Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
TransferManiac
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από TransferManiac »

Epidi kindineuo na pareksigitho kai den goustaro pareksigisis: O Riera ine metagrafikos stoxos tou PAOK kai ISOS anakoinothi sintomai. ISOS. apla pragmata
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

+1
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από fofanaserres »

fofanaserres έγραψε:Transfer Τον Λόλο θα τον δούμε με ασπρόμαυρα?
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από dragan89 »

TransferManiac Paokmania Ένα σας λέω: To μπαμ θα ακουστεί πολύ μακριά...

Facebook..πριν λιγα λεπτα!!!
:? :? :?
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

Αυτό δεν το πιάνω...
Δώστε κάνα στοιχείο ρε σεις
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

Διάβασα τα κομέντ στο fb... Ρωτάει ένας: "ti ennoeis polu makria??? oti tha nai apo makria??oti tha nai toooso megalo??h se xroniki deiarkeia polu makria??aaante na doume transfer..." και ο τράνσφερ απαντάει: "MPAM MPOUM RE POS ALIOS NA TO PO! DEN EINAI QUIZ..."
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

δηλαδή να είμαστε σε ετοιμότητα
Να περιμένουμε αυτές τις μέρες το Μπαμ
Σωστά Τράνσφερ??
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από ugandezos »

ρε σεις οταν λεει : μακρια . Μηπως εννοει πως δεν θα γινει απο εμας???και οτι θα γινει απο αλλη ομαδα?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

gika έγραψε: "MPAM MPOUM RE POS ALIOS NA TO PO! DEN EINAI QUIZ..."
Αυτά είναι τα ακριβή λόγια του τράνσφερ σε κόμμεντ στο φέισμπουκ... Και είναι για μας!!!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Rizla »

Αν ειπε Μπαμ Μπουμ η ειναι κρητικος η αφρικανος :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

Δεν νομίζω ρε συ
Ο Τράνσφερ δεν ασχολείται με τα μεταγραφικά άλλων ομάδων
Μόνο με τα δικά μας
sokeris
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν 2009, 12:37

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από sokeris »

στο facebook o transfermaniac λεει "ραγιαδες του βορρα οι διοικουντες"
μωρε λετε να παιρνουμε παικτη απο κανεναν συμπολιτη????
nedved4
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Πέμ 13 Νοέμ 2008, 19:33

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από nedved4 »

έχεις κανέναν υπόψην σου που να μην εχει συμβόλαιο και να μπορούμε να τον πάρουμε?
sokeris
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν 2009, 12:37

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από sokeris »

το πιο πιθανον ειναι να εννοει τον βιτολο...οτι ολοκληρωνεται αισιως...
απο την αλλη βαζω στο μυαλο μου και καποιες πονηρες σκεψεις για τον μαρκες του ηρακλεους...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από pagotatzis »

μανγκες για μενα οι βιτολο και μαρκες δεν ειναι μπαμ!!!
ουτε καν judofetzle που λεν και οι γερμανοι τα μικρα τα πυρωτεχνιματα !!!!!

θελω ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΜΠΑΜ
:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”