7. Nabil El Zhar

monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από monopaokre »

Μπάστα λίγο ρε σεις.... Σαβίνι 300, Τσιρίλο 250, Ίβιτς 400, Λίνο 300, Μαλεζάς 220, Παπάζογλου 240, Κουτσια 250-300, Μούσλι 600 και Φιλομένο 400... Πλάκα με κάνετε τα 200 χιλιάρικα είναι προσβολή για την αξία αυτού του παίκτη... Εγώ πιστεύω αν φύγει απο μας θα βρει 400-450 χιλιάρικα συμβόλαιο στο χαλαρό... Που θα βρεις τέτοιο εξτρέμ με λιγότερα ή με τα ίδια φράγκα??? Επιβάλλεται μια προταση γύρω στα 320-350 απο μέρους μας. Και για να μην βιαστείτε να συγκρίνετε με Βιερίνια επιβάλλεται και σε κείνον ανανέωση και μάλιστα μεγαλή... Όλων των υπολοίπων τα συμβόλαια μείωσέ τα.. Και επιτέλους ξεφορτωθείτε όλα τα υπερεκτιμημένα παλτά που φορτωθήκαμε. Άιντε φιλανθρωπικό ίδρυμα καταντήσαμε...


ΥΓ: Ώρες ώρες αριανίζουμε πάρα πολύ και δεν με αρέσει καθόλου...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από cristiano4 »

μόνο κανα κορόιδο θα έπαιρνε ελ ζαρ με 450 αδερφέ,έτσι και αλλιώς απο του χρόνου αν κάναμε προταση σε κοντρέρας 400 και ο βιερι παιρνει 350, ο ελ ζαρ αναλογικά στα 200 με 250 παει,οτι και να λέμε εμεις θα μεινει μονο αν τον γουσταρει ο νέος προπονητής και σιγουρα όχι με 450 και 500 χιλιάρικα,αφου τα βρισκει να παει εκει που τα δινουν...στα ονειρα του μάνατζερ του μόνο
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ronaldo »

ο βιειρινια που παίρνει 350 είναι πάρα πολύ λίγα για την αξία του
η αξία του είναι κοντά στο εκατομύριο(γνώμη μου)(ο ριέρα να φανταστούμε παίρνει 2 εκατομύρια και βάλε)

για τον ελ ζαρ πιστεύω ότι 350 θα ήταν μια καλη προσφορά αν τον θέλαμε
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από monopaokre »

Εσύ λες ότι είναι καλά επειδή τον συγκρίνεις με Βιερίνια... Συγκρινε τον με όλα τα άλλα συμβολαια που εγραψα πιο πάνω και πες μου αν τα 200 ειναι καλά. Και σε παρακαλώ ξαναδιάβασε το ποστ μου λίγο προσεκτικα και δες τι λεω
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από cristiano4 »

συμφωνώ μαζι σου και για την αυξηση σε αντελίνο εννοειται,αν μεινει βέβαια,αλλά για ελ ζαρ σου ξαναλέω σε αυτά που αναφερεις για 320 ναι,ομως οτι βρισκει 450 συμβολαιο αυτη την στιγμη δεν παιζει κατι τετοιο,θυμασαι τον δεκεμβριο που δεν εβρισκε 250 να φυγει και εμεινε σχεδον αναγκαστικα.Τέλος,εννοειται οτι υπάρχουν παιχτες που παιρνουν απιστευτα φράγκα και δεν παιζουν σε αυτη την περιοδο ειναι προκλητικό για όλους μας.....και σε αυτους θα γινουν μειωσεις νομιζω,τα συμβολαια ειχαν γινει πριν 2 χρονια που ηταν διαφορετικά τα πράγματα,τώρα παρόμοιες κινήσεις θα ειναι εγκλημα να τις επαναλάβουμε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Παρ 27 Μάιος 2011, 10:44, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Karelias »

Κούνα λίγο το μυαλό σου ρε μαροκινό που θες και 500.
Δεν φτάνει που σε κάναμε άνθρωπο και τώρα θα παιζεις στο Αλ τζαζίρα, μου θες και 500...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από obanebane »

monopaokre έγραψε:Μπάστα λίγο ρε σεις.... Σαβίνι 300, Τσιρίλο 250, Ίβιτς 400, Λίνο 300, Μαλεζάς 220, Παπάζογλου 240, Κουτσια 250-300, Μούσλι 600 και Φιλομένο 400... Πλάκα με κάνετε τα 200 χιλιάρικα είναι προσβολή για την αξία αυτού του παίκτη... Εγώ πιστεύω αν φύγει απο μας θα βρει 400-450 χιλιάρικα συμβόλαιο στο χαλαρό... Που θα βρεις τέτοιο εξτρέμ με λιγότερα ή με τα ίδια φράγκα??? Επιβάλλεται μια προταση γύρω στα 320-350 απο μέρους μας. Και για να μην βιαστείτε να συγκρίνετε με Βιερίνια επιβάλλεται και σε κείνον ανανέωση και μάλιστα μεγαλή... Όλων των υπολοίπων τα συμβόλαια μείωσέ τα.. Και επιτέλους ξεφορτωθείτε όλα τα υπερεκτιμημένα παλτά που φορτωθήκαμε. Άιντε φιλανθρωπικό ίδρυμα καταντήσαμε...


ΥΓ: Ώρες ώρες αριανίζουμε πάρα πολύ και δεν με αρέσει καθόλου...

Να τον βαλσαμωσουμε το πασα μας να μη μας φυγει, ρε ουστ γατακι :opaokara:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από obanebane »

Ποσο κοροιδο μπορει να εισαι ρε ζαρ ουτε τα 200 δεν εχεις δειξει οτι αξιζεις κανε μια ανανεωση παιξε τη μπαλιτσα σου και εδω ειναι ο ΠΑΟΚ και για σενα.
Αλλα πισω απο ολα αυτα κρυβονται μανατζερ παντου τα ιδια γινονται εμεις θα αποτελουσαμε εξαιρεση?

Υ.Γ Στο τελος που δεν θα βρεις ομαδα επιπεδου ΠΑΟΚ θα παρακαλας αλλα θα εχει πεταξει το πουλι, το πολυ πολυ να σου δωσουν 250 ο μπεος με τον ψωμιαδη αλλα και αυτοι στο τελος καλυτερο θα βρουνε.

Υ.Γ Υπαρχει και η αλλη λυση να βγεις στη συνταξη απο τα 23 σου και να κανεις ενα 10ετες συμβολαιο με τους πετρελαιαδες εκει μπορει να παρεις μεχρι 400 το χρονο, γιατι μη νομιζεις οτι εκει ειναι κοροιδα και μοιραζουν λεφτα απλα εκει παιρνουν ολοι υπεραξια. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Kourdos »

καλά πόσο έγκυρη είναι η πηγή που το δημοσίευσε αυτό; αλλά και πάλι αν αληθεύει, είναι ιστορική συνήθεια το αραβικό παζάρι :D ένα πιο δίκαιο και ρεαλιστικό ποσόν είναι 300-350.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από danirifle »

κάτω από 350 είναι πολύ λίγα για τον ελ ζαρ. και πιστευω αν φύγει από εμάς, 8α βρεί ομάδα που να του δώσει και 400. μην τον συγκρίνετε με τα λεφτά του βιερίνια. αυτός θα έπρεπε να παίρνει πάνω από 700
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Photis »

Είναι πολύ λίγα με βάση το τί???Το ότι έπαιξε 20 μάτς αλλαγή στο 70 και στα 10 βοήθησε???Στο ότι όποτε έπαιξε βασικός ήταν για τον που@%$??Δε πάει με το πόση μπάλα ξέρει το συμβόλαιο παιδιά...πάει με το πόσο προσφέρει...
:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

Ενταξει ρε παιδια αφου δεν μετραει η μπαλλα που ξερει καποιος αλλα η προσφορα του, τοτε τι προταση πρεπει να κανουμε στον ιβιτς για την προσφορα του φετος? Στον φωτακη ? Στον σαλπιγγιδη? Ποσοι αληθεια απο τους παικτες μας φετος απεδωσαν αναλογα η και παραπανω απο την αμοιβη τους εκτος του βιερινια? Μια προσφορα κυριως εχει να κανει και με το τι μπορει να περιμενεις απο εναν παιχτη και ο ελζαρ με εναν κανονικο προπονητη και μια κανονικη προετοιμασια εδειξε οτι μπορει να προσφερει πολλα σιγουρα περισσοτερα απο οσα προσφερουν πολλοι μεσα στην ομαδα.Χαρακτηριστικα ο παπαζογλου εχει 200.000 συμβολαιο για την επομενη χρονια.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Photis »

Ο Σαλπιγγίδης σαφέστατα είναι 100 κλάσεις πάνω από Ελ Ζαρ μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Φωτάκης το ίδιο που παίρνει 200-250 χιλιάρικα.Γκαρσία,Βιτόλο και Κοντρέρας δε χρειάζεται να πω τίποτα πιστεύω.Σνάουτσερ ναι!Τώρα τι να πιάννω τον κάθε ένα???Ο Ελ Ζάρ με 200 χιλιάρικα καλώς να μείνει.Με 400 ούτε στα όνειρα..
:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

Ο φωτακης ειναι 100 κλασεις πανω απο τον ελζαρ??? Οκ, πασο.Δεν περιγραφω αλλο.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Photis »

Εννοώ πως η προσφορά του είναι μια χαρά σε σχέση με τα λεφτά που παίρνει.Τώρα μιλάμε για έναν παίκτη που δεν προσέφερε πολλά κι όμως επιμένετε ορισμένοι επειδή κάνει 2,3 τρίπλες και ουσία μηδέν να τον κάνετε παικταρά.Περίπτωση Ντενίλσον μου θυμίζει.Ήξερε καντάρια μπάλα αλλά καριέρα δεν έκανε ποτέ.Γιατί??Μα γιατί δεν ήταν κανονικός ποδοσφαιριστής..
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”