91.Dario Krešić
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- Dark Angel
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Κυρ 26 Δεκ 2010, 17:51
Re: 91. Dario Krešić
ΣωσταΑποστόληςΑ έγραψε:Αν δεν βελτιωθεί στις εξόδους, στον πάγκο θα αραχνιάσει.
τρεμει η καρδια μου οταν κανει εξοδους
Re: 91. Dario Krešić
Δαρείε, έτσι απλά, χέσε μας.
Μάθε τα βασικά που είσαι 2 μέτρα παλικάρι και δεν μπορείς να καθαρίσεις τη μπάλα ψηλά και μετά πες μας πόσο θες να παίζεις.
Μάθε τα βασικά που είσαι 2 μέτρα παλικάρι και δεν μπορείς να καθαρίσεις τη μπάλα ψηλά και μετά πες μας πόσο θες να παίζεις.
Re: 91. Dario Krešić
Τρέλα μας πουλάει αυτός..Αντε ρε παλικάρι μου δες σε κάνα dvd τις μ@λ@κίες που κάνεις σε κάθε ματς που παίζεις που θες και καθιέρωση..
Μακάρι να βρεθεί κάνας τυφλός να τον αγοράσει..
Μακάρι να βρεθεί κάνας τυφλός να τον αγοράσει..
Re: 91. Dario Krešić
Πικραμένος ο Κρέσιτς που δεν παίζει
Ο Κροάτης τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Ντάριο Κρέσιτς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι EURO αναφέρθηκε σε γεγονότα που συνέβησαν και έμεινε εκτός ενδεκάδας, ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην Εθνική Κροατίας.
- Ντάριο, μίλησε μας για τον εαυτό σου, τα παιδικά σου χρόνια και την πορεία της καριέρας σου από την απαρχή της, μέχρι σήμερα που βρίσκεσαι στον ΠΑΟΚ.
"Στα 7 μου χρονιά μετακομίσαμε στο Ζάγκρεμπ, ενώ στα 11 μου ξεκίνησα το ποδόσφαιρο. Έπαιξα στο σύλλογο F. C. Buzin μόνο για τρεις μήνες και έπειτα συνέχισα στη Hrvatski Dragovoljac μέχρι το 2001. Στη συνέχεια, πήγα στη Γερμανία παίζοντας στη Στουτγάρδη για ένα χρόνο και αμέσως μετά στην Eintracht Triers για τέσσερα χρόνια. Ακολούθησε ο Πανιώνιος ως το 2009 και σήμερα βρίσκομαι για τρίτο χρόνο στον ΠΑΟΚ".
- Και από τον Πανιώνιο βρέθηκες στην Τούμπα και τον ΠΑΟΚ. Ξέρεις, κατά κοινή ομολογία αγωνίζεσαι σε μια από τις πιο καυτές έδρες της Ευρώπης. Πώς αισθάνεσαι γι' αυτό, την ίδια στιγμή που φαίνεται να αρέσεις στον κόσμο;
"Έπαιξα στην Τούμπα όταν ακόμα αγωνιζόμουν για την ομάδα του Πανιωνίου, και ένιωσα κάτι ξεχωριστό... Αισθάνθηκα τότε ότι θα' θελα πολύ να παίζω σε μια τέτοια ομάδα και οπωσδήποτε σε ένα τέτοιο γήπεδο με αυτόν τον κόσμο. Αυτό έγινε πραγματικότητα όταν μου έγινε η πρόταση από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ την οποία δέχτηκα αμέσως με ενθουσιασμό καθότι θεώρησα ότι είναι μια καλή ευκαιρία για εμένα και το μέλλον μου".
-Έκανες υπομονή καθώς μπροστά από σένα βρισκόταν ένας καλός και διεθνής τερματοφύλακας, ο οποίος μάλιστα επί δύο χρονιά ήταν εξαιρετικός. Περίμενες την ευκαιρία σου χωρίς να δημιουργείς προβλήματα, γεγονός που εκτίμησε ο κόσμος, και η υπομονή σου εξαργυρώθηκε όταν πήρες τη θέση του πρώτου τερματοφύλακα. Τι ακολούθησε;
" Ξέρετε, ήρθα στον ΠΑΟΚ γνωρίζοντας ότι θα έπρεπε να περιμένω την ευκαιρία μου, καθώς γνωρίζω την ποιότητα και την αξία μου. Ήμουν συγκεντρωμένος 100% στο στόχο μου, δούλευα και περίμενα την κατάλληλη στιγμή, η οποία ήρθε και έδωσα αγωνιστικά τον καλύτερο εαυτό μου. Ήρθε ένα ωραίο σερί αγώνων, με αποκρούσεις μάλιστα τριών πέναλτι".
- Ψηφίστηκες ο καλύτερος τερματοφύλακας των ομίλων του Europa League και στο συγκεκριμένο σημείο έπαψες να αγωνίζεσαι. Πόσο σε επηρέασε αυτό το γεγονός ψυχολογικά και αγωνιστικά;
"Αυτό που ακολούθησε την περασμένη χρονιά φυσικά με τρέλανε. Έχασα την προσήλωση και τη συγκέντρωση μου. Ξέρετε, εδώ μιλάμε για επαγγελματικό ποδόσφαιρο και γνωρίζοντας τις δυνατότητές μου, θέλω να προοδεύω και όχι να οπισθοχωρώ... Και αυτός είναι ο λόγος που όλο αυτό με στενοχωρεί και με επηρεάζει".
- Θεωρούμε ότι δεν είναι κακό να αισθάνεσαι τρελαμένος, καθώς θα σου έλειπε το ένστικτο του νικητή αν δεν αισθανόσουν έτσι. Ο κάθε ποδοσφαιριστής άλλωστε θέλει να παίζει.
"Ναι, αυτή είναι και η δική μου άποψη".
-Την περασμένη χρονιά υπήρχαν ρεπορτάζ για επικείμενη κλήση σου στην Εθνική Κροατίας. Εσύ πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο τελικά δεν έγινε επειδή βρέθηκες εκτός 11άδας στον ΠΑΟΚ;
"Γνώριζα ότι ο προπονητής της Εθνικής Κροατίας με παρακολουθούσε σε αρκετά παιχνίδια και περίμενα την κλήση. Περίμενα το παιχνίδι με τη Δυναμό Ζάγκρεμπ σαν τρελός, καθώς ήταν όνειρο μου να παίξω με τον ΠΑΟΚ κόντρα σε αυτή την ομάδα και να αποδείξω στην Εθνική μου ότι είμαι καλός. Θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω ως το παιχνίδι της ζωής μου. Ζούσα για αυτό το παιχνίδι, αλλά βρέθηκα ξαφνικά εκτός 11 άδας".
- Θα έχεις ακόμη αρκετές ευκαιρίες, δε νομίζεις;
"Ναι, το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη, αλλά ξέρετε πώς είναι τα πράγματα, ιδιαίτερα στα ευρωπαϊκά παιχνίδια και στη θέση του τερματοφύλακα. Δεν υπάρχουν αλλαγές. Ή παίζεις ή δεν παίζεις. Δεν υπάρχει μια ενδιάμεση κατάσταση. Και είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έως τώρα κάνοντας ένα flash back στη μέχρι τώρα πορεία μου, έπαιζα, τα πήγαινα καλά και ανέβαινα ένα σκαλί πιο πάνω, έπαιζα τα πήγαινα καλά εκ νέου, ανέβαινα ένα ακόμη. Τώρα, παίζω, πηγαίνω καλά και αντί να εξελίσσομαι μένω στάσιμος. Είναι η πρώτη φορά που το βιώνω αυτό και φυσικά με τρελαίνει... Αυτά είναι τα συναισθήματά μου, έχω δεθεί με αυτή την ομάδα, αγαπώ αυτήν την πόλη και θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο σ' αυτή. Θέλω να πετύχω στόχους με την ομάδα του ΠΑΟΚ και θέλω να επιστρέψω λίγη από την αγάπη που τόσο απλόχερα μου έχει χαρίσει ο κόσμος. Το 'χω, που λένε και οι ΠΑΟΚτσήδες".
- Υπάρχει κάποιος από τους συμπαίκτες σου με τον οποίο αισθάνεσαι λίγο περισσότερο δεμένος σε σχέση με την υπόλοιπη ομάδα;
"Υπάρχει, αλλά πρόσφατα έχει λύσει τη συνεργασία του με την ομάδα και μιλώ φυσικά για τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς".
- Βρέθηκες για τρία χρόνια στον Πανιώνιο. Ποια είναι η γνώμη σου για τους "πάνθηρες", που ήταν μεγάλοι θαυμαστές σου...
Τους ευχαριστώ πάρα πολύ για τη μεγάλη υποστήριξη που παρείχαν στην ομάδα και σε εμένα προσωπικά. Πέρασα τρία υπέροχα χρόνια, αγωνίστηκα τα δύο από τα τρία που βρέθηκα εκεί και άλλωστε μαζί κερδίσαμε την έξοδο στην Ευρώπη. Τους ευχαριστώ πολύ λοιπόν για όλα".
- Κλείνοντας, να σου δώσουμε συγχαρητήρια για την Εθνική σου ομάδα η οποία απέκλεισε την Τουρκία, θα τα ξαναπούμε στον τελικό του Euro, Ελλάδα - Κροατία! Σου ευχόμαστε να βρίσκεσαι κάτω από τα δοκάρια της Κροατίας και σου ζητάμε μια ευχή για όλο τον κόσμο εν όψει Χριστουγέννων...
"Εύχομαι σε όλους να είναι υγιείς και ισορροπημένοι οικονομικά, καθώς τα χρήματα δεν είναι το παν, χαρίζουν όμως μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Τα χρειαζόμαστε όλοι προκειμένου να ζούμε καλά. Σε εμένα προσωπικά εύχομαι να είμαι γερός ώστε να αγωνίζομαι, καθώς πιστεύω στην αξία και την ποιότητα μου, και μέσα από τα παιχνίδια αυτή μπορεί να φανεί...".
Ο Κροάτης τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Ντάριο Κρέσιτς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι EURO αναφέρθηκε σε γεγονότα που συνέβησαν και έμεινε εκτός ενδεκάδας, ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην Εθνική Κροατίας.
- Ντάριο, μίλησε μας για τον εαυτό σου, τα παιδικά σου χρόνια και την πορεία της καριέρας σου από την απαρχή της, μέχρι σήμερα που βρίσκεσαι στον ΠΑΟΚ.
"Στα 7 μου χρονιά μετακομίσαμε στο Ζάγκρεμπ, ενώ στα 11 μου ξεκίνησα το ποδόσφαιρο. Έπαιξα στο σύλλογο F. C. Buzin μόνο για τρεις μήνες και έπειτα συνέχισα στη Hrvatski Dragovoljac μέχρι το 2001. Στη συνέχεια, πήγα στη Γερμανία παίζοντας στη Στουτγάρδη για ένα χρόνο και αμέσως μετά στην Eintracht Triers για τέσσερα χρόνια. Ακολούθησε ο Πανιώνιος ως το 2009 και σήμερα βρίσκομαι για τρίτο χρόνο στον ΠΑΟΚ".
- Και από τον Πανιώνιο βρέθηκες στην Τούμπα και τον ΠΑΟΚ. Ξέρεις, κατά κοινή ομολογία αγωνίζεσαι σε μια από τις πιο καυτές έδρες της Ευρώπης. Πώς αισθάνεσαι γι' αυτό, την ίδια στιγμή που φαίνεται να αρέσεις στον κόσμο;
"Έπαιξα στην Τούμπα όταν ακόμα αγωνιζόμουν για την ομάδα του Πανιωνίου, και ένιωσα κάτι ξεχωριστό... Αισθάνθηκα τότε ότι θα' θελα πολύ να παίζω σε μια τέτοια ομάδα και οπωσδήποτε σε ένα τέτοιο γήπεδο με αυτόν τον κόσμο. Αυτό έγινε πραγματικότητα όταν μου έγινε η πρόταση από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ την οποία δέχτηκα αμέσως με ενθουσιασμό καθότι θεώρησα ότι είναι μια καλή ευκαιρία για εμένα και το μέλλον μου".
-Έκανες υπομονή καθώς μπροστά από σένα βρισκόταν ένας καλός και διεθνής τερματοφύλακας, ο οποίος μάλιστα επί δύο χρονιά ήταν εξαιρετικός. Περίμενες την ευκαιρία σου χωρίς να δημιουργείς προβλήματα, γεγονός που εκτίμησε ο κόσμος, και η υπομονή σου εξαργυρώθηκε όταν πήρες τη θέση του πρώτου τερματοφύλακα. Τι ακολούθησε;
" Ξέρετε, ήρθα στον ΠΑΟΚ γνωρίζοντας ότι θα έπρεπε να περιμένω την ευκαιρία μου, καθώς γνωρίζω την ποιότητα και την αξία μου. Ήμουν συγκεντρωμένος 100% στο στόχο μου, δούλευα και περίμενα την κατάλληλη στιγμή, η οποία ήρθε και έδωσα αγωνιστικά τον καλύτερο εαυτό μου. Ήρθε ένα ωραίο σερί αγώνων, με αποκρούσεις μάλιστα τριών πέναλτι".
- Ψηφίστηκες ο καλύτερος τερματοφύλακας των ομίλων του Europa League και στο συγκεκριμένο σημείο έπαψες να αγωνίζεσαι. Πόσο σε επηρέασε αυτό το γεγονός ψυχολογικά και αγωνιστικά;
"Αυτό που ακολούθησε την περασμένη χρονιά φυσικά με τρέλανε. Έχασα την προσήλωση και τη συγκέντρωση μου. Ξέρετε, εδώ μιλάμε για επαγγελματικό ποδόσφαιρο και γνωρίζοντας τις δυνατότητές μου, θέλω να προοδεύω και όχι να οπισθοχωρώ... Και αυτός είναι ο λόγος που όλο αυτό με στενοχωρεί και με επηρεάζει".
- Θεωρούμε ότι δεν είναι κακό να αισθάνεσαι τρελαμένος, καθώς θα σου έλειπε το ένστικτο του νικητή αν δεν αισθανόσουν έτσι. Ο κάθε ποδοσφαιριστής άλλωστε θέλει να παίζει.
"Ναι, αυτή είναι και η δική μου άποψη".
-Την περασμένη χρονιά υπήρχαν ρεπορτάζ για επικείμενη κλήση σου στην Εθνική Κροατίας. Εσύ πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο τελικά δεν έγινε επειδή βρέθηκες εκτός 11άδας στον ΠΑΟΚ;
"Γνώριζα ότι ο προπονητής της Εθνικής Κροατίας με παρακολουθούσε σε αρκετά παιχνίδια και περίμενα την κλήση. Περίμενα το παιχνίδι με τη Δυναμό Ζάγκρεμπ σαν τρελός, καθώς ήταν όνειρο μου να παίξω με τον ΠΑΟΚ κόντρα σε αυτή την ομάδα και να αποδείξω στην Εθνική μου ότι είμαι καλός. Θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω ως το παιχνίδι της ζωής μου. Ζούσα για αυτό το παιχνίδι, αλλά βρέθηκα ξαφνικά εκτός 11 άδας".
- Θα έχεις ακόμη αρκετές ευκαιρίες, δε νομίζεις;
"Ναι, το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη, αλλά ξέρετε πώς είναι τα πράγματα, ιδιαίτερα στα ευρωπαϊκά παιχνίδια και στη θέση του τερματοφύλακα. Δεν υπάρχουν αλλαγές. Ή παίζεις ή δεν παίζεις. Δεν υπάρχει μια ενδιάμεση κατάσταση. Και είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έως τώρα κάνοντας ένα flash back στη μέχρι τώρα πορεία μου, έπαιζα, τα πήγαινα καλά και ανέβαινα ένα σκαλί πιο πάνω, έπαιζα τα πήγαινα καλά εκ νέου, ανέβαινα ένα ακόμη. Τώρα, παίζω, πηγαίνω καλά και αντί να εξελίσσομαι μένω στάσιμος. Είναι η πρώτη φορά που το βιώνω αυτό και φυσικά με τρελαίνει... Αυτά είναι τα συναισθήματά μου, έχω δεθεί με αυτή την ομάδα, αγαπώ αυτήν την πόλη και θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο σ' αυτή. Θέλω να πετύχω στόχους με την ομάδα του ΠΑΟΚ και θέλω να επιστρέψω λίγη από την αγάπη που τόσο απλόχερα μου έχει χαρίσει ο κόσμος. Το 'χω, που λένε και οι ΠΑΟΚτσήδες".
- Υπάρχει κάποιος από τους συμπαίκτες σου με τον οποίο αισθάνεσαι λίγο περισσότερο δεμένος σε σχέση με την υπόλοιπη ομάδα;
"Υπάρχει, αλλά πρόσφατα έχει λύσει τη συνεργασία του με την ομάδα και μιλώ φυσικά για τον Ζλάταν Μουσλίμοβιτς".
- Βρέθηκες για τρία χρόνια στον Πανιώνιο. Ποια είναι η γνώμη σου για τους "πάνθηρες", που ήταν μεγάλοι θαυμαστές σου...
Τους ευχαριστώ πάρα πολύ για τη μεγάλη υποστήριξη που παρείχαν στην ομάδα και σε εμένα προσωπικά. Πέρασα τρία υπέροχα χρόνια, αγωνίστηκα τα δύο από τα τρία που βρέθηκα εκεί και άλλωστε μαζί κερδίσαμε την έξοδο στην Ευρώπη. Τους ευχαριστώ πολύ λοιπόν για όλα".
- Κλείνοντας, να σου δώσουμε συγχαρητήρια για την Εθνική σου ομάδα η οποία απέκλεισε την Τουρκία, θα τα ξαναπούμε στον τελικό του Euro, Ελλάδα - Κροατία! Σου ευχόμαστε να βρίσκεσαι κάτω από τα δοκάρια της Κροατίας και σου ζητάμε μια ευχή για όλο τον κόσμο εν όψει Χριστουγέννων...
"Εύχομαι σε όλους να είναι υγιείς και ισορροπημένοι οικονομικά, καθώς τα χρήματα δεν είναι το παν, χαρίζουν όμως μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Τα χρειαζόμαστε όλοι προκειμένου να ζούμε καλά. Σε εμένα προσωπικά εύχομαι να είμαι γερός ώστε να αγωνίζομαι, καθώς πιστεύω στην αξία και την ποιότητα μου, και μέσα από τα παιχνίδια αυτή μπορεί να φανεί...".
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.difernews.gr/articles/12-10/podosfairo/26526/pikramenos-o-kresits-pou-den-paizei/Re: 91. Dario Krešić
Eίναι και πικραμένος......τι να πω.
Σε στηρίζουμε ρε Δαρείε αλλα βελτίωση παλληκάρι μου δε βλέπουμε......τι γίνετε?
Σε στηρίζουμε ρε Δαρείε αλλα βελτίωση παλληκάρι μου δε βλέπουμε......τι γίνετε?
Re: 91. Dario Krešić
Κρέσιτς έγραψε: Ήρθε ένα ωραίο σερί αγώνων, με αποκρούσεις μάλιστα τριών πέναλτι".
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 91. Dario Krešić
Dark Angel έγραψε:ΣωσταΑποστόληςΑ έγραψε:Αν δεν βελτιωθεί στις εξόδους, στον πάγκο θα αραχνιάσει.
τρεμει η καρδια μου οταν κανει εξοδους
Ενταξει, και ο Χαλκιας δεν είναι ο μαστερ των εξόδων...Karelias έγραψε:Δαρείε, έτσι απλά, χέσε μας.
Μάθε τα βασικά που είσαι 2 μέτρα παλικάρι και δεν μπορείς να καθαρίσεις τη μπάλα ψηλά και μετά πες μας πόσο θες να παίζεις.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 91. Dario Krešić
εκανε και εξοδους...δε νομιζω να φταει στα γκολ///βεβαια απαιτησεις πολλες δεν εχω
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 91. Dario Krešić
Για μένα το μόνο που αποδυκνει στις συμμετοχές του είναι το γιατί έχει χάσει την θέση απο τον μετριότατο Χαλκιά... Κρίμα
Re: 91. Dario Krešić
Το πρώτο γκολ δεν το είδα (μόνο από μία λύψη κακή σε επανάλυψη) αλλά θεωρώ ότι ήταν θετικός από το 11' και μετά που τον είδα. Σταθερός στους εξόδους του και 1-2 φορές που γίναν φάσεις από στημένα θεωρώ ότι φταίγανε οι αμύντικοί μας και όχι ο Ντάριο.
Re: 91. Dario Krešić
Δεν γίνεται στο ένα ματς οι αμυντικοί να αφήνουν τον τερματοφύλακα να καθαρίσει την έξοδο και αυτοί να φυλάνε τη γραμμή και στο επόμενο να βγαίνουν για κεφαλιά αφού ο τερματοφύλακας θα μείνει καρφωμένος στη γραμμή.
Σε άλλο επίπεδο δεν γίνεται να αφήνουν απόσταση οι επιθετικοί από τους αμυντικούς για να μη φάνε τη ντρίπλα και στο επόμενο να πρέπει να πιέσουν γιατί ο αμυντικός είναι ταγάρι.
Το μυαλό είναι δύσκολο να προσαρμοστεί, πως να το κάνουμε.
Σε άλλο επίπεδο δεν γίνεται να αφήνουν απόσταση οι επιθετικοί από τους αμυντικούς για να μη φάνε τη ντρίπλα και στο επόμενο να πρέπει να πιέσουν γιατί ο αμυντικός είναι ταγάρι.
Το μυαλό είναι δύσκολο να προσαρμοστεί, πως να το κάνουμε.
Re: 91. Dario Krešić
Έχει την μεγαλύτερη ευθύνη στο πρ'ωτο γκολ που δεχόμαστε,ενώ υπήρχαν και στιγμές που έμενε καρφωμένος στην γραμμή.Δυστυχώς ο ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή έχει τους πιο ντεφορμέ(γιατί άχρηστοι δεν είναι) τερματοφύλακες στο ελληνικό πρωτάθλημα