World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
thanente
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:14

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από thanente »

Θεόδωρε τα κοντάρια έχουν ευθύνη και στις δύο λανθασμένες αποφάσεις...
Κατά τα άλλα ματσάρα, σαν νερό κύλησαν τα πρώτα 45'
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

καταρχάς οπλαρχηγέ το μάτς θα τελείωνε εκεί και το κοράκι θα έφευγε απο την Τούμπα δυο χρόνια μετά σε κάσα :opaokara: βλέπω το Β ημιχρόνιο να γίνεται ροντέο αν κάνει κάνα ''λάθος'' το κοράκι για να ισοφαρίσει την μαλακία που έκανε
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Ο Σπάθας είναι διαιτητής?
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Με πέτσινο οφσάιντ γκολ και κανονικό ακυρωμένο γκολ των αντιπάλων της, η απεχθής Μίζενς με τη βοήθεια της διεθνούς παράγκας προηγείται του αδελφάτου των επτά θαλασσών.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Pegasus »

Δεν ήταν οφσάιντ το γκολ.

4-1, δεν υπάρχει αγγλική άμυνα.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από niks »

αιώνιοι λούζερς
ανύπαρκτοι
μαθήματα απλού ποδοσφαίρου από τους Γερμανοί
αυτό με τη σφαγή το παίρνω πίσω
και να μετρούσε,μέχρι εκεί θα φτάνανε
100 χρόνια να παίζουν οι εγγλέζες,γκολ δε βάζουν
πάλι κλανοντας το βγάλανε το προφυλακτικό
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Και όλο φωνάζουν άσκοπα σαν τα σκουλίκια ότι θα κάνουν και θα δείξουν και θα ρημάξουν.
Άμπαλη ομάδα απλά.
Εθνική των καταραμένων.

Μέχρι εκεί σαν τα αμερικανάκια και καλά τους είναι.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ε καλά και οι γερμανοί μη τρελλαθούμε, με 5 ευκαιρίες βάλανε 4 γκολ.
εντάξει μετά το 4 τα παράτησαν οι αγγλίδες. αλλά είχανε και δοκάρι και ακυρωθέν γκολ, και πριν φάνε το 3 τους είχαν κάνει χαζούς τους γερμαναράδρες.
πάντως τέτοια διαιτητικά λάθη δεν πρέπει να γίνονται, ειδικά σε μουντιάλ. εδώ πρέπει να επεμβαίνει η κάμερα και να μετράει το γκολ. δεν είναι τίποτα, από τον ασύρματο να του το σφυρίξουνε του διαητητή ότι ήταν μέσα η μπάλα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

ΖΟΡΡΟ ΟΧΙ ΜΠΥΡΕΣ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΕΣ...ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΛΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ 4 ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΞΟΡΚΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ 66...Χ@ΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

αγγλια δεν υπηρχε παιδια και να ισοφαριζε δεν ειχε καμια τυχη...πολυ σωστη τακτικη απο τους παντσεραδες μας φοβερη εμφανιση απο ολους σχεδον ο μιλερ ο οζιλ και ο σβαινι ο νοιερ(δεν φταιει αυτος για το γκολ ρε βλαχοσπικερ) τον φριντριχ τον λαμ τον κλοζε τον κεντιρα ολους....το σκορ απο την αρχη μπορει να ειχε παρει τετοιες διαστασεις...

ΥΓ ΚΑΛΑ ΡΕ ΤΡΑΓΙΚΕ ΣΠΙΚΕΡ ΟΦΣΑΙΝΤ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΚΟΛ???ΠΟΣΟ ΑΜΠΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ????ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙΞΑΝ ΠΑΙΔΙΑ...
Άβαταρ μέλους
Sergio4
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευ 21 Ιαν 2008, 09:15
Τοποθεσία: Βασιλικα

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sergio4 »

Τραγικός διαιτητής... Ακόμα και στο 0-0 βγαίνει ο Ρούνει τετ α τετ από γύρισμα αμυντικού το σηκώνει οφσάιντ... έλεος!
Καθίστε το βράδυ να απολαύσετε την εντός ολίγων ημερών πρωταθλήτρια κόσμου.
VAMOS VAMOS ARGENTINA
Άβαταρ μέλους
thanente
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:14

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από thanente »

Συμφωνώ με τη χρήση τεχνολογίας για την αποφυγή τόσο εξώφθαλμων λαθών που επηρεάζουν σημαντικά το αποτέλεσμα.

Πάντως ο Λεβ τα λυπήθηκε τα αγγλάκια και μετά το τέταρτο έβγαλε Μίλλερ - Οζίλ και έβαλε Κίσλινγκ -Γκόμεζ που κινούνται πιο αργά από τους... παγετώνες!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

Caballo Viejo έγραψε:Με πέτσινο οφσάιντ γκολ και κανονικό ακυρωμένο γκολ των αντιπάλων της, η απεχθής Μίζενς με τη βοήθεια της διεθνούς παράγκας προηγείται του αδελφάτου των επτά θαλασσών.
οφσαιντ???μαθε μπαλιτσα ρεεεεεεεεεε :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Makis4444 »

Makis4444 έγραψε:Μονο μια λεξη για το σημερινο.........Ντουντουκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μιλα μου για Μιλνερ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...........
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

Sergio4 έγραψε:Τραγικός διαιτητής... Ακόμα και στο 0-0 βγαίνει ο Ρούνει τετ α τετ από γύρισμα αμυντικού το σηκώνει οφσάιντ... έλεος!
Καθίστε το βράδυ να απολαύσετε την εντός ολίγων ημερών πρωταθλήτρια κόσμου.
VAMOS VAMOS ARGENTINA
γυρισμα αμυντικου???αποκρουση απο πασα ειναι φιλε μου κανονικοτατο οφσαιντ...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

αγγλακιααααααααααααααααααααα :opaokara: :opaokara:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oTIsTOqMyho&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oTIsTOqMyho&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”