Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6544
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......
Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 3):
- Maxpaok, Kevin, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εφτασε ο Ισπανος η Παιχτούρα !!!! Τρελανε μας ΠΑΟΚαρα !!! 
- These users thanked the author Eagle1980 for the post:
- paok apo epilogi
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κουβεντίδοφ. Να είμαστε ακριβείς. Αποκλειστικά με τέτοιους νταλαβεριζόμαστε ως γνωστόν.Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:38 Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......
Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είδα Κουβεντίδη στον Σκλαβενίτη μια μέρα. Δεν είναι κοντός οπότε οκ αλλά ναι δεν είναι και πρώτο μπόι ο μαν.Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:38 Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......
Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Επιτέλους ήρθε ένας παίχτης. Νιώθω σαν να βρίσκομαι στην έρημο και να περιπλανιέμαι άσκοπα ψάχνοντας για νερό και ξαφνικά να βλέπω μία αληθινή, όχι οφθαλμαπάτη, όαση. Επιτέλους λίγο νερό να ξεδιψάσει η μεταγραφική δίψα μας.

Υ.Γ. @barlow4 Βάσκο δέρνεις;

Υ.Γ. @barlow4 Βάσκο δέρνεις;
- These users thanked the author wickerman for the post (total 10):
- vasgias, navigator11, SCIFO, Newgen9, aivas19, paokkerkir, Mica, Gregk19262000, paok apo epilogi, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Elustondovnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:41Κουβεντίδοφ. Να είμαστε ακριβείς. Αποκλειστικά με τέτοιους νταλαβεριζόμαστε ως γνωστόν.Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:38 Πιο κοντος απο τον Κουβεντιδη ο νεος μας στοπερ.......
Τον καλοβλεπω σαν στοπερ......τον Κουβεντιδη εννοω,θα πιανει την παρλα και θα τρελαινει τους επιθετικους.
- These users thanked the author vasgias for the post:
- navigator11
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Στη συγκεκριμένη φωτογραφία εν τω μεταξύ, αν του απιθώσεις μια Les Paul ηλεκτρική κιθάρα στα χέρια, ίσα που αναρωτιέσαι από πότε επέστρεψε στα επίγεια ο Gary Moore. Στα όχι πολύ τελευταία του βέβαιαwickerman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:42 Επιτέλους ήρθε ένας παίχτης. Νιώθω σαν να βρίσκομαι στην έρημο και να περιπλανιέμαι άσκοπα ψάχνοντας για νερό και ξαφνικά να βλέπω μία αληθινή, όχι οφθαλμαπάτη, όαση. Επιτέλους λίγο νερό να ξεδιψάσει η μεταγραφική δίψα μας.
Υ.Γ. @barlow4 Βάσκο δέρνεις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
- Kabamaru11, aivas19, Mica, wickerman
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Έλα ρε αδελφε με το ωραίο νικ πες την αλήθεια. Αφού δεν σε ενδιαφέρουν οι μεταγραφές ούτε ποιος είναι προπονητής. Ο Σαββίδης να φύγει και όλα τ άλλα τα βρίσκουμε.ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.
Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 4):
- Ally Samagoal, Unpsofable78, PAOKevolution, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είμαι βέβαιος ότι ο Μπάρλοου δεν δέρνει Βάσκο. Είναι και μικροσκοπικός. Όχι ο Κένεθ, ο άλλος.
Περιμένω επιβεβαίωση από Μπάρλοου
Περιμένω επιβεβαίωση από Μπάρλοου
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αν και γενικά τους πάω τους Βάσκους στο ποδόσφαιρο, ο συγκεκριμένος μου βγάζει vibes Inigo Lopez όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι για την σεζόν που έρχεται
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Καινούρια τράπεζα αυτή η Αούτομπανκ;
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
- Maxpaok, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είδα το nickname και θυμήθηκα τον Χάρρυ Κλυνν από μια κασέτα που είχε φέρει ο παππούς μου από την Αμερική. Περί ανέμων και υδάτων λεγόταν αν θυμάμαι καλά.ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.
Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1171
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μονο αυτα θέλει;;;ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.
Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4394
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
όχι τους αφήνει και δεν τους δέρνει κάτι τέτοιους τύπους με burberry αξεσουάρ..μονο λουι βιτόν δέρνει