7. Nabil El Zhar

Κλειδωμένο
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από theo G4 »

Και στις καμήλες αδερφέ :lol:

Στην ασία έχουν μία καμπούρα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Armagedonas »

Aνάμικτα τα συναισθήματα για τον συγκεκριμένο παίκτη.

Σε κάποια ματς ήταν για μπάτσες(πχ Κροατία έξω)

Σε 'άλλα πολύ καλός.

Το ξέρει το τόπι,έχει τεχνική και διείσδυση που μας λέιπουν φοβερά,αλλά δεν κάνει τη διαφορά.

Δεν πιστεύω κανένας μας να στενοχωρηθεί και πολύ αν φύγει...
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Federacion »

ας έμενε τουλάχιστον ο Κριστιάνο.
να φαγωθουν κι οι δύο με διαφορα καποιων μηνων δεν μου φαίνεται σωφρον.
παρολαυτα ότι πει ο Μπόλονι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Sera4 »

το κλειδωνω τι λετε?? :ugeek:
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από cristiano4 »

ακομα να κλειδωθει ο σαουδαραβας?400 ζητάει και δινουμε 150 -200 :lol: ,στη ευχη του Αλλαχ να πάει το παιδι
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από navigator11 »

στο καλό κι απ'το πεζοδρόμιο.
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Maedhros »

Ενω ο παιχταρας ο Ελ Ζαρ εχει παιξει πανω απο 25 επισημα ματς στην καριερα του...Ρε ουστ που θες και 400!Με τι προσοντα? :lol:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Equalizer »

Να πάει εκεί, να τρώει φαλάφελ, να λουφάρει στην προπόνηση και να κάνει τσαλίμια στα ματς. Ο άνθρωπος με όλη του την πορεία έδειξε οτι δεν ενδιαφέρεται να παλέψει στη καριέρα του. Κλασσική περίπτωση βλάβης.. 8-)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από gika »

Ρε τσακαλάκια...

Πριν έρθει στον ΠΑΟΚ τι έδειξε σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής; ΤΙΠΟΤΑ
Αφού ήρθε από Λίβερπουλ, γιατί είχε μηδενική τακτική παιδεία;
Στον ΠΑΟΚ τι το εκπληκτικό έδειξε; ΤΙΠΟΤΑ
Πότε έπαιζε καλύτερα; ΌΤΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΡΓΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ ΑΜΥΝΕΣ.

Σκεφτείτε ποιο άλλο εξτρεμ στην Ελλαδα πέρα από γαυροβάζελο παίρνει πάνω από 400.000€...;;;;; ΚΑΝΕΝΑ
Γιατί πιστεύετε ότι αυτός τα αξίζει;;; ΟΕΟ;;;
Είμαι σίγουρος ότι εσείς γκρινιάζετε που φεύγει, θα κράζατε πρώτοι όταν θα βλέπατε ότι και με προπονητή είναι ένα μηδενικό αλλά παρ' όλα αυτά θα τον πληρώναμε με 400 χιλιάρικα το χρόνο για τρία χρονάκια... ;)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Steenage »

μετριος παικτης χωρις ουσια και μηδεν τακτικη
στο καλο :lol: ακου 400 χιλιαρικα :lol: - δλδ 650 με την εφορια -
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από zoomgr »

PARASANDALOS έγραψε:πρεπει να μεινει με μπολονι θα πεταει ο συγκεκριμενος.....α ξεχασα πηραμε τον ρομπερ τον παιχταρα που επαιζε στη β εθνικη τοσο καιρο επειδη δεν ειχε τι να κανει ....και τον τσιμπησαμε εμεις επειδη δε τον ειδε κανεις αλλος...λολ
Και ο Σορλέν φίλε, μετά ΠΑΟΚ, έπαιξε Β' Γαλίας , δεν λέει κάτι αυτό..
ας είναι παίκτης τακτικής και εργαλείο, και ας μην είναι καθόλου φαντεζί...
για τον Ρόμπερ φυσικά αναφέρομαι αν και σε λάθος topic...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”