Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

στο πιο πλήρες και δομημένο κείμενο,που θα αποστείλεις βροχοποιέ με το ... καλό της ανακοίνωσης του ζήση στο βάζελο και με σεβασμό θα διαβάσω,παρακαλώ παράθεσε και ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι ο βρύζας συναίνεσε στο εκ πιλάβιου ΤΡΥΠΗΜΑ,όπως αναφέρεις ήδη από πέρυσι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Πέμ 02 Ιουν 2011, 16:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

D.A.A.T. έγραψε:η συνωμοσιολογια δεν ενδιαφερει κανεναν..Αυτο που ενδιαφερει ειναι η ουσια..και ουσιαστικα αν επιβεβαιωθει η φημη τοτε zisis the end για τον κοσμο του ΠΑΟΚ.

Το ονομα του θα μπει διπλα σε μια λιστα ανθρωπων οι οποιοι προσβαλαν ασχημα τον ΠΑΟΚ.Απλα πραγματα.

Ο Βρυζας δεν ειναι ανθρωπος εκτος ΠΑΟΚ..Μη δουλευομαστε..Απο δευτερα θα ειναι για παντα εκτος ΠΑΟΚ ομως και κατι χειροτερο.Θα ειναι εχθρος.

Ας ελπισω οτι θα παραμεινει φημη.
Μην το λες, ήδη πριν επιβεβαιωθεί η συμφωνία αρχίσαμε να λέμε ότι το είχε σχέδιο από πέρσι.

Ο Βρύζας από τότε που δήλωσε παραίτηση ήταν άνθρωπος εκτός ΠΑΟΚ και συγκεκριμένα άνθρωπος της κρατικής Ελλάδος. Δεν ξέρω κάποια ΠΑΕ "ΠΑΟΚτσήδικη οικογένεια" και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά.

Όντως θα γίνει εχθρός ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΕΙ. Κυριακή κοντή γιορτή λοιπόν...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Τα ειπε ολα ο βροχοποιος για το θεμα βρυζα, απλα επειδη εγω ειμαι λιγο βρωμοστομος και του τα εχω μαζεμενα απο περσυ που ολοι τον στηριζατε και το εφαγε το παληκαρι μας ο ζαγορακης, φυγε ζαγορακη ελα βρυζα, βρυζα θεε παρε τη παε.
Αντε χχχχ ρε βρυζα σα πολλα μας τα ειπες δημοσιε υπαλληλε που ετοιμαζεσαι να γινεις ιδιωτικο τσατσακι ουστ. :nairepaok:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 02 Ιουν 2011, 13:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ψυχραιμια
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jibbie »

navigator11 έγραψε:στο πιο πλήρες και δομημένο κείμενο που θα αποστείλεις και με σεβασμό θα διαβάσω παρακαλώ παράθεσε και ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι ο βρύζας συναίνεσε στο εκ πιλάβιου ΤΡΥΠΗΜΑ.
οχι..σηκωτο τον πηγαν..ελεος.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

rainmaker έγραψε:Sera και Navi , διαφωνούμε κάθετα για διαφορετικούς λόγους με τον καθένα σας.
Πρώτον, sera απο τον ΠΑΟΚ έφυγε υποτίθεται επειδή ήταν ενοχλημένος και ΔΕΝ μπορούσε να επιστρέψει γαι ηθικούς λόγους. Με το να πάει εκεί, ΑΝ πάει, ξεφτυλίζει τελείως τον ΠΑΟΚ , διότι ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ και πάει να γίνει ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του ΓΟΝΤΙΚΑ. Κι άλλοι υπήρξαν πρόεδροι αλλά οχι στον ΠΑΟΚ, αλλά σε εταιριούλες της σειράς όπου αν χάσεις τη δουλειά σου ψάχνεις απο κάπου να πιαστείς. Δεύτερον όταν πέρυσι έλεγε εγώ δεν είμαι τσατσακι κανενός και είμαι στρατιώτης, τί εννοούσε; Οτι μόλις του στάξει τα φράγκα ο βάζελος, θα πάει τρέχοντας;; Εδώ ηθική και συβόλαιο με την εθνική δεν έχει;
Και τι εννοείς για ποιό λόγο να λυσσάξουν; Έλα ντε. Ίσως επειδή είναι τόσο τυχαίο να πάει στο βάζελο που πέρσι που λύσσαξαν οι φυλλάδες να λένε πάλι το ίδιο σενάριο, δεν είπε ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ενώ φέτος μόλις το έγραψαν τα σπορ-αλήθεια ή ψέμμα στ αρχίδια μας-, τρλεάθηκε αμέσως και έβγαλε ανακοίνωση. Συγχαρητήρια. Αυτό, πάντως, επαγγελματικό δεν είναι. Πούστικο είναι. Και δίνει τρελές αφορμές.
Για ποιό λόγο πλέον να πιστέψω οτι πέρυσι δεν έβαζε λόγια με τους συνδέσμους για να κάψουν τον Ζαγόρ; Επειδή το λέει ο ίδιος; Σοβαρή πιστοποίηση. Ή μήπως επειδή είχε συμφωνήσει με την εθνική απο τον Απρίλη;
Δεν έχετε καταλάβει κάτι. ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΚΤΗΣ και ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ. Είναι σαν να βγεί αύριο ο χ υπουργός ή ο πρωθυπουργός και να πεί εμένα στον ΟΗΕ μου υπόσχονται πιο άνετα πράματα, γι αυτό εδώ και δυο μήνες τα χω γράψει όλα στ αρχίδια μου. Είναι αυτό τίμιο και υπεύθυνο;
Δεν έχετε καταλάβει οτι ο Βρύζας ΔΕΝ είναι τεχνικός διευθυντής. Ο ΠΑΟΚ τον έκανε, και για την ακρίβεια ο Ζαγοράκης, με τα λεφτά που ο Ζαγόρ εξασφάλισε έγινε ο Βρύζας τ.δ. με ΜΕΤΡΙΑ αποτελέσματα. Αλλά τον περιμέναμε και τον πιστεύαμε γιατί πιστεύαμε σ αυτό το ΓΑΜΗΜΕΝΟ παραμύθι της ομόνοιας και της αληθινής επανάστασης του Συλλόγου που θα στηρίζεται σε δικά του ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΠΟΣΤΑ. ΟΧΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που κατεβάζουν μούτρα όταν χάνουν τα πόστα και κατεβάζουν το βρακί για φράγκα.
Αλήθεια ποιος πούστης μας έκλεψε τον τίτλο πέρυσι; Με ποιά λεφτά απο το τσ.λ. θα κάνει μεταγραφές ο Ζήσης ; Με το οφσαιντ γκολ που τους έβαλε στα προκριματικά;
Αλλά έτσι είναι. Άλλος βάζει το κεφάλι στον ντορβά και τρώει όλο το μπινελίκι, και άλλος φοράει ιταλικά κουστούμια κάνει ταξίδια και με ύφος μπλαζέ το παίζει τεχνοκράτης κι όταν τελειώνουν τα φράγκα αρμενίζει αλλού.

Navi τώρα πλάκα κάνεις που θα εξομοιώσω τον Πρόεδρο της ομάδας με ένα επιθετικό ε;; Στο κάτω κάτω βάλτε επιτέλους στο κεφάλι σας οτι άλλο πράμα είναι να σαι παίκτης κι άλλο παράγοντας και δη πρόεδρος μια υπό αναγέννηση ομάδας που δήθεν πονάς και στηρίζεις.
Επίσης άλλο πράμα είναι σε διώχνουν (οι οπαδοί επειδή ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ τους έκανες σσσ επειδή σας φωνάζαν όλους μαζί πουλημένους και η ομάδα επειδή δεν είχε φράγκα και σου έλεγε φύγε να σωθούμε) και άλλο πράμα είναι να σου λένε όλοι έλα σε χρειαζόμαστε θα λυθούν όλα θα τα βρούμε σε πιστεύουμε, κι εσύ να λες μπα δε γουστάρω και δεσμεύομαι ηθικά με τα ΠΑΡΤΑΛΙΑ της ΕΠΟ που μας έκλεψαν πέρυσι και τόσα χρόνια. Και μετά να λές α οκ βρήκα καλά φράγκα και βαριέμαι στην εθνική και να πηγαίνεις στον βιαστή νο2 της ποδοσφαιρικής Ελλάδας.

Επίσης ένα άλλο τρελό παραμύθι που πρέπει να τελείωνει είναι οτι πέρυσι ο Βρύζας έκανε κάτι τρομερό όταν ανέλαβε. Το ΜΟΝΟ που δέχομαι είναι οτι δέχτηκε να μπεί πρόεδρος όταν έφυωε ο Τέο για να μην υπάρχει πρόβλημα. Κατά τ άλλα πίστεψε με η ομάδα ήταν και παρέμεινε στον Αυτόματο Πιλότο. Και καλά έκανε δηλαδή. Ήταν καλά στημένη και παρέμεινε.
Και επίσης ΠΟΤΕ δεν χλευάστηκε απο τους Παοκτσήδες. Στην τελική δεν πρόκειται ποτέ να συγχωρήσω Παοκτσή που τα παράτησε για να πάει κάπου πιο εύκολα, ή ακόμα και για να γίνει δημόσιος υπάλληλος στην ΕΠΟ. ΤΕΛΟΣ.
Τον κοντό τον πουλήσαμε. Το καταλαβαίνετε αυτό; Ο Βρύζας έφυγε έχοντας συμφωνήσει ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ του πρωταθλήματος. ΑΝ αυτό δεν λέγεται συναίνεση σε τρύπημα, τότε τι σκατά είναι;
Αυτά είναι απαντήσεις στα όσα λέτε. Για τον Βρύζα αν επισημοποιηθεί θα στείλω κεντρικό κείμενο με τη συναίνεση των παιδιών, και θα είναι σαφώς πιο δομημένο και πλήρες.





Υ.Γ. Μέχρι τώρα κυκλοφορούσαν φήμες και "κατηγορίες" οτι πρώην πρόεδροι του ΠΑΟΚ ήταν "υπάλληλοι" παραγόντων του ΠΟΚ.Και το "υπάλληλοι" ήταν μεταφορικό! Πλέον, ούτε αυτό. Θα είναι επίσημο και κυριολεξία! ΤΟ ζήσαμε κι αυτό! Είπαμε όμως, τεκμήριο αθωότητας...
δε διαφωνω καπου στα γραφομενα σου(στο θεμα βρυζα γιατι οταν πιανεις του επαγγελματια τα κανεις σαλατα)...εγω διαφωνω στο οτι οι συνδεσμοι του ΠΑΟΚ πρεπει να κανουν παρεμβαση πανω σε αυτο το θεμα οπως εγραψες αν δεν κανω λαθος...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

Bρυζα οι ομάδες αρχίζουν από τh θέση του τερματοφύλακα. με μισό εκατομμυριάκι (για σένα κάνουμε σκόντο) έχουμε τον επόμενο τερματοφύλακα της εθνικής κροατίας και της Μπάγερν Μοναχου η οποιαδήποτε άλλης ομάδας θα προπονεί ο VanGal.

είναι ο τερματοφύλακας της επομενης δεκαετίας και βάλε λαιμαι.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gika »

obanebane έγραψε: δημοσιε υπαλληλε που ετοιμαζεσαι να γινεις ιδιωτικο τσατσακι
Κάπως έτσι ήταν η πορεία του Βρύζα....

Ελληνας ποδοσφαιριστής με καριέρα στο εξωτερικό --> Τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ --> Πρόεδρος του ΠΑΟΚ --> Δημόσιος υπάλληλος (του Πιλάβιου) --> ιδιωτικό τσατσάκι

Αν ήμουν στη θέση του, μετά τις τελευταίες επιλογές, θα ντρεπόμουν να κυκλοφορήσω.

Ξεφτύλα. Όχι για μας που σε "χανουμε", αλλά για σένα.

ΟΛΟΙ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ...

"Κι άμα θες να πετυχεις, πρέπει να μπορείς να προδώσεις" από FF.C. αρκετά χρόνια πριν...

Η κατρακύλα ξεκίνησε. Και όπως για όλους τους εχθρούς του ΠΑΟΚ, έτσι και για σένα, τελειωμό δεν θα χει...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gika »

Sera4 έγραψε:εγω διαφωνω στο οτι οι συνδεσμοι του ΠΑΟΚ πρεπει να κανουν παρεμβαση πανω σε αυτο το θεμα οπως εγραψες αν δεν κανω λαθος...
Πρώτοι πρώτοι πρέπει να κανουν κολοτούμπα...

Γιατί πολλάκις οι σύνδεσμοι έχουν δείξει ότι προτιμούσαν τον Βρύζα από τον Ζαγόρ... Και με γελοίες ανακοινώσεις πολλές φορές στράφηκαν προς αυτή την κατευθυνση.... Όχι όλοι βέβαια.

Λάθος επιλογές κάνουν όλοι.

Ας αντιληφθούν όλοι τις ευθύνες τους, ας σταματήσουν να βρίζουν το Ζαγοράκη που έδιωξε το ΠΑΟΚτσάκι :lol: τον Βρύζα, και ας ενωθούμε επιτέλους όλοι γύρω από αυτούς που αγαπάνω πραγματικά τον ΠΑΟΚ.

Μία ανακοίνωση πάντως εναντίον Βρύζα και ταυτόχρονη δήλωση συμπαράστασης στο δύσκολο έργο της διοίκησης είναι MUST. Απ' την στιγμή που βλέπουμε κι όλας να κλείνεται σοβαρός προπονητής και να μην γίνονται ξανα τα ίδια λάθη, πρέπει να στηρίξουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Πέμ 02 Ιουν 2011, 13:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Α και για να μη παρεξηγηθω η παει η δεν παει στο βαζελο το ιδιο θα πιστευω για τον κυριο.

Υ.Γ σερα καλα εκανες και εσβησες το μπινελικι μη φαμε και καμια μυνηση απο το τσατσακι του βαζελου δε λεει :opaokara:
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Dimg4 »

rainmaker έγραψε:Λοιπόν ημέρα Πέμπτη 1 το μεσημέρι περίπου, δύο πράγματα έχω να πώ.

1) Ζήση, μέχρι τώρα σου παρέχω το τεκμήριο αθωότητας (αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου), και δεν έχω εκφραστεί ακόμη. Σε περίπτωση όμως που επιβεβαιωθούν τα γραφόμενα, ετοιμάσου να σε ΞΕΧΕΣΩ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ. Άντε γιατί πολλά στα μαζεύω απο πέρσι.

2) Σε περίπτωση που γίνουν πράξη αυτά που λέγονται, και οι σύνδεσμοι ΔΕΝ ΛΥΣΣΑΞΟΥΝ, όπως έκαναν με.. άλλους επαγγελματίες, τότε για μένα θα είναι η μεγαλύτερη απόδειξη οτι ο ρόλος τους απέναντι στο Ζαγοράκη υπήρξε και ίσως παραμένει ακόμα, τουλάχιστον ΥΠΟΠΤΟΣ και ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ. Και αυτό θα είναι το πραγματικά μεγάλο πρόβλημα στην όλη υπόθεση.

Εις αναμονή και με επιφύλαξη μέχρι να αποδειχτεί.. :yellowcard:

Βροχοποιε respect απο μενα για αυτο το ποστ.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Petm έγραψε:Bρυζα οι ομάδες αρχίζουν από τh θέση του τερματοφύλακα. με μισό εκατομμυριάκι (για σένα κάνουμε σκόντο) έχουμε τον επόμενο τερματοφύλακα της εθνικής κροατίας και της Μπάγερν Μοναχου η οποιαδήποτε άλλης ομάδας θα προπονεί ο VanGal.

είναι ο τερματοφύλακας της επομενης δεκαετίας και βάλε λαιμαι.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

rainmaker έγραψε: διότι ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ και πάει να γίνει ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του ΓΟΝΤΙΚΑ.
το παραπάνω τον κολακεύει

νομίζω το υπάλληλος του Βαρδινογιάννη είναι πιο appropriate.

a ρε νικόλα εσύ τα λέγες και κανεις δε σε άκουγε.....

χαλαρώστε ρε μάγκες . και εμείς είχαμε πάρει το γιδόπουλο και το τρέχαμε σε συναντήσεις της 4.....που είσαι ρε τεράστιε batman :opaokara:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Αντε ρε και προεδρος του ζελου ευχομαι, αλωστε εγινες προεδρος στον ΠΑΟΚ του ζαγορακη θα κολωσεις στο παο του γοντικα? :lol:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από sidpanos »

τελικά τι είναι αυτό που ζητάει ο καθένας μας...?
να υπηρετήσει απο οποιοδήποτε πόστο την ομάδα που αγαπά?
να πάρει χρήματα για να εξασφαλίσει την μετέπειτα ζωή του?
να φτάσει στις μεγαλύτερες θέσεις στο επάγγελμα του?
μπορεί και τα τρία...

απλά αυτό που πάει να κάνει ο κύριος βρύζας δεν μπορώ να το καταλάβω...
να έλεγα οτι έμεινε χωρίς ομάδα...έχει μια βάση να δεχτεί την πρόταση..απο οποιαδήποτε...

αλλά έχοντας πόστο στην εθνική για αρκετά χρόνια ακόμη(στάνταρ θα προσπαθήσουν να ανανεώσουν τον σάντος)

πως μπορεί να πηγαίνει στον βάζελο?
εκλαμβάνω οτι έχει κλείσει ολοκληρωτικά το θέμα του ΠΑΟΚ για αυτόν...
επίσης πηγαίνει σε μια ομάδα που όπως έχει ήδη λεχθεί,θα έχει το ίδιο πλάνο με εμάς...

δεν στέκεται καθόλου στο συναισθηματικό κομμάτι?
δεν μετράνε καθόλου κάτι μπλούζες του ΠΑΟΚ κάτω απο την φανέλα της περούτζια,δεν μετράνε καθόλου το εξάμηνο το τελευταίο που ήθελε να κλείσει στην ομάδα του,οτι σαν τεχνικός διευθυντής προσπάθησε να πρωταγωνιστήσει και να κερδίσει τα σκήπτρα απο τους άλλους...
οτι σε μια δύσκολη φάση με την φυγή του ζαγόρ,ανέλαβε την ομάδα...
μάλλον τίποτα...

ο λαός τον αγαπάει,και αυτομάτως στην καλύτερη περίπτωση θα χαλασει το είδωλο που έχει σχηματιστεί για αυτόν...
στην χειρότερη ξέρουμε οτι θα ακούσει πολλα...

υγ1.πως τα φέρνει η σουλτάνα η ζωή....μερικές κινήσεις ακόμη τέτοιες,και οι σύνδεσμοι θα κάνουν συναυλίες,για να μαζευτούν λεφτά για να στηθεί προτομή του σαλπιγγίδη έξω απο την τούμπα,ως ένδειξη αναγνώρισης για την αγάπη του για την ομάδα...

υγ2.θοδωρε και κύριε βρύζα,τελικά το ''Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ'' ήταν μια ωραία ατάκα για την αγορά διαρκείας,και για τον ευρύ λαο?
μάλλον ναι...
ΣΙΓΟΥΡΑ ναι...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

άντε και σε λίγα χρονια με ραδιοφωνική εκπομή στα ερτζιανά :lol:

PS: αν είσαι φιλόδοξος ισχύουν τα δυο τελευταία ερωτήματα και μετά όλα τα αλλα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Πέμ 02 Ιουν 2011, 13:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”