Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Κυρίως για λόγους απόδοσης λένε, αλλά διαφορά δεν έχω δει σε όσους τα έχω βάλει
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Pc support

Δημοσίευση από Alekakius »

Kostomanolis έγραψε:Καλημερα, αναβαθμιση εκανα.
Safe mode επιλογη δεν μου βγαζει, κανει αυτοματη επιδιορθωση και κανει επενεκκινηση αλλα τιποτα. Η επιστροφη στην προηγουμενη εκδοση και η επαναφορα δεν λειτουργουν. Μου λενε παρουσιαστηκε προβλημα και δεν εγιναν αλλαγες

Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα και εγώ...μετά από πολύ έρευνα μόνο το φορματ είναι λύση δυστυχώς ακόμα και από την Microsoft δεν διαθέτουν σαφείς λύσεις φαντάζομαι γιατί δεν ξέρουν τι το προκαλεί είναι ακόμα στο ψάξιμο και είναι κρίμα γιατί και σε εμένα δούλευαν εξερετηκά τα 10.

Οπότε φορματ αδερφέ και είσαι ήσυχος 8 η 7 .


Στάλθηκε από το Blade S6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ευχαριστώ!
Κι εμένα με έχει κατεβάσει κάτι updates, φαντάζομαι τα 10 θα είναι, αλλά δεν το κάνω που να σκάσει!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Σε όσους υπολογιστές τα έχω βάλει έτσι πάντως δεν είχα ποτέ θέμα
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Pc support

Δημοσίευση από Alekakius »

pgetsos έγραψε:Σε όσους υπολογιστές τα έχω βάλει έτσι πάντως δεν είχα ποτέ θέμα
Μάλλον έχει να κάνει με όσους κάνουν την αναβάθμιση από 8.1 σε 10 αλλά και πάλι δεν παρουσιάζεται σε όλους αλλά σε πολύ κόσμο με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα και το γαμώτο είναι ότι δεν σου δίνει λύση αφού μοιάζει να σου μπλοκάρει όλες τις πιθανές επιλογές για επιδιόρθωση.

Στάλθηκε από το Blade S6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Για αναβάθμιση λέω από 7 και 8.1. Δεν το είχα ακούσει καν αυτό το πρόβλημα σκέψου
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Pc support

Δημοσίευση από nikolasf »

Εγώ επιμένω.... έχω original 7άρια, και από επαγγελματίες έχω ακούσει να μην κάνω την προτρεπόμενη δωρεάν αναβάθμιση σε 10.
Αν μην τί άλλο, αν το κάνω, κάποια στιγμή παρουσιάζεται πρόβλημα και υπάρχει χρέωση για την επιδιόρθωση... update... από όσο μου είπαν... :( :( :( :? :? :?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Σου στέλνει cd key από όσο θυμάμαι και με αυτό κάνεις κανονικά format/επιδιόρθωση. Η χρησιμοποιείς των 7, δε θυμάμαι τώρα αν μου έστειλαν η όχι

Έτσι μπορείς δηλαδή να κάνεις clean install από την αρχή, τα 10, δωρεάν
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Pc support

Δημοσίευση από pyrgioths »

γνωριζει καποιος πως μπορω να ανοιξω ενα αρχειο alv?????ειχα σωσει το 2011 τις επαφες μου απο ενα κινητο που μου ειχε χαλασει...πριν μερικες μερες πηρα αλλο κινητο και ηθελα να τις περασω...ηταν νοκια,τωρα πηρα σαμσουνγκ...

γκουγκλαρα και κατεβασα ενα προγραμμα "fileviewpro" το οποιο ενω λεει πως ανοιγει τετοια αρχεια δεν το ανοιγει... :? :roll:
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Pc support

Δημοσίευση από nico4 »

Με ένα πρόχειρο γκουγκλαρισμα φαίνεται πως ανοίγει με Photoshop
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Pc support

Δημοσίευση από pyrgioths »

νικολα δεν το εχω...το βρηκες καπου αξιοπιστα να το δοκιμασω????
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Αν μπεις στον πειρατικό κόλπο και γράψεις Photoshop και πατήσεις δεξιά που λέει seeders για να τα στοιχίσει με τους πιο πολλούς, κατέβασε κάποιο από τα πρώτα, οποίο θες Και ειδικά αν εκεί που έχει uploader έχει κάποια νεκροκεφαλη
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Δοκίμασε το smart switch mobile από το app store ή το zapya. Πάντα μιλάμε για μεταφορά αρχείων από τηλέφωνο σε τηλέφωνο
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Pc support

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Πετρο τελικα το προβλημα ηταν οτι κρασαρε ο σκληρος...

Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Ωραία :/ Όλα στραβά σου πήγαιναν...

Το λάπτοπ της κοπέλας μου έκαψε δίσκο, πήρα από φίλο μεταχειρισμένο ελεγμένο ότι δουλεύει τέλεια... 3 boot up μετά πάει και αυτός... Απίστευτη γκαντεμιά
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”