Πέσ' το ντε!obanebane έγραψε:Και γιατι ρε μαγκες αφου ειναι τοσο σουπερ αυτος ο μεντι ειναι 9 μηνες χωρις ομαδα?
Πιστεύουν κάτι πράγματα τα αδέλφια μας...
Πχ ότι ο Τζιμπούρ των 800 θα ερχόταν στον ΠΑΟΚ,
ή ότι ο Βύντρα του ίδιου ποσού θα φύγει από τον Παναθηναϊκό για να έρθει στον ...ΠΑΟΚ
Έχετε δει κανέναν παίκτη να διαφωνεί στο οικονομικό με ΠΑΟ, ΟΣΦΠ, ακόμη και ΑΕΚ και να έρχεται στον ΠΑΟΚ;