Ζήσης Βρύζας
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ζήσης Βρύζας
clough
οταν βγαινεις και φωναζεις ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα καντο πραξη.αν του επαιξαν πουστια ας εβγαινε να το πει.δεν θα εχανε εφοσον μπορουσε να το αποδειξει.δεν προστατευεις τον ΠΑΟΚ αν αφηνεις πουστηδες να τον λυμαινονται.
ως τοτε ας παρει τον εγωισμο του και σε αλλη παραλια.το ξαναειπα.δεν θα κανει ο λαος τον ντετεκτιβ για να μαθει τι εγινε.τα μισολογα ειναι αδεφιστικα.και για να ειμαι δικαιος και ο ζαγορακης για την ιστορια αυτη μισολογα ειπε.
οταν βγαινεις και φωναζεις ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα καντο πραξη.αν του επαιξαν πουστια ας εβγαινε να το πει.δεν θα εχανε εφοσον μπορουσε να το αποδειξει.δεν προστατευεις τον ΠΑΟΚ αν αφηνεις πουστηδες να τον λυμαινονται.
ως τοτε ας παρει τον εγωισμο του και σε αλλη παραλια.το ξαναειπα.δεν θα κανει ο λαος τον ντετεκτιβ για να μαθει τι εγινε.τα μισολογα ειναι αδεφιστικα.και για να ειμαι δικαιος και ο ζαγορακης για την ιστορια αυτη μισολογα ειπε.
Re: Ζήσης Βρύζας
+ 1 9 2 6yiannisPAOKitalia έγραψε:Έχεις δίκιο, δεν πρέπει να τους εξισώνουμε.
Ο ένας ήταν απλώς ένας παίκτης που πήγε στον γαύρο. Κοινός προδότης.
Ο άλλος ήταν και πρόεδρος του ΠΑΟΚ...
ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ... ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ.
Re: Ζήσης Βρύζας
προσωπικά δε βλέπω τι συνεισφέρουμε είτε με το να κλαιγόμαστε, είτε με το να αφορίζουμε το Bρυζα. Το βιντεάκι πιο πάνω αρκεί χωρίς σχόλια και χωρίς τίποτε. ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του και τέλος.
ούτε προδότη τον θεωρώ ούτε τίποτε. Το βιντεάκι πιο πάνω με καλύπτει
ούτε προδότη τον θεωρώ ούτε τίποτε. Το βιντεάκι πιο πάνω με καλύπτει
Re: Ζήσης Βρύζας
Γιαυτο λεω οτι δεν ξερουμε τιποτα. Αν υιοθετησουμε τη θεωρια της πουστιας απο πλευρας παε ενδεχομενως ο Βρυζας δεν ειπε τιποτα (για Ζαγορακη ή οποιονδηποτε αλλο) για να μη βαλει φυτιλι και φυσικα στην περιπτωση αυτη ο μονος χαμενος θα ηταν ο ΠΑΟΚ και κανενας αλλος. Οντως θα ηταν μεγαλη μλκια μια κοντρα δυο ανθρωπων να βλαψει ολη την ομαδα. Τα πραγματα πρεπει να τα βλεπουμε σφαιρικα.barlow4 έγραψε:clough
οταν βγαινεις και φωναζεις ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα καντο πραξη.αν του επαιξαν πουστια ας εβγαινε να το πει.δεν θα εχανε εφοσον μπορουσε να το αποδειξει.δεν προστατευεις τον ΠΑΟΚ αν αφηνεις πουστηδες να τον λυμαινονται.
ως τοτε ας παρει τον εγωισμο του και σε αλλη παραλια.το ξαναειπα.δεν θα κανει ο λαος τον ντετεκτιβ για να μαθει τι εγινε.τα μισολογα ειναι αδεφιστικα.και για να ειμαι δικαιος και ο ζαγορακης για την ιστορια αυτη μισολογα ειπε.
Re: Ζήσης Βρύζας
Εμενα η σκεψη μου και ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης...
Ο παναθηναικος του γοντικα του πολεμη και δεν ξερω εγω...
Πληρουν της προυποθεσεις για τον βρυζα..
Εαν ναι για εμενα προσωπικα παντα μιλαω εχω μεγαλους ενδιασμους μετα....
Ο παναθηναικος του γοντικα του πολεμη και δεν ξερω εγω...
Πληρουν της προυποθεσεις για τον βρυζα..
Εαν ναι για εμενα προσωπικα παντα μιλαω εχω μεγαλους ενδιασμους μετα....
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Ζήσης Βρύζας
μιλάμε για μιά ομαδα με ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
ΠΟΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ τα τελευταια 2 χρόνια ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΑΘΑΣ κ ΕΝΑ ΟΦΣΑΙΝΤ
ΠΟΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ τα τελευταια 2 χρόνια ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΑΘΑΣ κ ΕΝΑ ΟΦΣΑΙΝΤ
-
zisis the end
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Re: Ζήσης Βρύζας
barlow4 έγραψε:clough
οταν βγαινεις και φωναζεις ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα καντο πραξη.αν του επαιξαν πουστια ας εβγαινε να το πει.δεν θα εχανε εφοσον μπορουσε να το αποδειξει.δεν προστατευεις τον ΠΑΟΚ αν αφηνεις πουστηδες να τον λυμαινονται.
ως τοτε ας παρει τον εγωισμο του και σε αλλη παραλια.το ξαναειπα.δεν θα κανει ο λαος τον ντετεκτιβ για να μαθει τι εγινε.τα μισολογα ειναι αδεφιστικα.και για να ειμαι δικαιος και ο ζαγορακης για την ιστορια αυτη μισολογα ειπε.
πραγματικα συμφωνω πολυ με τον clough μπορει οντως κατι να εγινε και ο ιδιος να μη θελει να το πει γιατι ετσι νομιζει οτι θα κανει καλο στην ομαδα δεν συμφωνω αλλα το καταλαβαινω....εξαλλου ποσεσ φορεσ εχουμε δει να γινονται πουστιες που δεν αποδεικνυονται.τωρα γτ αμα ειναι αληθεια θα φαω τρελη φρικη γτ ο βρυζας ειναι το πουλεν μου δε δεχομαι απο τη μια να μου φορασ μπλουζιτσα ο παοκ πανω απο ολα να υποκλινεσαι στον κοσμο και να καλεις για ενοτητα και να πηγαινεις στο βαζελο.αλλα μεχρι εδω μιλαει το συναισθημα.ο ανθρωπος μπορει οντωσ να το ειδε επαγγελματικα να ειπε δεν εχω η με τις παρουσες συνθηκες δε μπορω να δωσω τπτ στον ΠΑΟΚ οποτε αφου γουσταρω να ειμαι τ.δ παω εκει που μου δινουν τα καλυτερα.και δεν εχει να κανει με την αγωγη του η μα τις αξιες του.εχει μια οικογενεια πρεπει να δουλευει ζει απο αυτο.....ενας ανθρωπος οσα λεφτα και να εχει ειναι καλο να συνεχιζει να δουλευει και να μην τρωει τα ετοιμα.τωρα αν ειναι προδοτης επι τις ουσιεσ δεν εγκατελειψε τον ΠΑΟΚ αλλα την εθνικη τωρα αμα εμεις ειχαμε το ονειρο απατηλο οτι θα γυρισει και ολα θα ειναι μελι γαλα δε φταιει αυτος.φαουλ τεραστιο βεβαια η ηθικη δεσμευση την οποια ειχε με την εθνικη και θα επρεπε να συνεχισει να εχει....αλλα δεν πειραζει ο.κ ο ΠΑΟΚ και εμεις θα επιβιωσουμε και χωρις την προσδοκια του...μακαρι να ειναι μαι τεραστια μουφα αυτη η ιστορια....αν οχι ενας ανθρωπος που απο ερασιτεχνης εγινε επαγγελματιας κατα συνειδηση...καλη τυχη να εχει
Re: Ζήσης Βρύζας
Μεγαλε τα ειπες σε δυο σειρες οπως ειναι!Federacion έγραψε:μιλάμε για μιά ομαδα με ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
ΠΟΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ τα τελευταια 2 χρόνια ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΑΘΑΣ κ ΕΝΑ ΟΦΣΑΙΝΤ
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
αντε και δημαρχος στον δημο Αθηνων.Λυπαμαι γιατι αποδεικτικες ενας ακομα αναξιος που διετέλεσε προεδρος στονΠΑΟΚ. το οτι δεν σεβαστηκες τον ΠΑΟΚ το εδειξες το καλοκαιρι που δεν μπορουσες να περιμενεις ουτε να περασει ενα απο τα σημαντικοτερα ματς του ΠΑΟΚ. να σου πω και την αληθεια δεν με πείραξε και πολυ απλα γιατι αποδεικτηκες πολυ λιγος για να εισαι μελος της οικογενειας του ΠΑΟΚ στον ΠΑΟΚ αξιζουν να βρισκοντε μονο ανθρωποι που εχουν ηθος και τιμη και εσυ δεν εισαι ενας τετοιος, το μονο που εχω να σου πω ειναι καλη αποτυχια στην καριερα που εσυ διαλεξες να κανεις
Re: Ζήσης Βρύζας
Μολις πριν λίγο στη γαμω-ΝΕΤ ... Είπαν στις ειδήσεις για συμφωνία με 3ετες συμβόλαιο.
ΜΠΡΆΒΟ ΡΕ ΖΉΣΗ... ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ... ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΕΠΑΨΕΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΕΚΕΊ ΨΗΛΆ ΠΟΥ ΣΕ ΕΊΧΑ.
Από γίγαντας, φανταζεις νάνος.
ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΜΟΥ ΣΧΌΛΙΟ ΓΙΑ ΣΈΝΑ ...
... ΜΈΧΡΙ ΤΟΝ ΕΠΌΜΕΝΟ ΑΓΏΝΑ ΤΩΝ 4 ΙΕΡΏΝ ΓΡΑΜΜΆΤΩΝ, ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΆ ΣΟΥ.
ΥΠΌΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΊ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΌ ΚΟΝΤΆ ΤΗΝ ΞΕΦΤΊΛΑ ΣΟΥ.
ΜΠΡΆΒΟ ΡΕ ΖΉΣΗ... ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ... ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΕΠΑΨΕΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΕΚΕΊ ΨΗΛΆ ΠΟΥ ΣΕ ΕΊΧΑ.
Από γίγαντας, φανταζεις νάνος.
ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΜΟΥ ΣΧΌΛΙΟ ΓΙΑ ΣΈΝΑ ...
... ΜΈΧΡΙ ΤΟΝ ΕΠΌΜΕΝΟ ΑΓΏΝΑ ΤΩΝ 4 ΙΕΡΏΝ ΓΡΑΜΜΆΤΩΝ, ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΆ ΣΟΥ.
ΥΠΌΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΊ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΌ ΚΟΝΤΆ ΤΗΝ ΞΕΦΤΊΛΑ ΣΟΥ.