Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Απόστολε, επειδή και γω ως εννιάχρονο παιδί ρεταρω λίγο με τα κομπουτερς και τους αριθμοί, τα έχω μεταφέρει ΟΛΑ σε ένα συννεφάκι. Δοκίμασε το, θα σωθείς
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
pgetsos έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Πρότεινέ μου κάτι καλύτερο ρε Κώστα.
Kingston DataTraveler
Corsair FlashVoyager GT
Για μάρκες USB ρώτησα, όχι για τσιγάρα και αεροπλάνα.
Είναι τόσο καλές μάρκες που πετάνε ρε
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ενταξει κανμε την ενημερωση πηγαμε στο Ρυθμισεις > Unread Handling > Post Jumping > Μεταπηδηση σε 1ο μη αναγνωσμενο αλλα αυτο επιμενει οατν κανω ταπ σ αυτο που βλεπω(το τελευταιο)να μου ανοιγει το πρωτο ποστ στο τοπικ.
Απ οτι καταλαβα προγραμματιστες του ειναι ο Μανιακος και οι φιλοι του και απ την καμερα μας βλεπουν και χασκογελανε. :evil:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Επανεκκίνηση στην εφαρμογή έκανες; έμεινε η ρύθμιση;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ναι.Κλαιν μωρε.Θα στρωσει μονο του.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Ήταν μια περίοδος που σε 17 μέρες είχαν βγάλει 16 ενημερώσεις. Όλες κάτι χαλουσαν :lol:
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Pc support

Δημοσίευση από Guitarman »

Παιδία ερώτηση.

Υπάρχει τρόπος να μικρύνω το μέγεθος σε μία φωτο πριν την ποστάρω έτσι ώστε το ποστ μου να μην πιάνει μεγάλο χώρο?

θενκς ιν αντβανς
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

postimage.org
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Pc support

Δημοσίευση από Guitarman »

ντανκε Πετρο.

Αλλα δεν το έκανα σαφές στο προηογουμενο ποστ. Δεν αναφέρομαι σε φωτο που ανεβάζω απο τον υπολογιστή μου αλλά για αυτές που βρίσκω στο ιντερνετ και τις ποσταρω απευθείας στο φορουμ (μέσω λινκ). Υπάρει κάποιος τρόπος να τις μικρύνω ή πρέπει πρώτα να τις κατεβάζω στο πισι μου?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Δεν θυμάμαι για το συγκεκριμένο σάιτ, αλλά πολλά παρόμοια υποστηρίζουν να τους βάλεις λινκ αντί να ανεβάζεις από τον υπολογιστή
Δες και τα tinypic, imgur. Μόνο έτσι
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Pc support

Δημοσίευση από aquila »

Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Pc support

Δημοσίευση από Guitarman »

Ευχαριστω πολυ παιδια!
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

aquila έγραψε:http://www.resizr.com
Δειχτο στο εκανετ γιατί μας βγάζει τα μάτια όταν ποστάρει την εντεκάδα της ομαδας


Sent from my iPad using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

:lol:

Απο tapatalk ειναι θανατος οι 11δες
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Pc support

Δημοσίευση από aquila »

Μαυρο Χιονι έγραψε:
aquila έγραψε:http://www.resizr.com
Δειχτο στο εκανετ γιατί μας βγάζει τα μάτια όταν ποστάρει την εντεκάδα της ομαδας


Sent from my iPad using Tapatalk
Να κανει μεγέθυνση;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”