Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από evans4 »

λοιπόν στην εικόνα λέει θύμα της μεταγραφολογίας και τωρα λέει πως του αρέσει που ειναι έτσι.Αρα του αρέσει που είναι θύμα της μεταγραφολογιας και αυτό συμβαίνει γιατί κάτι καλό ετοιμάζεται

:twisted:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από paok87 »

Αυτος παντως δεν ειναι

"His teeth are broken and crooked were a result of a street fight as he was growing up. Carlos Tevez suffered this as he was having a row over money."
Άβαταρ μέλους
parmas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 15:07
Τοποθεσία: Kilkis City
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από parmas »

ε ναι .. γιατι αλλιως θα τον περναμε ?? τα δοντια φταίνε ε? χαχαχχαχαχα
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από nyxteridas »

Επειδη ο Transfermaniac μιλάει με γρίφους, μήπως ο σαπιοδόντης είναι το ακριβώς αντίθετο, από αυτό που λέει. Πως σας φαίνεται ο Αιμάρ, ωραίο παιδί δεν είναι, χαμόγελο golgate...
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από nyxteridas »

sorry που επανατοποθετούμαι απλά θέλω να επισημάνω ότι τα παραπάνω post, αποτελεί αποσπάσιμα, από το γνωστό έργο του Σέξπιρ "Όνειρο καλοκαιρινής νυκτώς
Άβαταρ μέλους
parmas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 15:07
Τοποθεσία: Kilkis City
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από parmas »

.... πιο εύκολα μπορείς να βρείς εναν άσχημο παρά έναν όμορφο ... να σ πω τακα τακα 20 όμορφους (π θεωρουν οι γυναίκες)

τοτι, μαλντινι, γκατουζο(ναι τον εβγαλαν τον πιο σεξι ποδοσφαιριστη στην ιταλια ..), μπουφον, ντελ πιερο, ανρι, ραουλ, κασιγιας, μπεκαμ, κακα, κριστιανο, τερι, λαμπαρντ, κοουλε, οουεν, μοριεντες, φαμπρεγκας, τορες, τζεραρντ, νικοπολιδης, κονσεισαο......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Sera4 »

καλο ειναι να εβομαστε τον τρανσφερ και να μην χεσουμε και ευτο το τοπικ οπως της μεταγραφολογιας... :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
s44
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 01:19

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από s44 »

ronaldinho44.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Transfer σαν να έχεις χαθεί τον τελευταίο καιρό..

Σωστές οι παρατηρήσεις για τα off topic αλλά πιστεύω πως πρέπει να ενημερώσεις το κοινό σου για τις υποθέσεις Riera, Estoyanoff και Aimar(αν έχουμε το θεό μας)... :evil:

Έστω με κανά quiz ή ότι άλλο θέλεις...
Αν δεν παίζει τίποτα πες το να μην γεμίζουμε 25 σελίδες σε μια μέρα..Τώρα αν το μπαμ που θα ακουγόταν πολύ μακρυά είναι ο Aimar, και είναι σε καλό δρόμο και οι συζητήσεις για Estoyanoff, τι να πω;;
Πιστεύω την 4αδα του Uefa την χτυπάμε με αξιώσεις.. :) :) :) :) :) :) :) :)
TransferManiac
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από TransferManiac »

O κόσμος του ΠΑΟΚ όταν θέλει είναι ευφυής δεν χρειάζεται να του εξηγείς συνέχεια
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από dragan89 »

Αρα αυτο που καταλαβα εγω απο αυτο που ειπε ο Transfer ειναι οτι δε παιζει θεμα Αimar...Σωστα???
:? :? :?
PERS9
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 19:41

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PERS9 »

Ναι ρε παιδιά, καλά λέει ο Transfer!! Δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό να καταλαβει κανείς ότι είναι μεγάλος παππάς το θέμα Aimar...
tsidimitriiS
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 16:32

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από tsidimitriiS »

Ο TransferManiac Paokmaniα
Gia ton Aimar grapste ston toixo tou Zagora kai tou petroulaki... (O Transfermaniac einai anastatomenos me ena moro kai den mpori na sigentorthei me metagrafes... Ase pou exo kai rantevou me ton odontiatro...)

Πριν από 5 λεπτά


Στο fb πριν απο λιγο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tsidimitriiS την Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
parmas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 15:07
Τοποθεσία: Kilkis City
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από parmas »

σωστά .. αλλα μήπως εννοεί τον γρίφο ??? "για τα σάπια δόντια" .. και λέγαμε χθες εμείς οτι λογικά θα λέει το αντίθετο .. δηλαδή χαμόγελο golgate ... και είπαμε οτι είναι ο aimar ... δεν ξέρω!
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Μήπως ο τρανσφερ λέει για αυτον http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html είχαμε ενδιαφερθεί και τον χειμώνα για αυτον...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”