Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Παίρνει Μπακαγιόκο ο Πανσερραϊκός
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 25597.html
Για τον Μπακαγιοκο που λεει το Goal σημερα λεει το παραπανω ...


Εδω το σαιτ του Λινο και τα γκολ του ...
http://www.lino16.com/home.htm

Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Βέβαια οι ultras στο παρελθόν έχουν γράψει τους απίστευτους παπάδες....
Τελευταια μαλλον αξιοπιστοι ειναι...Δηλαδη αυτα που ειπαν που δεν βγηκαν χαλασαν στο 95 για καποιους λογους..Ασε που συνεργαζονται με Σπορ που τελευταια σε σχεση με μετρο εχουν προσβασεις απο οτι φαινεται...Παντως και αυτο λαθος..Δινονται σε επιλεγμενα προσωπα καποιεσ μικρες πληροφοριες και αλλοι στον πανικο τους γραφουν για καστιγιο..Καλυτερα να μην δινει η ΠΑΕ σε κανεναν τιποτα για να δουμε τη φαντασια ολων..
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

εμενα αλλο με προβληματιζει..υπαρχει περιπτωση να παιρνουν το Λινο για χαφ???..Γιατι καλος ειναι ,παιζει και μπροστα αλλα σαν εξτρεμ θελουμε κατι καθαρα επιθετικογενες...Καπου γραφει οτι ο Λϊνο ειναι ο βραζιλιανος που θελανε..εκτος αν ελεγαν βλακειες,,
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

Ένα μπακ ρε παιδιά που απλά λόγω αίματος (Βραζιλιάνος) δεν είναι καρφωμένο μπακ, αλλά βοηθάει ανάλογα με την όρεξη και επιθετικά δε σημαίνει ότι είναι αριστερό χαφ!
Πχ ο Νέτο του Άρη .. ανεβαίνει πολύ και βοηθάει, αλλά δεν είναι δεξί χαφ.
Τους παίχτες που παίρνουμε πρέπει να ξέρουμε για ποιά θέση τους παίρνουμε και να είμαστε σίγουροι γι' αυτό.

ο Lino έχει βιογραφικό σε Sao Paolo, Figueirense, Bahia, Fluminense, Marilia και πρόπερσι έπαιξε στην Academica απ' όπου τον πήρε η Πόρτο.
Γενικά δεν δείχνει κάτι ιδιαίτερο το βιογραφικό του χωρίς όμως αυτό να σημαίνει τίποτα!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Δημοσίευση από Sera4 »

Αδερφια μηπως θυμαστε πως λεγανε το παιχτακι που μας απασχολουσε το καλοκαιρι??εκεινος ο 27ος γαλλος μεσος ο πρωην αρχηγος της saint-ettienne...σπαω το κεφαλι μου τοσες μερες και δν τν θυμαμαι...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Προχωράει του Λίνο


Μια ανάσα από την απόκτηση του αριστερού μπακ της Πόρτο βρίσκεται ο ΠΑΟΚ.

Ο εκλεκτός του Φερνάντο Σάντος για τη θέση του αριστερού μπακ όπως όλα δείχνουν είναι ο Ντορβαλίνο Αλβες Μασιέλ ή απλά Λίνο.

Ο Πορτογάλος τεχνικός του ΠΑΟΚ είπε στους Ζαγοράκη και Βρύζα ότι θέλει ένα πιο επιθετικογενές αριστερό μπακ και οι ιθύνοντες του δικεφάλου κάνουν προσπάθειες να φέρουν στη Θεσσαλονίκη τον 31χρονο βραζιλιάνο που έχει συμβόλαιο έως το καλοκαίρι με τους δράκους αλλά δεν υπολογίζεται και πολύ από τον Φερέιρα. Το πιθανότερο είναι ο ΠΑΟΚ να πληρώσει το υπόλοιπο του συμβολαίου του βραζιλιάνου στην Πόρτο και να τον αποκτήσει για τα επόμενα 2,5 χρόνια.


http://www.goal.com/gr/Articolo.aspx?Co ... Id=1034232


Πριν μιση ωρα αναρτηθηκε
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Δημοσίευση από trel@menos »

sable τον λεγαν φιλε.
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Δημοσίευση από Iakovidis »

Παιδιά ξέρετε ποιός είναι ο μάνατζερ του Καστίγιο στην Ελλάδα????


Ο Ξενίδης

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

Πωπωπω μόνο που βλέπω τα μούτρα του ανακατεύομαι!
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Βγαλτην την σκατοφατσα...Μα καλα σοβαρα υπαρχει παοκτσης που τον θελει?????
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D.A.A.T. την Τρί 30 Δεκ 2008, 21:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gagas
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2008, 01:16
Τοποθεσία: που?

Δημοσίευση από gagas »

η αδερφη του ξενιδη τυγχανει να ειναι κ η μνηστη του καστιγιο
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

Βρε δε μπα να γ@μιέται και ο Καστίγιο με τον Ξενίδη;
Άβαταρ μέλους
paoki_rethymno
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 21:55
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από paoki_rethymno »

Yiankos έγραψε:Πωπωπω μόνο που βλέπω τα μούτρα του ανακατεύομαι!
Ρε σεις χαλαρωστε λιγο να πουμε... μπορει να ειναι κωλοπαιδο και να μην τον γουσταρουμε αλλα ειτε στηριζουμε τη διοικηση σε ολες τις κινησεις ειτε δε την στηριζουμε πουθενα. Ο Καστιγιο ειναι μια χαρα παιχτης. Ουτε εγω τον παω αλλα σαν παιχτης δεν μπορει ευκολα να αμφισβητηθει. Δηλαδη πως την ειδατε?? Αν τον παρουμε θα πηγαινουμε στην Τουμπα να τον γιουχαρουμε?? Θα κανουμε αυτα που εκαναν και οι Οφητζιδες με τον Μαλαρτζ και τον Εντοι?? Ολα αυτα που λεμε στο Φορουμ και μαλωνουμε για τον Καστιγιο ειναι ΜΟΝΟ κατα της ομαδας.
ΕΙΡΗΝΗ ΗΜΙΝ!!!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

ρε σεις να σας πω για μια άλλη πτυχή του θέματος??

ειπώθηκαν αρνητικά άπειρα..

ειπώθηκαν και θετικά μιας τέτοιας μεταγραφής...

αν τα βάλεις σε ζυγαριά, αυτή θα γύρει στο να μην έρθει... γιατί θα προκαλέσει προβλήματα στα αποδυτήρια (που είναι μια οικογένεια μέχρι τώρα), και στην κερκίδα (καιρό έχουμε να διχαστούμε ε? από πέρσι με σάντος)

ωστόσο για σκεφτείτε κάτι άλλο: δε θα ήταν κ@@λα να τον έχει φτιάξει σαν παίκτη ο γαύρος, να τον έχει ψήσει, και να τον πάρεις εσύ στην καλύτερη ηλικία?

αν πάρει του χρόνου ο γκέι τον φερνάντεζ πόσο θα μας πονέσει... έτσι δεν είναι???

πάντως επιμένω ότι δεν πρέπει να αποκτηθεί..... κρίμα ρε γιατί να είναι τόσο κωλόπαιδο... θα είχαμε καλή λύση παικτικά

:evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

paoki_rethymno έγραψε:
Yiankos έγραψε:Πωπωπω μόνο που βλέπω τα μούτρα του ανακατεύομαι!
Ρε σεις χαλαρωστε λιγο να πουμε... μπορει να ειναι κωλοπαιδο και να μην τον γουσταρουμε αλλα ειτε στηριζουμε τη διοικηση σε ολες τις κινησεις ειτε δε την στηριζουμε πουθενα.
Και ποιός είπε ότι είναι επιλογή της διοίκησης;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”