Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Sera4 »

ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΑΣ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ...ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ 11 ΗΓΕΤΕΣ ΜΕΣΑ 11 ΨΥΧΑΡΕΣ 11 ΚΟΜΜΑΝΤΟΣ...ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΣ ΑΔΙΚΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΡΕΒΑΝΣ...ΠΑΙΞΤΕ ΣΑΝ ΠΑΟΚ ΠΑΙΞΤΕ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΤΗΣ ΝΟΥΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΥΣΤΙΑΣ...Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΑΛΙΩΤΑ ΤΕΛΟΣ...ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ...ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΠΤ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΕΙ...


[youtube]KNGOD7mDp-c&feature=related[/youtube]

ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ...ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ...

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Rizla »

Tι μαλακιες συστηματα και ποιος θα παιξει που?

Η ουσια ειναι μια:

ΠΟΥΤΣΑ
ΞΥΛΟ
& ΣΟΥΒΛΑ... ΛΑΙΜΑΙ...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Parolos »

0-1 με Ζλάταν τιμωρό στο 78'... :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από gika »

1-2 με μιραλάς-μουσλιμοβιτς και στις καθυστερήσεις τσιρίλο.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Rizla »

Ο Τσιριλο το 'χει...
Ο Σαλπι το 'χει
Ο Μαγος το 'χει
Ο Μουσλι το 'χει(αλλιως πως θα ξαναματατραυματιστει?)


Ρε λες να τους ριξουμε καμια τεσσαρα...? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από lostre_4 »

Φύγαμε να πιάσουμε τραπέζι...(γ@μω το connex μου! :x )
Π@υτσα + Ξυλο στον π@υσταρα τον θρυνο!!!!! ;)
:pano: :opaokara: :opaokara: :nairepaok: :pano: :opaokara: :opaokara: :nairepaok: :pano:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Rizla »

Μην ξεχνας την ΣΟΥΒΛΑ ΛΑΙΜΑΙ... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Moko »

Ευχαριστούμε ρε Παρασάνδαλε, γούρικος να 'σαι.
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από funk »

παρασανδαλε μας εφτιαξες!!!

Γαμηστε το π@υστη τον ολυμπιακο
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από obanebane »

Δεν ξερω αν εχει γραφτει αλλα το ματς το δειχνουν και ο alpha της κυπρου και το Al jazeera sport 2 :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Rizla »

+ τα περσσοτερα στοιχηματικα σαιτ...
Άβαταρ μέλους
vaggio-4-
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Πέμ 22 Ιούλ 2010, 21:34

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από vaggio-4- »

καποιος να βοηθησειιιι!!!!!!!!!βλακεια 8α ρωτησω αλλα δν ξερω απο αυτα.....δουλευω 6-9 και χανω το διπλοοοοοοο.....καποιο σαιτ η κανας αλλος τροπος να κατεβασω ολο το ματσ μετα και να το δω!!!!δν 8ελω να δω το 1-4 8ελω να εχω αγχος και να ουρλιαζω στα γκολ....... :pano: :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λικνκς θα βγουνε για το ματς?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Rizla »

vaggio-4- έγραψε:καποιος να βοηθησειιιι!!!!!!!!!βλακεια 8α ρωτησω αλλα δν ξερω απο αυτα.....δουλευω 6-9 και χανω το διπλοοοοοοο.....καποιο σαιτ η κανας αλλος τροπος να κατεβασω ολο το ματσ μετα και να το δω!!!!δν 8ελω να δω το 1-4 8ελω να εχω αγχος και να ουρλιαζω στα γκολ....... :pano: :pano: :pano: :pano:
Θα μεριμνησει η Αλισον Ντιμπουα... :lol: :lol: :lol:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

PARASANDALOS έγραψε:καλης ποιοτητας χωρις να κολαει μονο για τΟΥς ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ εδω δοκιμασμενο


http://blinertv.blogspot.com/p/blinertv.html αντ1

http://www.chabka.us/ αλφα κυπρου ειναι ανοιχτο μπορειτε να δειτε απο τωρα εχει miky maous






οχι δοκιμασμενο αλλα σιγουρα εχει τον αγωνα ειναι τα παρακατω:



http://sportsmax.co.tv/ch1.html

http://www.stopstream.com/ch3.html


http://www.star-sports.eu/channel1.html



http://www.hwawshytv.info/



http://www.telefree.info/




http://www.ag1tv.info/



θελετε κ αλλαα?????????? βαριεμε να ψαξω.... :? :?

καντε like αν σας αρεσε :D :D :D :D :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”