπου, κάποτε, αποφασίσθηκε ότι ο διασημότερος Εβραίος της Ιστορίας… δεν μπορούσε να μοιαζη με Εβραίο. Δεν επιτρεπόταν! Είναι να είσαι Εβραίος και να μη σκας;
Και πάλι καλά ο Τζιμ Καβιζελ. Υπάρχει και ο αμερικανοτερότερος Τζεφφρυ Χαντερ στα «Πάθη του Χριστού». Ακόμα και ο Μαξ φον Συντοβ. Εκεί να δης… Εβραίο!...
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τουλάχιστον το έργο, όπου ο Σουηδός γίγαντας υποδύεται τον Ιησού, δεν είναι για αλγολαγνικους. Είναι απλά για Αμερικανούς. Πρόκειται για την «Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου» ή κάπως έτσι, του Τζωρτζ Στηβενς, αν δε με γελαη η μνήμη μου. Το είδα καλοκαίρι του ’65 στη Ν. Υόρκη στους 42 δρόμους. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η σοβαρότητα του Μαξ φον Συντοβ, που δεν τον ήξερα.
Ο μπεργκμανικος αυτός ηθοποιός έκανε μια υπεράνθρωπη προσπάθεια να κανη ζάφτι τον πιο καταδικαστικό ρόλο σε όλο τον κινηματογράφο και το κατάφερνε αξιοπρεπώς. Έβγαζε συγκίνηση, καθώς το έργο περιείχε τουλάχιστον πολλές σκηνές με διδασκαλία του Ιησού. Το πολύχρωμο κοινό σιγούσε και παρακολουθούσε. Και συμβαίνει λοιπόν η Σταύρωση και έρχεται και το «Τετέλεσται» και αρχίζει η καταιγίδα και ο σεισμός..
Και τώρα, πρέπει να εμφανισθη ο Ρωμαίος εκατόνταρχος, να πη το «Αληθώς, υιός Θεού ην ούτος!...». Και εμφανίζεται. Και το λέει. Και πέφτει το σινεμα. Μαύροι, καφε-ολεδες, Πορτορικανοι, Ιρλανδοί, Ιταλοί, Γιάνκηδες, μαχαιροβγάλτες δίπλα σε νερόβραστους, όλοι μαζί αγκαλιασμένοι και αδελφωμένοι, κυλιούνται αντάμα στο πάτωμα σωρός μαλλιά κουβάρια και κρατάνε την κοιλιά τους και τα παΐδια τους για να μην εκραγούν από τα γέλια! Μιλάμε, χαμός!
Διότι ο εκατόνταρχος είναι ο Τζων Γουεην. Με εκείνο το σαρδόνιο ύφος τετανικού “rictus” μόνιμα κολλημένο στη μάπα (ΠΟΙΟΣ Μητσοτάκης!...) έτσι που να είναι αδύνατο να καταλαβης αν ετοιμάζεται να πη «go for your gun, you thiev n’ polecat!” ή “ the pleasure’s been all mine ma’am!” ή «ksiyeesoo moo 17 sooblakia me ena mastelo djadjiki, pronto!...”
Κι έγινε σκέτο μουτι και το έργο και οι προσπάθειες του Μαξ και η συγκίνηση και όλα τα συναφή κόλπα! Ηθικό δίδαγμα: οι Αμερικανοί έχουν περισσότερη αυτογνωσία και χιούμορ από όσο νομίζουμε εμείς! Μολαταύτα, έχουν πρόβλημα με τα βιβλικά έργα. Η πιθανότητα να το πετύχουν, δεν είναι μεγάλη.
Τέλος πάντων, δητε το «Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο» του Παζολινι. Ακόμα καλύτερα, ακούστε τα «Πάθη Κατά Ματθαίο» του Ι.Σ.Μπαχ.
(Του Ηλία Μπαζίνα. «Φίλαθλος» Μ.Τετάρτη 15/4/2009)
Προσφέρεται μια κυριολεκτική πλημμυρίδα από «θρησκευτικής φύσεως» υλικό, μέσα στο οποίο άνετα παρεισφρέουν κάθε είδους μηνύματα, που δεν έχουν καμιά σχέση με το «τιμώμενο πρόσωπο», τον Ιησού. Ο οποίος τελικά μάλλον τείνει να μεταβληθή σε κομπάρσο, αν μη και σε σάκο.
Πιο τυπικό δείγμα αυτού του είδους «ανάγνωσης» των Παθών θεωρώ την αστροφυσικά αστρονομική χονδροκονομησιόν επιτυχία του Μελ Γκιμπσον «Ο Ξυλοδαρμός του Χριστού», όπου εκτυλίσσεται η αφήγηση του τελευταίου και μεγαλύτερου θαύματος του Ιησού, δηλαδή το πώς έφθασε μέχρι το σταυρό έχοντας προηγουμένως εισπράξει 6.666 ραβδισμούς, 57 πλήρη προγράμματα μαστίγωσης με ποικίλα μαστίγια, βοϊδοβούρδούλες, καμτσίκια, απλά και σύνθετα, μπουνιές και κλωτσές για 24 έργα κουνγκ φου και περισσότερα συνολικά από 40.000 άλλα είδη πληγμάτων, όπως καρεκλιές, ροπαλιές, κατσαβιδιές, γονατιές, κοφτές, αγκωνιές, σφαλιάρες, ορθόδοξες και ανάποδες μάπες, κουτουλιές, καλαμιές, ζβουριχτές, σκαμπίλια, χαστούκια, κατραπακιές, γιακάδες, στουμπηχτες, τσαρουχιες, καρυδωτές, ουρανοκατέβατες, πατσαβουριές, τσουπαρι, μάι γκερι, γιοπ τσάκι, γιοπ τβαγιού ματς και άλλες παραλλαγές πάνω στο βασικό θέμα (Γιαουρτωμοί δεν αναφέρονται).
Το σενάριο προέβλεπε και κάτι δικαννιές, οι οποίες παραλείφθηκαν για λόγους ΑΠΟΛΥΤΟΥ σεβασμού προς την ιστορική αλήθεια, που αποτελεί και τον ακρογωνιαίο λίθο του μεγαλουργήματος.
Να σκεφθούτε ότι στην ταινία δεν ομιλείται η αγγλική. ΟΛΑ τα κραξίματα και τα μπινελίκια είναι είτε στην αραμαϊκή είτε εις την λατινικήν. Χρήσις της ελληνικής γίνεται λίαν φειδωλή, κυρίως όταν ο δημιουργός του έργου Μελιος Δολλάριος Γύψων (Melius Dollarius Gibso) αναφέρεται εις τον άρτον αυτού τον επιούσιον (fortigum trapezogrammatiorum diarium).
Η πλάκα είναι ότι εγώ θα το ξαναδώ το έργο. Πρώτα-πρώτα για να ξαναμετρησω τις μπουνιές. Έχω την υπόνοια ότι με κλέβουν. Μετά, αξίζει τον κόπο μόνο και μόνο για τη σύντομη παρουσία ΟΧΙ της Μονικα Μπελλουτσι ως Μαρίας Μαγδαληνης αλλά της Ρουμάνας Μάγια Μοργκενστερν ως Παναγίας (Φυσικά, δεν υποτιμώ την Μπελλουτσι, μια παγκόσμια καλλονή. Απλά, η Μοργκενστερν, με το δικό της αυστηρό, επιβλητικό τρόπω, είναι ακόμα πιο ωραία…).
Όσο για τον All American Τζιμ Καβιζελ, πείθει ότι αντέχει ξύλο. Αλλά όχι… ΤΟΣΟ! Και φυσικά, δεν αποκλίνει ούτε κατά κεραία από την «παράδοση», που θέλει τον Ιησού «Άριο». Αυτό, θα ήταν γελοίο αν δεν ηταν σκοτεινό. Από κάπου, κάποτε, αποφασίσθηκε ότι ο διασημότερος Εβραίος της Ιστορίας… δεν μπορούσε να μοιαζη με Εβραίο. Δεν επιτρεπόταν! Είναι να είσαι Εβραίος και να μη σκας;
Και πάλι καλά ο Τζιμ Καβιζελ. Υπάρχει και ο αμερικανοτερότερος Τζεφφρυ Χαντερ στα «Πάθη του Χριστού». Ακόμα και ο Μαξ φον Συντοβ. Εκεί να δης… Εβραίο!...
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τουλάχιστον το έργο, όπου ο Σουηδός γίγαντας υποδύεται τον Ιησού, δεν είναι για αλγολαγνικους. Είναι απλά για Αμερικανούς. Πρόκειται για την «Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου» ή κάπως έτσι, του Τζωρτζ Στηβενς, αν δε με γελαη η μνήμη μου. Το είδα καλοκαίρι του ’65 στη Ν. Υόρκη στους 42 δρόμους. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η σοβαρότητα του Μαξ φον Συντοβ, που δεν τον ήξερα.
Ο μπεργκμανικος αυτός ηθοποιός έκανε μια υπεράνθρωπη προσπάθεια να κανη ζάφτι τον πιο καταδικαστικό ρόλο σε όλο τον κινηματογράφο και το κατάφερνε αξιοπρεπώς. Έβγαζε συγκίνηση, καθώς το έργο περιείχε τουλάχιστον πολλές σκηνές με διδασκαλία του Ιησού. Το πολύχρωμο κοινό σιγούσε και παρακολουθούσε. Και συμβαίνει λοιπόν η Σταύρωση και έρχεται και το «Τετέλεσται» και αρχίζει η καταιγίδα και ο σεισμός..
Και τώρα, πρέπει να εμφανισθη ο Ρωμαίος εκατόνταρχος, να πη το «Αληθώς, υιός Θεού ην ούτος!...». Και εμφανίζεται. Και το λέει. Και πέφτει το σινεμα. Μαύροι, καφε-ολεδες, Πορτορικανοι, Ιρλανδοί, Ιταλοί, Γιάνκηδες, μαχαιροβγάλτες δίπλα σε νερόβραστους, όλοι μαζί αγκαλιασμένοι και αδελφωμένοι, κυλιούνται αντάμα στο πάτωμα σωρός μαλλιά κουβάρια και κρατάνε την κοιλιά τους και τα παΐδια τους για να μην εκραγούν από τα γέλια! Μιλάμε, χαμός!
Διότι ο εκατόνταρχος είναι ο Τζων Γουεην. Με εκείνο το σαρδόνιο ύφος τετανικού “rictus” μόνιμα κολλημένο στη μάπα (ΠΟΙΟΣ Μητσοτάκης!...) έτσι που να είναι αδύνατο να καταλαβης αν ετοιμάζεται να πη «go for your gun, you thiev n’ polecat!” ή “ the pleasure’s been all mine ma’am!” ή «ksiyeesoo moo 17 sooblakia me ena mastelo djadjiki, pronto!...”
Κι έγινε σκέτο μουτι και το έργο και οι προσπάθειες του Μαξ και η συγκίνηση και όλα τα συναφή κόλπα! Ηθικό δίδαγμα: οι Αμερικανοί έχουν περισσότερη αυτογνωσία και χιούμορ από όσο νομίζουμε εμείς! Μολαταύτα, έχουν πρόβλημα με τα βιβλικά έργα. Η πιθανότητα να το πετύχουν, δεν είναι μεγάλη.
Τέλος πάντων, δητε το «Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο» του Παζολινι. Ακόμα καλύτερα, ακούστε τα «Πάθη Κατά Ματθαίο» του Ι.Σ.Μπαχ.
(Του Ηλία Μπαζίνα. «Φίλαθλος» Μ.Τετάρτη 15/4/2009)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Re: Cinemania
Πολύ σωστός!!
Και βλέποντας αυτήν την βδομάδα τα "Πάθη Του Χριστού" του Μελ Γκίμπσον αυτές τις σκέψεις έκανα. Δηλαδή για να κάνει καλή τηλεθέαση μια ταινία με θέμα Τον Χριστό πρέπει να ...τον σαπίσουν στο ξύλο;
Από την άλλη αν έβγάζαν μια ταινία που εστιάζει μόνο στο κύρηγμα του Ιησού φαντάζομαι το κοινό να λέει στις αίθουσες:
-"Πολύ μπανάλ ο σκηνοθέτης, μόνο μπλα μπλά και δράση μηδεν"
-"Μούφα το σενάριο ...προβλέψιμο το τέλος"
-"Μας τα παν και άλλοι αυτά ρε, το ξύλο πότε θα πέσει;"
Οπότε ποιος φταίει για αυτές τις ταινίες περισσότερο; Το χόλιγουντ ή το "φιλοθέαμον" και αιμοδιψές κοινό;
Και βλέποντας αυτήν την βδομάδα τα "Πάθη Του Χριστού" του Μελ Γκίμπσον αυτές τις σκέψεις έκανα. Δηλαδή για να κάνει καλή τηλεθέαση μια ταινία με θέμα Τον Χριστό πρέπει να ...τον σαπίσουν στο ξύλο;
Από την άλλη αν έβγάζαν μια ταινία που εστιάζει μόνο στο κύρηγμα του Ιησού φαντάζομαι το κοινό να λέει στις αίθουσες:
-"Πολύ μπανάλ ο σκηνοθέτης, μόνο μπλα μπλά και δράση μηδεν"
-"Μούφα το σενάριο ...προβλέψιμο το τέλος"
-"Μας τα παν και άλλοι αυτά ρε, το ξύλο πότε θα πέσει;"
Οπότε ποιος φταίει για αυτές τις ταινίες περισσότερο; Το χόλιγουντ ή το "φιλοθέαμον" και αιμοδιψές κοινό;

Re: Cinemania
Προσφατα ειδα το red cliff (πορφυρος λοφος) η ταινια βασιζεται σε αληθινη ιστορια για εναν εμφυλιο πολεμο που εγινε στην κινα. η μαχη αυτη λεγετε οτι αλλαξε ολη την ιστορια της χωρας.
πολυ καλη ταινια την προτεινω να την δειτε.

πολυ καλη ταινια την προτεινω να την δειτε.

