Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο σκοκο ειναι τεραστιος παικτης και ακριβως αυτο που θελει ο ΠΑΟΚ. να τον βαλεις πισω απο το φορ με κουτσια δεξια και βιερινια αριστερα να κανουν παπαδες. το μονο προβλημα ειναι τα λεφτα. παντως αν εχει βρει ενα καλο φορ ο ζησης δεν θα με χαλαγε μια τραμπα σκοκο-μουσλι
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μαγκες πειστηκα μεχρι αηδιας οτι αυτος ειναι ο δευτερος αγαπημενος παικτης που θα ηθελα με 1000 στον Παοκ
http://www.sport-fm.gr/article/202382
Θηριο, ταχυτητα, τεχνικη!!! ΓΚΑΡΣΙΑ ΚΑΝΕ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΣΟΥ!!!
http://www.sport-fm.gr/article/202382
Θηριο, ταχυτητα, τεχνικη!!! ΓΚΑΡΣΙΑ ΚΑΝΕ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΣΟΥ!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ναι ρε σεις τα σπαει ο παιχτης!
αντε Κραγεωργιου παρε βερον και στειλτον μας τον παιχταρα!!!
αντε Κραγεωργιου παρε βερον και στειλτον μας τον παιχταρα!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΦΕΡΤΟΝ ΖΗΣΗ.....
Πάμπλο πάρε τηλέφωνο το παλικάρι κ πές του δυο φωνήεν...
Λ Ε Α Λ
Πάμπλο πάρε τηλέφωνο το παλικάρι κ πές του δυο φωνήεν...
Λ Ε Α Λ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μπήκα μόνο και μόνο για να βάλω τις λέξεις που με πρόλαβε ο zoomgr
Leal
Kioumourtzi
Leal
Kioumourtzi
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Επειδή δεν τον έχω παρακολουθήσει ο Λεάλ έχει κάνει άλλα καλά παιχνίδια ή μονο αυτό?? Επίσης τι ηλκία έχει??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
o λεαλ ειναι 27 και ειναι πολυ ετσι γρηγορος, κινητικος, το μυριζεται το γκολ και εχει πολυ καλη αποδοση οποτε βλεπω τον τελη
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σέρτζιο, όχι Σέρχιο.
Αν δεν κάνω λάθος, το g προφέρεται ως "x" μόνο στην Ισπανία. Όλες οι άλλες Ισπανόφωνες χώρες το λένε κανονικά ως γκ, ή τζ (ανάλογα με ποιο γράμμα ακολουθεί). Ομοίως και το "z" και το "c" που ΜΟΝΟ στην Ισπανία προφέρονται ως "θ".
Επί της ουσίας ένας παίκτης σαν τον Ινιέστα (που έπαιζε στην "μικρή" Εθνική, μαζί με τον Vitolo) είναι αυτός που μας λείπει (είπα σαν...)
Αν δεν κάνω λάθος, το g προφέρεται ως "x" μόνο στην Ισπανία. Όλες οι άλλες Ισπανόφωνες χώρες το λένε κανονικά ως γκ, ή τζ (ανάλογα με ποιο γράμμα ακολουθεί). Ομοίως και το "z" και το "c" που ΜΟΝΟ στην Ισπανία προφέρονται ως "θ".
Επί της ουσίας ένας παίκτης σαν τον Ινιέστα (που έπαιζε στην "μικρή" Εθνική, μαζί με τον Vitolo) είναι αυτός που μας λείπει (είπα σαν...)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Δηλαδή άκρα με ΛΕΑΛ και ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ και στον πάγκο ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗ και ΣΕΡΤΖΙΟ θα ήταν καλά λετε??
Ετσι έρχεται και ο Σορλέν στον άξονα και με την αποχώρηση του Βερόν μας μένουν στον άξονα Σορλέν, Φωτάκης, Ιβιτς επιθετικά χαφ και Αμπουμπακάρι, Γκαρσία, Βιτόλο αμυντικά χαφ.
Αρα θέλουμε οπωσδήποτε ένα επιθετικό χαφ, για βασικό που α) να έχει καλό σουτ, β) να έχει την κάθετη πάσα-ασιστ, γ) να είναι καλός και στο ένας με έναν
Αν υποθέσουμε ότι το μπατζετ για αυτήν την μεταγραφική περίοδο αγγίζει το 1 εκ. (Περσυ Σορλέν, Λινο, Χουτο... φετος που έχουμε και μεγαλύτερο μπατζετ...) Ο Λεάλ θα μας βγεί γύρω στα 500 χιλιαρικα, πάνω κάτω... Άρα μένουν άλλα 500 (καθόλου λίγα λεφτά για έναν παίκτη με τα παραπάνω χαρακτηριστικά... Μιας και δεν θα πάμε για τον Ινιέστα αλλά για παίκτη που είτε δεν έχει ομάδα είτε τον διώχνουν απο την ομάδα του)
Ζηση γίνεται?????
Αρα θέλουμε οπωσδήποτε ένα επιθετικό χαφ, για βασικό που α) να έχει καλό σουτ, β) να έχει την κάθετη πάσα-ασιστ, γ) να είναι καλός και στο ένας με έναν
Αν υποθέσουμε ότι το μπατζετ για αυτήν την μεταγραφική περίοδο αγγίζει το 1 εκ. (Περσυ Σορλέν, Λινο, Χουτο... φετος που έχουμε και μεγαλύτερο μπατζετ...) Ο Λεάλ θα μας βγεί γύρω στα 500 χιλιαρικα, πάνω κάτω... Άρα μένουν άλλα 500 (καθόλου λίγα λεφτά για έναν παίκτη με τα παραπάνω χαρακτηριστικά... Μιας και δεν θα πάμε για τον Ινιέστα αλλά για παίκτη που είτε δεν έχει ομάδα είτε τον διώχνουν απο την ομάδα του)
Ζηση γίνεται?????
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
gika, αν δεν κανω λαθος τα ιδια λεγαμε και με Κουτσια...χαλαρωστε!!! βασικος στον τελη, παγκος στον ΠΑΟΚ αδερφε.. τον καναμε παιχτη με 3 παιχνιδια...σιγα...μην βιαζομαστε... 500 χιλ για ΛΕΑΛ!!!!! πολυ άπλα εισαι..

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μα... δεν θα τον πάρεις ελευθερο!!! ΜΕταγραφή, θέλει να σκάσεις λεφτά και στην ομάδα...
Επίσης δεν είμαστε η ομάδα του Σάλμον, αλλά μια ομάδα με πανω απο 10εκ μπατζετ...
Επίσης δεν είμαστε η ομάδα του Σάλμον, αλλά μια ομάδα με πανω απο 10εκ μπατζετ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
για μπαστατε ρε παιδια
τον πουλαει κατ αρχας ο τελης?
τον πουλαει κατ αρχας ο τελης?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Δεν ρωτάς καλύτερα αν τον θέλει ο Ζήσης??
Αν υπήρχαν εγκυρες πληροφορίες για τις προθεσεις μας/τους, τότε θα ήμασταν στην μεταγραφολογία, όχι στο ποιον παικτη θελετε...
Αν υπήρχαν εγκυρες πληροφορίες για τις προθεσεις μας/τους, τότε θα ήμασταν στην μεταγραφολογία, όχι στο ποιον παικτη θελετε...