Pc support
Re: Pc support
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα και εγώ...μετά από πολύ έρευνα μόνο το φορματ είναι λύση δυστυχώς ακόμα και από την Microsoft δεν διαθέτουν σαφείς λύσεις φαντάζομαι γιατί δεν ξέρουν τι το προκαλεί είναι ακόμα στο ψάξιμο και είναι κρίμα γιατί και σε εμένα δούλευαν εξερετηκά τα 10.Kostomanolis έγραψε:Καλημερα, αναβαθμιση εκανα.
Safe mode επιλογη δεν μου βγαζει, κανει αυτοματη επιδιορθωση και κανει επενεκκινηση αλλα τιποτα. Η επιστροφη στην προηγουμενη εκδοση και η επαναφορα δεν λειτουργουν. Μου λενε παρουσιαστηκε προβλημα και δεν εγιναν αλλαγες
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οπότε φορματ αδερφέ και είσαι ήσυχος 8 η 7 .
Στάλθηκε από το Blade S6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Pc support
Ευχαριστώ!
Κι εμένα με έχει κατεβάσει κάτι updates, φαντάζομαι τα 10 θα είναι, αλλά δεν το κάνω που να σκάσει!
Κι εμένα με έχει κατεβάσει κάτι updates, φαντάζομαι τα 10 θα είναι, αλλά δεν το κάνω που να σκάσει!
Re: Pc support
Μάλλον έχει να κάνει με όσους κάνουν την αναβάθμιση από 8.1 σε 10 αλλά και πάλι δεν παρουσιάζεται σε όλους αλλά σε πολύ κόσμο με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα και το γαμώτο είναι ότι δεν σου δίνει λύση αφού μοιάζει να σου μπλοκάρει όλες τις πιθανές επιλογές για επιδιόρθωση.pgetsos έγραψε:Σε όσους υπολογιστές τα έχω βάλει έτσι πάντως δεν είχα ποτέ θέμα
Στάλθηκε από το Blade S6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Pc support
Εγώ επιμένω.... έχω original 7άρια, και από επαγγελματίες έχω ακούσει να μην κάνω την προτρεπόμενη δωρεάν αναβάθμιση σε 10.
Αν μην τί άλλο, αν το κάνω, κάποια στιγμή παρουσιάζεται πρόβλημα και υπάρχει χρέωση για την επιδιόρθωση... update... από όσο μου είπαν...

Αν μην τί άλλο, αν το κάνω, κάποια στιγμή παρουσιάζεται πρόβλημα και υπάρχει χρέωση για την επιδιόρθωση... update... από όσο μου είπαν...
Re: Pc support
Σου στέλνει cd key από όσο θυμάμαι και με αυτό κάνεις κανονικά format/επιδιόρθωση. Η χρησιμοποιείς των 7, δε θυμάμαι τώρα αν μου έστειλαν η όχι
Έτσι μπορείς δηλαδή να κάνεις clean install από την αρχή, τα 10, δωρεάν
Έτσι μπορείς δηλαδή να κάνεις clean install από την αρχή, τα 10, δωρεάν
Re: Pc support
γνωριζει καποιος πως μπορω να ανοιξω ενα αρχειο alv?????ειχα σωσει το 2011 τις επαφες μου απο ενα κινητο που μου ειχε χαλασει...πριν μερικες μερες πηρα αλλο κινητο και ηθελα να τις περασω...ηταν νοκια,τωρα πηρα σαμσουνγκ...
γκουγκλαρα και κατεβασα ενα προγραμμα "fileviewpro" το οποιο ενω λεει πως ανοιγει τετοια αρχεια δεν το ανοιγει...

γκουγκλαρα και κατεβασα ενα προγραμμα "fileviewpro" το οποιο ενω λεει πως ανοιγει τετοια αρχεια δεν το ανοιγει...
Re: Pc support
Αν μπεις στον πειρατικό κόλπο και γράψεις Photoshop και πατήσεις δεξιά που λέει seeders για να τα στοιχίσει με τους πιο πολλούς, κατέβασε κάποιο από τα πρώτα, οποίο θες Και ειδικά αν εκεί που έχει uploader έχει κάποια νεκροκεφαλη
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Pc support
Δοκίμασε το smart switch mobile από το app store ή το zapya. Πάντα μιλάμε για μεταφορά αρχείων από τηλέφωνο σε τηλέφωνο
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Pc support
Πετρο τελικα το προβλημα ηταν οτι κρασαρε ο σκληρος...
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Pc support
Ωραία :/ Όλα στραβά σου πήγαιναν...
Το λάπτοπ της κοπέλας μου έκαψε δίσκο, πήρα από φίλο μεταχειρισμένο ελεγμένο ότι δουλεύει τέλεια... 3 boot up μετά πάει και αυτός... Απίστευτη γκαντεμιά
Το λάπτοπ της κοπέλας μου έκαψε δίσκο, πήρα από φίλο μεταχειρισμένο ελεγμένο ότι δουλεύει τέλεια... 3 boot up μετά πάει και αυτός... Απίστευτη γκαντεμιά