Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5935
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Εφτασε ο Ισπανος η παιχτουρα !!!
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6544
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......


Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 3):
Maxpaok, Kevin, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5935
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Εφτασε ο Ισπανος η Παιχτούρα !!!! Τρελανε μας ΠΑΟΚαρα !!! :nairepaok:
These users thanked the author Eagle1980 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από navigator11 »

Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:38 Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......


Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
Κουβεντίδοφ. Να είμαστε ακριβείς. Αποκλειστικά με τέτοιους νταλαβεριζόμαστε ως γνωστόν.
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από vasgias »

Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:38 Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......


Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
Είδα Κουβεντίδη στον Σκλαβενίτη μια μέρα. Δεν είναι κοντός οπότε οκ αλλά ναι δεν είναι και πρώτο μπόι ο μαν.
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5200
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από wickerman »

Επιτέλους ήρθε ένας παίχτης. Νιώθω σαν να βρίσκομαι στην έρημο και να περιπλανιέμαι άσκοπα ψάχνοντας για νερό και ξαφνικά να βλέπω μία αληθινή, όχι οφθαλμαπάτη, όαση. Επιτέλους λίγο νερό να ξεδιψάσει η μεταγραφική δίψα μας.
Εικόνα
Υ.Γ. @barlow4 Βάσκο δέρνεις;
These users thanked the author wickerman for the post (total 10):
vasgias, navigator11, SCIFO, Newgen9, aivas19, paokkerkir, Mica, Gregk19262000, paok apo epilogi, margas
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από vasgias »

navigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:41
Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:38 Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......


Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
Κουβεντίδοφ. Να είμαστε ακριβείς. Αποκλειστικά με τέτοιους νταλαβεριζόμαστε ως γνωστόν.
Elustondov
These users thanked the author vasgias for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από navigator11 »

wickerman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:42 Επιτέλους ήρθε ένας παίχτης. Νιώθω σαν να βρίσκομαι στην έρημο και να περιπλανιέμαι άσκοπα ψάχνοντας για νερό και ξαφνικά να βλέπω μία αληθινή, όχι οφθαλμαπάτη, όαση. Επιτέλους λίγο νερό να ξεδιψάσει η μεταγραφική δίψα μας.
Εικόνα
Υ.Γ. @barlow4 Βάσκο δέρνεις;
Στη συγκεκριμένη φωτογραφία εν τω μεταξύ, αν του απιθώσεις μια Les Paul ηλεκτρική κιθάρα στα χέρια, ίσα που αναρωτιέσαι από πότε επέστρεψε στα επίγεια ο Gary Moore. Στα όχι πολύ τελευταία του βέβαια :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
Kabamaru11, aivas19, Mica, wickerman
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2533
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tolis14 »

ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
Έλα ρε αδελφε με το ωραίο νικ πες την αλήθεια. Αφού δεν σε ενδιαφέρουν οι μεταγραφές ούτε ποιος είναι προπονητής. Ο Σαββίδης να φύγει και όλα τ άλλα τα βρίσκουμε.
These users thanked the author tolis14 for the post (total 4):
Ally Samagoal, Unpsofable78, PAOKevolution, giaxxo
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Maxpaok »

Είμαι βέβαιος ότι ο Μπάρλοου δεν δέρνει Βάσκο. Είναι και μικροσκοπικός. Όχι ο Κένεθ, ο άλλος.
Περιμένω επιβεβαίωση από Μπάρλοου
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από john4serres »

Αν και γενικά τους πάω τους Βάσκους στο ποδόσφαιρο, ο συγκεκριμένος μου βγάζει vibes Inigo Lopez όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι για την σεζόν που έρχεται
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καινούρια τράπεζα αυτή η Αούτομπανκ;
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
Maxpaok, navigator11
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Anwnimos »

ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
Είδα το nickname και θυμήθηκα τον Χάρρυ Κλυνν από μια κασέτα που είχε φέρει ο παππούς μου από την Αμερική. Περί ανέμων και υδάτων λεγόταν αν θυμάμαι καλά.
These users thanked the author Anwnimos for the post:
vasgias
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από gervasio artigas »

ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
Μονο αυτα θέλει;;;
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4394
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Shivaspace »

όχι τους αφήνει και δεν τους δέρνει κάτι τέτοιους τύπους με burberry αξεσουάρ..μονο λουι βιτόν δέρνει
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”