Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: TransferManiac
Άρα ο παίκτης που ψάχνουμε είναι ο Κανακούδης
Το αστέρι είναι ο Αστέρας Τρίπολης και η βασίλισσα η Βέροια(έχει περάσει και από τις 2 ομάδες)
Μάλλον ο γρίφος λύθηκε
Το αστέρι είναι ο Αστέρας Τρίπολης και η βασίλισσα η Βέροια(έχει περάσει και από τις 2 ομάδες)
Μάλλον ο γρίφος λύθηκε
-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Μας βάζεις κουίζ για τον Κανακούδη... Γιατί;;;
Βάλε μας για τον σέντερ φορ ... ποιος τον μαμεί το αριστερο μπακ;
Βάλε μας για τον σέντερ φορ ... ποιος τον μαμεί το αριστερο μπακ;
Re: TransferManiac
http://news.pathfinder.gr/sports/481295.htmlkokout έγραψε:Το "αστέρι" δεν του πηγε καθόλου ασχημα!!
Ουτε η βασσιλισα που εκθρονιστηκε πριν πολυ πολυ καιρο
http://athlitikanea.gr/index.cfm?pid=1& ... rt_id=3702
http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/pr ... _ID=180569
ΑΡΡΩΣΤΙΑ!!!
Re: TransferManiac
Εφόσον λυθηκε ο δικος μου γριφος!!
Τransfer μηπως να μας πεις κατι παραπανω για το δευτερο σκελος του δικου σου γρίφου?
Τransfer μηπως να μας πεις κατι παραπανω για το δευτερο σκελος του δικου σου γρίφου?
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
σιγα τον παιχταρα τον κανακουδη που ειναι και για 5 εστογιανοφ.
και εκτος αυτου μαλλον προς αεκ θα παει
και εκτος αυτου μαλλον προς αεκ θα παει
Re: TransferManiac
ΠΑΟΚτσάκι είναι ο Κανακούδηςkhaledfreepaok έγραψε:σιγα τον παιχταρα τον κανακουδη που ειναι και για 5 εστογιανοφ.
και εκτος αυτου μαλλον προς αεκ θα παει
Αν του κάνουμε πρόταση πάω στοίχημα ότι θα έρθει πετώντας σε εμάς
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40