Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
οποιος ηθελε μπορουσε να ανοιξει δεν θα υπηρχε αντιρρηση ουτε το ζητησε κανεις...το τοπικ βρισκεται στο τοπικ της εθνικης τα εχουμε ξαναπει αυτα... 
Re: Ζήσης Βρύζας
Eλα ρε πανοραμιτη τωρα.. και συ κολλημα με το τοπικ του Βρυζα... εδω κοτζαμ ενοτητα για την εθνικη αθηνων εχει, το τοπικ μας πειραξε?? 
Re: Ζήσης Βρύζας
και καθολου να μην υπηρχε αυτη η ενοτητα εμενα δε θα με πειραζε καθολου αλλα εφοσον υπαρχει...
Re: Ζήσης Βρύζας
Τα προκριματικά της ευρωπαϊκής ζώνης (ή τελοσπάντων της ζώνης UEFA: Ισραήλ, Τουρκία και Καζακστάν δεν είναι και πάρα πολύ ευρωπαϊκές χώρες) θα γίνονται Παρασκευή και Τρίτη. Υποθέτω για να ξεκουράζονται περισσότερο οι ποδοσφαιριστές μεταξύ του παιχνιδιού μεσοβδόμαδα με την εθνική και του παιχνιδιού με το σύλλογο το Σαβκο...teod1980 έγραψε:Γιατί παίζει η εθνική την Παρασκευή και όχι το Σάββατο;
Ξέρει κανείς;
-
zisis the end
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Re: Ζήσης Βρύζας
τωρα η αληθεια ειναι πως δεν ξερω αν γραφω στο σωστο τοπικ γτ αυτο που θα πω αφορα το ζηση και οχι την εθνικη.....αλλα ρε παιδια κακα τα ψεμματα φαινεται η απουσια του απο την ομαδα.....ετσι νομιζω εγω...ισως γτ δεν εχει βρει ο σβουρας ακομα τα πατηματα του...αλλα η αληθεια ειναι οτι ο ζησης θα τους κρατουσε λιγο πιο αυστηρα αυτοι νομιζουν οτι πανε σε 5*5 για σουτακια......ευχομαι να βρουν τη φορμα τους
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ζήσης Βρύζας
Μη το συνεχιζετε παιδες..Εκτος του οτι δεν εχει νοημα τωρα θα ανοιξουμε και αλλη αντιπαραθεση χωρις να υπαρχει λογος.Δεν ειμαστε για τετοια..
Re: Ζήσης Βρύζας
ΟΧΙ θα κανει μεγαλο κακο στον εαυτο του αν το κανει και θα καει σε λιγοτερο απο ενα χρονο......και μονο χαζος
δεν ειναι ο ζησης......
δεν ειναι ο ζησης......
Re: Ζήσης Βρύζας
Ακριβώς για αυτό που έθιξε ο απο πάνω.
Γιατί θα τον κάψουμε και αυτόν σαν τον Ζαγοράκη.
Ο αχάριστος είναι σαν ένα δοχείο σπασμένο.
Ότι και να βάλεις μέσα χάνεται.
Γιατί θα τον κάψουμε και αυτόν σαν τον Ζαγοράκη.
Ο αχάριστος είναι σαν ένα δοχείο σπασμένο.
Ότι και να βάλεις μέσα χάνεται.
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν ξέρω ποιος είναι πιο αφελής.free4 έγραψε:Επιστροφη η οχι????
Πως το βλεπετε?
Εσύ που ρωτάς ή αυτοί που απαντάνε;
Re: Ζήσης Βρύζας
Και εγω θελω να επιστρεψει καποτε. Παντα ηταν το πουλεν μου, αλλα ειναι να επιστρεψει επειδη τον εβαλαν οι συνδεσμοι στη θεση αυτη, να μας λειπει. Ο Βρυζας δεν ειναι κανενα τσατσακι να τρεχει δεξια και αριστερα στους συνδεσμους να κλαιγεται.
Re: Ζήσης Βρύζας
Ποτέ δε γράφω κάτι από το κεφάλι μου!!DC έγραψε:Δεν ξέρω ποιος είναι πιο αφελής.free4 έγραψε:Επιστροφη η οχι????
Πως το βλεπετε?
Εσύ που ρωτάς ή αυτοί που απαντάνε;
Χθες έκανα την ερώτηση και σήμερα έχουμε το πρώτο δημοσίευμα!
Κρούση σε Βρύζα να αναλάβει!
Σύμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδας, οργανωμένοι οπαδοί του ΠΑΟΚ ζήτησαν από το πρώην στέλεχος της διοίκησης Ζαγοράκη να επιστρέψει στην ομάδα ως πρόεδρος
47 σχόλια | Σχολιάστε
Μερίδα οργανωμένων οπαδών του ΠΑΟΚ ζήτησε από τον Ζήση Βρύζα να επιστρέψει στην ομάδα και να αναλάβει χρέη προέδρου της ΠΑΕ! Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει η εφημερίδα "Φίλαθλος" στο φύλλο της Τετάρτης (6/10).
Σύμφωνα με το συγκεκριμένο δημοσίευμα, ένας μικρός αριθμός συνδεσμιτών ήρθε σε επαφή με τον πρώην πρόεδρο, αντιπρόεδρο, αλλά και τεχνικό διευθυντή της ασπρόμαυρης ΠΑΕ (κατά καιρούς, βεβαίως, είχε όλες αυτές τις ιδιότητες) και του ζήτησε να ηγηθεί νέου διοικητικού σχήματος, που θα αναλάβει τα ηνία της ΠΑΕ. "Ο βοηθός του Φερνάνο Σάντος ξαφνιάστηκε από την πρόταση που του έγινε και ασφαλώς δεν έδωσε κάποια απάντηση", προσθέτει ο συντάκτης του κειμένου.
Στη συνέχεια, γίνεται λόγος για τις σχέσεις του Βρύζα με τον Θόδωρο Ζαγοράκη, που -σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα- δεν είναι, πλέον, οι καλύτερες δυνατές, ενώ ο δημοσιογράφος εκτιμά, ότι ο συνεργάτης του Σάντος... "θεωρείται δύσκολο έως απίθανο να μονομαχήσει μαζί του για την προεδρική καρέκλα".
Επίσης, υπάρχει αναφορά στο έρεισμα που είχε ανέκαθεν ο Βρύζας στον κόσμο του ΠΑΟΚ, στο ότι αρκετοί φίλοι της ομάδας τον αναπολούν, καθώς θεωρούν ότι δεν καλύφθηκε το κενό που άφησε στα αποδυτήρια, καθώς και στις πρόσφατες ανακοινώσεις των συνδέσμων, που κρατούν, πλέον, αποστάσεις από τον Ζαγοράκη και δείχνουν διάθεση να κόψουν τις γέφυρες επικοινωνίας με τη διοίκηση της ΠΑΕ.
ΟΛΑ ΠΑΟΚ