Τι εχασε ο τυπος!
Ποιος μητσοτακης...αυτος τον ξεπερασε!
Πάρα πολύ καλός πάικτης, τον πάω με τα χίλια και συμφωνώ ότι πρέπει να κινηθούμε γρήγορα (ίσως και από τώρα τον Ιανουάριο)indian chief έγραψε:ο ζησης σημερα ητανε στις σερρες και παρακολουθησε το παιχνιδι πανσερραικος-διαγορας.....επισης αυτη τη στιγμη ειμαστε στο 2009,κατι που σημαινει οτι ειμαστε 4 χρονια πριν το 2013 οταν και ο ανακογλου (που σκοραρε σημερα) θα ειναι απλησιαστος....![]()
![]()
![]()
ζηση φερε τον πιτσιρικο το γεναρη!!!!!!!!!!!!!!
Όταν φύγει ο Πάμπλο (μάλλον το καλοκαίρι) είναι μια πολύ καλή λύσηLord_GayrosSlayer έγραψε:Τώρα που πήρε και κοινοτικό διαβατήριο τον θέλω πιο πολύ..
http://www.gazzetta.gr/content/view/51415/2/
Φιλαράκι όλες αυτές είναι δύσκολες περιπτώσεις, όχι μόνο η τελευταία...Lord_GayrosSlayer έγραψε:Επίσης να προσθέσω τους
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Και η περίπτωση του τελευταίου είναι η πιο δύσκολη(αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Δώσαμε δύο παίκτες δανεικούς στις σέρρες φαινομενικά χωρίς αντάλλαγμα ενώ το καλοκαίρι είχε γραφτεί ότι μας ενδιαφέρουν ή ότι έκλεισαν τόσο ο ανάκογλου όσο και ο παπάζογλου. Θεωρώ ότι είναι κλεισμένες συμφωνίες αυτές για το καλοκαίρι.ioanmits έγραψε:Πάρα πολύ καλός πάικτης, τον πάω με τα χίλια και συμφωνώ ότι πρέπει να κινηθούμε γρήγορα (ίσως και από τώρα τον Ιανουάριο)indian chief έγραψε:ο ζησης σημερα ητανε στις σερρες και παρακολουθησε το παιχνιδι πανσερραικος-διαγορας.....επισης αυτη τη στιγμη ειμαστε στο 2009,κατι που σημαινει οτι ειμαστε 4 χρονια πριν το 2013 οταν και ο ανακογλου (που σκοραρε σημερα) θα ειναι απλησιαστος....![]()
![]()
![]()
ζηση φερε τον πιτσιρικο το γεναρη!!!!!!!!!!!!!!
dolphinto έγραψε:γρηγορο, γκολτζη, καποιον που δεν θα τραυματιζετε ετσι ευκολα, θα βγαζει τα καστανα απο την φωτια οταν τα αστερια της ομαδος δεν τραβανε, θα βαζει σε καθε σεζον πανω απο 10 γκολ, δεν θα γκρινιαζει στα αποδυτηρια, να μην το παιζει φιρμα και να μην κανει κλικες..ελληνα κατα προτιμηση, να εχει λογικη τιμη και εαν γινετε να παιζει και για την φανελα!!! ..μηπως ξερεται καποιον με αυτα τα χαρακτηριστικα???