Μάλλον παπάς είναι,μιας και δεν αναφέρει συγκεκριμένη ομάδα..
Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Σε γαλλικό σάιτ υπάρχει άρθρο που μιλάει για ενδιαφέρον για Κοντρέρας από Ρωσία μεριά.
Μάλλον παπάς είναι,μιας και δεν αναφέρει συγκεκριμένη ομάδα..
Μάλλον παπάς είναι,μιας και δεν αναφέρει συγκεκριμένη ομάδα..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
για το υπόλοιπο της χρονιάς, δεν θα μας χαλάσει. Δεν είναι ο χειρότερος που έχουμε, ούτε μας περισσεύουν παίχτες στη θέση του.navigator11 έγραψε:μπορεί να βγεί σε καλό.
Αλλά έχει συμβόλαιο μέχρι το 2012 και δεν τον θέλουν για τόσο πολυ.
Για να φύγει το καλοκαίρι με τα λεφτά που ψάχνει, πρέπει να πάρει χρόνο μέχρι τέλος της χρονιάς, μπας και κάνει καλές εμφανίσεις
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Αν υποψιαστω οτι δεν θα παρουμε ουτε καν δεξι μπακ και θα παμε με σναου και πετρισεβιτς μεχρι τελος θα πεθανω.Μα σε ποσο τραγικη οικονομικη κατασταση μπορει να ειναι η ομαδα,οσο περναει ο καιρος αρχιζω να ανησυχω πολυ εντονα.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Όσο δεν φεύγει τουλάχιστον άλλος ένας...Σνάου και ο μικρός και ενίοτε Κοντρέρας, μέχρι και Μπαλάφα θα δεις Δ.Μ.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
δεν ειπα να το ξερεις εσυ και εγω......αυτος που θα τον παρει τον ''χ'' παικτη πρεπει να ξερει
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Εγω οσο περναει ο καιρος νομιζω οτι πιο πολυ καιγομαστε για εναν οικονομικο διευθυντη.Κανενας καλος ελευθερος παιζει?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Τελικα μαλλον θα φυγει ο Κριστιανο...
Εξέλιξη με Κριστιάνο
26 Ιαν 2011 18:49, Από PAOK24
Στην Τούμπα τον περίμεναν τη Δευτέρα, τελικά δεν εμφανίστηκε, αλλά σήμερα ο ατζέντης του Κριστιάνο Μοράες έδωσε σημεία ζωής...
Ο Πορτογάλος ατζέντης του 27χρονου μεσοεπιθετικού, είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Παντελή Κωνσταντινίδη και τον ενημέρωσε ότι αύριο θα έρθει στη Θεσσαλονίκη.
Βέβαια μετά και την προηγούμενη αναβολή, υπάρχει μία επιφύλαξη, ωστόσο το γεγονός ότι εμφανίστηκε σήμερα και είπε ότι αύριο θα έρθει, δείχνει ότι μάλλον βρήκε κάποια ομάδα, που θέλει τον Βραζιλιάνο.
Ο ΠΑΟΚ περιμένει, ελπίζοντας ότι τελικά ο Κριστιάνο θα βρει κάποια ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του, έτσι ώστε να αδειάσει και μία θέση ξένου, ώστε να αποκτηθεί δεξιός μπακ, καθώς οι επιλογές, που έχει ο Κωνσταντινίδης, είναι μη κοινοτικοί...
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5569
Εξέλιξη με Κριστιάνο
26 Ιαν 2011 18:49, Από PAOK24
Στην Τούμπα τον περίμεναν τη Δευτέρα, τελικά δεν εμφανίστηκε, αλλά σήμερα ο ατζέντης του Κριστιάνο Μοράες έδωσε σημεία ζωής...
Ο Πορτογάλος ατζέντης του 27χρονου μεσοεπιθετικού, είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Παντελή Κωνσταντινίδη και τον ενημέρωσε ότι αύριο θα έρθει στη Θεσσαλονίκη.
Βέβαια μετά και την προηγούμενη αναβολή, υπάρχει μία επιφύλαξη, ωστόσο το γεγονός ότι εμφανίστηκε σήμερα και είπε ότι αύριο θα έρθει, δείχνει ότι μάλλον βρήκε κάποια ομάδα, που θέλει τον Βραζιλιάνο.
Ο ΠΑΟΚ περιμένει, ελπίζοντας ότι τελικά ο Κριστιάνο θα βρει κάποια ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του, έτσι ώστε να αδειάσει και μία θέση ξένου, ώστε να αποκτηθεί δεξιός μπακ, καθώς οι επιλογές, που έχει ο Κωνσταντινίδης, είναι μη κοινοτικοί...
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5569
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Δε ξέρω αν ίσχύει αλλά ο τύπος είναι πολύ καλός παίκτης και στην Τούμπα μαζί με τον Σαμίρ μας είχαν δυσκολέψει.Κλείνει τις μεταγραφές με Ετό
Στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ βρίσκεται ο δεξιός μπακ της Ντιναμό Ζάγκρεμπ Ετό, ο οποίος μπορεί να αποκτηθεί ακόμα και ως ελεύθερος.
Μετά την απόκτηση του Αρίας ο Δικέφαλος του Βορρά είναι πολύ κοντά στην πραγματοποίηση άλλης μίας μεταγραφής.
Αυτή θα είναι και η τελευταία για την χειμερινή περίοδο, αφού τα οικονομικά της ΠΑΕ δεν επιτρέπουν περαιτέρω κινήσεις.
ύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, ο ΠΑΟΚ είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον 29χρονο δεξιό μπακ Ετό, ο οποίος τα τελευταία χρόνια αγωνίστηκε στην Κροατία και την ομάδα της Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Τα καλά νέα στην όλη υπόθεση είναι δυο. Πρώτον ο Ετό αν και Βραζιλιάνος έχει κοινοτικό διαβατήριο και έτσι δεν πιάνει θέση ξένου και δεύτερον μπορεί να μείνει ελεύθερος (παρότι έχει συμβόλαιο μέχρι το 2012) με αποτέλεσμα ο ΠΑΟΚ να μην πληρώσει τίποτα στην πρώην ομάδα του.
Όλα αναμένεται να ξεκαθαρίσουν μέσα στο επόμενο διήμερο και αν δεν υπάρξει κάποια εμπλοκή τότε ο παίκτης θα φορέσει τον Δικέφαλο στο στήθος.
σπορτ24