Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
θα δούμε διαφορετικό ποδόσφαιρο με αυτόν στον πάγκο του ΠΑΟΚ?
Ναι, πιστεύω ότι αν ο Alessio Lisci εγκατασταθεί και πάρει τους παίκτες που θέλει, ο ΠΑΟΚ θα παίξει αρκετά διαφορετικό ποδόσφαιρο από αυτό που είδαμε στα περισσότερα χρόνια του Răzvan Lucescu.
Όχι απαραίτητα καλύτερο ή χειρότερο. Διαφορετικό.
Τι χαρακτήριζε τον ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου
Πολύ καλή αμυντική οργάνωση.
Υπομονή στο παιχνίδι.
Έμφαση στην τακτική πειθαρχία.
Οι γραμμές ήταν κοντά μεταξύ τους.
Η ομάδα σπάνια έπαιρνε μεγάλα ρίσκα.
Συχνά έβλεπες έναν ΠΑΟΚ που ήλεγχε τον αγώνα χωρίς να δημιουργεί πολλές φάσεις.
Τι πιθανότατα θα ζητήσει ο Lisci
Περισσότερο πρέσινγκ ψηλά.
Ταχύτερη κυκλοφορία μπάλας.
Περισσότερες κάθετες πάσες.
Πιο γρήγορες μεταβάσεις.
Μεγαλύτερη συμμετοχή των ακραίων μπακ ή wing-backs.
Θα θέλει η ομάδα να κλέβει την μπάλα πιο κοντά στην αντίπαλη περιοχή.
Τι θα προσέξει στην Ελλάδα
Ο έξυπνος προπονητής προσαρμόζεται στο πρωτάθλημα.
Στην Ελλάδα οι περισσότερες μικρομεσαίες ομάδες:
αμύνονται χαμηλά,
κλείνουν τους χώρους,
περιμένουν το λάθος.
Αν ο Lisci έρθει με καθαρά ισπανική λογική κατοχής, θα έχει πρόβλημα.
Γι' αυτό περιμένω να προσπαθήσει να φτιάξει έναν ΠΑΟΚ που:
θα πιέζει ψηλά,
αλλά θα έχει και υπομονή απέναντι σε κλειστές άμυνες,
θα κυκλοφορεί γρήγορα την μπάλα για να ανοίγει χώρους.
Ποιος παίκτης μπορεί να συμβολίζει τη μετάβαση
Ο Giannis Konstantelias.
Αν ο Λουτσέσκου τον χρησιμοποιούσε ως έναν από τους βασικούς δημιουργούς, ο Lisci ίσως χτίσει ολόκληρο το επιθετικό παιχνίδι γύρω του.
Επίσης περιμένω να δούμε περισσότερους νεαρούς από τις ακαδημίες του PAOK FC να παίρνουν ευκαιρίες.
Τι θα δείξει αν όντως αλλάζει το ποδόσφαιρο του ΠΑΟΚ
Θα το καταλάβεις από τα πρώτα φιλικά:
Αν οι στόπερ ανεβαίνουν πολύ ψηλά.
Αν η ομάδα πιέζει αμέσως μετά την απώλεια της μπάλας.
Αν οι πλάγιοι παίκτες παίζουν σχεδόν σαν εξτρέμ.
Αν ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να ανακτήσει την μπάλα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Αυτά είναι χαρακτηριστικά μιας πιο σύγχρονης, επιθετικής προσέγγισης.
Η μεγαλύτερη διαφορά που περιμένω δεν είναι στο σύστημα (3-4-2-1 ή 4-2-3-1). Είναι στον ρυθμό. Ο ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου συνήθως ήλεγχε το παιχνίδι. Ο ΠΑΟΚ του Lisci πιθανότατα θα προσπαθεί να το επιταχύνει. Αυτό είναι ίσως το πρώτο πράγμα που θα προσέξει ο κόσμος στην Τούμπα.
Ναι, πιστεύω ότι αν ο Alessio Lisci εγκατασταθεί και πάρει τους παίκτες που θέλει, ο ΠΑΟΚ θα παίξει αρκετά διαφορετικό ποδόσφαιρο από αυτό που είδαμε στα περισσότερα χρόνια του Răzvan Lucescu.
Όχι απαραίτητα καλύτερο ή χειρότερο. Διαφορετικό.
Τι χαρακτήριζε τον ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου
Πολύ καλή αμυντική οργάνωση.
Υπομονή στο παιχνίδι.
Έμφαση στην τακτική πειθαρχία.
Οι γραμμές ήταν κοντά μεταξύ τους.
Η ομάδα σπάνια έπαιρνε μεγάλα ρίσκα.
Συχνά έβλεπες έναν ΠΑΟΚ που ήλεγχε τον αγώνα χωρίς να δημιουργεί πολλές φάσεις.
Τι πιθανότατα θα ζητήσει ο Lisci
Περισσότερο πρέσινγκ ψηλά.
Ταχύτερη κυκλοφορία μπάλας.
Περισσότερες κάθετες πάσες.
Πιο γρήγορες μεταβάσεις.
Μεγαλύτερη συμμετοχή των ακραίων μπακ ή wing-backs.
Θα θέλει η ομάδα να κλέβει την μπάλα πιο κοντά στην αντίπαλη περιοχή.
Τι θα προσέξει στην Ελλάδα
Ο έξυπνος προπονητής προσαρμόζεται στο πρωτάθλημα.
Στην Ελλάδα οι περισσότερες μικρομεσαίες ομάδες:
αμύνονται χαμηλά,
κλείνουν τους χώρους,
περιμένουν το λάθος.
Αν ο Lisci έρθει με καθαρά ισπανική λογική κατοχής, θα έχει πρόβλημα.
Γι' αυτό περιμένω να προσπαθήσει να φτιάξει έναν ΠΑΟΚ που:
θα πιέζει ψηλά,
αλλά θα έχει και υπομονή απέναντι σε κλειστές άμυνες,
θα κυκλοφορεί γρήγορα την μπάλα για να ανοίγει χώρους.
Ποιος παίκτης μπορεί να συμβολίζει τη μετάβαση
Ο Giannis Konstantelias.
Αν ο Λουτσέσκου τον χρησιμοποιούσε ως έναν από τους βασικούς δημιουργούς, ο Lisci ίσως χτίσει ολόκληρο το επιθετικό παιχνίδι γύρω του.
Επίσης περιμένω να δούμε περισσότερους νεαρούς από τις ακαδημίες του PAOK FC να παίρνουν ευκαιρίες.
Τι θα δείξει αν όντως αλλάζει το ποδόσφαιρο του ΠΑΟΚ
Θα το καταλάβεις από τα πρώτα φιλικά:
Αν οι στόπερ ανεβαίνουν πολύ ψηλά.
Αν η ομάδα πιέζει αμέσως μετά την απώλεια της μπάλας.
Αν οι πλάγιοι παίκτες παίζουν σχεδόν σαν εξτρέμ.
Αν ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να ανακτήσει την μπάλα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Αυτά είναι χαρακτηριστικά μιας πιο σύγχρονης, επιθετικής προσέγγισης.
Η μεγαλύτερη διαφορά που περιμένω δεν είναι στο σύστημα (3-4-2-1 ή 4-2-3-1). Είναι στον ρυθμό. Ο ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου συνήθως ήλεγχε το παιχνίδι. Ο ΠΑΟΚ του Lisci πιθανότατα θα προσπαθεί να το επιταχύνει. Αυτό είναι ίσως το πρώτο πράγμα που θα προσέξει ο κόσμος στην Τούμπα.
Re: Alessio Lisci
αν απλα η μπαλα προωθειται καθετα, συνδυαστικα με διαγωνιες κινησεις 3ου και 4ου παιχτη, και οχι πλαγια-πισω-πλαγια τοτε θα δουμε ενα διαφορετικο ΠΑΟΚ
Αν δεν με απατα η μνημη μου ο Ζιφκο σε 3421 και 343ειχε κανει πολυ καλα ματς και ειχε περισσοτερο εκτελεστικο ρολο passer/shooter εναντι του ρολου που του ειχε δωσει ο Ραζβαν
Αν δεν με απατα η μνημη μου ο Ζιφκο σε 3421 και 343ειχε κανει πολυ καλα ματς και ειχε περισσοτερο εκτελεστικο ρολο passer/shooter εναντι του ρολου που του ειχε δωσει ο Ραζβαν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobila την Δευ 22 Ιουν 2026, 08:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21271
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Στο σενάριο που ξεκινήσει δυναμικά και με προκρίσεις τη σεζόν θα μιλάμε για ... καβΛίσι. Σε αντίθετη περίπτωση, σχεδόν σίγουρα για Λέσι.
Πάμε μωρή αρρώστια!!!!
Πάμε μωρή αρρώστια!!!!
Re: Alessio Lisci
Στηρίζουμε Λισι, επιλογή Μάτος και Βιερίνια. Όπως πρέπει να γίνεται στοιχειωδώς σε κάθε οργανωμένη ΠΑΕ.
Αναμένουμε ΧΩΡΙΣ ΒΙΑΣΥΝΗ, αλλά με σειρά και οργάνωση τις επόμενες κινήσεις στην Διοίκηση της ΠΑΕ, οι οποίες μαζι με το σχέδιο που πρέπει να παρουσιαστει, θα αποτελέσουν και την πυξίδα με την οποία πρέπει να κινηθεί το αγωνιστικό.
Προσωπικά δίνω σε όλους αυτή τη χρονιά, ως χρόνια οργάνωσης, πλάνου
και συγκρότησης μιας ΠΑΕ. Δε με ενδιαφέρουν φέτος τα αποτελέσματα σε όλα τα επίπεδα.
Οποιαδήποτε όμως πίσωγυρίσματα, έλλειψη καλής οργάνωσης, σχεδίου και επάνδρωσης του Συλλόγου με ανεντιμα και ανίκανα άτομα θα στηλιτεύεται ΣΚΛΗΡΑ. Όπως θα στηλιτεύεται ΣΚΛΗΡΑ οποιαδήποτε ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ατόμων άσχετων με το αντικείμενο από ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ έως παράγοντα.
Συνεπώς στηρίζουμε Λισι στα πλαίσια ενός συνολικού πλάνου, ανεχόμαστε τα λάθη και θέλουμε η Διοίκηση να οργανώσει την ομάδα από τα ΠΑΝΩ προς τα ΚΑΤΩ σε κάθε επίπεδο.
Τα πρώτα βήματα στο αθλητικό κομμάτι είναι θετικά.
Αναμένουμε ΧΩΡΙΣ ΒΙΑΣΥΝΗ, αλλά με σειρά και οργάνωση τις επόμενες κινήσεις στην Διοίκηση της ΠΑΕ, οι οποίες μαζι με το σχέδιο που πρέπει να παρουσιαστει, θα αποτελέσουν και την πυξίδα με την οποία πρέπει να κινηθεί το αγωνιστικό.
Προσωπικά δίνω σε όλους αυτή τη χρονιά, ως χρόνια οργάνωσης, πλάνου
και συγκρότησης μιας ΠΑΕ. Δε με ενδιαφέρουν φέτος τα αποτελέσματα σε όλα τα επίπεδα.
Οποιαδήποτε όμως πίσωγυρίσματα, έλλειψη καλής οργάνωσης, σχεδίου και επάνδρωσης του Συλλόγου με ανεντιμα και ανίκανα άτομα θα στηλιτεύεται ΣΚΛΗΡΑ. Όπως θα στηλιτεύεται ΣΚΛΗΡΑ οποιαδήποτε ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ατόμων άσχετων με το αντικείμενο από ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ έως παράγοντα.
Συνεπώς στηρίζουμε Λισι στα πλαίσια ενός συνολικού πλάνου, ανεχόμαστε τα λάθη και θέλουμε η Διοίκηση να οργανώσει την ομάδα από τα ΠΑΝΩ προς τα ΚΑΤΩ σε κάθε επίπεδο.
Τα πρώτα βήματα στο αθλητικό κομμάτι είναι θετικά.
Re: Alessio Lisci
Το σίριαλ προπονητής και το κρυφτό τέλειωσε.
Έφτασε η ώρα να δούμε τις πρώτες κινήσεις μεταγραφικά , να μαζευτεί η ομάδα και με ανυπομονησία να δούμε πάλι μπαλίτσα.
Μπαλάρα θα περιμένουμε να δούμε αν βγουν όλα αυτά που υπόσχεται το προφίλ του νέου μας προπονητή.
Κάθε αλλαγή φέρνει έναν άνεμο αισιοδοξίας.
Ας τον στηρίξουν και να τον υποστηρίξουν στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.
Πρωτίστως να πείσει τους παίκτες ότι ο ράζβαν δεν είναι πλέον εδω.
Να στηθούν οι νέες σταθερές της ομάδας και όλοι μαζί να βάλουν τα θεμέλια της σεζόν.
Τι περιμένω να δω? Δεν έχω απάντηση σε αυτό καθώς δεν τον γνωρίζω ως προπονητή.
Όμως ανυπομονώ να δω τι επιλογή κάναμε ...μια επιλογή του αθλητικού δντη...μια επιλογή ενός ποδοσφαιράνθρωπου όπως περιμέναμε.
Φτιάξτε του ένα ασφαλές περιβάλλον ...δημιουργήστε οικογενειακό κλίμα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
ΥΓ. Φέρτε του τα υλικά που θα ζητήσει για δουλέψει και να κριθεί αντικειμενικά .
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ !!!! Το νέο ταξίδι ξεκινά.
Έφτασε η ώρα να δούμε τις πρώτες κινήσεις μεταγραφικά , να μαζευτεί η ομάδα και με ανυπομονησία να δούμε πάλι μπαλίτσα.
Μπαλάρα θα περιμένουμε να δούμε αν βγουν όλα αυτά που υπόσχεται το προφίλ του νέου μας προπονητή.
Κάθε αλλαγή φέρνει έναν άνεμο αισιοδοξίας.
Ας τον στηρίξουν και να τον υποστηρίξουν στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.
Πρωτίστως να πείσει τους παίκτες ότι ο ράζβαν δεν είναι πλέον εδω.
Να στηθούν οι νέες σταθερές της ομάδας και όλοι μαζί να βάλουν τα θεμέλια της σεζόν.
Τι περιμένω να δω? Δεν έχω απάντηση σε αυτό καθώς δεν τον γνωρίζω ως προπονητή.
Όμως ανυπομονώ να δω τι επιλογή κάναμε ...μια επιλογή του αθλητικού δντη...μια επιλογή ενός ποδοσφαιράνθρωπου όπως περιμέναμε.
Φτιάξτε του ένα ασφαλές περιβάλλον ...δημιουργήστε οικογενειακό κλίμα και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
ΥΓ. Φέρτε του τα υλικά που θα ζητήσει για δουλέψει και να κριθεί αντικειμενικά .
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ !!!! Το νέο ταξίδι ξεκινά.
- These users thanked the author van rooy for the post (total 3):
- paok apo epilogi, Apil44, Kourdos
-
vasilis1976
- Δημοσιεύσεις: 104
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 08:21
Re: Alessio Lisci
Η ιδέα να δουλέψει ένας νέος προπονητής με όρεξη και όραμα με ενθουσιάζει. η ιδέα να μην έχουμε βασικούς παίκτες- εργαλεία στην προετοιμασία ( για άλλη μια φορά ) με απογοητεύει. θα φανεί, σε μεγάλο βαθμό, αυτήν την εβδομάδα που θα πάει το πράγμα. μεταγραφές σήριαλ ή χτυπήματα... κόμπρας?
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7609
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Alessio Lisci
Καλώς μας ήρθες ρε..τσακαλε...
Εχεις πολλά χρόνια προπονητικής....διατριβής...στην πλάτη σου..
Βαλτα κάτω και δούλεψε.....αν έχεις εμπεδώσει...την αρχή την μέση και το τέλος δεν σε φοβάμαι....
Επειδή...αλλα...ο ΠΑΟΚ είναι διαφορετικό καράβι σου εύχομαι να τα καταφέρεις....
Αι σι γιου....
Εχεις πολλά χρόνια προπονητικής....διατριβής...στην πλάτη σου..
Βαλτα κάτω και δούλεψε.....αν έχεις εμπεδώσει...την αρχή την μέση και το τέλος δεν σε φοβάμαι....
Επειδή...αλλα...ο ΠΑΟΚ είναι διαφορετικό καράβι σου εύχομαι να τα καταφέρεις....
Αι σι γιου....
Re: Alessio Lisci
Αυτό σκέφτομαι από το πρωί. Και ξέρεις γιατί; Γιατί ΠΑΟΚ είσαι!geobila έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:11 Α ρε μυστη Lisci να εμπνευσεις τον Τσαλωφ και να αρχισει να παστελωνει!!! αγαλμα θα σου κανουν στη Θεσσαλονικη
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- geobila, navigator11
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες στην ΠΑΟΚαρα μας!
Καλή αρχή να έχεις και κριτική τουλάχιστον μετά απο ένα εξάμηνο.
Απο σένα ένα πράγμα θέλω. Κανένα συναισθηματισμό. Όποιος αξίζει και μπορεί, παίζει.
Το ίδιο και με ανανεώσεις κτλπ.
Καλή αρχή να έχεις και κριτική τουλάχιστον μετά απο ένα εξάμηνο.
Απο σένα ένα πράγμα θέλω. Κανένα συναισθηματισμό. Όποιος αξίζει και μπορεί, παίζει.
Το ίδιο και με ανανεώσεις κτλπ.