World Cup 2010
Re: World Cup 2010
η βραζιλια το μονο μουντιαλ που μπορει να παρει ειναι στο βολλευ...πρωτη φορα βλεπω βραζιλια που να εχει προβλημα στην αναπτυξη και δημιουργια φασεων...αυτη η ομαδα δεν παει πουθενα...ο ζιλμπερτο μετα απο αορατο τοιχος εγινε και γενικα αορατος???

- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
τουλάχιστων της Βραζιλίας δεν χρειάστηκε να της φτάσει το σκατό στην κάλτσα για να περάσει σαν κάποιες αλλες ''υπερομάδες'' 
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: World Cup 2010
καλα ας εδινε το χερι με την Ακτη εκει στο 2-0 κ θα βλεπαμε ποσο ευκολα θα περναγε...
Re: World Cup 2010
ας πουμε οτι ''εβαλαν πολλοι το χερακι τους'' για να γινει αυτο...paok kerkyra έγραψε:τουλάχιστων της Βραζιλίας δεν χρειάστηκε να της φτάσει το σκατό στην κάλτσα για να περάσει σαν κάποιες αλλες ''υπερομάδες''
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
Οι μπραζιλέϊρος πολύ σύντομα θα μαυρίζουν τα μαυρισμένα κορμιά τους στην Κόπα Καμπάνα και η μόνη μπαλίτσα που θα παίζουν, θα είναι στο Beach Soccer...
ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΜΕ ΙΣΠΑΝΙΑ ... ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΥΡΘΟΥΝ.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
ok scripta manent... για να δούμε θα περάσει η Ισπανία απόψε?? γιατί και αυτή δύσκολα ειναι και η Χιλή δεν θα την αφήσει εύκολα
Re: World Cup 2010
Moican γατούλη το χταπόδι το είδες?????? ...
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ...

ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ...
Re: World Cup 2010
Ποιο χταποδι ρε αρχοντα.?
Τι εγινε βαραμε και χταποδια τωρα...?
Δεν παιζονται οι Αγγλοι λαιμαι.....

Τι εγινε βαραμε και χταποδια τωρα...?
Δεν παιζονται οι Αγγλοι λαιμαι.....
Re: World Cup 2010
ΟΙ ΚΡΥΌΚΩΛΟΙ ΠΙΣΩΓΛΈΝΤΗΔΕΣ ΣΟΥ ... έχουν βρει τρόπο να μαντεύουν τα αποτελέσματα του Μουντιάλ.
(ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΤΗΝ ΝΕΤ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ)
Σε ένα ενυδρείο λοιπόν, που έχει ένα χταπόδι μέσα, ... βάζουν δυο διαφανή κουτιά από πλέξι γκλάς με τροφή.
Από έξω έχουν κολλημένες τις σημαίες των κρατών που παίζουν.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΤΙ ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ.
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ... ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΑΝΟΙΞΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ ΡΕ ΠΟΥΤΙΓΚΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ.
ΥΓ
ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ Μ@Λ@#ΚΙΕΣ, ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΟ ΡΕΕΕΕΕ
Re: World Cup 2010
είναι δυνατόν τωρα αυτός ο Γκιλμπέρτος να παίζει ακόμα εθνική Βραζιλίας;;;;;;;
ελεος.παραφωνία είναι ο τυπος
μέχρι και στον τιτανοτεράστιο Κάρλος Ντούνγκα δίνει χαρτάκι η ΕΠΟ;
ή αυτοί οι Βραζιλιάνοι είναι τελείως άμπαλοι ή η μπάλα είναι για τις παραλίες
πρώτη φορά βλέπω Βραζιλιάνους επί 3 μάτς να μην κάνουν ένα (αυτοκόλλητο) κοντρόλ της προκοπής
ελεος.παραφωνία είναι ο τυπος
μέχρι και στον τιτανοτεράστιο Κάρλος Ντούνγκα δίνει χαρτάκι η ΕΠΟ;
ή αυτοί οι Βραζιλιάνοι είναι τελείως άμπαλοι ή η μπάλα είναι για τις παραλίες
πρώτη φορά βλέπω Βραζιλιάνους επί 3 μάτς να μην κάνουν ένα (αυτοκόλλητο) κοντρόλ της προκοπής
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
το κοράκι ήτανε στημένο από εδώ μέχρι τη πραιτώρια. πας καλά ρε και τα βάζεις με την μεγάλη Brazil?
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία: