1000 μπραβο για τα συμβολαια νεων παικτων.Olorin έγραψε:Συμφωνω 100%.
Οι παικτες πρεπει πρωτα να προσφερουν και μετα να ανταμοιβονται. Ιδια πολιτικη θε πρεπει για μενα να εμφαρμοστει και στα συμβολαια των νεαρων παικτων που προοριζονται για μπακ απ, Τσουκαλα, Αθανασιαδη, Αποστολοπουλο κλπ. Δεν μπορεις να τους κανεις πανω απο 100.000 συμβολαιο χωρις να εχουν παιξει πρωτα δυο χρονια στην πρωτη ομαδα. 50.000 και πολλα ειναι.
Φυσικα αυτο δεν προκειται να γινει, εχουμε μια διοικηση που υπερπροστατευει τους παικτες. Απο τη μια αυτο ειναι καλο, αλλα απο την αλλη καταληξαμε να εχουμε Παπαζογλου και Κουτσια με 250 (το πρωτο τους συμβολαιο!), Ζαβινι με 350, Ψηλωμενο με 400, Σναουτσνερ με 200+ (εδω γελαμε), κλπ.
2000 μπραβο για την διαπιστωση οτι η διοικηση ειναι πολυ large
απλα βγαζω εκτος τον κλαους.