Στην ασία έχουν μία καμπούρα
7. Nabil El Zhar
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: 7. Nabil El Zhar
Aνάμικτα τα συναισθήματα για τον συγκεκριμένο παίκτη.
Σε κάποια ματς ήταν για μπάτσες(πχ Κροατία έξω)
Σε 'άλλα πολύ καλός.
Το ξέρει το τόπι,έχει τεχνική και διείσδυση που μας λέιπουν φοβερά,αλλά δεν κάνει τη διαφορά.
Δεν πιστεύω κανένας μας να στενοχωρηθεί και πολύ αν φύγει...
Σε κάποια ματς ήταν για μπάτσες(πχ Κροατία έξω)
Σε 'άλλα πολύ καλός.
Το ξέρει το τόπι,έχει τεχνική και διείσδυση που μας λέιπουν φοβερά,αλλά δεν κάνει τη διαφορά.
Δεν πιστεύω κανένας μας να στενοχωρηθεί και πολύ αν φύγει...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 7. Nabil El Zhar
ας έμενε τουλάχιστον ο Κριστιάνο.
να φαγωθουν κι οι δύο με διαφορα καποιων μηνων δεν μου φαίνεται σωφρον.
παρολαυτα ότι πει ο Μπόλονι.
να φαγωθουν κι οι δύο με διαφορα καποιων μηνων δεν μου φαίνεται σωφρον.
παρολαυτα ότι πει ο Μπόλονι.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 7. Nabil El Zhar
ακομα να κλειδωθει ο σαουδαραβας?400 ζητάει και δινουμε 150 -200
,στη ευχη του Αλλαχ να πάει το παιδι
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 7. Nabil El Zhar
Ενω ο παιχταρας ο Ελ Ζαρ εχει παιξει πανω απο 25 επισημα ματς στην καριερα του...Ρε ουστ που θες και 400!Με τι προσοντα? 
Re: 7. Nabil El Zhar
Να πάει εκεί, να τρώει φαλάφελ, να λουφάρει στην προπόνηση και να κάνει τσαλίμια στα ματς. Ο άνθρωπος με όλη του την πορεία έδειξε οτι δεν ενδιαφέρεται να παλέψει στη καριέρα του. Κλασσική περίπτωση βλάβης.. 
Re: 7. Nabil El Zhar
Ρε τσακαλάκια...
Πριν έρθει στον ΠΑΟΚ τι έδειξε σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής; ΤΙΠΟΤΑ
Αφού ήρθε από Λίβερπουλ, γιατί είχε μηδενική τακτική παιδεία;
Στον ΠΑΟΚ τι το εκπληκτικό έδειξε; ΤΙΠΟΤΑ
Πότε έπαιζε καλύτερα; ΌΤΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΡΓΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ ΑΜΥΝΕΣ.
Σκεφτείτε ποιο άλλο εξτρεμ στην Ελλαδα πέρα από γαυροβάζελο παίρνει πάνω από 400.000€...;;;;; ΚΑΝΕΝΑ
Γιατί πιστεύετε ότι αυτός τα αξίζει;;; ΟΕΟ;;;
Είμαι σίγουρος ότι εσείς γκρινιάζετε που φεύγει, θα κράζατε πρώτοι όταν θα βλέπατε ότι και με προπονητή είναι ένα μηδενικό αλλά παρ' όλα αυτά θα τον πληρώναμε με 400 χιλιάρικα το χρόνο για τρία χρονάκια...
Πριν έρθει στον ΠΑΟΚ τι έδειξε σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής; ΤΙΠΟΤΑ
Αφού ήρθε από Λίβερπουλ, γιατί είχε μηδενική τακτική παιδεία;
Στον ΠΑΟΚ τι το εκπληκτικό έδειξε; ΤΙΠΟΤΑ
Πότε έπαιζε καλύτερα; ΌΤΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΡΓΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ ΑΜΥΝΕΣ.
Σκεφτείτε ποιο άλλο εξτρεμ στην Ελλαδα πέρα από γαυροβάζελο παίρνει πάνω από 400.000€...;;;;; ΚΑΝΕΝΑ
Γιατί πιστεύετε ότι αυτός τα αξίζει;;; ΟΕΟ;;;
Είμαι σίγουρος ότι εσείς γκρινιάζετε που φεύγει, θα κράζατε πρώτοι όταν θα βλέπατε ότι και με προπονητή είναι ένα μηδενικό αλλά παρ' όλα αυτά θα τον πληρώναμε με 400 χιλιάρικα το χρόνο για τρία χρονάκια...
Re: 7. Nabil El Zhar
μετριος παικτης χωρις ουσια και μηδεν τακτικη
στο καλο
ακου 400 χιλιαρικα
- δλδ 650 με την εφορια -
στο καλο
Re: 7. Nabil El Zhar
Και ο Σορλέν φίλε, μετά ΠΑΟΚ, έπαιξε Β' Γαλίας , δεν λέει κάτι αυτό..PARASANDALOS έγραψε:πρεπει να μεινει με μπολονι θα πεταει ο συγκεκριμενος.....α ξεχασα πηραμε τον ρομπερ τον παιχταρα που επαιζε στη β εθνικη τοσο καιρο επειδη δεν ειχε τι να κανει ....και τον τσιμπησαμε εμεις επειδη δε τον ειδε κανεις αλλος...λολ
ας είναι παίκτης τακτικής και εργαλείο, και ας μην είναι καθόλου φαντεζί...
για τον Ρόμπερ φυσικά αναφέρομαι αν και σε λάθος topic...