World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Kolokotronis_4 έγραψε:
paok kerkyra έγραψε:ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ YANKEES GO HOME!!

gash04 έγραψε:YANKEES GO VILLAGE


:opaokara:
Μεγάλε οπλαρχηγέ ξέχασες κι αυτό:
free4 έγραψε:Γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ

Ρουφάτε Αμερικανάκια
Μέγιστη παράλειψη, διότι όπως θα είδες εις τας κερκίδας ήτανε και ο Μόνικας... :lol: :lol: :lol:

Φαίνεται θα έμαθε για την Ουρουγουανή με το κινητό.... :shock: και πλάκωσε για κανένα σαξόφωνο :P
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από free4 »

Ρουφάτε λαίμαιιιιιιιιιιιιιιι

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YqB7UEdhKug&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YqB7UEdhKug&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ Η.Π.Α. (καθαρά ποδοσφαιρικά) :oops: :o
ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΛΙΝΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ :o :shock: ... ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ :evil: :twisted: .
Πώς είναι δυνατόν αυτοί οι εγκληματίες να κυκλοφορούν έτσι ανάμεσά μας? :evil: :twisted:
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΓΚΑΝΑ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ...
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ NA ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΑ.
ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΜΕ...
ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΙΣ 17:00' :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



ΥΓ
KOLOKOTRONEIRO ... KOR ... ΣΗΜΑΙΝΕΙ KO.REA R.EPUBLIC
http://www.fifa.com/worldcup/teams/team ... index.html
ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΗΣ PRK
http://www.fifa.com/worldcup/teams/team ... index.html
ΔΙΕΘΝΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΕΣ.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Makis4444 »

Μονο μια λεξη για το σημερινο.........Ντουντουκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από niks »

το καλό είναι ότι μια από της δύο αποχαιρετά πρόωρα :evil:

για να θυμήσω,το να παιζονται τα 2 τελευταία μάτς την ίδια ωρα
οφείλεται στον μάτς-μουχαμπέτι Γερμανίας-Αυστρίας 1-0 στο μουντιάλ του '82
όπου οι 2 γείτονες γνωρίζοντας το αποτέλεσμα του αγώνα Αλγερίας-Χιλής
ηξεραν πως με αυτό το αποτέλασμα(1-0) περνάνε και οι δύο
έτσι,ο Χρούμπες σκόραρε κάπου στο 5'-10'
και το υπόλοιπο 'ματς' εκτυλίχθηκε σε τσαι για δύο στο κέντρο του γηπέδου
μάλιστα εξοργισμένοι Γερμανοί φίλαθλοι ζητούσαν την παραδειγματική τιμωρία της ομάδας τους
(το προχθεσινό Ισπανία-Χιλή ωχριά μπροστά σε αυτό)
αφήνοντας έξω την ηρωική Αλγερία,η οποια είχε νικήσει στην πρεμιέρα 2-1 τη Γερμανία

ο ένας εκ των σκόρερ, ο Ματζέρ πήρε την εκδίκησή του 5 χρόνια αργότερα
ως παίχτης της Πόρτο σκοράρντας με πονηρό τακουνάκι το νικητήριο 2-1
εναντίον της Μπάγερν στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης

όσο για τους Αμερικανούς,αυτούς που παίζουν ποδόσφαιρο τους συμπαθώ
κάτι μπειζμπολ,ραγκπυ κλπ δεν χωνεύω με τίποτα
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Από τη μια οι ήρωες με τα κολάν και από την άλλη η σουρωμένη Αφροδίτη της Μήλου. Τιτανομαχία :D

Δεν γίνεται να πάνε στον αγύριστο και οι δυο τους; :o
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ηρωϊκές αγγλίδες χορεύτριες....σκίστε τις
γερμανίδες τουρίστριες ...που διψάνε για σπ@ρμα!

Οοοοοοοοοοοοοοολε!
Οοοοοοοοοοοοοοολε!
Οοοοοοοοοοοοοοολε!


υγ. Μασκοφόρεν κανονικά έπρεπε ROK όχι KOR, δεν αλλάζουμε τη σειρά των λέξεων όποτε μας καπνίσει!!! έτσι?, ...αλλά επειδή εκεί στη φίφα είναι ποκ και ροκ..οπότε ΖΗΤΩ και πάλι! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Pegasus »

Είμαστε με τη σκληροτράχηλη Γερμανία. Έξω από το Μουντιάλ οι άμπαλοι Άγγλοι, ένας Καπέλο δε φέρνει την άνοιξη.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Caballo Viejo έγραψε:Από τη μια οι ήρωες με τα κολάν και από την άλλη η σουρωμένη Αφροδίτη της Μήλου. Τιτανομαχία :D

Δεν γίνεται να πάνε στον αγύριστο και οι δυο τους; :o
+4
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

πως το φαγες έτσι ρε τζέιμς! σαν κουράδα έπεσες!
άμυνα για σεμινάριο είστε πάλι
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Pegasus »

Πω ρε τι γίνεται. Εκεί που λες 2-0 κυρίαρχη η Γερμανία, 2-1 και καπάκι δε μετράει δεύτερο γκολ των Άγγλων ενώ θα έπρεπε, ακριβώς το ανάποδο σε σχέση με το 1966!

Είναι που δεν έχει θέαμα το Μουντιάλ λέμε.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ρε κωλογερμαναράδες πάλι αβαβά είναι το παιχνίδι?
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από niks »

κλαψε-κλαψε οι Γερμανοι για το γκολ του Γουεμπλει,τα καταφεραν

ανώτερη η Γερμανια
ανελεητη σφαγή της Αγγλιας

με τέτοιες κουνελοπνιχτρες τερματουδες,αν επαιζε ο Χαλκιάς 4-5 εκ θα τον πουλουσαμε
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

δεν μέτρησε κανονικάτοτο γκολ της Αγγλίας αλλα εμένα στ'@@ μου όποια και απο τις δυο περάσει το ίδιο μου κάνει αλλα για την ώρα ειναι ματσάρα!!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

και μένα στα @@ μου, αλλά υποστηρίζω τις αγγλίδες έτσι για το χαβά.
το κοράκι πρέπει να τα τσέπωσε κανονικά από την μέρκελ.
αν τέτοιο γκολ ακυρωνόταν μέσα στη Τούμπα σε παιχνίδι ΠΑΟΚ - γάβρος, η ελλάδα θα είχε χωριστεί στη μέση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”