5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

οχι..ο Σιμαο ειναι καλο παιδι..υποδειγμα..τον θελει ολη η Ευρωπη,δεν παιζει βρωμικα και ειναι γρηγορος..Και ο Σαριεγκι ο καλυτερος γαμπρος..Κανει σπριντ γρηγοροτερα οταν βλεπει ξυλο παρα για να παιξει αμυνα..Οχι σαν και αυτον τον αλητη τον Γκαρσια.............

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Ακομα ο Βενετιδης και ο Σκοκο να παρουν κυπελλο ηθους...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Photis »

Έπρεπε να αποβληθεί ΚΑΙ ο Σιμάο....Ο Γκαρσία έκανε κάτι μαλακίες και πριν την αγκωνιά...κατι κλωτσιές από κάτω.Μην δίνεις δικαιώματα ρε πούστη μου μην δίνεις....Απαράδεκτος είσαι ρε πούστη...μην τον δίνεις δικαίωμα αφού θα τους γαμούσαμε τους βάζελους!

:?
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

μπράβο στη ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την ανακοίνωση τις με εκφράζει απόλυτα


10.05.2009 Ανακοίνωση ΠΑΕ ΠΑΟΚ




Το πρώτο παιχνίδι των play off είναι μια φωτογραφία της ελληνικής ποδοσφαιρικής κοινωνίας. Εκεί που η καθαρή αγωνιστική προσπάθεια, το πείσμα, το πάθος και η γνώση για το ποδόσφαιρο πρέπει να ανταγωνιστούν το κεφάλαιο, τη γνώση του παρασκηνίου και τη δημιουργία κλίματος. Σ αυτή τη μονομαχία το αποτέλεσμα ήρθε διπλό...
Ο κατά τεκμήριο καλύτερος διαιτητής της χώρας, ο οποίος μας έχει κάνει να τον σεβόμαστε και να τον εκτιμούμε, έκανε σήμερα ένα λάθος που έκρινε τον αγώνα. Ο ίδιος μας έχει πείσει ότι τα λάθη του είναι ανθρώπινα. Και πως είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να μείνει ανεπηρέαστος από το κλίμα των ημερών, από την παραφιλολογία των επισκέψεων στα γραφεία της Τούμπας, από την ανάγκη του Παναθηναϊκού να «σώσει» τη χρονιά του ή να διαλυθεί στα εξ ων πολυμετοχικά συνετέθη; Ο άνθρωπος Τάσος Κάκος λοιπόν αποβάλει ελαφρά την καρδία τον Garcia του ΠΑΟΚ, που δήθεν πρέπει να είναι και ευχαριστημένος που κατέκτησε τη 2η θέση. Ο άνθρωπος Τάσος Κάκος αφήνει στο παιχνίδι τον Simao του Παναθηναϊκού των δισεκατομμυρίων που «πρέπει» να κερδίσει την θέση του Champions League, την οποία όμως δεν είμαστε διατεθειμένοι να παραχωρήσουμε έτσι εύκολα…

Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κρίνει σκόπιμο να διευκρινίσει ότι για εμάς ο μόνος δρόμος για την επιτυχία είναι αυτός που ακολουθήσαμε μέχρι σήμερα. Η ειλικρίνεια, η πολύωρη προσπάθεια για να μην πάει χαμένο ούτε ένα ευρώ στην προσπάθεια εξυγίανσης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά και ανάπτυξης του αγωνιστικού τμήματος κι όχι μόνο. Ίσως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν έχουμε τη θέληση, ενδεχομένως και τη γνώση, να υπερκεράσουμε τις συγκεκριμένες οικονομικές μας δυνατότητες με μεθόδους παρασκηνίου και δημιουργίας κλίματος. Πρέπει να τονίσουμε ότι δεν μας ενδιαφέρει να μειώσουμε τον αντίπαλο, αλλά να εμφανιστούμε εμείς πιο δυνατοί.

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την προσπάθειά της. Δεν μπορούμε να απαντήσουμε στους ποδοσφαιριστές μας γιατί οι κίτρινες για τους άλλους είναι κόκκινες γι αυτούς. Δεν μπορούμε να δεχτούμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, ειδικά από το σημείο που τα play off δεν είναι για μας, αλλά για τους αντιπάλους μας μια δεύτερη ευκαιρία. Η διαδικασία ξεκίνησε τώρα και άτυχα. Όπως ξεπεράσαμε τις δύσκολες στιγμές μας, θα ξεπεράσουμε κι αυτή. Με έναν μόνο στόχο. Να διατηρηθεί το ήθος μας και το κεφάλι μας ψηλά…

Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Υ.Γ. Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στον Πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για την απώλεια του πατέρα του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Κυρ 10 Μάιος 2009, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vanroy
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 03:26
Τοποθεσία: Salonica Outskirts

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από vanroy »

Olorin έγραψε:Ο Γκαρσια δεχεται αντιαθλητικη ΣΚΑΡΙΑ απο τον Σιμαο και λογικα αντεδρασε, οπως θα εκανε καθε παικτης που σεβεται τον εαυτο του.

Αυτα που εκανε μετα δεν ηταν για κοκκινη σε ντερμπι. Αν δεχτουμε οτι ητανε κοκκινη του Γκαρσια, ο Σιμαο τι καρτα επρεπε να φαει για την σκαρια? Ο Σαριεγκι και ο Βυντρα, που κανανε τετοιο σπριντ για να την πεσουν στον Γκαρσια που απορω γιατι δεν το εχουν γυρισει σε 100αρι ακομα, αυτοι τι καρτα επρεπε να φανε?
Έτσι είναι. Ο παίκτης έχει στοχοποιηθεί. Λες και άμα φύγει θα αλλάξει τίποτα στο στημένο πρωτάθλημα. Το μόνο που θα γίνει είναι να χάσουμε τον καλύτερο αναστάλτικό μέσο που είχαμε μετά τον Σκαρτάδο και να ανακουφιστούν οι κάτω. Λες και δεν θα βρίσκουν αφορμή οι ομάδες του ΠΟΚ να σε αποβάλλουν παίκτες.

-Λίτσας με ΠΑΟ δεν μας δίνει πέναλτι και απόβάλλει τον Πέλλιο για διαμαρτυρία.
-Ψυχομάνης αποβάλλει τον βρύζα για 2 κάρτες για διαμρτυρία με ΟΣΦΠ στο κύπελλο και χάνουμε.
-Κουκουλάκης "δεν βλέπει" τον Αραμπατζή που του κάνουν φάουλ και αποβάλλει 2 εγκληματίες παίκτες του ΠΑΟΚ.
-Κάκος δεν βλέπει την σκαρια του Σιμάο και αποβάλλει Γκαρσία.
Και ένα σωρό παρομοια οποτε πάμε να χτυπήσουμε κορυφή.

Κάθε φορά το ίδιο σκηνικό γίνεται και μας κόβουν τα φτερά στο πιο στημένο πρωτάθλημα της ευρώπης.Δεν μας φταίει κανένας Γκαρσία αλλά αυτό το στημένο πρωτάθλημα που πάντα βρίσκουν τρόπο να σε σφάζουν και να σε βάζουν να τρώγεσαι με τα ρούχα σου.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

Photis έγραψε:Έπρεπε να αποβληθεί ΚΑΙ ο Σιμάο....
:?
αν αποβληθεί ο σιμάο η φάση τελειώνει εκεί. τελειώνει και δεν υπάρχει τίποτε άλλο ούτε το block του garcia στο σιμάο ούτε τίποτε
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paokovia »

Είναι αστείο να θεωρούμε ότι ο Pablo ενεργεί έτσι επειδή φωνάξαμε ένα σύνθημα.Αυτός ήταν πάντα και δεν πρόκειται να αλλάξει και ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας ξέρανε ποιος είναι όταν τον φέρανε.

Όσο για τη φάση...η κόκκινη είναι υπερβολικότατη (για να μην πω αστεία).
Δε ρίχνει αγκωνιά (σαν αυτες που δίνει ο Ντιόγκο ας πούμε σε κάθε παιχνίδι...), περισσότερο σπρώξιμο είναι....
αλλά φαίνεται το σπρώξιμο μπροστά είναι κίτρινη ενώ το σπρώξιμο με πλάτη είναι κόκκινη...
Και η σκαριά του Σιμάο όχι κίτρινη(2η) αλλά και απευθείας κόκκινη θα μπορούσε να δωθεί.
Και ο ίδιος παίκτης είναι που στον 1ο γύρο χτυπάει τον Garcia και τον αφήνει έξω για κάνα μήνα και....και φυσικά ούτε τότε είχε τιμωρηθεί...για να μην ξεχνιόμαστε...

Όσο "καλά παιδιά" και να είμαστε άμα θέλουν να μας γ@μήσουν θα μας γ@μήσουν.
Δεν θα ευνουχιζόμαστε εμείς μια ζωή επειδή δεν υπάρχει ισονομία.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από hitman »

Η συμπεριφορα του Παμπλο μας εχει κοστισει φετος ειναι γεγονος..δεν μπορει να συγκρατηθει..Απο την αλλη, εχοντας δεδομενο τον οξυθυμο χαρακτηρα του, αν ημουν στη θεση του και ερχομουν στην Ελλαδα μετα απο μια τεραστια καριερα και ερχοταν ενα μαυρακι 20 χρονων, τη μια να μου κανει κακωση στα πλευρα στο ματς του πρωταθληματος και την αλλη να μου κανει προβολη στον αστραγαλο, μεσα στο ιδιο μου το σπιτι, μπορει να αντιδρουσα και εγω ετσι...Κατακριτεος θα ημουν, δε λεω, αλλα με λενε Παμπλο Γκαρσια και πρεπει να με σεβονται και οχι να με προκαλουν..
Δεν τον δικαιολογω καθολου, κακο στην ομαδα κανει, το ιδιο ομως να εκανα και εγω.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Παντως στο football manager ειχε aggression 20 και πριν ερθει στον ΠΑΟΚ :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok87 »

ιδια ακριβως φαση με το κυπελλο με αρη που δεχτηκε σκαρια απο το νατσο.
Σε εκεινη τη φαση γιατι συγκρατηθηκε ρε γαμωτο?

Μη μου πειτε οτι ειχε προηγουμενα με το σιμαο απο τον 1ο γυρο λογω της αγκωνιας στα πλευρα, γιατι και με το νατσο εχει παρελθον..

Δεν μπορω να καταλαβω.



(Συμφωνω εν τελει με το ποστ του πλατωνα. http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... 59#p176759)
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από alexpaok4 »

paokovia έγραψε:Και η σκαριά του Σιμάο όχι κίτρινη(2η) αλλά και απευθείας κόκκινη θα μπορούσε να δωθεί.
Εδώ δεν έχεις δίκιο αδερφέ. Απευθείας κόκκινη; Το πιο πολύ κιτρινή!
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από alexpaok4 »

gate4mitsos έγραψε:Παντως στο football manager ειχε aggression 20 και πριν ερθει στον ΠΑΟΚ :)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Petm »

τελευταία φορα που τσέκαρα τους κανονισμούς πριν κάποια χρονια όταν το πόδι είναι σηκωμένο από το έδαφος είναι απευθείας κόκκινη. αν έχει αλλάξει αυτό τώρα , τότε παο πάσο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Κυρ 10 Μάιος 2009, 23:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paokovia »

alexpaok4 έγραψε:
paokovia έγραψε:Και η σκαριά του Σιμάο όχι κίτρινη(2η) αλλά και απευθείας κόκκινη θα μπορούσε να δωθεί.
Εδώ δεν έχεις δίκιο αδερφέ. Απευθείας κόκκινη; Το πιο πολύ κιτρινή!

Είναι επικίνδυνο παίξιμο φίλε...με τις τάπες πάει...σε άλλες χώρες πιθανότατα να δινόταν και κόκκινη...στο ελλάντα δεν βγάζουν ποτέ κόκκινες για επικίνδυνο παιχνίδι....
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από darklord »

Petm έγραψε:ο garcia έπρεπε να αποβληθεί γιατί ήταν ο καλύτερος παίκτης του γηπέδου.

ο garcia έπρεπε να αποβληθεί γιατί όλοι οι υπόλοιποι παίκτες έμοιαζαν μυρμήγκια μπροστά του.

ο garcia έπρεπε να αποβληθεί γιατί αντέδρασε στους τραμπουκισμούς του σιμάο , του ivanchitz και τον άλλον καλόπαιδων του ΠΑΟ.

ο garcia έπρεπε να αποβληθεί γιατί επί ένα ημίχρονο τους παίζαμε σαν τι γάτα με το ποντικάκι μέσα στην εστία τους.

ο garcia έπρεπε να αποβληθεί γιατί δεν έχουν τα αρχίδια να τον παίξουν στα ίσια. ο garcia πρέπει να πάρει το μπούλο από την ελλάδα γιατί οποιος σηκώνει το κεφάλι πρέπει να του κόψουμε.

αφού ήταν κόκκινη το μαρκάρισμα του garcia γιατί δε διεκόπηκε το παιχνίδι σε εκείνο το μαρκάρισμα αφού πλεονέκτημα δεν υπήρχε ??????????????????????????????????????????????????????

γιατί η κόκκινη δόθηκε αφου το ζήτησαν οι
παναθηναϊκοί απτό κακό????????????

αφού η αγκωνιά (που δεν είναι καν αγκωνιά) του garcia είναι κόκκινη η αγωνια του σιμάο στον ίβιτς γιατί είναι μονο κίτρινη???????????????????????

για μένα κόκκινη δεν υπάρχει. μια κίτρινη στο σιμάο και αποβολή (βασικά και απευθείας κόκκινη είναι γιατί το πόδι του είναι υψωμένο μισό metro από το έδαφος ) και κίτρινη (και πολύ βάζο) στο garcia.

επιτελους...ενας αδερφος που να με εκφραζει
νιωθω ντροπη που λυδωρουμε ετσι εναν παικτη του ΠΑΟΚ
πραγματικα ντρεπομαι για λογαριασμο μας.

τετοια προδοσια στον ΠΑΟΚ κ στις αρχες μας δεν μπορω να την κατανοησω.

Petm...respect τα πηρες απο το μυαλο μου ολα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”