16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Δημοσίευση από paok87 »

αμυνεται σωστοτερα απο το δαρλα στα στημενα λογω υψους.
PAOKARA MIA ZOI
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 17:35

Δημοσίευση από PAOKARA MIA ZOI »

και σαν χαφ μπορει να αμυνθει στα στημενα ομως και θεωρω οτι θα παει καλυτερα γιατι επιθετικα ειναι πολυ καλος
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Αυτος θα βγαλει ματια σημερα απο τα αριστερα ...
Θα ειναι το ατου μας !!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

Ελπίζω να παιξει χαφ....γιατι με τον Σαντος ποτε δεν ξερεις.

Τον εχθρο τον νικας με τα ιδια του τα οπλα και στην συγκεκριμένη περίπτωση τα οπλα ρου ρουλι ειναι η σχετικά καλη τεχνική απο κάποιους παιχτες του και ο λινο εχει εξίσου καλη τεχνική και τα μπακακια του αρι τα εχει για πλακα αρκει να ανεβαίνει ολη η ομαδα γρηγορα γιατι τους περνάει ολους και μετα τη να την κανει την μπαλα αν δεν εχει παιχτες στην περιοχή...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

ρε πεθαμενε ξύπνα λιγο αγορι μου.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Δημοσίευση από Olorin »

Μετα το 75 μεταμορφωθηκε απο Λιμο σε Λινο. Λες και εβλεπα αλλον παικτη.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Δημοσίευση από cronos »

Photis έγραψε:Ο χεορότερός μας παίχτης ήταν φίλε.....!!!!
:?
Εχεις δικιο!!
Άβαταρ μέλους
Gerard04
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 13:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη,Τούμπα

Δημοσίευση από Gerard04 »

Olorin έγραψε:Μετα το 75 μεταμορφωθηκε απο Λιμο σε Λινο. Λες και εβλεπα αλλον παικτη.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

απλά δεν ήταν στη μέρα του...ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΕΤΕ ΑΠΟ 1 ΜΑΤΣ!!!!
araya4
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 03:21

Δημοσίευση από araya4 »

Δεν ηταν κακος, απλα υπηρχαν πολλοι αλλοι που ηταν καλυτεροι σημερα. Βοηθησε στο κρατημα της μπαλας απο αριστερα και εκανε αυτο που πρεπει να κανει καθε χαφ. Οσο αντεχε εκοβε, επαιζε με τη μια ανεβαινε και μαρκαρε και πισω. Μην τα βλεπουμε μονοπλευρα. Μην τρελενεστε !
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Δημοσίευση από zoomgr »

αν το κάρφωνε ο Σορλέν στο 88' από την assist του Λίνο, δεν θα έλεγε κάνεις τίποτα, είναι πολύ καλός για 2 ματσάκια μόνο που έπαιξε.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

PARASANDALOS έγραψε:εκανε 2-3 ασσιστ πολυ ουσιαστικες κ πολυ καλες για γκοαλ... :wink: καλος ειναι ξεκολατε 2 φορες εχει παικσει... :wink:

ΜΕ Ξ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΕ ξ :) :) :)

ΧΑΧΑΧΑ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Δημοσίευση από Nigrita4 »

ΛΙΝΟ ΛΙΝΟ στην μάπα του βιτόλου ΧΥΝΩ!!
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Δημοσίευση από ioanmits »

Μέτριος και σήμερα, απλά είναι στιγμές που δείχνει πως το κατέχει το τόπι και δίνει ελπίδα ότι όταν προσαρμοστεί πλήρως θα βοηθήσει πάρα πολύ
mi8rio
Δημοσιεύσεις: 1400
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 08:31

Δημοσίευση από mi8rio »

O Λίνο ήταν απογοητευτικός εχθές.....πραγματικά πρέπει να το κοιτάξουν εκεί στην ΠΑΕ...σε τελική ανάλυση το να κάνουμε μια λάθος επιλογή είναι και αυτή μέσα στο πρόγραμμα....δεν θέλω να ακούσω δικαιολογίες ότι έπαιζε - δεν έπαιζε στην φυσική του θέση....έλεος.....η μεριά που έπαιζε ήταν ανύπαρκτη....εύχομαι σε καλύτερη συνέχεια, διότι τον χρειαζόμαστε καλώς ή κακώς....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”