Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Τελευταια μαλλον αξιοπιστοι ειναι...Δηλαδη αυτα που ειπαν που δεν βγηκαν χαλασαν στο 95 για καποιους λογους..Ασε που συνεργαζονται με Σπορ που τελευταια σε σχεση με μετρο εχουν προσβασεις απο οτι φαινεται...Παντως και αυτο λαθος..Δινονται σε επιλεγμενα προσωπα καποιεσ μικρες πληροφοριες και αλλοι στον πανικο τους γραφουν για καστιγιο..Καλυτερα να μην δινει η ΠΑΕ σε κανεναν τιποτα για να δουμε τη φαντασια ολων..Βέβαια οι ultras στο παρελθόν έχουν γράψει τους απίστευτους παπάδες....
Ένα μπακ ρε παιδιά που απλά λόγω αίματος (Βραζιλιάνος) δεν είναι καρφωμένο μπακ, αλλά βοηθάει ανάλογα με την όρεξη και επιθετικά δε σημαίνει ότι είναι αριστερό χαφ!
Πχ ο Νέτο του Άρη .. ανεβαίνει πολύ και βοηθάει, αλλά δεν είναι δεξί χαφ.
Τους παίχτες που παίρνουμε πρέπει να ξέρουμε για ποιά θέση τους παίρνουμε και να είμαστε σίγουροι γι' αυτό.
ο Lino έχει βιογραφικό σε Sao Paolo, Figueirense, Bahia, Fluminense, Marilia και πρόπερσι έπαιξε στην Academica απ' όπου τον πήρε η Πόρτο.
Γενικά δεν δείχνει κάτι ιδιαίτερο το βιογραφικό του χωρίς όμως αυτό να σημαίνει τίποτα!
Πχ ο Νέτο του Άρη .. ανεβαίνει πολύ και βοηθάει, αλλά δεν είναι δεξί χαφ.
Τους παίχτες που παίρνουμε πρέπει να ξέρουμε για ποιά θέση τους παίρνουμε και να είμαστε σίγουροι γι' αυτό.
ο Lino έχει βιογραφικό σε Sao Paolo, Figueirense, Bahia, Fluminense, Marilia και πρόπερσι έπαιξε στην Academica απ' όπου τον πήρε η Πόρτο.
Γενικά δεν δείχνει κάτι ιδιαίτερο το βιογραφικό του χωρίς όμως αυτό να σημαίνει τίποτα!
Προχωράει του Λίνο
Μια ανάσα από την απόκτηση του αριστερού μπακ της Πόρτο βρίσκεται ο ΠΑΟΚ.
Ο εκλεκτός του Φερνάντο Σάντος για τη θέση του αριστερού μπακ όπως όλα δείχνουν είναι ο Ντορβαλίνο Αλβες Μασιέλ ή απλά Λίνο.
Ο Πορτογάλος τεχνικός του ΠΑΟΚ είπε στους Ζαγοράκη και Βρύζα ότι θέλει ένα πιο επιθετικογενές αριστερό μπακ και οι ιθύνοντες του δικεφάλου κάνουν προσπάθειες να φέρουν στη Θεσσαλονίκη τον 31χρονο βραζιλιάνο που έχει συμβόλαιο έως το καλοκαίρι με τους δράκους αλλά δεν υπολογίζεται και πολύ από τον Φερέιρα. Το πιθανότερο είναι ο ΠΑΟΚ να πληρώσει το υπόλοιπο του συμβολαίου του βραζιλιάνου στην Πόρτο και να τον αποκτήσει για τα επόμενα 2,5 χρόνια.
http://www.goal.com/gr/Articolo.aspx?Co ... Id=1034232
Πριν μιση ωρα αναρτηθηκε
Μια ανάσα από την απόκτηση του αριστερού μπακ της Πόρτο βρίσκεται ο ΠΑΟΚ.
Ο εκλεκτός του Φερνάντο Σάντος για τη θέση του αριστερού μπακ όπως όλα δείχνουν είναι ο Ντορβαλίνο Αλβες Μασιέλ ή απλά Λίνο.
Ο Πορτογάλος τεχνικός του ΠΑΟΚ είπε στους Ζαγοράκη και Βρύζα ότι θέλει ένα πιο επιθετικογενές αριστερό μπακ και οι ιθύνοντες του δικεφάλου κάνουν προσπάθειες να φέρουν στη Θεσσαλονίκη τον 31χρονο βραζιλιάνο που έχει συμβόλαιο έως το καλοκαίρι με τους δράκους αλλά δεν υπολογίζεται και πολύ από τον Φερέιρα. Το πιθανότερο είναι ο ΠΑΟΚ να πληρώσει το υπόλοιπο του συμβολαίου του βραζιλιάνου στην Πόρτο και να τον αποκτήσει για τα επόμενα 2,5 χρόνια.
http://www.goal.com/gr/Articolo.aspx?Co ... Id=1034232
Πριν μιση ωρα αναρτηθηκε
- paoki_rethymno
- Δημοσιεύσεις: 51
- Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 21:55
- Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜÎΟ
- Επικοινωνία:
Ρε σεις χαλαρωστε λιγο να πουμε... μπορει να ειναι κωλοπαιδο και να μην τον γουσταρουμε αλλα ειτε στηριζουμε τη διοικηση σε ολες τις κινησεις ειτε δε την στηριζουμε πουθενα. Ο Καστιγιο ειναι μια χαρα παιχτης. Ουτε εγω τον παω αλλα σαν παιχτης δεν μπορει ευκολα να αμφισβητηθει. Δηλαδη πως την ειδατε?? Αν τον παρουμε θα πηγαινουμε στην Τουμπα να τον γιουχαρουμε?? Θα κανουμε αυτα που εκαναν και οι Οφητζιδες με τον Μαλαρτζ και τον Εντοι?? Ολα αυτα που λεμε στο Φορουμ και μαλωνουμε για τον Καστιγιο ειναι ΜΟΝΟ κατα της ομαδας.Yiankos έγραψε:Πωπωπω μόνο που βλέπω τα μούτρα του ανακατεύομαι!
ΕΙΡΗΝΗ ΗΜΙΝ!!!
ρε σεις να σας πω για μια άλλη πτυχή του θέματος??
ειπώθηκαν αρνητικά άπειρα..
ειπώθηκαν και θετικά μιας τέτοιας μεταγραφής...
αν τα βάλεις σε ζυγαριά, αυτή θα γύρει στο να μην έρθει... γιατί θα προκαλέσει προβλήματα στα αποδυτήρια (που είναι μια οικογένεια μέχρι τώρα), και στην κερκίδα (καιρό έχουμε να διχαστούμε ε? από πέρσι με σάντος)
ωστόσο για σκεφτείτε κάτι άλλο: δε θα ήταν κ@@λα να τον έχει φτιάξει σαν παίκτη ο γαύρος, να τον έχει ψήσει, και να τον πάρεις εσύ στην καλύτερη ηλικία?
αν πάρει του χρόνου ο γκέι τον φερνάντεζ πόσο θα μας πονέσει... έτσι δεν είναι???
πάντως επιμένω ότι δεν πρέπει να αποκτηθεί..... κρίμα ρε γιατί να είναι τόσο κωλόπαιδο... θα είχαμε καλή λύση παικτικά

ειπώθηκαν αρνητικά άπειρα..
ειπώθηκαν και θετικά μιας τέτοιας μεταγραφής...
αν τα βάλεις σε ζυγαριά, αυτή θα γύρει στο να μην έρθει... γιατί θα προκαλέσει προβλήματα στα αποδυτήρια (που είναι μια οικογένεια μέχρι τώρα), και στην κερκίδα (καιρό έχουμε να διχαστούμε ε? από πέρσι με σάντος)
ωστόσο για σκεφτείτε κάτι άλλο: δε θα ήταν κ@@λα να τον έχει φτιάξει σαν παίκτη ο γαύρος, να τον έχει ψήσει, και να τον πάρεις εσύ στην καλύτερη ηλικία?
αν πάρει του χρόνου ο γκέι τον φερνάντεζ πόσο θα μας πονέσει... έτσι δεν είναι???
πάντως επιμένω ότι δεν πρέπει να αποκτηθεί..... κρίμα ρε γιατί να είναι τόσο κωλόπαιδο... θα είχαμε καλή λύση παικτικά
Και ποιός είπε ότι είναι επιλογή της διοίκησης;paoki_rethymno έγραψε:Ρε σεις χαλαρωστε λιγο να πουμε... μπορει να ειναι κωλοπαιδο και να μην τον γουσταρουμε αλλα ειτε στηριζουμε τη διοικηση σε ολες τις κινησεις ειτε δε την στηριζουμε πουθενα.Yiankos έγραψε:Πωπωπω μόνο που βλέπω τα μούτρα του ανακατεύομαι!
