World Cup 2010
Re: World Cup 2010
Οι σαμουραι περνανε με το σπαθι τους στην επομενη φαση μετα τους καρατεκα κορεατες.
Ρε που καταντησε το ποδοσφαιρο να το νικανε οι πολεμικες τεχνες.
Ρε που καταντησε το ποδοσφαιρο να το νικανε οι πολεμικες τεχνες.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
"Τέτοιο πέναλντυ δεν δίνεται πουθενά στον κόσμο"
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία!!

Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία!!
Re: World Cup 2010
Παμε ρε Oranje!Η ομάδα που έχει παίξει το ωραιότερο ποδόσφαιρο στον κοσμο κ ποτε δεν ευτυχησε να το σηκώσει!Πάμε γερά και αθόρυβα...
Re: World Cup 2010
Με επιστροφή Ρομπέν αυξάνονται οι ελπίδες μας. Έπρεπε να μπει το γκολάκι από αυτόν στο 1-2 αλλά δεν πειράζει. Έχει αγώνες μπροστά του.
Re: World Cup 2010
Eλα και φάνηκε ποιο είναι το φαβορί..Billy4 έγραψε:Άιντε μωρή πορτοκαλάδα. Παμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Κρύφτηκε η μπάλα!!
Κι ασε τους Γερμαναραδες να τρώνε λουκάνικα με τα Εγγλεζάκια και να πίνουν μπύρες!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
Λόταρ Μασκοφόρεν στη σελ.95 έχεις βάλει τη λευκή και μετά την μαύρη που φορούσε με την Αγκόλα,αυτή πήρα -που αποκλείω να έχουν διαφορά 30 ευρώ- η τρίτη είναι πόλο μπλουζάκιZorro4 έγραψε:PANZERόσκυλα έχω μπερδευτεί λίγο.
Η μαύρη φανέλα της φωτογραφίας (των 40euro) δεν είναι η δεύτερη εμφάνιση της ομάδας.
Η μαύρη επίσημη (δεύτερη εμφάνιση) έχει 70euro επίσης ... και με τύπωμα (όνομα παίκτη & αριθμό) 85euro.
Αυτή των 40euro ... δεν μπορώ να ξεχωρίσω τι διαφορές έχει από αυτή των 70euro.
ΕΣΥ ΦΟΝ BRIGATEN ΠΟΙΑ ΠΗΡΕΣ?
Re: World Cup 2010
TOYOTOMI, TOYOTA, KAWASAKI, SUZUKI, SONY, MITSUBISHI,
... HONDA.Καταπληκτικός παίκτης.
Συμπαθέστατη ομάδα η Ιαπωνία και ΜΠΡΑΒΟ της.
ΦΟΝ ΜΠΡΙΓΚΑΤΕΝ ... ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤA ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK ... ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.
Των 70euro ... (στο κουμπί "Nationalmannschaft")
http://dfb-fanshop.de/tendero/shop/list:10-.html
Των 40euro ... (στο κουμπί "Fan-Outfit")
http://dfb-fanshop.de/tendero/shop/list:11-.html
ΥΓ
Ακούω και στο "Zorrouchten" που με βάπτισε ο "Teodoro Ntenasimento Kolokotroneiro"

Συμπαθέστατη ομάδα η Ιαπωνία και ΜΠΡΑΒΟ της.
ΦΟΝ ΜΠΡΙΓΚΑΤΕΝ ... ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤA ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK ... ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.
Των 70euro ... (στο κουμπί "Nationalmannschaft")
http://dfb-fanshop.de/tendero/shop/list:10-.html
Των 40euro ... (στο κουμπί "Fan-Outfit")
http://dfb-fanshop.de/tendero/shop/list:11-.html
ΥΓ
Ακούω και στο "Zorrouchten" που με βάπτισε ο "Teodoro Ntenasimento Kolokotroneiro"
Re: World Cup 2010
Κριμα...........Δεν καταφερα χθες να απολαυσω την κωμικη Ιταλια σε μια ακομη αξεχαστη παρασταση..........Με τυχη και υπομονη,θα κατορθωσουν πιστευω να προκριθουν στους 16 του επομενου Μουντιαλ.........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Παρ 25 Ιουν 2010, 12:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: World Cup 2010
Περιμένω με ανυπομονησία να δω, την κηδεία που θα κάνουν οι Σλοβάκοι στις τουλίπες
Re: World Cup 2010
Τρελος θα εισαι μου φαινεται....
Κοιτα το "εισιτηριο" της επιστροφης που εχουν κοψει οι Αγγλοι στους Γερμανους και ασε τους αλλους...

Κοιτα το "εισιτηριο" της επιστροφης που εχουν κοψει οι Αγγλοι στους Γερμανους και ασε τους αλλους...