Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
marcusm
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 14:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από marcusm »

O Αυστριακος της Σκοντα ειναι ελευθερος το καλοκαιρι.Που σημαινει οτι τον κλεινεις απο τωρα.... :geek:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Lord »

Lichtsteiner πολυ δύσκολο να έρθει,σιγά μην τον αφήσουν τα φασιστόπαιδα.
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από dimitris1408 »

marcusm έγραψε:O Αυστριακος της Σκοντα ειναι ελευθερος το καλοκαιρι.Που σημαινει οτι τον κλεινεις απο τωρα.... :geek:
θα προτιμουσα τον κωσταντοπουλο η τοn jacupovic
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Εγω την αποψη μου για τον μεντυ την εχω πει και πραγματικα απορω με την διοικηση.Υπαρχουν καποιοι παικτες τους οποιους για να τους πλησιασεις πρεπει να τους βρεις σε καταστασεις στυλ μεντυ διαφορετικα πρεπει να βολευομαστε με παικτες στυλ μπουσαιντι φιλομενο και κριστιανο που μετα απο 6 μηνες ψαχνουμε ομαδα να τους δωσουμε.Ερχεται απο γεματες χρονιες ειναι σε καλη ηλικια και οκ σιγουρα χρειαζεται χρονο αλλα 1000 φορες να μου βγει καποιος παικταρας σε 2 μηνες παρα να ψαχνω τροπο να του λυσω το συμβολαιο σε 2 μηνες.Απο εκει και περα με αεκ και βαζελο στην κατασταση που ειναι (ανοικτο το τσουλου μεσω playoff), με θετικο αποτελεσμα στο πρωτο παιχνιδι με γαυρο και καποιες ελπιδες για ευρωπη,ειδικα αν φυγουν κριστιανο και ελζαρ θα επρεπε να ειχε αποκτηθει χαφ ηδη.Μου φαινεται αστειο να πορευτουμε μεχρι τελος με μονα επιθετικογενη χαφ τον βιερινια τον ιβιτς και τον κουτσια.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από desperando »

πολυ καλος παικτης ο μεντι αλλα με προβληματιζει που ειναι χωρις ομαδα τους απο πέρυσι τον ιουνιο
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Και γιατι ρε μαγκες αφου ειναι τοσο σουπερ αυτος ο μεντι ειναι 9 μηνες χωρις ομαδα?
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από vs40 »

PARASANDALOS έγραψε:Πραγματικά ο παίχτης που χρειάζεται ο ΠΑΟΚ και στο 70% να παιξει από όσο έπαιζε στην Παρί θα μας ανεβάσει ένα επίπεδο.Menty
Συμφωνώ απόλυτα για τον Mendy. Από τους πιο γρήγορος ποδοσφαιριστές στον κόσμο. Και ένα κλικ να έκανε η ταχύτητά του προς τα κάτω, πάλι στην Ελλάδα θα είναι το πιο γρήγορο μπακ. Η αγωνιστική απραξία δεν είναι μεγάλο μείον για ένα αθλητικό κορμί που επανέρχεται πιο γρήγορα. Στην Τούμπα αναστήθηκαν άλλοι και άλλοι. Φέρτε τον Χθες! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Και επειδη την ξερω την απαντηση θα σας πω εγω για κατι τετοια παιχτακια τυπου σειταριδη, αυτος ειναι χειροτερος και απο τον γιουρκα, κοροιδα ψαχνουν για να τους τα παιρνουν.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από vs40 »

Καλά εννοείται ότι συζητάμε για χρήματα γύρω στα 300,000. Από τη στιγμή που παζάρευε ο Ηρακλής που ανεβαίνει μέχρι τα 200, υποθέτω ότι μετά από τόση απραξία θα έρθει τρέχοντας με 300. Αν θέλει παραπάνω, ας κάτσει κάνα χρόνο ακόμη άνεργος..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Σου ειπα την αποψη μου, παιχτης που μπορει να παιξει δηλαδη δεν εχει καποιο τραυματισμο και μενει 9 μηνες χωρις ομαδα για μενα ειναι λαμογιο κοπριτης και αρπαχτακιας.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

PARASANDALOS έγραψε:πως τον βλεπεις????????????
Κάνει φάουλ με το χέρι...
:D
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gergeo4 »

ο Stephan Lichtsteiner ειναι εξαιρετικος παιχτης και βασικος διεθνης..ελπιζω να κλεισει μαζι με τον μεντι..στα δεξια με τον μεντι να καλυπτει μπροστα κ τον Stephan Lichtsteiner πισω και θα εχεις ονειρικη δεξια πλευρα ;)
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Ο Stephan Lichtsteiner παιζει βασικος με την Lazio...
Αρα θεωρω οτι ειναι δυσκολη περιπτωση να ερθει..
Αλλα μακαρι να ερχοταν...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jordi_ 04 την Δευ 24 Ιαν 2011, 14:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από bane1980 »

Εγώ γιατί νόμιζα οτι προπονητής είναι ο Χάβος και Τ.Δ. ο Παντέλος;;;
jojario
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:10

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από jojario »

PARASANDALOS έγραψε:[youtube]VHOdXs7Qh2c[/youtube]

εκρηκτικοτατος δε λεω, αλλα ποτε γκενεν αυτο???
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”