Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από cronos »

Ρεεε!!!
Τι εχασε ο τυπος! :o
Ποιος μητσοτακης...αυτος τον ξεπερασε! :roll:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ioanmits »

indian chief έγραψε:ο ζησης σημερα ητανε στις σερρες και παρακολουθησε το παιχνιδι πανσερραικος-διαγορας.....επισης αυτη τη στιγμη ειμαστε στο 2009,κατι που σημαινει οτι ειμαστε 4 χρονια πριν το 2013 οταν και ο ανακογλου (που σκοραρε σημερα) θα ειναι απλησιαστος.... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: ζηση φερε τον πιτσιρικο το γεναρη!!!!!!!!!!!!!! :nairepaok:
Πάρα πολύ καλός πάικτης, τον πάω με τα χίλια και συμφωνώ ότι πρέπει να κινηθούμε γρήγορα (ίσως και από τώρα τον Ιανουάριο)
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ioanmits »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Τώρα που πήρε και κοινοτικό διαβατήριο τον θέλω πιο πολύ..

http://www.gazzetta.gr/content/view/51415/2/
Όταν φύγει ο Πάμπλο (μάλλον το καλοκαίρι) είναι μια πολύ καλή λύση
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ioanmits »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Επίσης να προσθέσω τους
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Και η περίπτωση του τελευταίου είναι η πιο δύσκολη(αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Φιλαράκι όλες αυτές είναι δύσκολες περιπτώσεις, όχι μόνο η τελευταία...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Δύσκολες περιπτώσεις αλλά είναι παίκτες που σε ανεβάζουν μπόλικα επίπεδα..
Α και το συμβόλαιο του Ταυλαρίδη λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι..
Δεν θα ήταν καθόλου άσχημη κίνηση..
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Λυση συμβολαιου στον Βερον αρα εξοικονομεις 300000 και κανεις προταση στον αστερα 150000 για τον Καρντοσο. Στον δινει γιατι καλοκαιρι μενει ελευθερος αρα γεια σας... εχω ενα προαισθημα οτι θα τον παρουμε.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από thrix »

ioanmits έγραψε:
indian chief έγραψε:ο ζησης σημερα ητανε στις σερρες και παρακολουθησε το παιχνιδι πανσερραικος-διαγορας.....επισης αυτη τη στιγμη ειμαστε στο 2009,κατι που σημαινει οτι ειμαστε 4 χρονια πριν το 2013 οταν και ο ανακογλου (που σκοραρε σημερα) θα ειναι απλησιαστος.... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: ζηση φερε τον πιτσιρικο το γεναρη!!!!!!!!!!!!!! :nairepaok:
Πάρα πολύ καλός πάικτης, τον πάω με τα χίλια και συμφωνώ ότι πρέπει να κινηθούμε γρήγορα (ίσως και από τώρα τον Ιανουάριο)
Δώσαμε δύο παίκτες δανεικούς στις σέρρες φαινομενικά χωρίς αντάλλαγμα ενώ το καλοκαίρι είχε γραφτεί ότι μας ενδιαφέρουν ή ότι έκλεισαν τόσο ο ανάκογλου όσο και ο παπάζογλου. Θεωρώ ότι είναι κλεισμένες συμφωνίες αυτές για το καλοκαίρι.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ioanmits »

Μακάρι να είναι έτσι... ειδικά για τον Ανάκογλου που τον παρακολουθώ συχνά (ως Σερραίος) πιστεύω ότι θα αφήσει εποχή αν δουλευτεί σωστά...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από sidpanos »

εμένα μου αρέσουν όλοι οι κεντρώοι της ντέμπρετσεν που έχουν και μαμω τα πόδια και σε κάθε ματς τραβάνε σουτάρες...
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από dolphinto »

γρηγορο, γκολτζη, καποιον που δεν θα τραυματιζετε ετσι ευκολα, θα βγαζει τα καστανα απο την φωτια οταν τα αστερια της ομαδος δεν τραβανε, θα βαζει σε καθε σεζον πανω απο 10 γκολ, δεν θα γκρινιαζει στα αποδυτηρια, να μην το παιζει φιρμα και να μην κανει κλικες..ελληνα κατα προτιμηση, να εχει λογικη τιμη και εαν γινετε να παιζει και για την φανελα!!! ..μηπως ξερεται καποιον με αυτα τα χαρακτηριστικα???
paokpantou
Δημοσιεύσεις: 2412
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paokpantou »

suazo epi8esh kai na fygei o zlatan o suazo einai megalh paixtoura kai prepei na valoume kapoion na ton pshsei na er8ei mallon ayton pou shmera edwse synenteyksh ton megalo pablo pou einai kai oi 2 apo thn xilh!!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

dolphinto έγραψε:γρηγορο, γκολτζη, καποιον που δεν θα τραυματιζετε ετσι ευκολα, θα βγαζει τα καστανα απο την φωτια οταν τα αστερια της ομαδος δεν τραβανε, θα βαζει σε καθε σεζον πανω απο 10 γκολ, δεν θα γκρινιαζει στα αποδυτηρια, να μην το παιζει φιρμα και να μην κανει κλικες..ελληνα κατα προτιμηση, να εχει λογικη τιμη και εαν γινετε να παιζει και για την φανελα!!! ..μηπως ξερεται καποιον με αυτα τα χαρακτηριστικα???

χμμμ μπα δε μου ερχεται κανεις... ;)
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από arisk »

dolphinto μήπως να είναι και κοντός...?? :lol:
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από fofanaserres »

Να χει και μια μικρή φαλακρίτσα.... :opaokara: :opaokara:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Παντως την Κυριακη θα παιζει με πρασινη φανελα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”