World Cup 2010
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: World Cup 2010
Πω πω ρε σεις ... ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΩΝ ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΝΩΝ.
(Όλοι τραγουδούσαν τον ύμνο τους με πάθος).
Βλέπω να τους λιανίζουν τους Κορεάτες.
(Όλοι τραγουδούσαν τον ύμνο τους με πάθος).
Βλέπω να τους λιανίζουν τους Κορεάτες.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
Τυχερή στο ξεκίνημα η Ουρουγουάη, στο δοκάρι του Παρκ.
Γκολ στο 8 με τον Σουάρες (παικταράς, που ίσως βρούμε μπροστά μας με τον Άγιαξ), αλλά μετά... η Κορέα πίεσε και έδειχνε πιο ομάδα.
Έπνιξε πεναλτάκι υπερ της Ουρουγουάης ο διαιτητής, αφού η μπάλα είχε πορεία προς το τέρμα και το χέρι ήταν σε έκταση
Πολύ καλή αναπτυξη πάντως απο τους Κορεάτες, σε σχέση με τους Ουρουγουανούς που ψάχνουν με μακρυνές μπαλιές τους επιθετικούς τους.
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ, ... το σίγουρο πάντως είναι πως θα μπεί και άλλο γκολ. Δεν λήγει αυτό το ματς 1-0.
ΥΓ
ΑΣΧΕΤΟ ... ΑΛΛΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ FAN CLUB ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ... ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ "ΑΦΑΝΤΕΣ"
(μόνο "'ασπρη" Klose έχει σε όλα τα νούμερα)
... Επίσης έχει μόνο σορτσάκια small (άφαντες και οι κάλτσες επίσης) 
Γκολ στο 8 με τον Σουάρες (παικταράς, που ίσως βρούμε μπροστά μας με τον Άγιαξ), αλλά μετά... η Κορέα πίεσε και έδειχνε πιο ομάδα.
Έπνιξε πεναλτάκι υπερ της Ουρουγουάης ο διαιτητής, αφού η μπάλα είχε πορεία προς το τέρμα και το χέρι ήταν σε έκταση
Πολύ καλή αναπτυξη πάντως απο τους Κορεάτες, σε σχέση με τους Ουρουγουανούς που ψάχνουν με μακρυνές μπαλιές τους επιθετικούς τους.
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ, ... το σίγουρο πάντως είναι πως θα μπεί και άλλο γκολ. Δεν λήγει αυτό το ματς 1-0.
ΥΓ
ΑΣΧΕΤΟ ... ΑΛΛΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ FAN CLUB ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ... ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ "ΑΦΑΝΤΕΣ"
(μόνο "'ασπρη" Klose έχει σε όλα τα νούμερα)
Re: World Cup 2010
Ο διαιτητής έπνιξε πεναλτάκι υπερ της Κορέας, ... η οποία παίζει μόνη της μπάλα.
Η ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ... ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
Η ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ... ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
ρε γιδοβοσκέ τι έξοδος ήταν αυτή γ@μώ τη τρέλλα μου!
αυτοί οι κορεάτες σαν να βλέπεις πλέυ στέισον είναι. από φαντασία μηδέν. μόνο τρέχουν.
αυτοί οι κορεάτες σαν να βλέπεις πλέυ στέισον είναι. από φαντασία μηδέν. μόνο τρέχουν.
Re: World Cup 2010
ΟΝΤΩΣ ... ΠΟΛΥ ΤΡΕΞΙΜΟ ...ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΠΑΝΤΩΣ.
Αν συνεχίζει έτσι το ματς και δεν ξυπνήσουν οι Ουρουγουανοί, ... είναι θέμα χρόνου, να μπει το δεύτερο για τους Κορεάτες.
Αν συνεχίζει έτσι το ματς και δεν ξυπνήσουν οι Ουρουγουανοί, ... είναι θέμα χρόνου, να μπει το δεύτερο για τους Κορεάτες.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
ΤΕΛΟΣ ... 2-1 ... (αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ το σκορ)
