Θεωρητικά, επειδή αυτές οι φυλές είναι τελείως "φλώροι" και κρύοι, σύμφωνα με τη δική μας λογική, δεν θα είναι ανεκτικός ο διαιτητής σε γελοιότητες και καουμποϊλίκια, που θα (αν) επιχειρήσουν τα χαρτόκουτα, όταν θα ξανασυνειδητοποιήσουν πως παικτικά απλά δεν ... Διότι, για να μπορέσουμε να τους πηδήξουμε όπως τους αρμόζει, θα πρέπει να επιτραπεί να παιχτεί και ποδόσφαιρο.pilotos έγραψε:Τι να σε πω αδερφέ, βάζω το πιάτο στον Thor, να δω κάνα ματς να πάρω κλίμα από το ένδοξο φινλανδικό πρωτάθλημαnavigator11 έγραψε:pilotos έγραψε:Καλά ρε Φινλανδό διαιτητή με την κουλα;;;
Που σφυρίζει κάτι Ροβανιέμι και Ίντερ τούρκου με 300 άτομα στις εξέδρες;;;;;;
Μην φοβηθεί και φύγει μόνος του να πούμε
SM-G965F![]()
![]()
![]()
Τι εστί ο παλικαρος;
SM-G965F
Σχολιασμός διαιτησίας
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
-
Asimos
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ηρθε η ωρα η ΚΕΔ να αναστηλει τη λειτουργία της καμια πενταετια καθώς τα φιλανδικα λιμα ειναι πιο εντιμα και καθαρα απο τους δικους μας αστέρες.
ΒΑΡ εχθες και Έλληνας διαιτητής να μην βαλει σφυριχτρα στο στομα του για μια δεκαετια.
Ελπιζω να ξεσηκωθουν και οι μικρες ομαδες να το απαιτήσουν.
ΒΑΡ εχθες και Έλληνας διαιτητής να μην βαλει σφυριχτρα στο στομα του για μια δεκαετια.
Ελπιζω να ξεσηκωθουν και οι μικρες ομαδες να το απαιτήσουν.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αυτή η καριολα ο τζηλος μόνιμα στη μεριά μας ήταν. Γιατί;
Θέλω μια διαιτησία σαν του Φινλανδού σε όλα τα εκτός έδρας, γίνεται;
Όλα τα σπόρια στην κουλα...
SM-G965F
Θέλω μια διαιτησία σαν του Φινλανδού σε όλα τα εκτός έδρας, γίνεται;
Όλα τα σπόρια στην κουλα...
SM-G965F
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αυτό ήταν το λάθος τους τα σπόρια όπως και ο μπορμπαλαν στην κουλα αλλά δεν φτάνουν.....
Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
49-51 o Φιλανδος.... Μου αρεσει που εχουμε στα 2/2 με ξενους διαιτητες..ετσι να σφιγγουν οι κωλοι...
-
Giorgos_Sketos
- Δημοσιεύσεις: 185
- Εγγραφή: Παρ 15 Απρ 2011, 09:37
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο φιλανδός ηταν καλός άσχετα αν δεν ήταν αλάνθαστος. 2 φάσεις μου έκαναν εντύπωση και δείχνουν πόσο έχουμε δηλητηριαστεί από την ελληνική διαιτησία και τη καχυποψία. Φάση 1) Σακούλα του Μπίσε (μια από τις πολλές) στον καλύτερο έλληνα μπακ και ανατροπή ένα μέτρο έξω από την περιοχή. Φάση 2) ντρίπλες του θεατρίνου μανταλου έξω από την περιοχή και φράγμα από τον Κάνιας επίσης περίπου ένα μέτρο έξω. Και οι 2 φάσεις στο 1ο ημίχρονο. Είμαι πεπεισμένος ότι με έλληνα διαιτητή θα είχαμε 2-3 λεπτά καθυστερηση και ματς ροντέο. Σήμερα όλοι θα μιλούσαν για αυτές τις φάσεις και θα προσπαθούσαμε να πείσουμε για το πόσο μεγάλη είναι η παράγκα (του αντιπάλου). Πρέπει πάση θυσία να έχει του χρόνου μονο ξένους διαιτητές. Ίσως γλιτώσουμε και από τις ανακοινώσεις του Πανόπουλου και του Κούγια.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
+ 1...Τόσο του δωσα κι εγώ, για τα σπόρια που τους χάρισε...crow1581 έγραψε:49-51 o Φιλανδος...
Μου αρεσει που εχουμε στα 2/2 με ξενους διαιτητες..ετσι να σφιγγουν οι κωλοι...
Φάνηκε καθαρά όμως, ειδικά μετά το 1-0, ότι τα λυπόταν αρκετά τα χαρτολιμά, κερνώντας τα μάλιστα και πάστα...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
και ο τελικός και το χτεσινο θα πηγαιναν στο αντιποδοσφαιρο και τη μανουρα με ελληνες διαιτητες και δεν θα κερδιζαμε ποτε, γι'αυτο λοιπον ξενοι διαιτητες στα ματς τα δικα μας αλλα και του ποκ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Πάμε για το 3/3 την Κυριακή.crow1581 έγραψε:49-51 o Φιλανδος.... Μου αρεσει που εχουμε στα 2/2 με ξενους διαιτητες..ετσι να σφιγγουν οι κωλοι...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ετσι ακριβως. Δεν ειναι οτι ο φιναλνδος ειχε αετισιο ματι και ηταν αλανθαστος,ειναι οτι δεν μασουσε απο καραγκιοζιλικια τυπου μανταλου και οτι μαλακια σφυριξε,το κανε γιατι ετσι το ειδε. Στατιστικα μπορει να μην σου δωσει 2 φαουλ,μετα να μην δωσει και στους αλλους κλπ. Αυτος μας ενδιαφερει εμας. Και στο τηγανι με ξενο διαιτητη,σαν να παιζουμε ξενο ευρωπαικο ματς. Παμε με την ανεση μας να παρουμε το διπλο,χωρις ψυχολογικα χωρις καχυποψιες τιποτα.tasso85 έγραψε:και ο τελικός και το χτεσινο θα πηγαιναν στο αντιποδοσφαιρο και τη μανουρα με ελληνες διαιτητες και δεν θα κερδιζαμε ποτε, γι'αυτο λοιπον ξενοι διαιτητες στα ματς τα δικα μας αλλα και του ποκ
Ο ΠΑΟΚ το πρωτο Κυπελλο με ξενο διαιτητη και πρωτο πρωταθλημα με ξενους επισης.Τιποτα δεν ειναι τυχαιο
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο Φινλανδός είχε τα φαλτσοσφυρίγματά του και είναι λογικό αλλά άφησε να παιχτεί παιχνίδι, πχ τσίμπησε μία φορά σε θέατρο μάνταλου και όλες τις υπόλοιπες βουτιές του κατάλαβε ότι ήταν μούφα, το ίδιο βέβαια και με Λημνιό. Ούτε έχασε τον έλεγχο, ούτε μανούρες και καθυστερήσεις και κλάψες και τζάμπα μαγκιές. Οι επόπτες επίσης δεν έχασαν οφσαιντ ούτε για πλάκα. Σφύριξε πήρε το αεροπλάνο και σπίτι στο Ελσίνκι και στα π@π@ρια του τι θα πει η αθλητική κυριακή, το γκαζέτα και ο τάκης ο περιπτεράς για την διατησία.
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Το θέμα με τους ξένους είναι πως δεν τους πιάνουν τα καροτσάκια και τα πεσιματα (μέχρι στιγμής). Τώρα τι ισχύει στο τηγάνι δεν ξέρω
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ας ακυρώσουμε ένα γκολ του νιωνιου, επειδή του το χρωστούσαν από το ακυρωμενο του ΠΑΟΚ....

SM-G965F

SM-G965F
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ανίκανα ανθρωπάκια ας μπουν ξένοι σε όλα τα ματς. Έχουμε ξεκινήσει με - 2 και κάθε βαθμός είναι χρυσάφι. Δε γίνεται να μην τους αφήνουν να χάνουν όταν πρέπει να χασουν