Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
contra.gr 24/01/2011 18:47
Ακολουθώντας το παράδειγμα με τον Αρίας, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ συνεχίζουν με άκρα μυστικότητα τις διαπραγματεύσεις με τους παίκτες που έχουν εντοπιστεί για τη θέση του δεξιού μπακ.
Ο Παντελής Κωνσταντινίδης, σε συνεννόηση φυσικά με τον Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Μάκη Χάβο, κατέληξε σε τρεις περιπτώσεις ξένων δεξιών μπακ, οι οποίοι πληρούν τα κριτήρια που έχουν τεθεί από τους υπευθύνους του ΠΑΟΚ για την κάλυψη της θέσης του Μπουσαϊντί.
Είναι δηλαδή, βατοί οικονομικά και επιθετικογενή μπακ, όπως ο Λίνο, με καλύτερες όμως, αμυντικές επιδόσεις από τον Βραζιλιάνο.
Οι πληροφορίες λένε ότι στην τελική λίστα του Κωνσταντινίδη υπάρχουν συνολικά τρεις παίκτες (προερχόμενοι από Ευρώπη και Λατινική Αμερική), τα ονόματα των οποίων δεν διέρρευσαν έως τώρα στη δημοσιότητα, καθώς στόχος της διοίκησης του ΠΑΟΚ είναι η διενέργεια των διαπραγματεύσεων υπό πλήρη μυστικότητα και η δημοσιοποίηση της συμφωνίας μόνο όταν αυτή θα έχει ολοκληρωθεί και τυπικά, όπως έγινε με τον Κολομβιανό Αρίας.
Αυτό σημαίνει ότι όλα τα ονόματα που γράφτηκαν μέχρι τώρα (όπως του ελεύθερου Γάλλου Μεντί, του Αργεντινού Σόσα της Λοριάν, του Ισπανού Κορτέζ της Χέρκουλες και του Ελβετού Λιτστρέινερ της Λάτσιο), ναι, μεν, προτάθηκαν, αλλά δεν απασχόλησαν τον ΠΑΟΚ, αφού ο Κωνσταντινίδης επικεντρώθηκε σε άλλες περιπτώσεις, που του φάνηκαν πιο ελκυστικές και ενδιαφέρουσες για ποικίλους λόγους.
Μέχρι το τέλος της βδομάδας ελπίζουν στον ΠΑΟΚ ότι θα οριστικοποιηθεί η συμφωνία με κάποιον από τους τρεις επιλεγέντες στόχους και θα ενσωματωθεί στο ρόστερ της ομάδας, προκειμένου να την βοηθήσει άμεσα σε Ελλάδα και Ευρώπη. Μετά την αποδέσμευση του Μπουσαϊντί, στον δικέφαλο του βορρά υπάρχουν τέσσερις παίκτες που καταλαμβάνουν θέση ξένου (Ίβιτς, Λίνο, Γκαρσία και ο νεαρός Σέρβος Πετρίσεβιτς), ενώ ο πέμπτος είναι ο νεοαποκτηθείς Αρίας. Σημειώνουμε, ότι ο Κοντρέρας έχει κοινοτικό διαβατήριο.
Έτσι, απαραίτητη προϋπόθεση, για την απόκτηση κάποιου μη Ευρωπαίου δεξιού μπακ, είναι είτε η αποδέσμευση ενός ακόμα ξένου, κάτι περίπου αδύνατο ανάμεσα στους ήδη υπάρχοντες, είτε η κατοχή κοινοτικού διαβατηρίου από τον νεοαποκτηθέντα παίκτη.
Στον τομέα των αποδεσμεύσεων συνεχίζονται οι επαφές με την πλευρά των Ελ Ζαρ, Κριστιάνο και Φιλομένο, αλλά απέβησαν άκαρπες εώς τώρα και δύσκολα θα προκύψει συμφωνία με κάποιον από τους τρεις για την λύση του συμβολαίου του κοινή συναινέσει.
Για παράδειγμα, ο Κριστιάνο έχει συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2012 και ζητά εκτός από τα δεδουλευμένα και μέρος μελλοντικών δόσεων του συμβολαίου του. Ο Ελ Ζαρ επίσης δεν δείχνει διάθεση αποχώρησης, ενώ εξακολουθεί και επικαλείται τραυματισμό, αυτή την φορά στον αστράγαλο. Όσο για τον Φιλομένο, από την στιγμή που απέρριψε την επιστροφή στην Τρίπολη είναι πάρα πολύ δύσκολο και λόγω ηλικίας να βρει τώρα ομάδα. Ο Παπάζογλου ανήκει στην κατηγορία του Μπαλάφα. Δηλαδή, θα φύγει μόνο εάν ο ίδιος το θελήσει, προκειμένου σε άλλη ομάδα να έχει περισσότερο χρόνο συμμετοχής, κάτι που δεν είναι μέσα στις προθέσεις του.
Ακολουθώντας το παράδειγμα με τον Αρίας, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ συνεχίζουν με άκρα μυστικότητα τις διαπραγματεύσεις με τους παίκτες που έχουν εντοπιστεί για τη θέση του δεξιού μπακ.
Ο Παντελής Κωνσταντινίδης, σε συνεννόηση φυσικά με τον Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Μάκη Χάβο, κατέληξε σε τρεις περιπτώσεις ξένων δεξιών μπακ, οι οποίοι πληρούν τα κριτήρια που έχουν τεθεί από τους υπευθύνους του ΠΑΟΚ για την κάλυψη της θέσης του Μπουσαϊντί.
Είναι δηλαδή, βατοί οικονομικά και επιθετικογενή μπακ, όπως ο Λίνο, με καλύτερες όμως, αμυντικές επιδόσεις από τον Βραζιλιάνο.
Οι πληροφορίες λένε ότι στην τελική λίστα του Κωνσταντινίδη υπάρχουν συνολικά τρεις παίκτες (προερχόμενοι από Ευρώπη και Λατινική Αμερική), τα ονόματα των οποίων δεν διέρρευσαν έως τώρα στη δημοσιότητα, καθώς στόχος της διοίκησης του ΠΑΟΚ είναι η διενέργεια των διαπραγματεύσεων υπό πλήρη μυστικότητα και η δημοσιοποίηση της συμφωνίας μόνο όταν αυτή θα έχει ολοκληρωθεί και τυπικά, όπως έγινε με τον Κολομβιανό Αρίας.
Αυτό σημαίνει ότι όλα τα ονόματα που γράφτηκαν μέχρι τώρα (όπως του ελεύθερου Γάλλου Μεντί, του Αργεντινού Σόσα της Λοριάν, του Ισπανού Κορτέζ της Χέρκουλες και του Ελβετού Λιτστρέινερ της Λάτσιο), ναι, μεν, προτάθηκαν, αλλά δεν απασχόλησαν τον ΠΑΟΚ, αφού ο Κωνσταντινίδης επικεντρώθηκε σε άλλες περιπτώσεις, που του φάνηκαν πιο ελκυστικές και ενδιαφέρουσες για ποικίλους λόγους.
Μέχρι το τέλος της βδομάδας ελπίζουν στον ΠΑΟΚ ότι θα οριστικοποιηθεί η συμφωνία με κάποιον από τους τρεις επιλεγέντες στόχους και θα ενσωματωθεί στο ρόστερ της ομάδας, προκειμένου να την βοηθήσει άμεσα σε Ελλάδα και Ευρώπη. Μετά την αποδέσμευση του Μπουσαϊντί, στον δικέφαλο του βορρά υπάρχουν τέσσερις παίκτες που καταλαμβάνουν θέση ξένου (Ίβιτς, Λίνο, Γκαρσία και ο νεαρός Σέρβος Πετρίσεβιτς), ενώ ο πέμπτος είναι ο νεοαποκτηθείς Αρίας. Σημειώνουμε, ότι ο Κοντρέρας έχει κοινοτικό διαβατήριο.
Έτσι, απαραίτητη προϋπόθεση, για την απόκτηση κάποιου μη Ευρωπαίου δεξιού μπακ, είναι είτε η αποδέσμευση ενός ακόμα ξένου, κάτι περίπου αδύνατο ανάμεσα στους ήδη υπάρχοντες, είτε η κατοχή κοινοτικού διαβατηρίου από τον νεοαποκτηθέντα παίκτη.
Στον τομέα των αποδεσμεύσεων συνεχίζονται οι επαφές με την πλευρά των Ελ Ζαρ, Κριστιάνο και Φιλομένο, αλλά απέβησαν άκαρπες εώς τώρα και δύσκολα θα προκύψει συμφωνία με κάποιον από τους τρεις για την λύση του συμβολαίου του κοινή συναινέσει.
Για παράδειγμα, ο Κριστιάνο έχει συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2012 και ζητά εκτός από τα δεδουλευμένα και μέρος μελλοντικών δόσεων του συμβολαίου του. Ο Ελ Ζαρ επίσης δεν δείχνει διάθεση αποχώρησης, ενώ εξακολουθεί και επικαλείται τραυματισμό, αυτή την φορά στον αστράγαλο. Όσο για τον Φιλομένο, από την στιγμή που απέρριψε την επιστροφή στην Τρίπολη είναι πάρα πολύ δύσκολο και λόγω ηλικίας να βρει τώρα ομάδα. Ο Παπάζογλου ανήκει στην κατηγορία του Μπαλάφα. Δηλαδή, θα φύγει μόνο εάν ο ίδιος το θελήσει, προκειμένου σε άλλη ομάδα να έχει περισσότερο χρόνο συμμετοχής, κάτι που δεν είναι μέσα στις προθέσεις του.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
ο γκαρσια εχει ισπανικο διαβατηριο....ενημερωτικα.....λακιεςμα γραφει το contra.
Thx, Admin Team
ο γκαρσια εχει ισπανικο διαβατηριο....ενημερωτικα.....λακιεςμα γραφει το contra.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Έχει όντως Ισπανικό; Κι ο Contreras; Νόμιζα πως και ο Lino είχε Πορτογαλλικό.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Όπως τα λέτε σε λίγο δε θα έχουμε ξένους ποδοσφαιριστές..όλοι θα είναι κοινοτικοί!!!

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Στο tuttomercatoweb.com γραφουν για Μεγκνι...
http://www.tuttomercatoweb.com/lazio/?a ... tmw=250098
http://www.tuttomercatoweb.com/lazio/?a ... tmw=250098
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Στο στόχαστρο της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ βρίσκεται ο 26χρονος μέσος της Λάτσιο Μουράντ Μεγκνί.
Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, ο Αλγερινός άσος αποτελεί μεταγραφικό στόχο και των δυο «δικεφάλων» και μάλιστα για την Ένωση τονίζεται πως φέρεται διατεθειμένη να προχωρήσει άμεσα σε διαπραγματεύσεις.
Παρόλα αυτά, ερωτηματικά προκαλεί η κατάσταση του ποδοσφαιριστή και το κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει σε όποια ομάδα και να πάει. Λόγω προβλήματος στον σύνδεσμο του αριστερού του γονάτου υποβλήθηκε σε επέμβαση και ακόμα βρίσκεται σε περίοδο αποκατάστασης, ενώ δεν έχει προλάβει να αγωνισθεί καθόλου φέτος.
Βέβαια, η Λάτσιο θέλει με κάθε τρόπο να τον παραχωρήσει, κυρίως λόγω του συμβολαίου του. Επομένως, πέρα από τα αρχικά σενάρια των Ιταλών, η μεταγραφή δεν μοιάζει καθόλου εύκολη.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1926107

Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, ο Αλγερινός άσος αποτελεί μεταγραφικό στόχο και των δυο «δικεφάλων» και μάλιστα για την Ένωση τονίζεται πως φέρεται διατεθειμένη να προχωρήσει άμεσα σε διαπραγματεύσεις.
Παρόλα αυτά, ερωτηματικά προκαλεί η κατάσταση του ποδοσφαιριστή και το κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει σε όποια ομάδα και να πάει. Λόγω προβλήματος στον σύνδεσμο του αριστερού του γονάτου υποβλήθηκε σε επέμβαση και ακόμα βρίσκεται σε περίοδο αποκατάστασης, ενώ δεν έχει προλάβει να αγωνισθεί καθόλου φέτος.
Βέβαια, η Λάτσιο θέλει με κάθε τρόπο να τον παραχωρήσει, κυρίως λόγω του συμβολαίου του. Επομένως, πέρα από τα αρχικά σενάρια των Ιταλών, η μεταγραφή δεν μοιάζει καθόλου εύκολη.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1926107
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Αποστολη :Α κ ο γκαρσια κ ο κοντρερας εχουν ισπανικο διαβατηριο..ο λινο δεν εχει πορτογαλικο,αρα πιανει θεση ξενου....
http://www.transfermarkt.co.uk/en/paok- ... _1091.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/paok- ... _1091.html
- MacTiger
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Πέμ 20 Μαρ 2008, 02:51
- Τοποθεσία: St Paul, Salonica
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
ξέρετε κανενα δεξι μπακ μεγνί;Εγω ξέρω ένα δεκάρι...Είναι δυνατόν να ψάχνουμε για μπάκ και να πάρουμε δεκάρι?Δεν νομίζω...Όσο για τους δημοσιάγραφους,τους πονάει που δεν διαρρέουν τα ονόματα των υποψήφιων μπακ και αποπροσσανοτολιζουν τον κόσμο με ονόματα που διαβάζουν αριστερά και δεξιά σε διάφορα sites προβάλλοντας τους ως παίκτες που προτάθηκαν στον ΠΑΟΚ και εξετάζονται.Ας δείξουμε λοιπόν εμπιστοσύνη στον ΤΕΟ και το τιμ του και όταν έρθει η ώρα να ανακοινώσει κάποιον παίχτη θα το κάνει και αν δεν γίνουν τώρα μεταγραφές να είστε σίγουροι ότι θα γίνουν το καλοκαίρι στο μεγάλο ξεσκαρτάρισμα του ρόστερ.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Μην πιστεύετε τίποτα μάγκες οι μεταγραφές ειναι η ευκαιρία τους να προωθήσουν όλους τους σακάτηδες και τους προβληματικούς.
Εμένα να ακούτε που είμαι κολλητός του Ζαγοράκη...
Φήμες θέλουν τους Κάρλες Πουγιόλ και Ντάνι Άλβες να πιάστηκαν στα χέρια για το ποιος θα καπαρώσει τη θέσση του δεξιού μπακ στον ΠΑΟΚ. Ο Πουγιόλ φέρεται να δήλωσε με δάκρυα στα μάτια πως "Στην ανάγκη μπορώ να παίξω και δεξί μπακ" με τον Ντάνι Άλβες να απαντά "Στον Αρη να πας...Στον ΠΑΟΚ έκλεισα εγώ" Κάπου εκεί ο Κάρλες έχασε την ψυχραιμία του και προσπάθησε να φάει το λαρύγγι του συμπαίκτη του. Το περιστατικό έληξε με την επέμβαση των ψυχραιμώτερων και τον αφορισμό του Ντάνι Άλβες απο την Παπική Εκκλησία καθώς η αναφορά σε Εβραίους απαγορεύεται τις Τρίτες και τα Σάββατα. Οι φήμες πάντως παραμένουν ανεπιβαιβέωτες...
ΥΓ:Όχι Μεντί και Μεγκνί στον ΠΑΟΚ
Εμένα να ακούτε που είμαι κολλητός του Ζαγοράκη...
Φήμες θέλουν τους Κάρλες Πουγιόλ και Ντάνι Άλβες να πιάστηκαν στα χέρια για το ποιος θα καπαρώσει τη θέσση του δεξιού μπακ στον ΠΑΟΚ. Ο Πουγιόλ φέρεται να δήλωσε με δάκρυα στα μάτια πως "Στην ανάγκη μπορώ να παίξω και δεξί μπακ" με τον Ντάνι Άλβες να απαντά "Στον Αρη να πας...Στον ΠΑΟΚ έκλεισα εγώ" Κάπου εκεί ο Κάρλες έχασε την ψυχραιμία του και προσπάθησε να φάει το λαρύγγι του συμπαίκτη του. Το περιστατικό έληξε με την επέμβαση των ψυχραιμώτερων και τον αφορισμό του Ντάνι Άλβες απο την Παπική Εκκλησία καθώς η αναφορά σε Εβραίους απαγορεύεται τις Τρίτες και τα Σάββατα. Οι φήμες πάντως παραμένουν ανεπιβαιβέωτες...
ΥΓ:Όχι Μεντί και Μεγκνί στον ΠΑΟΚ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
O Μεγκντι εχει πολλα προβληματα τραυματισμων και ειναι 10αρι.Ο Μεντι ειναι δεξι μπακ και ειναι 6 μηνες ελευθερος.
Υποτιθεται θελουμε δεξι μπακ το οποιο σε 2 βδομαδες να ειναι ετοιμος να παιξει.
Εγω πιστευω οτι ο Ζαγορ κοιταει αλλου απλα προσπαθει να ριξει τις απαιτησεις τους.Οσο περνανε οι μερες πεφτουν και οι απαιτησεις.Ετσι ειναι αυτα.
Υποτιθεται θελουμε δεξι μπακ το οποιο σε 2 βδομαδες να ειναι ετοιμος να παιξει.
Εγω πιστευω οτι ο Ζαγορ κοιταει αλλου απλα προσπαθει να ριξει τις απαιτησεις τους.Οσο περνανε οι μερες πεφτουν και οι απαιτησεις.Ετσι ειναι αυτα.
-
Dimg4
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
monopaokre έγραψε:Μην πιστεύετε τίποτα μάγκες οι μεταγραφές ειναι η ευκαιρία τους να προωθήσουν όλους τους σακάτηδες και τους προβληματικούς.
Εμένα να ακούτε που είμαι κολλητός του Ζαγοράκη...
Φήμες θέλουν τους Κάρλες Πουγιόλ και Ντάνι Άλβες να πιάστηκαν στα χέρια για το ποιος θα καπαρώσει τη θέσση του δεξιού μπακ στον ΠΑΟΚ. Ο Πουγιόλ φέρεται να δήλωσε με δάκρυα στα μάτια πως "Στην ανάγκη μπορώ να παίξω και δεξί μπακ" με τον Ντάνι Άλβες να απαντά "Στον Αρη να πας...Στον ΠΑΟΚ έκλεισα εγώ" Κάπου εκεί ο Κάρλες έχασε την ψυχραιμία του και προσπάθησε να φάει το λαρύγγι του συμπαίκτη του. Το περιστατικό έληξε με την επέμβαση των ψυχραιμώτερων και τον αφορισμό του Ντάνι Άλβες απο την Παπική Εκκλησία καθώς η αναφορά σε Εβραίους απαγορεύεται τις Τρίτες και τα Σάββατα. Οι φήμες πάντως παραμένουν ανεπιβαιβέωτες...
ΥΓ:Όχι Μεντί και Μεγκνί στον ΠΑΟΚ
Μαγκντι τοτε?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
επειδη δεν βλέπω να φευγει κανένας πάρτε ένα δεξι μπακ κοινοτικό έστω και τον μεντυ-χειροτερος απο μπουσα δεν νομιζω να ειναι,γιατι με τους τραυματισμους και με τις κάρτες βλέπω να μας χρησιμεύουν όλοι,τουλάχιστον να παιζουν και να μην κάθονται και να μας τα παιρνουν 
- paokathens
- Δημοσιεύσεις: 356
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 14:26
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
οι μαλακιες πληρωνονται. δε διωχνεις ενα -τουλαχιστον- αξιοπρεπες μπακ πριν κανεις οποιαδηποτε κινηση.. δε μιλαμε για επιθετικο που βρωμαει ο τοπος.. για μπακ λεμε που ειναι το πιο δυσκολο.. αυτος ο σακελλαριου γιατι εξαφανιστηκε? εμενα με ειχε εντυπωσιασει με τις εμφανισεις του, σε συγκριση με τα αλλα μπακ μας που παιζουν αριστερα και με την ομαδα που αγωνιζοταν πριν..