το ξαναβαζω γιατι αν και 5 μερες πριν ειναι τεραστια αληθεια...Olorin έγραψε:Οσοι κραζετε Μουσλι εχετε μια δικαιολογια οτι ειστε αμπαλοι. Δε χρειαζεται να χαλιεστε γι'αυτο που λεω.
11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Μα καθολου λεμε...Olorin έγραψε:Αν ειναι δυνατον!!! Δεν την παλευεις καθολου ε?alexpaok4 έγραψε:Εκτος απο τη φαση του γκολ τι εκανε;
Εχασε κεφαλια απο 2 μετρα. Εχασε δυο τετ-α-τετ. Και στη τελικη ουτε τον Κωτσιο δε μπορουσε να περασει (Θα εβγαινε και παλι τετ-α-τετ).
Δεν κανει ο παιχτης. Μην κοροιδευετε τον εαυτο σας. Απο τον Ιανουαριο εχει να σκοραρει ρεεεε.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Παστελωσε το το καταραμενο ρε Μουσλι παιχταρα μου να τελειωνουμε...
Καταπληκτικος σημερα,και μου εκαναν τρομερη εντυπωση τα σπριντ του,ουτε νεφτι στο γνωστο σημειο να του εριχναν
Αυτες οι βουτιες που κανει ομως πολυ μου τη σπανε
Καταπληκτικος σημερα,και μου εκαναν τρομερη εντυπωση τα σπριντ του,ουτε νεφτι στο γνωστο σημειο να του εριχναν
Αυτες οι βουτιες που κανει ομως πολυ μου τη σπανε
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Παιχταρα ο Ζλαταν τι να λεμε ...Χωστο ρε αλανι εκει στο 93 ...
Δεν τον θελει και η μπαλα ... Το κραταει για το αεκακι ο Ζλατανος !!
Δεν τον θελει και η μπαλα ... Το κραταει για το αεκακι ο Ζλατανος !!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Καλά, όσοι βρήκατε πάλι ευκαιρία για να κράξετε κάποιον (μιας και κερδίσαμε οπότε έπρεπε να βρείτε άλλο "θύμα") τι να σας πω... Δεν είπε κανείς ότι ο Μουσλίμοβιτς θα βάλει 30 γκολ σε μια χρονιά! Απλά στα τελευταία παιχνίδια τον έχει πάρει από κάτω που χάνει τα γκολ με αποκορύφωμα το χαμένο τετ α τετ στο τέλος! Αυτό δεν αναιρεί την αξία του. Που θα πάει, θα το καρφώσει και μάλλον θα είναι αυτήν την Κυριακή!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
το θέμα είναι ότι έχει καιρό να "τελειώσει" φάση και όταν θα το κάνει ο δύσμοιρος ο αντίπαλος keeper θα "πνιγεί"
γιατί πολλά έχει "μαζέψει" και αυτός...
έλα ρε Ζλάτανε...
πνίξτους λέμε!!!

γιατί πολλά έχει "μαζέψει" και αυτός...
έλα ρε Ζλάτανε...
πνίξτους λέμε!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ajde Zlatane....don't worry for not scoring for long period...we know it is a matter of improving your psychology 
We believe in you and your talent and you were great at Larissa....After the next goal you'll score everything will be like before
Hvala puno Zlatane....
We believe in you and your talent and you were great at Larissa....After the next goal you'll score everything will be like before
Hvala puno Zlatane....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Θα τα βγαλει τα χοντραδια που θα παει!
Αν εβαζε γκολ στη τελευταια φαση θα εσπαγε η γκινια.Τελος παντων θα σπασει η γκινια με την Αεκ!
Αν εβαζε γκολ στη τελευταια φαση θα εσπαγε η γκινια.Τελος παντων θα σπασει η γκινια με την Αεκ!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δοκιμαστε μια φορα ρε γμτ να στηριξτε εναν παικτη σε περιοδο αφλογιστιας...γιατι πρεπει να υπαρχουν δυο επιλογες μονο?ή θα τον εχουμε Θεο ή θα ειναι Τοργκελε?ενδιαμεσο δεν υπαρχει?
Παλια ο λαος του ΠΑΟΚ τον παικτη του 5 τον ανεβαζε να παιζει σε επιπεδα 7-8..τωρα δεν ισχυει αυτο πλεον....πολλα χουγια απο τους κατω περνουμε μου φαινεται
Παλια ο λαος του ΠΑΟΚ τον παικτη του 5 τον ανεβαζε να παιζει σε επιπεδα 7-8..τωρα δεν ισχυει αυτο πλεον....πολλα χουγια απο τους κατω περνουμε μου φαινεται
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
thanasakiss4 έγραψε:Το θέμα του γκόλ είναι καθαρά ψυχολογικό...
Όταν ένας επιθετικός δεν έχει κάνει κανα δυό καλά παιχνίδια,θεωρει ότι για να επανέρθει στις καλές εμφανίσεις πρέπει να σκοράρει κιόλας...αυτό έρχεται κυρίως σαν πίεση απο την κερκίδα που νομίζει ότι σκοπός του επιθετικού ειναι μόνο να σκοράρει!
Αυτό είναι λάθος για 2 λόγους..
1)μπορεί να κάνει και άλλες δουλειες μέσα στο γήπεδο που δεν φαίνονται με γυμνο μάτι(π.χ.όταν βγήκε ο Ζλάταν στο ματς με την λαρισα δεν ύπηρχε καθόλου πίεση ψηλά ασχέτως αν στον γήπεδο ήταν και Χούτος και Μπάκα..)
2)Αγχώνεται πάρα πολύ με αποτέλεσμα να χάνει πολύ εύκολα γκόλ.
Χθές έκανε ένα πολυ καλό παιχνίδι..μόνο το γκολ στο τέλος να έβαζε
για να σπάσει η γκίνια και να αλλάξει η ψυχολογία του...
Θα σκοράρει στο ματς με την αεκ,στην ομάδα που έβαλε το πρωτο του επίσημο γκολ..
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ενάξει ρε παιδιά ο ζλάταν δεν είναι σε καλή κατάσταση εδώ και 3 μήνες... δλδ θα τον σταυρώσουμε??
φαίνεται ότι του λείπει και αυτού το γκολ και γι αυτό παίρνει τις περισσότερες φάσεις πάνω του και τις τελειώνει... και γι αυτό δεν τραβάει... γιατί κοιτάει πώς να ξανανοίξει λογαριασμό
με διαφορά τη φάση του δεύτερου γκολ που δείχνει μια αλλαγή σκεπτικού και δεν παίζει εγωηστικά στο τελείωμα της φάσης
μην τον κρίνεται από το τετ-α-τετ είναι άτοπη κριτική.. ΟΛΟΙ οι φορ χάνουν τέτοια τε-α-τετ.. αυτές οι φάσεις είναι θέμα τύχης και κυρίως ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
α... και δεν μπορώ καθόλου αυτές τις βουτιές...
με τπτ..
πάντως αυτό που του έκανε ο κότσιος, αν το έκανε ο πάμπλο την έπαιρνε χαλαρά την κόκκινη...
φαίνεται ότι του λείπει και αυτού το γκολ και γι αυτό παίρνει τις περισσότερες φάσεις πάνω του και τις τελειώνει... και γι αυτό δεν τραβάει... γιατί κοιτάει πώς να ξανανοίξει λογαριασμό
με διαφορά τη φάση του δεύτερου γκολ που δείχνει μια αλλαγή σκεπτικού και δεν παίζει εγωηστικά στο τελείωμα της φάσης
μην τον κρίνεται από το τετ-α-τετ είναι άτοπη κριτική.. ΟΛΟΙ οι φορ χάνουν τέτοια τε-α-τετ.. αυτές οι φάσεις είναι θέμα τύχης και κυρίως ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
α... και δεν μπορώ καθόλου αυτές τις βουτιές...
πάντως αυτό που του έκανε ο κότσιος, αν το έκανε ο πάμπλο την έπαιρνε χαλαρά την κόκκινη...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
O Ζλαταν ειναι παιχταρας! Με νοιαζει ο επιθετικος μου να παιζει ετσι οπως επαιξε αυτος χθες!
Τωρα αν η μπαλα περασε ξυστα στην κεφαλια του (δυσκολη κιολας) ή αν ο αντιπαλος τερματοφυλακας εκανε την αποκρουση του αγωνα ειναι κατι που ακομα και... μαγια να του κανανε δεν γινεται να επαναλαμβανεται σε καθε παιχνιδι!
ΥΓ Τεραστια η κινηση του στο δευτερο γκολ!
Τωρα αν η μπαλα περασε ξυστα στην κεφαλια του (δυσκολη κιολας) ή αν ο αντιπαλος τερματοφυλακας εκανε την αποκρουση του αγωνα ειναι κατι που ακομα και... μαγια να του κανανε δεν γινεται να επαναλαμβανεται σε καθε παιχνιδι!
ΥΓ Τεραστια η κινηση του στο δευτερο γκολ!