Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Lord »

Σε γαλλικό σάιτ υπάρχει άρθρο που μιλάει για ενδιαφέρον για Κοντρέρας από Ρωσία μεριά.
Μάλλον παπάς είναι,μιας και δεν αναφέρει συγκεκριμένη ομάδα.. :roll:
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από paokmono »

navigator11 έγραψε:μπορεί να βγεί σε καλό.
για το υπόλοιπο της χρονιάς, δεν θα μας χαλάσει. Δεν είναι ο χειρότερος που έχουμε, ούτε μας περισσεύουν παίχτες στη θέση του.
Αλλά έχει συμβόλαιο μέχρι το 2012 και δεν τον θέλουν για τόσο πολυ.
Για να φύγει το καλοκαίρι με τα λεφτά που ψάχνει, πρέπει να πάρει χρόνο μέχρι τέλος της χρονιάς, μπας και κάνει καλές εμφανίσεις
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Αν υποψιαστω οτι δεν θα παρουμε ουτε καν δεξι μπακ και θα παμε με σναου και πετρισεβιτς μεχρι τελος θα πεθανω.Μα σε ποσο τραγικη οικονομικη κατασταση μπορει να ειναι η ομαδα,οσο περναει ο καιρος αρχιζω να ανησυχω πολυ εντονα.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από bane1980 »

Όσο δεν φεύγει τουλάχιστον άλλος ένας...Σνάου και ο μικρός και ενίοτε Κοντρέρας, μέχρι και Μπαλάφα θα δεις Δ.Μ.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

αν ειναι να παρουμε παλτουδια ας μην παρουμε κανεναν
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από bane1980 »

Και πως θα ξέρουμε εάν είναι παλτό ή όχι; από το utube?
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

δεν ειπα να το ξερεις εσυ και εγω......αυτος που θα τον παρει τον ''χ'' παικτη πρεπει να ξερει
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Rizla »

Παρασανδαλε μεχρι εκει που φτανει το παπλωμα...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Εγω οσο περναει ο καιρος νομιζω οτι πιο πολυ καιγομαστε για εναν οικονομικο διευθυντη.Κανενας καλος ελευθερος παιζει?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Rizla »

Τελικα μαλλον θα φυγει ο Κριστιανο...


Εξέλιξη με Κριστιάνο
26 Ιαν 2011 18:49, Από PAOK24

Στην Τούμπα τον περίμεναν τη Δευτέρα, τελικά δεν εμφανίστηκε, αλλά σήμερα ο ατζέντης του Κριστιάνο Μοράες έδωσε σημεία ζωής...


Ο Πορτογάλος ατζέντης του 27χρονου μεσοεπιθετικού, είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Παντελή Κωνσταντινίδη και τον ενημέρωσε ότι αύριο θα έρθει στη Θεσσαλονίκη.

Βέβαια μετά και την προηγούμενη αναβολή, υπάρχει μία επιφύλαξη, ωστόσο το γεγονός ότι εμφανίστηκε σήμερα και είπε ότι αύριο θα έρθει, δείχνει ότι μάλλον βρήκε κάποια ομάδα, που θέλει τον Βραζιλιάνο.

Ο ΠΑΟΚ περιμένει, ελπίζοντας ότι τελικά ο Κριστιάνο θα βρει κάποια ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του, έτσι ώστε να αδειάσει και μία θέση ξένου, ώστε να αποκτηθεί δεξιός μπακ, καθώς οι επιλογές, που έχει ο Κωνσταντινίδης, είναι μη κοινοτικοί...
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5569
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Κλείνει τις μεταγραφές με Ετό

Στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ βρίσκεται ο δεξιός μπακ της Ντιναμό Ζάγκρεμπ Ετό, ο οποίος μπορεί να αποκτηθεί ακόμα και ως ελεύθερος.

Μετά την απόκτηση του Αρίας ο Δικέφαλος του Βορρά είναι πολύ κοντά στην πραγματοποίηση άλλης μίας μεταγραφής.
Αυτή θα είναι και η τελευταία για την χειμερινή περίοδο, αφού τα οικονομικά της ΠΑΕ δεν επιτρέπουν περαιτέρω κινήσεις.
ύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, ο ΠΑΟΚ είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον 29χρονο δεξιό μπακ Ετό, ο οποίος τα τελευταία χρόνια αγωνίστηκε στην Κροατία και την ομάδα της Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Τα καλά νέα στην όλη υπόθεση είναι δυο. Πρώτον ο Ετό αν και Βραζιλιάνος έχει κοινοτικό διαβατήριο και έτσι δεν πιάνει θέση ξένου και δεύτερον μπορεί να μείνει ελεύθερος (παρότι έχει συμβόλαιο μέχρι το 2012) με αποτέλεσμα ο ΠΑΟΚ να μην πληρώσει τίποτα στην πρώην ομάδα του.
Όλα αναμένεται να ξεκαθαρίσουν μέσα στο επόμενο διήμερο και αν δεν υπάρξει κάποια εμπλοκή τότε ο παίκτης θα φορέσει τον Δικέφαλο στο στήθος.
σπορτ24
Δε ξέρω αν ίσχύει αλλά ο τύπος είναι πολύ καλός παίκτης και στην Τούμπα μαζί με τον Σαμίρ μας είχαν δυσκολέψει.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από DC »

Μπορεί να παίξει Ευρώπη;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Φαντάζομαι όχι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

DC έγραψε:Μπορεί να παίξει Ευρώπη;
αυτο ειναι το κυριο μελημα μας... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Πάντως είναι καλός παίκτης. Εγώ αυτό σχολίασα. 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”