Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από free4 »

Ντροπή της ΕΠΟ αυτό που έκανε στον ΠΑΟΚ!

Είναι πραγματικά αδιανόητο αυτό που συνέβη με την υπόθεση της εκδίκασης του ΠΑΟΚ – ΑΕΚ. Σαν να έχει βαλθεί η ΕΠΟ να πείσει τον ΠΑΟΚ και τους οπαδούς του ότι αποφασίζει με δύο μέτρα και σταθμά για το ποδόσφαιρο. Ότι στα δικά της μάτια παίζει ρόλο το χρώμα και το … βάρος της φανέλας. Ακόμη και αν ήθελε, δεν θα μπορούσε να κάνει τέτοια κουταμάρα, δηλαδή να δείξει με τη συμπεριφορά της ότι τα αντανακλαστικά της πειθαρχικής επιτροπής της λειτουργούν ανάλογα με το χρώμα της φανέλας της κατηγορούμενης ομάδας.

Εχω γράψει και πει πολλές φορές ότι όλοι αυτοί οι συνταξιούχοι δικαστικοί που αποφασίζουν για το ποδόσφαιρο ζουν σε γυάλα. Δεν κυκλοφορούν στο ποδόσφαιρο, δεν αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει στο ποδόσφαιρο, δεν συναισθάνονται, δεν νιώθουν το ποδόσφαιρο. Δεν μπορώ όμως να σκεφτώ ότι φταίνε μόνο αυτοί για τα απαράδεκτα λάθη στις υποθέσεις των εκδικάσεων. Για όσα κάνει και δεν κάνει κάθε πειθαρχική επιτροπή την ευθύνη φέρει πρώτη από όλους η διοίκηση της ΕΠΟ. Δική τους η ευθύνη για το σημερινό κατάντημα.

Η διοίκηση του ελληνικού ποδοσφαίρου αυτό ακριβώς του είπε σήμερα του ΠΑΟΚ: ότι στα δικά της μάτια είναι παρακατιανός. Ντροπή!

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.exedrasports.gr/blogs/articleblog/?cid=90&aid=104202&scid=874&team=paok
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από slidar »

Πρόεδρε, πάρ'τους παραμάζωμα...
Ο Πασχάλης Παπαδόπουλος βλέπει το τέλος εποχής της εσωστρέφειας να πλησιάζει και βρίσκεται εν αναμονή της -επί του πρακτέου- απόδειξης ότι ο ΠΑΟΚ βρίσκεται απέναντι στα θεσμικά όργανα και τους φορείς του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Εικόνα
Ποτέ μου δεν υπήρξα άκριτος τιμητής του Ζαγοράκη. Ουδέποτε τον θεοποίησα, ουδέποτε τον παρομοίασα με τον... Πάπα, ποτέ, σε τελική ανάλυση, δεν έγινα αυλικός του.

Πάντα του καταλόγιζα τα λάθη του, τις αδυναμίες του, αλλά του αναγνώριζα, κυρίως, ένα πράγμα, πλην της αναντίρρητης τιμιότητας του. Κι αυτό δεν είναι άλλο από το ανάστημά του, την υπόστασή του, τη βαρύτητα της παρουσίας του και μόνο.

Πάντα ήθελα να πάρω τον λόγο σε κάποια συνέντευξη Τύπου και αντί ερώτησης να του πω το πιο απλό: "Ζαγοράκης είσαι (τύπου "ΠΑΟΚ είσαι"), όρθωσε το ανάστημά σου, πάρε φόρα και παρ'τους όλους παραμάζωμα. Αν όχι εσύ, τότε ποιος;".

Μόνο αυτός μπορούσε να καθαρίσει την Τούμπα από τους λίγους που την περνάνε για "ξέφραγο αμπέλι" και αμαυρώνουν την εικόνα των πολλών, μόνο αυτός μπορούσε να κάνει τον ΠΑΟΚ ισότιμο των καταστροφέων του ελληνικού ποδοσφαίρου, ήτοι του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, στα κέντρα αποφάσεων, μόνο αυτός θα μπορούσε (και το έκανε) να εξαφανίσει τα "τσιράκια" που έτρωγαν τις σάρκες του ΠΑΟΚ.

Τα όσα συνέβησαν στο παιχνίδι με την ΑΕΚ σίγουρα τον έκαναν πιο σκληρό και, κυρίως, τον ώθησαν να σκληρύνει τη στάση του απέναντι στους αλήτες. Δεν μπορεί, θα αποδειχτεί εν καιρώ. Είμαι σίγουρος ότι ο πρόεδρος θα "τσακίσει" αυτούς τους 10-20 κοπρίτες με την πρώτη ευκαιρία.

Κυρίως, όμως, το νέο σκάνδαλο σε βάρος της ομάδας αποτελεί τη χρυσή ευκαιρία να αφυπνιστεί και να πιέσει όπως μόνο αυτός μπορεί, ώστε ο ΠΑΟΚ πλέον να αποκτήσει πλέον κυρίαρχο ρόλο στα κέντρα αποφάσεων.

Κάνεις δεν τον θέλει λαμόγιο, δεν είναι τέτοια η ιδιοσυγκρασία του ΠΑΟΚτσή. Ο λάος του ΠΑΟΚ είναι περήφανος και ζητά κι από τον πρόεδρό του, με περηφάνια, να διαμηνύσει σε όλους ότι δεν μπορούν να παίζουν με τον ΠΑΟΚ.

Οι άνθρωποι που άνοιξαν τα γραφεία της ΕΠΟ ημέρα Σάββατο για να... ξετιμωρήσουν τον Μιραλάς, εκδίκασαν την υπόθεση των επεισοδίων στο ΑΕΚ-Παναθηναϊκός άρον-άρον, ούτως ώστε η Ένωση να υποδεχτεί με κόσμο τον ΠΑΟΚ, και τιμώρησαν τον Άρη με 6.000 πρόστιμο για το ξύλο και των γονέων στα Τρίκαλα, δεν έκαναν καν το καθήκον τους με τον ΠΑΟΚ.

Παρά τη δέσμευση του Πιλάβιου, έγραψαν στα... καρύδια του (στα ποια;) τον Δικέφαλο και τον πρόεδρό του και τον αναγκάζουν, ουσιαστικά, να παίξει χωρίς κόσμο στο πρώτο παιχνίδι των πλεί οφ.

Και σαν να μην φτάνει αυτό, βγαίνει η επιτομή της... κοτσάνας, ο γ.γ.Α., Πάνος Μπιτσαξής, να μιλήσει για παλινωδίες του ΠΑΟΚ. Ποιος, ο άνθρωπος που χαρακτήρισε την ΕΠΟ ικανή να διοργανώσει το Πρωτάθλημα. Οι κρίνοντες, κρίνονται... Συ είπας, Πάνο...

Υ.Γ.: Όποιος... Παναθηναϊκός έρθει στα πλέι οφ να παίξει σε άδεια Τούμπα, θα το πληρώσει όπως ο Ολυμπιακός. Αφού δεν μας σέβεστε, θα μας φοβάστε...

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=44861
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok87 την Τετ 30 Μαρ 2011, 11:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προσθήκη κειμένου
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από gash04 »

Και ποιος θα πληρώσει τις μετακινήσεις του στρατού και τα ελικόπτερα?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από gash04 »

Τα πέντε προηγούμενα χρόνια (από τη σεζόν 2005-06 έως το 2009-10) το πόσο με το οποίο τιμωρήθηκε ο ΠΑΟΚ από την αθλητική δικαιοσύνη ανέρχονταν στα 1.240.540 ευρώ, όπως παρουσίασε επίσημα στα τέλη Μαρτίου ο διευθυντής της Super League, Πατρίκ Κομνηνός. Συν τα φετινά...

Από το 2003 μέχρι το 2005 ο ΠΑΟΚ είχε πληρώσει άλλο σχεδόν 1 εκ. ευρώ σε πρόστιμα και είχε παίξει 12 αγώνες κεκλεισμένων των θυρών που συν τους τρεις φετινούς ανεβαίνουν στους 15!
Οι 15 αγώνες κεκλεισμένων των μεταφράζεται σε απώλειά άνω των 2.000.000 ευρώ! Συνολικά οι ποινές και οι τιμωρίες του ΠΑΟΚ υπολογίζονται πάνω από 4.000.000 ευρώ από το ξεκίνημα της σεζόν 2003-04 ως τώρα.

Τη σεζόν 2006-07 ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε σε 11 περιπτώσεις με χρηματικά πρόστιμα, ενώ κλήθηκε σε απολογία σε σχεδόν όλα τα παιχνίδια της σεζόν, μέσα και έξω από την Τούμπα! Ο συνολικός λογαριασμός των προστίμων έφτασε στις 352.000 ευρώ!

Από το καλοκαίρι του 2007 και μετά τα πράγματα άλλαξαν άρδην! Η παρουσία του Θοδωρή Ζαγοράκη στην προεδρία, η δημιουργία της συντονιστικής επιτροπής των συνδέσμων και η εξαιρετική συνεργασία με την ΠΑΕ απέφεραν εκπληκτικά αποτελέσματα, μέχρι φέτος. Ο κόσμος προφύλαξε το γήπεδο και τα πρόστιμα μειώθηκαν από τις 352.000 ευρώ (2006-07) στα 47.400 ευρώ (2007-08)! Και από αυτά τα περισσότερα ήταν για υβριστικά συνθήματα...

Πέρυσι και πρόπερσι τα πρόστιμα ήταν περισσότερα, αλλά φέτος ο ΠΑΟΚ γύρισε τέσσερα χρόνια πίσω... Με 531.000 ευρώ πρόστιμα και τρεις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, σημειώνονται οι μεγαλύτερες οικονομικές απώλειες των τελευταίων ετών.
skoylikomyrmigkortripa.gr


4 μύρια μόνο έλα μωρέ εντάκς τίποτις τζαμπέ ΠΑΟΚ είσαι δεν είσαι λογιστής.

υγ
Απλό δείγμα πισωγυρίσματος είναι όλα τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από slidar »

Να...Ζήσης παλικάρι μου
Ο Πασχάλης Παπαδόπουλος γράφει για τον φίλο Κλάους και τον... παλιόφιλο Ζήση
Η αλήθεια είναι πως το χθεσινό παιχνίδι δεν είχε πολύ... ψωμί. Μέχρι το 65' τουλάχιστον, θύμιζε φούρνο κυριακάτικα. Τότε, ο Μάκης Χάβος είχε τη φαεινή ιδέα να κάνει το αυτονόητο. Να περάσει στο παιχνίδι τον Στέφανο Αθανασιάδη.

Αφού το παλικάρι την έχει (συγχωρέστε με για τη λαϊκή χροιά της έκφρασης) γκόμενα τη Λάρισα. Τη συναντά πρόπερσι στο Αλκαζάρ. Δύο μπαλάκια. Επιστρέφει φέτος από τον δανεισμό του, τη βρίσκει στο AEL FC ARENA, γκολ στην πρώτη του επαφή με την μπάλα, κηδεία η φιέστα. Χθες μπαίνει στο 65ο λεπτό αντί του ανυπόφορου -πλέον- Μουσλίμοβιτς, εντός τριλέπτου, με ένα φορίσιο γκολ, βάζει τη σφραγίδα του στη νίκη του Δικεφάλου και συνάμα στον -δίκαιο και προδιαγεγραμμένο- υποβιβασμό της χειρότερης ομάδας του φετινού Πρωταθλήματος.

Ξεκαθαρίζω, πριν συνεχίσω, ότι δεν είμαι εμπαθής με τη Λάρισα, ούτε μπλέκω τις προσωπικές μου σχέσεις με τη δουλειά μου.(Δεν ξέρω αν) ήθελα να πέσει η Λάρισα, ξέρω όμως, μετά βεβαιότητας ότι ο Αθανασιάδης έχει ένα τεράστιο προσόν, ικανό από μόνο του να του εγγυηθεί μία μεγάλη καριέρα.

Κ επειδή αν τον ανέφερα ως Αθανασιάδη θα υποκρινόμουν (και δεν το θέλω), θα μιλήσω για τον φίλο μου τον Κλάους. Ανδρωθήκαμε παρέα στα τμήματα υποδομής του ΠΑΟΚ. Ταξιδέψαμε μαζί σε τουρνουά, φάγαμε τα πόδια μας στα «ξερά», διατελέσαμε συμπαίκτες για μία οκταετία, πριν ενός μικρού διαστήματος που βρήκε τον Κλάους να δοκιμάζει την τύχη του στο εξωτερικό, και, γενικώς, διατηρήσαμε μία σχέση που παραμένει, προϊόντος του χρόνου, φιλική.

Από μία μεγάλη φουρνιά, αυτή των 88άρηδων, ο Κλάους ήταν ο μόνος που κατόρθωσε να εκφράσει αξιώσεις καριέρας με τον Δικέφαλο στο στήθος.

Για να είμαι ειλικρινής και δίκαιος, ο Κλάους δεν ήταν ποτέ ο πιο ταλαντούχος, ούτε ο πιο δουλευταράς, ούτε ο πλέον ελπιδοφόρος.

Επιστρέφοντας, όμως, από μία μίνι περιπλάνηση σε Ιταλία και Γερμανία, έδειξε κατευθείαν ότι διέπεται από ένα σπάνιο χάρισμα στο σκοράρισμα.

Ίσως να μην το είχε εξωτερικεύσει ποτέ αν δεν δοκίμαζε την τύχη μου στο εξωτερικό, δεδομένου ότι οι δικοί μας φωστήρες τον χρησιμοποιούσαν είτε ως σέντερ μπακ, είτε ως αμυντικό χαφ. Πόνταραν, μάλλον, στη φυσική του δύναμη...

Κλείνοντας, περί Κλάους, οφείλω να ομολογήσω, ότι η δεύτερη περίοδος δημοσιότητας τον βρίσκει πιο ώριμο και πιο έτοιμο εντός και εκτός γηπέδου. Η ικανότητά του στο να βρίσκει δίχτυα τον καθιστά απαραίτητο. Με σκληρή δουλειά, λίγη τύχη και αρκετή προσοχή, μπορεί να κάνει τη γενιά των 88άρηδων υπερήφανη.

Πάμε τώρα και σε ένα παλιόφιλο. Ήθελα να τοποθετηθώ αμέσως μετά την ανακοίνωσή του, αλλά σεβόμενος ότι καταφέραμε να καταστήσουμε βαρυσήμαντο το ματς με τη Λάρισα, αποφάσισα να καταστήσω το θέμα (από μείζονος σημασίας) δευτερεύον.

«Οι λόγοι της αποχώρησής μου δεν εξέλειπαν», είπε ο Ζήσης Βρύζας και ορισμένοι ανακάλυψαν την Αμερική. Δηλαδή δεν ήταν ευνόητοι οι λόγοι της φυγής του Ζήση;

Περιμέναμε την -απαντητική στις φήμες περί επιστροφής του- ανακοίνωση για να ψάξουμε τους λόγους που τον ώθησαν εκτός ΠΑΟΚ;

Προφανώς, όταν δύο ισχυρές προσωπικότητες συνεργάζονται, οι προστριβές είναι αναπόφευκτες και μοιραίες. Το γυαλί ράγισε με το πήγαινε-έλα του Ζαγοράκη, που εξέθεσε τον Βρύζα, και έσπασε ολοκληρωτικά όταν ο άλλοτε πρόεδρος, αντιπρόεδρος και τεχνικός διευθυντής της ομάδας ένιωσε εαυτόν... «καπελωμένο» σε όλα τα πόστα.

Πήρε το καπελάκι του και έφυγε ως κύριος, γνωρίζοντας ότι... αν ένας από τους δύο, τότε όχι αυτός. Προϊόντος του χρόνου, ένιωσε ότι... αν ένας από τους δύο, τότε -μάλλον- αυτός, βλέποντας το λαϊκό έρεισμα του Ζαγοράκη να ολισθαίνει.

Αν δεν τους έβλεπα ιδίοις όμμασι να παρακολουθούν από την προεδρική σουίτα παιχνίδια της ομάδας, θα θεωρούσα ακόμη το χάσμα αγεφύρωτο και την πιθανότητα εκ νέου συνεργασίας του μηδαμινή.

Με την εικόνα αυτή καρφωμένη στο μυαλό μου, κρατάω μία πισινή. Με την ανακοίνωσή του, άλλωστε, ο Βρύζας απέδειξε ότι υπάρχει καπνός.

Γνωρίζοντας πρόσωπα και πράγματα, ξέρω ότι δεν θα απαντούσε σε ένα δημοσίευμα, ούτε θα σχολίαζε μία τάση των οπαδών. (Γνωρίζω ότι) έγιναν συζητήσεις, οι οποίες (ακόμη) δεν καρποφόρησαν.

Ο Βρύζας θέλει να γυρίσει, αλλά είτε με τους δικούς του όρους, είτε (ψιλό)καβάλα στ'άλογο.

Το θέμα είναι αν οι ρόλοι μοιραστούν σωστά κι αν οι δύο τεράστιες αυτές προσωπικότητες, ο «Ζαγόρ» και ο Ζήσης, βρουν τον χώρο τους και τον ρόλο τους στην ΠΑΕ, χωρίς ο ένας να μπαίνει στα «χωράφια του άλλου».

Είμαι πεπεισμένος πως η δική τους συνύπαρξη και ο συγκερασμός των στοιχείων τους μπορεί να κάνει το μέγεθος του ΠΑΟΚ δυσθεώρητο.

Υ.Γ. 1 Άτυχη, και συνάμα ανίκανη, η Τρίπολη, «κωλόφαρδος» ο Άρης, ευνοημένος ο... ΠΑΟΚ. Δε γίνεται να περάσει σεζόν χωρίς να αισθανθεί ο συμπολίτης την... ισχύ της Τούμπας...

Υ.Γ. 2 Καλώς τα παιδιά, και στο μπάσκετ (αν όλα κυλήσουν ομαλά)...Καλώς τα παιδιά κι ας είναι και... 3-2.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=45456
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από slidar »

«Με κάποιες νίκες θα επανέλθει η εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας»

Η φετινή παρουσία του Λίνο στη Superleague, συγκριτικά με την περσινή σεζόν, είναι ανάλογη της πορείας του ΠΑΟΚ. Ωστόσο, ο ίδιος θεωρεί πως η χρονιά έχει δρόμο ακόμη και με κάποια θετικά αποτελέσματα, θα γίνει το μπαμ, η ομάδα θα αποκτήσει ενθουσιασμό

Ο έμπειρος αριστερός μπακ μίλησε για τη νίκη επί της Λάρισας και το επικείμενο τοπικό ντέρμπι με τον Ηρακλή, για τον αποκλεισμό από την ΑΕΚ και την επίδραση στην ψυχολογία των παικτών, αλλά και για τον στόχο του Champions League. Αναλυτικά όσα είπε ο Λίνο: Για τους αγώνες με Λάρισα και Ηρακλή: "Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, επειδή η Λάρισα είχε ελπίδες να μείνει στην κατηγορία. Εμείς θέλαμε τους βαθμούς της νίκης. Χρειαζόμασταν τη νίκη, για να πλησιάσουμε στα πλέι οφ. Στο τέλος την πετύχαμε. Θα προσπαθήσουμε να παίξουμε εξίσου καλά και στο ματς με τον Ηρακλη, για να πάρουμε τη νίκη και τη μία θέση για τα πλέι οφ. Τα πράγματα στο γήπεδο του Ηρακλή είναι περίπλοκα. Καλό θα ήταν να κερδίσουμε, αλλά ας είμαστε λίγο πιο σοβαροί. Έχουμε κακή προϊστορία. Ο αντίπαλός μας θέλει τους βαθμούς για να μείνει στην κατηγορία." Για το αν συμφωνεί ότι η ομάδα δεν έχει ξεπεράσει τον αποκλεισμό από την ΑΕΚ: "Είναι λογικό να υπάρχει απογοήτευση. Ξέρουμε πως αισθάνεται ο κόσμος. Μετά τη σωματική κούραση που είχαμε από τα συνεχόμενα παιχνίδια, προστέθηκε και η ψυχολογική κούραση του αποκλεισμού. Το αφήσαμε πίσω. Τέλειωσε. Η ΑΕΚ δεν ήταν καλύτερη από εμάς. Επανερχόμαστε στον στόχο μας. Κοιτάμε κάθε παιχνίδι των πλέι οφ σαν τελικό." Για το αν ο ΠΑΟΚ έχει τις δυνατότητες να διακριθεί στα πλέι οφ: "Ο ανταγωνισμός των πλέι οφ θα είναι μεγάλος. Όλες οι ομάδες έχουν δείξει καλά στοιχεία στο πρωτάθλημα. Αν κάτσουμε να δούμε τα αποτελέσματα του ΠΑΟΚ με αυτές τις ομάδες, τότε θα δούμε ότι υπάρχουν δυνατότητες να πάρουμε την πρώτη θέση. Πρέπει να σταθούμε τυχεροί, να είμαστε υγιείς και να βλέπουμε κάθε ματς με μεγάλη προσοχή." Για το ότι η ψυχολογία των παικτών του ΠΑΟΚ είναι διαφορετική σε σχέση με πέρσι, όσον αφορά στα πλέι οφ: "Πέρσι δεν είχαμε ενθουσιασμό από το ξεκίνημα, αλλά από τα πρώτα θετικά αποτελέσματα που πήραμε. Όταν ξεκινάς με ενθουσιασμό δεν κάνει πάντα καλό. Αργότερα αποκτήσαμε ενθουσιασμό. Ήταν μία διαφορετική χρονιά η περσινή. Κοντέψαμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Είχαμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Ήμασταν πιο ξεκούραστοι. Φέτος είμαστε πιο επιφυλακτικοί. Είδαμε ότι κάποια αποτελέσματα δεν μας βγήκαν στο πρωτάθλημα. Πρέπει να δούμε κάποια λάθη που έγιναν. Πρέπει να βελτιωθούμε και να κάνουμε κάποιες νίκες. Τότε θα επανέλθει η εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας." Για το αν πιστεύει ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί να βρει τον ενθουσιασμό που του λείπει: "Ναι! Αν κάνουμε κάποια καλά αποτελέσματα θα γίνει πάλι το μπαμ. Μέχρι το τέλος θα είμαστε καλά για να δώσουμε χαρά στον κόσμο."

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=45703
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από sporos123 »

Σκέφτεται να φύγει ο Βιτόλο

Ξεκαθαρίζουμε πως από τον ΠΑΟΚ ο Βιτόλο είναι πολύ ευχαριστημένος και δεν έχει κανένα παράπονο, αλλά νιώθει νοσταλγία για την πατρίδα του και την οικογένειά του και αυτό είναι ένα ισχυρό κίνητρο επιστροφής, εάν δημιουργηθούν οι αναγκαίες προϋποθέσεις.
Ποιες είναι αυτές; Μα φυσικά να βρει μια καλή πρόταση, κατά προτίμηση από ομάδα της Πριμέρα Ντιβισιόν με ικανοποιητικές αποδοχές. Οι πληροφορίες λένε ότι ο μάνατζέρ του κάνει ήδη έρευνα αγοράς στην Ισπανία, καθώς υπάρχουν ομάδες, όπως η Σεβίλλη, η Βιγιαρεάλ και η Εσπανιόλ, που θεωρητικά θα μπορούσαν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους.

Ο Βιτόλο, βέβαια, έχει άλλα δυο χρόνια συμβόλαιο στον ΠΑΟΚ. Δεν είναι ελεύθερος και χρήματα αγοράς από ισπανική ομάδα για έναν παίκτη που παίζει στο υποβαθμισμένο ελληνικό πρωτάθλημα είναι από πολύ δύσκολο έως απίθανο να δοθούν. Προφανώς, η πλευρά του παίκτη ποντάρει στο ότι λόγω της μεγάλης προσφοράς και της άψογης συμπεριφοράς του Βιτόλο στα δυο χρόνια που παίζει στη Τούμπα, εάν ζητηθεί να φύγει, η διοίκηση Ζαγοράκη θα κατανοήσει τη επιθυμία του και δεν θα σταθεί εμπόδιο, δίνοντας του την ελευθέρας του

Άλλωστε, ο Ισπανός χαφ έχει το μεγαλύτερο συμβόλαιο στον ΠΑΟΚ μετά τον Σαλπιγγίδη. Αμείβεται με 600.000 ευρώ το χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι ο ΠΑΟΚ, εάν δεν κάνει εξοικονόμηση χρημάτων, μ' αυτό το ποσό μπορεί να βρει επάξιο αντικαταστάτη του.
Ο Βιτόλο πραγματοποίησε πολύ καλές εμφανίσεις στο φετινό Europa League με τον ΠΑΟΚ, κάνοντας πιο γνωστό το όνομά του στην Ευρώπη. Δεν αποκλείεται, συνεπώς, εκτός από την Ισπανία που είναι η μεγάλη του επιθυμία και μια ενδεχόμενη μεταπήδησή του στο γερμανικό ή στο γαλλικό πρωτάθλημα, αφού πάντα η καριέρα στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης είναι δέλεαρ για έναν ποδοσφαιριστή.

.Πάντως, το μόνο σίγουρο αυτή την στιγμή είναι πως έχει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ για άλλα δυο χρόνια, ανήκει στο ρόστερ του, και για να αλλάξει αυτό δεν είναι καθόλου εύκολη διαδικασία. Διότι η εξεύρεση μιας καλής επίσημης πρότασης, ειδικά στην Πριμέρα Ντιβισιόν, η οποία αποτελεί και το όνειρο του Βιτόλο, είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, ειδικά για έναν Ισπανό μέσο που παίζει στο ταπεινό ελληνικό πρωτάθλημα.

Εννοείται, πως η διατήρηση του 26χρονου Βιτόλο στο ρόστερ του ΠΑΟΚ και τη νέα χρονιά θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη, ιδίως ενόψει της επικείμενης ηλικιακής ανανέωσης, γιατί, εφόσον μείνει, θα υπάρχει και κάποιος στα χαφ από την παλιά φουρνιά για να μην αλλοιωθεί εντελώς η χημεία της ομάδας. Στον δικέφαλο του βορρά και φυσικά τον θέλουν και την νέα χρονιά, παρότι έχει ακριβό συμβόλαιο. Όμως, όλα θα εξαρτηθούν από τις διαθέσεις του Βιτόλο όταν τελειώσει η σεζόν. Εφόσον επιμένει να φύγει, με το ζόρι δεν μπορεί να τον κρατήσει κανείς.
Πάντως, και αυτό πρέπει να το τονίσουμε, ο Ισπανός χαφ που έδειξε ουκ ολίγες φορές και φέτος την υψηλή επαγγελματική του συνείδηση, παίζοντας τραυματίας σε παιχνίδια, είναι απολύτως αφοσιωμένος στην παρούσα φάση στο μεγάλο στόχο του ΠΑΟΚ που είναι η κατάληψη της πρώτης θέσης στα πλέι οφ, στόχος ο οποίος εάν επιτευχθεί, βέβαια, είναι αυτονόητο πως θα ανεβάσει και το κασέ των παικτών του
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από sporos123 »

τι λετε μαμω τα κωλοσαιτ σας??? :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: θα φυγει ο βιτολο κ μαλιστα ελευθερος.....για αλλαξτε πλευρο.......600.000 χιλιαρικα ο βιτολο δν οπαιρνει......450.000 παιρνει......οταν γραφετε ακτι κ γκινα να ειστε ακριβης........ :redcard: ε ρε φουστη μου κατι ξεκαρφωτα αρθρα που ξεφυτρωνουν στα καλα καθουμενα......... :redcard:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

η π@υτσα μου άνθησε, ποτίστε την!
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από sporos123 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από slidar »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΘΕΟΣ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ!!!!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Μια ανθισμένη πο@τσα στο κ@λο του Γκίν@ να δούμε αν την ισιώνει σωστά.
Καθυστερημένο δημοσιογραφάκι από ΙΕΚ.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Pegasus »

Άλλο ένα τραγικό άρθρο. Έκατσα και το διάβασα...
Ξεκαθαρίζουμε πως από τον ΠΑΟΚ ο Βιτόλο είναι πολύ ευχαριστημένος και δεν έχει κανένα παράπονο, αλλά νιώθει νοσταλγία για την πατρίδα του και την οικογένειά του και αυτό είναι ένα ισχυρό κίνητρο επιστροφής, εάν δημιουργηθούν οι αναγκαίες προϋποθέσεις.
Ο Βιτόλο πραγματοποίησε πολύ καλές εμφανίσεις στο φετινό Europa League με τον ΠΑΟΚ, κάνοντας πιο γνωστό το όνομά του στην Ευρώπη. Δεν αποκλείεται, συνεπώς, εκτός από την Ισπανία που είναι η μεγάλη του επιθυμία και μια ενδεχόμενη μεταπήδησή του στο γερμανικό ή στο γαλλικό πρωτάθλημα, αφού πάντα η καριέρα στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης είναι δέλεαρ για έναν ποδοσφαιριστή.
Ρε ανεκδιήγητε, τη μια λες νιώθει νοσταλγία και είναι ο μόνος λόγος αλλά "ισχυρό κίνητρο" για να φύγει, την άλλη λες για Γερμανογαλλίες. Θα σου πω ένα μυστικό που μου είπε στο αφτί ένας γκουρού 300 χρόνων: είτε στη Γερμανία είτε στη Γαλλία είτε στην Ελλάδα νιώθεις νοσταλγία όταν η πατρίδα σου είναι στην ΙΣΠΑΝΙΑ.
Εννοείται, πως η διατήρηση του 26χρονου Βιτόλο στο ρόστερ του ΠΑΟΚ και τη νέα χρονιά θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη, ιδίως ενόψει της επικείμενης ηλικιακής ανανέωσης, γιατί, εφόσον μείνει, θα υπάρχει και κάποιος στα χαφ από την παλιά φουρνιά για να μην αλλοιωθεί εντελώς η χημεία της ομάδας. Στον δικέφαλο του βορρά και φυσικά τον θέλουν και την νέα χρονιά, παρότι έχει ακριβό συμβόλαιο. Όμως, όλα θα εξαρτηθούν από τις διαθέσεις του Βιτόλο όταν τελειώσει η σεζόν. Εφόσον επιμένει να φύγει, με το ζόρι δεν μπορεί να τον κρατήσει κανείς.
Πάντως, και αυτό πρέπει να το τονίσουμε, ο Ισπανός χαφ που έδειξε ουκ ολίγες φορές και φέτος την υψηλή επαγγελματική του συνείδηση, παίζοντας τραυματίας σε παιχνίδια, είναι απολύτως αφοσιωμένος στην παρούσα φάση στο μεγάλο στόχο του ΠΑΟΚ που είναι η κατάληψη της πρώτης θέσης στα πλέι οφ, στόχος ο οποίος εάν επιτευχθεί, βέβαια, είναι αυτονόητο πως θα ανεβάσει και το κασέ των παικτών του
Αυτό το κομμάτι γράφτηκε για να μη σε κράξουμε αλλά και για να λες "να, είχα επιφυλάξεις, γι' αυτό δεν επιβεβαιώθηκα". Άσε που είναι επαγγελματίας και πρέπει να υπάρχει πολύ σοβαρή αιτία για να σπάσει το συμβόλαιό του, δεν είναι απλά ένα πείσμα "επιμένω να φύγω" κι... έφυγα. Δεν το γλιτώνεις όμως. ΚΡΑ ΚΡΑ ΚΡΑ.

Δημοσιογράφοι... Θα πουλούσαν την ψυχή τους για μια αποκλειστικότητα. Όταν δεν υπάρχει τέτοια πρόταση στο τραπέζι, απλώς μετατρέπουν ψιθύρους σε άρθρα. Και μετά απορούν γιατί ο κόσμος δε συμπαθεί τη δουλειά τους. Κι εγώ απορώ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από giapas »

Ενα σενάριο είναι αυτό που λέτε όλοι σας. Οτι ο δημοσιογράφος, προκειμένου να φτιάξει ένα άρθρο, επινόησε μια ιστορία, τη γέμισε με ανακρίβειες και ασάφειες και μας την πλασάρει

Εγώ όταν διάβασα το άρθρο δε παραξενεύτηκα καθόλου. Δε ξέρω αν είναι αλήθεια ή όχι , αλλά δε θα έπεφτα και από τα σύννεφα αν γίνει πραγματικότητα.

Κάλλιστα ο Βιτόλο αν είχε πρόταση απο Ισπανία θα προτιμούσε να φύγει. Κατά την άποψη μου, ο τωρινός ΠΑΟΚ έπαψε να είναι ελκυστικός προορισμός για οποιοδήποτε καλό ξένο παίκτη . Χρήμα δεν υπάρχει, καλό κλίμα δεν υπάρχει, οπαδοί μπουκάρουνε μέσα, γενικά στην Ελλάδα γίνεται της κ@ριολας... γιατί να καθήσει ο παικτης?

Οσο για το επιχείρημα "έχει συμβόλαιο" θα πω μόνο ένα πράγμα.
ΣΟΡΛΕΝ
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από barlow4 »

για τον σακη γκινα μιλαμε?
μπραβο ρε!
τσακαλια ειμαστε.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”