Pc support
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Pc support
Απόστολε, επειδή και γω ως εννιάχρονο παιδί ρεταρω λίγο με τα κομπουτερς και τους αριθμοί, τα έχω μεταφέρει ΟΛΑ σε ένα συννεφάκι. Δοκίμασε το, θα σωθείς
Re: Pc support
Είναι τόσο καλές μάρκες που πετάνε ρεΑποστόληςΑ έγραψε:Για μάρκες USB ρώτησα, όχι για τσιγάρα και αεροπλάνα.pgetsos έγραψε:Kingston DataTravelerΑποστόληςΑ έγραψε:Πρότεινέ μου κάτι καλύτερο ρε Κώστα.
Corsair FlashVoyager GT
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Ενταξει κανμε την ενημερωση πηγαμε στο Ρυθμισεις > Unread Handling > Post Jumping > Μεταπηδηση σε 1ο μη αναγνωσμενο αλλα αυτο επιμενει οατν κανω ταπ σ αυτο που βλεπω(το τελευταιο)να μου ανοιγει το πρωτο ποστ στο τοπικ.
Απ οτι καταλαβα προγραμματιστες του ειναι ο Μανιακος και οι φιλοι του και απ την καμερα μας βλεπουν και χασκογελανε.
Απ οτι καταλαβα προγραμματιστες του ειναι ο Μανιακος και οι φιλοι του και απ την καμερα μας βλεπουν και χασκογελανε.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Παιδία ερώτηση.
Υπάρχει τρόπος να μικρύνω το μέγεθος σε μία φωτο πριν την ποστάρω έτσι ώστε το ποστ μου να μην πιάνει μεγάλο χώρο?
θενκς ιν αντβανς
Υπάρχει τρόπος να μικρύνω το μέγεθος σε μία φωτο πριν την ποστάρω έτσι ώστε το ποστ μου να μην πιάνει μεγάλο χώρο?
θενκς ιν αντβανς
Re: Pc support
ντανκε Πετρο.
Αλλα δεν το έκανα σαφές στο προηογουμενο ποστ. Δεν αναφέρομαι σε φωτο που ανεβάζω απο τον υπολογιστή μου αλλά για αυτές που βρίσκω στο ιντερνετ και τις ποσταρω απευθείας στο φορουμ (μέσω λινκ). Υπάρει κάποιος τρόπος να τις μικρύνω ή πρέπει πρώτα να τις κατεβάζω στο πισι μου?
Αλλα δεν το έκανα σαφές στο προηογουμενο ποστ. Δεν αναφέρομαι σε φωτο που ανεβάζω απο τον υπολογιστή μου αλλά για αυτές που βρίσκω στο ιντερνετ και τις ποσταρω απευθείας στο φορουμ (μέσω λινκ). Υπάρει κάποιος τρόπος να τις μικρύνω ή πρέπει πρώτα να τις κατεβάζω στο πισι μου?
Re: Pc support
Δεν θυμάμαι για το συγκεκριμένο σάιτ, αλλά πολλά παρόμοια υποστηρίζουν να τους βάλεις λινκ αντί να ανεβάζεις από τον υπολογιστή
Δες και τα tinypic, imgur. Μόνο έτσι
Δες και τα tinypic, imgur. Μόνο έτσι
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Pc support
Δειχτο στο εκανετ γιατί μας βγάζει τα μάτια όταν ποστάρει την εντεκάδα της ομαδαςaquila έγραψε:http://www.resizr.com
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Pc support
Να κανει μεγέθυνση;Μαυρο Χιονι έγραψε:Δειχτο στο εκανετ γιατί μας βγάζει τα μάτια όταν ποστάρει την εντεκάδα της ομαδαςaquila έγραψε:http://www.resizr.com
Sent from my iPad using Tapatalk