Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Epidi kindineuo na pareksigitho kai den goustaro pareksigisis: O Riera ine metagrafikos stoxos tou PAOK kai ISOS anakoinothi sintomai. ISOS. apla pragmata
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: TransferManiac
TransferManiac Paokmania Ένα σας λέω: To μπαμ θα ακουστεί πολύ μακριά...
Facebook..πριν λιγα λεπτα!!!

Facebook..πριν λιγα λεπτα!!!
Re: TransferManiac
Διάβασα τα κομέντ στο fb... Ρωτάει ένας: "ti ennoeis polu makria??? oti tha nai apo makria??oti tha nai toooso megalo??h se xroniki deiarkeia polu makria??aaante na doume transfer..." και ο τράνσφερ απαντάει: "MPAM MPOUM RE POS ALIOS NA TO PO! DEN EINAI QUIZ..."
Re: TransferManiac
δηλαδή να είμαστε σε ετοιμότητα
Να περιμένουμε αυτές τις μέρες το Μπαμ
Σωστά Τράνσφερ??
Να περιμένουμε αυτές τις μέρες το Μπαμ
Σωστά Τράνσφερ??
Re: TransferManiac
ρε σεις οταν λεει : μακρια . Μηπως εννοει πως δεν θα γινει απο εμας???και οτι θα γινει απο αλλη ομαδα?
Re: TransferManiac
Αυτά είναι τα ακριβή λόγια του τράνσφερ σε κόμμεντ στο φέισμπουκ... Και είναι για μας!!!gika έγραψε: "MPAM MPOUM RE POS ALIOS NA TO PO! DEN EINAI QUIZ..."
Re: TransferManiac
Δεν νομίζω ρε συ
Ο Τράνσφερ δεν ασχολείται με τα μεταγραφικά άλλων ομάδων
Μόνο με τα δικά μας
Ο Τράνσφερ δεν ασχολείται με τα μεταγραφικά άλλων ομάδων
Μόνο με τα δικά μας
Re: TransferManiac
στο facebook o transfermaniac λεει "ραγιαδες του βορρα οι διοικουντες"
μωρε λετε να παιρνουμε παικτη απο κανεναν συμπολιτη????
μωρε λετε να παιρνουμε παικτη απο κανεναν συμπολιτη????
Re: TransferManiac
έχεις κανέναν υπόψην σου που να μην εχει συμβόλαιο και να μπορούμε να τον πάρουμε?
Re: TransferManiac
το πιο πιθανον ειναι να εννοει τον βιτολο...οτι ολοκληρωνεται αισιως...
απο την αλλη βαζω στο μυαλο μου και καποιες πονηρες σκεψεις για τον μαρκες του ηρακλεους...
απο την αλλη βαζω στο μυαλο μου και καποιες πονηρες σκεψεις για τον μαρκες του ηρακλεους...
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: TransferManiac
μανγκες για μενα οι βιτολο και μαρκες δεν ειναι μπαμ!!!
ουτε καν judofetzle που λεν και οι γερμανοι τα μικρα τα πυρωτεχνιματα !!!!!
θελω ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΜΠΑΜ

ουτε καν judofetzle που λεν και οι γερμανοι τα μικρα τα πυρωτεχνιματα !!!!!
θελω ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΜΠΑΜ