Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Απάντηση
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Έλληνες διαιτητές μόνο αν γίνει επαγγελματική η διαιτησία.

Και ίδρυση κανονικής σχολής διαιτησίαςκανονική, με μαθήματα, εξετάσεις, υποχρεωτική παρουσία κτλ, διάρκειας όσο χρειαστεί (έτος; δεν ξέρω πόσο χρειάζεται για να βγει ένας καλός διαιτητής), με υποχρεωτική παρουσία σε ερασιτεχνικές κατηγορίες τα πρώτα τρία χρόνια αφού βγεις από τη σχολή. Για να πάρεις πτυχίο, να πρέπει να συμπληρώσεις μία σεζόν σε αγώνες ακαδημιών.
Συγχρηματοδοτούμενο από τις ομοσπονδίες (ΕΠΟ, ΕΟΚ κτλ) και από όλες τις ομάδες που αγωνίζονται στην πρώτη κατηγορία.
Ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϋ και χάντμπολ (αφού γίνει επαγγελματικό άθλημα με αθλητές ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ).
These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16664
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ε.Π.Ο super league κ.λ.π "δημοκρατικές" δυνάμεις II

Δημοσίευση από Equalizer »

loukas karadimos έγραψε: Τετ 25 Φεβ 2026, 22:01

ο Χρυσοστομος πρωτος ως φοιτητης και κολλητος κολλητου δικηγορου μελους της θυρας 4 τοτε οπως νομιζω και ο μακης αν δεν κανω λαθος εφερε τον ζαγορ να μιλησει στο κτιριο της νομικης στο ΑΠΘ για τον αθλητισμο και κατι αλλα που δεν θυμαμαι και εμεις που στη σχολη δε πατουσαμε ουτε για ζητω πηγαμε για μια και τελευταια φορα και καναμε το αμφιθεατρο ΤΑΝΑ φωναζοντας του συνθηματα να αναλαβει
Ήμουν μέσα!

Ρε τι θυμήθηκες!

"Ένα πρωτάθλημα αρχηγέ!"

Οχι απλά αυτό φώναζε ο κόσμος, αλλά η κραυγή έμοιαζε με απόγνωση

Αυτά για να θυμόμαστε

Και για να αναρωτιόμαστε... που πήγε η καβλα
These users thanked the author Equalizer for the post:
Aigle_Noir
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”