WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Ιαπωνίας - Shakedown: Με το «δεξί» ο Tanak, παραλίγο ατύχημα για τον Neuville

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Εσθονός έκανε ιδανικό ξεκίνημα στον αγώνα που θα κρίνει τόσο το πρωτάθλημα των οδηγών, όσο κι εκείνο των κατασκευαστών, την ίδια ώρα που ο teammate και βασικός αντίπαλός του είχε επαφή με ένα κερμπ.

Η «πρόβα τζενεράλε» του τελευταίου αγώνα της σεζόν του 2024 στο WRC ολοκληρώθηκε. Ο Ott Tanak τέθηκε επικεφαλής του shakedown στο Ράλλυ Ιαπωνίας παρά τις ολισθηρές συνθήκες που φάνηκε να ταλαιπωρούν αρκετούς οδηγούς, δείχνοντας τις προθέσεις του για το αγωνιστικό τριήμερο που ξεκινά κι επίσημα σε μερικές ώρες.

Η μέρα ξεκίνησε με τον Thierry Neuville να κάνει το ταχύτερο πρώτο πέρασμα στη διαδρομή των 2,75 km στο Kuragaike Park, αποκτώντας προβάδισμα 0,2 sec από τον ομόσταβλό του. Ωστόσο, ο Εσθονός κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμά του, με αποτέλεσμα να περάσει μπροστά.

Ο Adrien Fourmaux βρισκόταν αρκετά χαμηλά στην κατάταξη μέχρι λίγο πριν το τέλος, όμως κατέγραψε τον ταχύτερο προσωπικό του χρόνο στο τελευταίο του πέρασμα και πέρασε δεύτερος μπροστά από τον Sebastien Ogier, που ολοκλήρωσε τρίτος.

Στην τέταρτη θέση ήρθε ο Takamoto Katsuta, ο οποίος θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην έκβαση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, αφού θα πασχίσει να κερδίσει τους μέγιστους βαθμούς για την Toyota. Η ιαπωνική ομάδα βρίσκεται μόλις 15 βαθμούς πίσω από τη Hyundai κι αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι αποτρεπτικό για εκείνη. Θα χρειαστεί μια συντονισμένη προσπάθεια και καλά αποτελέσματα κι από τους τρεις οδηγούς της, όμως η νίκη του παγκόσμιου τίτλου δε μοιάζει με άπιαστο όνειρο.

Πέμπτος ολοκλήρωσε ο Gregoire Munster, που, παρομοίως με τον teammate του, Fourmaux, βελτίωσε στο τελευταίο του πέρασμα και βρέθηκε μπροστά από τον Neuville, που κατέληξε έκτος. Ο καλύτερος χρόνος του Βέλγου ήταν πράγματι εκείνος που του χάρισε για λίγο την πρωτιά.

Την κατάταξη της κατηγορίας Rally1 έκλεισαν οι Elfyn Evans και Andreas Mikkelsen, λαμβάνοντας την έβδομη κι όγδοη θέση, αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη του Shakedown:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Ott Tanak 2:18.2
2 Adrien Fourmaux 2:18.5
3 Sebastien Ogier 2:18.9
4 Takamoto Katsuta 2:19.4
5 Gregoire Munster 2:19.8
6 Thierry Neuville 2:20.1
7 Elfyn Evans 2:20.3
8 Andreas Mikkelsen 2:22.5
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Ιαπωνίας - 3η μέρα (απόγευμα): Διευρύνει το προβάδισμα ο Tanak - 7ος ο Neuville

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Εσθονός πράττει τα μέγιστα στην Ιαπωνία και βρίσκεται 36,0 sec μπροστά από τον Elfyn Evans, όμως το ίδιο πιέζει κι ο ομόσταβλός του, Thierry Neuville, που όλα δείχνουν ότι θα ολοκληρώσει την τρίτη μέρα στην έβδομη θέση, κερδίζοντας 4 βαθμούς.

Ο Ott Tanak «πετάει» την Ιαπωνία. Κέρδισε την πρώτη Ε.Δ. του απογεματινού loop της τρίτης ημέρας και συνεχίζει να κινείται ταχύτερα από τον μοναδικό του αντίπαλο για τη νίκη, Elfyn Evans. Με τη μεταξύ τους διαφορά να ξεκινά από τα 15,3 sec με το τέλος του πρωινού μέρους του Σαββάτου, βρίσκεται πλέον στα 36,0 sec.

Πίσω από τους Tanak και Evans, ο Sebastien Ogier κατάφερε να περάσει τον Adrien Fourmaux και να σκαρφαλώσει στο βάθρο, προσπαθώντας να προσφέρει τους μέγιστους πιθανούς βαθμούς στην Toyota, η οποία μάχεται για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών με τη Hyundai.

Ο Γάλλος της M-Sport δεν αντιμετώπισε κάποιο σημαντικό πρόβλημα και μάλιστα δήλωσε αρκετά ευχαριστημένος με τις αλλαγές που έκανε στη ζώνη ελαστικών ανάμεσα στο πρωινό και το απογευματινό loop. Ωστόσο, ο ρυθμός του δεν ήταν αρκετά καλός, ώστε να διατηρηθεί μπροστά από τον 8κις παγκόσμιο πρωταθλητή.

Μετά το ατύχημα που είχε στην SS12, ο Takamoto Katsuta έχει υποχωρήσει στην πέμπτη θέση, όμως δε βρίσκεται μακριά από τους Ogier και Fourmaux. Η διαφορά του από την τέταρτη θέση ανέρχεται στα 5,4 sec.

Ο Gregoire Munster δεν απειλεί ούτε απειλείται, αφού απέχει 42,0 sec από τον Katsuta κι είναι 4:36.0 μπροστά από τον Thierry Neuville, ο οποίος κατάφερε να σκαρφαλώσει στην έβδομη θέση. Μέσα σε μόλις τρεις Ε.Δ, ο Βέλγος πέρασε τους Sami Pajari και Nikolay Gryazin κι αν ολοκληρώσει την τρίτη μέρα σε εκείνη τη θέση, θα λάβει 4 από τους 6 πολύτιμους βαθμούς που χρειάζεται για να κατακτήσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.

Μία Ε.Δ. απομένει για να ολοκληρωθεί η τρίτη μέρα του αγώνα, με τους οδηγούς να «κλείνουν» τη δράση του Σαββάτου με το δεύτερο πέρασμα από την SSS στο Toyota Stadium.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS15:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Ott Tanak 2:38:05.4
2 Elfyn Evans 36,0
3 Sebastien Ogier 2:08.9
4 Adrien Fourmaux 2:18.0
5 Takamoto Katsuta 2:23.4
6 Gregoire Munster 3:05.4
7 Thierry Neuville 7:41.4
8 Nikolay Gryazin 7:50.8
9 Sami Pajari 9:13.9
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Ιαπωνίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Neuville - Στην Toyota το κατασκευαστών

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ένα τρομακτικό ατύχημα του Ott Tanak ήταν αρκετό για να φέρει τέλος στη μάχη του με τον Thierry Neuville για το πρωτάθλημα των οδηγών, εξασφαλίζοντας αυτόματα στον Βέλγο τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.

Η τέταρτη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας ξεκίνησε με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο. Στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, την SS17, το όνειρο ενός δεύτερου παγκόσμιου τίτλου εξαφανίστηκε για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός πάτησε εκτός δρόμου και τράκαρε στα 19,1 km, σχεδόν 1 km πριν τη γραμμή του τερματισμού, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χάνοντας τους 18 βαθμούς που κατάφερε να συλλέξει το Σάββατο.

Αυτόματα, από εκείνο το σημείο κι έπειτα, τίποτα δεν μπορούσε να στερήσει από τον Thierry Neuville το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ακόμη κι αν δεν τερμάτιζε, θα ήταν και πάλι πρωταθλητής, αφού ο μοναδικός έτερος διεκδικητής, Tanak, είχε βγει εκτός συναγωνισμού.

Το ατύχημα του Εσθονού σήμαινε επίσης ότι τους 18 βαθμούς του Σαββάτου θα κληρονομούσε ο Elfyn Evans, ο οποίος τελικά κέρδισε το Ράλλυ Ιαπωνίας συνολικά, αφού μέχρι την εγκατάλειψη του Tanak βρισκόταν δεύτερος στη γενική κατάταξη. Αυτό έφερε την Toyota σε πλεονεκτική θέση έναντι της Hyundai για τη μάχη του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, με τις δύο ομάδες να καταλήγουν στην Power Stage με ίσους βαθμούς.

Εκεί, ο Sebastien Ogier κατάφερε να κατακτήσει τους μέγιστους 5 βαθμούς, με τον Thierry Neuville να έρχεται δεύτερος. Μια μικρή έξοδος του Andreas Mikkelsen, που είχε εγκαταλείψει την Παρασκευή κι επέστρεψε με SuperRally, είχε ως αποτέλεσμα ο χρόνος του να μην είναι όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε κι έτσι τόσο ο Takamoto Katsuta όσο κι ο Elfyn Evans, τερμάτισαν μπροστά του στην Power Stage, εξασφαλίζοντας στην Toyota το πρωτάθλημα των κατασκευαστών για ακόμη μια φορά.

Στη γενική κατάταξη, ο Elfyn Evans σημείωσε την πρώτη και τελευταία του νίκη της σεζόν, με τον Sebastien Ogier να συμπληρώνει το 1-2 για την Toyota. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Adrien Fourmaux, κατακτώντας το 5ο βάθρο της δικής του σεζόν κι ολοκληρώνοντας μια εξαιρετική για τον ίδιο χρονιά. Τέταρτος ήρθε ο Takamoto Katsuta και την κατάταξη της κατηγορίας Rally1 «έκλεισαν» οι Gregoire Munster και Thierry Neuville στην πέμπτη κι έκτη θέση, αντίστοιχα.

Ο Nikolay Gryazin πήρε τη νίκη στα Rally2, με τον δεύτερο, Sami Pajari, να κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα του WRC2, αφού η δεύτερη θέση ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν για να προσπεράσει τον μέχρι τώρα πρωτοπόρο, Oliver Solberg, ο οποίος δεν αγωνιζόταν στην Ιαπωνία.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS21:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 3:23:41.0
2 Sebastien Ogier 1:27.3
3 Adrien Fourmaux 1:55.5
4 Takamoto Katsuta 2:02.6
5 Gregoire Munster 3:11.5
6 Thierry Neuville 6:54.1
7 Nikolay Gryazin 10:04.3
8 Sami Pajari 11:50.8
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

Επίσημη βαθμολογία: https://www.wrc.com/result-and-standing ... c&type=245

1. Thierry Neuville. Hyundai, 242
2. Elfyn Evans, Toyota, 210
3. Ott Tanak. Hyundai, 200
4. Sebastien Ogier, Toyota, 191
5. Adrien Fourmaux, Ford, 162
6. Takamoto Katsuta, Toyota, 116
7. Kalle Rovanpera, Toyota, 114
8. Gregoire Munster, Ford, 46
9. Daniel Sordo, Hyundai, 44
10. Sami Pajari, Toyota, 44.

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

https://www.wrc.com/result-and-standing ... c&type=247

1. TOYOTA GAZOO RACING WRT 561
2. HYUNDAI SHELL MOBIS WORLD RALLY REAM 558
3. M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM 295
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις

4ΤΡΟΧΟΙ

Με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο ανοίγει και επίσημα από αύριο η αγωνιστική αυλαία του WRC για το 2025. Δείτε που και ποιές ειδικές διαδρομές του αγώνα μπορείτε να παρακολουθησετε ζωντανά στους τηλεοπτικούς σας δέκτες.

Το WRC εκκινεί και για φέτος με τον πάντοτε εμβληματικό αγώνα που πραγματοποιείται στις απαιτητικές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στο οποίο φέτος θα εκκινήσουν 70 αυτοκίνητα – από αυτά τα 10 είναι προδιαγραφών Rally1, τα 32 Rally2 (22 WRC2) και τα 12 Rally3 (8 WRC3).

Φέτος, ο θεσμός ξεχωρίζει για μια σειρά αλλαγών σε σχέση με το 2024, τόσο στις προδιαγραφές των αυτοκινήτων της μεγάλης κατηγορίας και το σύστημα βαθμολογίας, όσο και στη σύνθεση των πληρωμάτων των ομάδων και στα ελαστικά (διαβάστε περισσότερα εδώ).

H αγωνιστική δράση ξεκινά σήμερα με το shakedown, ενώ ο… πραγματικός αγώνας αύριο Πέμπτη με την πραγματοποίηση τριών ε.δ. Την Παρασκεύη θα γίνουν έξι ε.δ., όσες και το Σάββατο. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται την Κυριακή με τρεις ε.δ.

Οι φίλοι του WRC μπορούν να δουν ζωντανά τις δέκα απο αυτές από την συνδρομητική πλατφόρμα CosmoteTV, και συγκεκριμένα τη συχνότητα sport5HD, τις παρακάτω ώρες και ημέρες:


Πέμπτη 23.01.25
19.00 SS1 Digne les Bains / Chaudon Norante 1

Παρασκευή 24.01.25
10.30 SS4 Saint Maurice / Aubessagne 1
11.30 SS5 Saint Leger les Melezes / La Batie Neuve 1
12.40 SS6 La Breole / Selonnet 1

Σάββατο 25.01.25
16.00 La Motte Chalancon / Saint Nazaire 2
17.00 Aucelon / Recoubeau Jansac 2
18.05 SS15 La Batie des Fonts / Aspremont 2

Κυριακή 26.01.25
07.35 SS16 Avancon / Notre Dame du Laus 2
09.30 Digne les Bains / Chaudon Norante 2
13.00 La Bollene Vesubie / Peira Cava Wolf Power Stage
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο - Shakedown: Με το «δεξί» ο Tanak, σε απόσταση αναπνοής ο Rovanpera

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκινά και οι οδηγοί πήραν μια πρώτη γεύση από τις συνθήκες που θα συναντήσουν στα βουνά του Μονακό και της Νότιας Γαλλίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ακριβώς δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος του 2024, το οποίο είδε τον Thierry Neuville να κατακτά τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο, το WRC επιστρέφει, με το πρόγραμμα να ξεκινά όπως και κάθε χρόνο από το εντυπωσιακό και πάντα ανατρεπτικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Τα πληρώματα πραγματοποίησαν τα πρώτα τους περάσματα από τη διαδρομή των 3,28 km στη Route de la Garde στο Shakedown και πλέον έχουν σχηματίσει μια πρώτη εικόνα αναφορικά με τις συνθήκες που θα συναντήσουν το ερχόμενο αγωνιστικό τετραήμερο. Ή τουλάχιστον, όσο αυτό είναι εφικτό.

Ο Ott Tanak ήταν εκείνος που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, γράφοντας 2:09.8 με το πρώτο κιόλας πέρασμα. Μάλιστα, ο Εσθονός περιορίστηκε σε μόλις δύο περάσματα, σε αντίθεση με τους περισσότερους οδηγούς, οι οποίοι πραγματοποίησαν 3 ή 4 περάσματα.

Ακολούθησε ο Kalle Rovanpera, μόλις 0,7 sec μακριά από τον οδηγό της Hyundai, ενώ μόλις 0,1 sec πίσω του βρέθηκε ο ομόσταβλός του, Sebastien Ogier. Ο Γάλλος θα κυνηγήσει τη 10η νίκη του στο εμβληματικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Το 2-3-4 της Toyota oλοκλήρωσε ο Elfyn Evans στην τέταρτη θέση, ο οποίος δήλωσε ότι ο φετινός αγώνας στο Μονακό θα είναι δυσκολότερος από άλλες χρονιές.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, Thierry Neuville, είχε ένα μικρό γλίστρημα στο πρώτο του πέρασμα, χωρίς όμως να προκαλεί κάποια ζημιά στο Hyundai i20 N του. Βελτίωσε τον χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα και ήρθε μόλις 0,1 sec πίσω από τον Evans στην πέμπτη θέση. Ο Adrien Fourmaux ξεκίνησε να βρίσκει τα πατήματά του με το νέο του αυτοκίνητο, γράφοντας τον έκτο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας.

Ο Takamoto Katsuta ήρθε στην έβδομη θέση, όμως στο τρίτο και τελευταίο του πέρασμα έφτασε στο τέλος της διαδρομής με τον πίσω αριστερό τροχό του Toyota GR Yaris του να έχει βγει από τη θέση του. Ενδεχομένως να χτύπησε κάπου ή να είχε κάποιο κλατάρισμα κατά τη διάρκεια της διαδρομής των 3,28 km.

Ο Josh McErlean ηγήθηκε του teammate του, Sami Pajari, στην παρθενική του εμφάνιση με την M-Sport, ολοκληρώνοντας τα περισσότερα περάσματα από όλους τους υπόλοιπους οδηγούς, με 4 συνολικά. Οι δύο οδηγοί της ομάδας από το Dovenby Hall ήρθαν στην όγδοη και ένατη θέση, με τον Sami Pajari να ολοκληρώνει τη δεκάδα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1.

Ο νεαρός Φινλανδός ήρθε αντιμέτωπος με μια δυσάρεστη έκπληξη, όταν μερικά ελάφια ξεπήδησαν μέσα από το δάσος, περνώντας ακριβώς από μπροστά του. Η κάμερα του αυτοκινήτου του κατέγραψε το πόσο κοντά ήταν στο να τα χτυπήσει.


Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Ott Tanak 2:09.8
2 Kalle Rovanpera 2:10.5
3 Sebastien Ogier 2:10.6
4 Elfyn Evans 2:10.7
5 Thierry Neuville 2:10.8
6 Adrien Fourmaux 2:12.1
7 Takamoto Katsuta 2:12.2
8 Josh McErlean 2:14.4
9 Gregoire Munster 2:15.6
10 Sami Pajari 2:16.9
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο - 1η Μέρα: «Άνοιγμα» με Neuville, παραλίγο εγκατάλειψη για Ogier

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Thierry Neuville αναρριχήθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα στο τέλος της πρώτης ημέρας, με τον Elfyn Evans να ακολουθεί δεύτερος και τον Sebastien Ogier να καταλήγει στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης μετά από ένα λάθος.

Η πρώτη μέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο ολοκληρώθηκε και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έχει επίσημα επιστρέψει. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, Thierry Neuville, ολοκλήρωσε τη μέρα στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, με τον Elfyn Evans να καραδοκεί δεύτερος και μόλις 2 sec να τους χωρίζουν.

Οι συνθήκες για τις πρώτες τρεις Ε.Δ. του αγώνα ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές, όπως περιέγραψαν οι οδηγοί, αφού υπήρχε αρκετή λάσπη και πάγος σε πολλά σημεία, κάνοντας το οδόστρωμα πολύ ολισθηρό. Τη δική του «στιγμή» είχε ο Sebastien Ogier, ο οποίος γλίστρησε στην SS3 και παραλίγο να κολλήσει μέσα σε ένα χαντάκι.

Ο Γάλλος 8κις παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να το σώσει και να επιστρέψει στον δρόμο, όμως έχασε περισσότερο από 20 sec, πέφτοντας από την πρώτη στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Πλέον βρίσκεται 12,8 sec πίσω από τον πρωτοπόρο, Neuville.

Τέταρτος τοποθετήθηκε ο Ott Tanak, o οποίος δήλωσε ότι οδηγεί αρκετά συντηρητικά, ώστε να μην κάνει κάποιο λάθος. Θυμίζουμε ότι οι οδηγοί βρίσκονται σε μια διαδικασία εκμάθησης των νέων ελαστικών της Hankook, οπότε αρκετοί ήταν εκείνοι που υιοθέτησαν την εν λόγω στρατηγική.

Ένας από αυτούς ήταν και ο πέμπτος, Adrien Fourmaux, που εξήγησε ότι οδηγεί συγκρατημένα επειδή δεν μπορεί να ξεχωρίσει ποια σημεία του δρόμου έχουν αρχίσει να πιάνουν πάγο. «Φοβάμαι τον αόρατο πάγο», δήλωσε ο Γάλλος της Hyundai μετά το τέλος της SS3.

Ο Kalle Rovanpera δεν ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος με την απόδοσή του στις πρώτες δύο από τις τρεις συνολικά Ε.Δ. της ημέρας, λέγοντας ότι «στις πρώτες δύο τα πήγα σκ*τά, πρέπει να δω τι παραπάνω μπορώ να κάνω», είπε εκνευρισμένος με την ολοκλήρωση της ημέρας.

Την κορυφαία δεκάδα της κατηγορίας Rally1 ολοκλήρωσαν οι Gregoire Munster, Takamoto Katsuta, Sami Pajari και Josh McErlean, καταλαμβάνοντας την έβδομη, όγδοη, ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS3:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Thierry Neuville 32:58.8
2 Elfyn Evans 2,0
3 Sebastien Ogier -12,8
4 Ott Tanak 27,0
5 Adrien Fourmaux 30,0
6 Kalle Rovanpera 43,9
7 Gregoire Munster 48,8
8 Takamoto Katsuta 53,3
9 Sami Pajari 1:24.4
10 Josh McErlean 2:53.9
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC - Ράλι Μόντε Κάρλο (Μονακό) - Ειδική Διαδρομή 4

1. Rovanpera K. Toyota Gazoo Racing WRT 11:38.3
2. Munster G. M-Sport WRT +1.4
3. Pajari S. Toyota Gazoo Racing WRT +3.6
4. Solberg O. Printsport Racing +5.9
5. Tanak O. Hyundai Shell Mobis WRT +6.7
6. Fourmaux A. Hyundai Shell Mobis WRT +8.1
7. Ogier S. Toyota Gazoo Racing WRT +12.7
8. Gryazin N. Gryazin N. +14.4
9. Evans E. Toyota Gazoo Racing WRT +19.5
10. Neuville T. Hyundai Shell Mobis WRT +22.3

Η Ειδική διαδρομή 5 ακυρώθηκε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 6

1. Fourmaux A. Hyundai Shell Mobis WRT 11:00.8
2. Munster G. M-Sport WRT +4.2
3. Ogier S. Toyota Gazoo Racing WRT +7.9
4. Evans E. Toyota Gazoo Racing WRT +10.4
5. Rovanpera K. Toyota Gazoo Racing WRT +11.1
6. Tanak O. Hyundai Shell Mobis WRT +21.2
7. Katsuta T. Toyota Gazoo Racing WRT +25.2
8. Rossel Y. PH Sport +33.9
9. Gryazin N. Gryazin N. +34.2
10. Solberg O. Printsport Racing +37.3
...
12. Pajari S. Toyota Gazoo Racing WRT +49.6
...
24. Munster C. Munster C. +1:39.4
.....
27. Neuville T. Hyundai Shell Mobis WRT +1:58.2
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο - 2η Μέρα: Ξανά στην κορυφή ο Ogier, δεύτερη έξοδος Neuville

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Βέλγος επανέλαβε το ίδιο ακριβώς λάθος που έκανε στο πρωινό loop, καταστρέφοντας κάθε ελπίδα για επιστροφή στο βάθρο.

Το απογευματινό loop της δεύτερης μέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο ξεκίνησε με τον Elfyn Evans να διατηρεί το προβάδισμά του στην SS7, όμως ένα γλίστρημα στην παγωμένη SS8 τον έφερε στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Sebastien Ogier, ο οποίος ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα που είχε χάσει την πρώτη μέρα.

Η διαφορά τους ανήλθε στα 6,8 sec μετά το τέλος της SS8, όμως με το τέλος της SS9, η διαφορά σχεδόν διπλασιάστηκε, στα 12,6 sec. Στην τελευταία Ε.Δ. του loop, ο Adrien Fourmaux πάλεψε και εκείνος να περάσει τον Ουαλό της Toyota, μειώνοντας τη μεταξύ τους διαφορά από τα 4,6 στα 1,6 sec, μένοντας τελικά τρίτος.

Στην τέταρτη θέση τοποθετήθηκε ο Kalle Rovanpera, έχοντας προσπεράσει τόσο τον Ott Tanak, όσο και τον Gregoire Munster. Ο Φινλανδός έμοιαζε να έχει ανακτήσει λίγο από τον ρυθμό που του έλειπε το απόγευμα της Παρασκευής, χωρίς όμως να καταγράφει τους χρόνους που θα ήθελε για να παλέψει για το βάθρο ή τη νίκη.

Ακολούθησε ο Ott Tanak στην πέμπτη θέση, με τον Gregoire Munster να ολοκληρώνει έκτος, δηλώνοντας ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την απόδοσή του. Ο οδηγός της M-Sport είχε ένα κλατάρισμα στην SS8, το οποίο όχι μόνο του κόστισε πολύ χρόνο, αλλά τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει ελαστικά που δεν ταίριαζαν στο προφίλ της επόμενης και τελευταίας Ε.Δ. της ημέρας.

Εκείνος που σίγουρα δεν είναι ευχαριστημένος με την πορεία της δικής του ημέρας είναι ο Thierry Neuville, ο οποίος είχε ακόμη μία έξοδο στο απογευματινό loop στο ακριβώς ίδιο σημείο που έσπασε την ανάρτησή του το πρωί της Παρασκευής.

Αυτή τη φορά δεν οφειλόταν σε δικό του λάθος, αφού κουβαλούσε ένα κλατάρισμα στον εμπρός αριστερά τροχό του λίγα χιλιόμετρα πριν φτάσει σε εκείνη τη φουρκέτα και γνώριζε ότι δε θα καταφέρει να φρενάρει εγκαίρως, οπότε έστειλε το αυτοκίνητο μέσα στο χαντάκι με τη σωστή φορά, ώστε να περιορίσει τη ζημιά. Ο Βέλγος έχασε περισσότερο από 2 λεπτά, ολοκληρώνοντας την SS9 με το κλαταρισμένο ελαστικό και πλέον βρίσκεται στην ένατη θέση και συνολικά 3:58 λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο Ogier.

Μπροστά του βρίσκονται οι Takamoto Katsuta και Sami Pajari στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα, ενώ ο Josh McErlean συνεχίζει στη 12η θέση, όπου βρισκόταν και στο τέλος του πρωινού loop της Παρασκευής.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS9:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 1:27:00.6
2 Elfyn Evans 12.6
3 Adrien Fourmaux 14.2
4 Kalle Rovanpera 38.5
5 Ott Tanak 47.3
6 Gregoire Munster 1:33.7
7 Takamoto Katsuta 1:37.7
8 Sami Pajari 3:32.9
9 Thierry Neuville 3:58.6
10 Yohan Rossel 5:04.0
11 Nikolay Gryazin 5:25.4
12 Josh McErlean 5:51.0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο - 3η Μέρα (πρωί): Ακάθεκτος ο Ogier, πέρασε δεύτερος ο Fourmaux

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Sebastien Ogier συνεχίζει την πορεία του προς τη 10η νίκη του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, την ίδια στιγμή που τα προβλήματα του Thierry Neuville δεν έχουν τελειωμό.

Ο Sebastien Ogier μοιάζει να διανύει ένα ονειρικό αγωνιστικό τετραήμερο στα βουνά της πατρίδας του, αφού κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία του Ράλλυ Μόντε Κάρλο και μετά το πρωινό loop της τρίτης μέρας χωρίς δράμα και χωρίς λάθη. Ο Γάλλος πρωταθλητής ολοκλήρωσε τις πρώτες τρεις Ε.Δ. του Σαββάτου στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, όμως ένας νέος αντίπαλος βρίσκεται πλέον κοντά του.

Πρόκειται για τον Adrien Fourmaux, ο οποίος προσπέρασε τον Elfyn Evans και αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, καταδιώκοντας τον 8κις παγκόσμιο πρωταθλητή. Απέχει 17,2 sec από εκείνον μετά και την SS12, ενώ η μάχη για τη δεύτερη θέση σίγουρα δεν έχει τελειώσει, αφού ο Elfyn Evans βρίσκεται μόλις 2,8 sec πίσω από τον Γάλλο της Hyundai.

Στην τέταρτη θέση διατηρήθηκε ο Kalle Rovanpera, όμως ο πέμπτος, Ott Tanak, κατάφερε να «εξατμίσει» τη μεταξύ τους διαφορά, μειώνοντάς την από 8,8 sec, που ήταν στο τέλος της δεύτερης ημέρας, σε 1,0 sec στο τέλος του πρωινού μέρους της τρίτης ημέρας.

Ακολουθεί ο Takamoto Katsuta στην έκτη θέση, ο οποίος πήρε τη νίκη της SS12, την πρώτη του για τη σεζόν. Την πρώτη νίκη σε Ε.Δ. όχι μόνο της σεζόν, αλλά και της καριέρας του στο WRC πήρε επίσης ο Gregoire Munster στην SS10, τη μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα, έχοντας χρειαστεί να εγκαταλείψει το βράδυ της Παρασκευής εξαιτίας ενός μηχανικού προβλήματος που εμφανίστηκε μετά το τέλος του απογευματινού loop.

Ο οδηγός της M-Sport επέστρεψε το Σάββατο με super rally, «ανοίγοντας» τον δρόμο στις πρωινές διαδρομές και έτσι συνάντησε τις καλύτερες συνθήκες με τη λιγότερη λάσπη στον δρόμο, όντας το πρώτο αυτοκίνητο που περνούσε. Ωστόσο, βρίσκεται πλέον αρκετά μακριά από τη δεκάδα, στη 18η θέση της γενικής κατάταξης.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS12:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 2:04:59.9
2 Adrien Fourmaux 17.2
3 Elfyn Evans 20.0
4 Kalle Rovanpera 45.4
5 Ott Tanak 46.4
6 Takamoto Katsuta 1:35.2
7 Sami Pajari 3:50.1
8 Thierry Neuville 5:06.2
9 Yohan Rossel 6:48.6
10 Josh McErlean 7:12.3
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο - 3η Μέρα: Με διαφορά ασφαλείας ο Ogier, τριπλή μάχη για τη 2η θέση

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Sebastien Ogier διατήρησε το προβάδισμά του, την ίδια στιγμή που ο Ott Tanak μπήκε στη μάχη με τον Elfyn Evans και τον Adrien Fourmaux για τη δεύτερη θέση, με 6,8 sec να τους χωρίζουν.

Ο ασταμάτητος Sebastien Ogier ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο στην πρώτη θέση, αφήνοντας τους πάντες πίσω του και έχοντας χτίσει πλέον απόσταση ασφαλείας από τους βασικούς αντιπάλους του.

Ωστόσο, δεν είναι ο μόνος που «πέταξε» κατά τη διάρκεια του απογευματινού loop του Σαββάτου. Ο Ott Tanak βρισκόταν 26 sec μακριά από το βάθρο στο τέλος του πρωινού μέρους της τρίτης ημέρας, όμως κατάφερε τόσο να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση, περνώντας τον Kalle Rovanpera, όσο και να βρεθεί μόλις 2,5 sec μακριά από τον ομόσταβλό του, Adrien Fourmaux.

Ο Γάλλος της Hyundai είχε προηγουμένως ανεβεί στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, όμως ο Elfyn Evans τον προσπέρασε εκ νέου στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, με την Toyota να ολοκληρώνει την τρίτη ημέρα στο 1-2. Πλέον, ο Evans ηγείται του Fourmaux για 4,2 sec, με τον Tanak να βρίσκεται μόλις 6,8 sec μακριά από τον Ουαλό.

Στην πέμπτη θέση υποχώρησε ο Kalle Rovanpera, ο οποίος συνεχίζει να μην είναι καθόλου ευχαριστημένος με την απόδοσή του, χωρίς όμως να γνωρίζει τι πηγαίνει λάθος στην οδήγησή του. Ο Φινλανδός πρωταθλητής δεν απειλεί και δεν απειλείται από κανέναν και αναμένεται να παλέψει για τους βαθμούς της Super Sunday και της PowerStage.

Έκτος βρίσκεται ο Takamoto Katsuta, ο οποίος είχε ένα γλίστρημα σε μια φουρκέτα της SS14 που του κόστισε μερικά δευτερόλεπτα, όμως δεν προκλήθηκε κάποια ζημιά στο Toyota GR Yaris του.

Στην έβδομη θέση ακολουθεί ο Sami Pajari, ενώ ο Thierry Neuville σταμάτησε να πιέζει εφόσον πλέον απέχει 5:17 λεπτά από την κορυφή και έχει τοποθετηθεί όγδοος. Ο Βέλγος της Hyundai χτύπησε με τον πίσω δεξιό τροχό του σε έναν βράχο στην SS14 και λύγισε τη ζάντα, αποφεύγοντας όμως το κλατάρισμα.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS15:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 2:42:48.2
2 Elfyn Evans 20.3
3 Adrien Fourmaux 24.6
4 Ott Tanak 27.1
5 Kalle Rovanpera 55.0
6 Takamoto Katsuta 1:43.7
7 Sami Pajari 4:09.9
8 Thierry Neuville 5:17.5
9 Josh McErlean 8:25.4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Απόλυτος κυρίαρχος ο Ogier, στο βάθρο Evans και Fourmaux

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Sebastien Ogier πήρε τη 10η νίκη του στο εμβληματικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με τον Elfyn Evans και τον Adrien Fourmaux να τον συνοδεύουν στο βάθρο.

Ο Sebastien Ogier κατέκτησε τη 10η νίκη του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, επεκτείνοντας το ρεκόρ που ήδη κρατούσε. Το βάθρο ολοκλήρωσαν οι Elfyn Evans και Adrien Fourmaux, με τον Ουαλό της Toyota να κερδίζει τη μεταξύ τους μάχη.

Στην τελευταία Ε.Δ. του αγώνα, η στρατηγική των ελαστικών έπαιξε άκρως καταλυτικό ρόλο. Εκείνοι που έμοιασαν να «διαβάζουν» καλύτερα τις συνθήκες στον δρόμο ήταν όσοι επέλεξαν το cross pattern της super soft και της γόμας με τα καρφιά, συνδυασμός που προσέφερε ικανοποιητική πρόσφυση στο τμήμα της εμβληματικής Col de Turini που ήταν καλυμμένο με χιόνι και πάγο.

Ακολουθώντας αυτήν τη στρατηγική, ο Kalle Rovanpera κατάφερε να προσπεράσει τον Ott Tanak στη γενική κατάταξη, σκαρφαλώνοντας στην τέταρτη θέση. Ο Εσθονός της Hyundai έμεινε πέμπτος, αφού τα ελαστικά που είχε επιλέξει δεν τον βοήθησαν ιδιαίτερα.

Το ίδιο ίσχυσε και για τον έκτο, Thierry Neuville, ο οποίος είχε τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του ένα πλήρες σετ των ελαστικών με τα καρφιά, κάτι που τον δυσκόλεψε ιδιαίτερα στο στεγνό τμήμα της SS18. Έτσι, ο Βέλγος έμεινε εκτός βαθμών της PowerStage, δυσχεραίνοντας ακόμη περισσότερο το αγωνιστικό του τετραήμερο.

Στην έβδομη θέση ολοκλήρωσε με ασφάλεια ο Josh McErlean, χωρίς να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τους χρόνους του, αφού το Μόντε Κάρλο λειτούργησε ως ένας αγώνας εκμάθησης και προπόνησης για τον ίδιο.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS18:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο Βαθμοί PowerStage
1 Sebastien Ogier 3:19:06.1 5
2 Elfyn Evans 18.5 4
3 Adrien Fourmaux 26.0 3
4 Kalle Rovanpera 54.3 2
5 Ott Tanak 59.0 1
6 Thierry Neuville 5:44.2
7 Josh McErlean 10:15.1
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Απ' ό,τι βλέπω ο Ιάπωνας Katsuta και ο Φινλανδός Pajari που ήταν 6ος και 7ος μετά την SS15 (αμφότεροι με Toyota Yaris Rally 1) δεν τερμάτισαν στην SS16, ενώ ο Munster δεν τερμάτισε στην SS17. προφανώς εγκατέλειψαν.
Ετσι η Toyota έχει 3 οδηγούς στους πρώτους 4 (1,2 και 4) και η Hyundai τρεις στην εξάδα 92,5 και 6).
Ο 25χρονος Ιρλανδός Mc Erlean με Ford τερμάτισε στην 7η θέση, επωφελούμενος κι αυτός των 3 εγκαταλείψεων.

ΥΓ: Η SS18 δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί καθώς τρέχουν τώρα οι μικρότερες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100362
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: L’etat c’ est moi…

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατισίνο

Γάλλος πρίγκιπας ο Sebastien Ogier, κέρδισε για δέκατη φορά το Rally Monte Carlo και ποιος να συγκριθεί μαζί του;

Πεντακάθαρη νίκη του Γάλλου, που με την ποιότητά του αναβαθμίζει το θεσμό, που έχει την ανάγκη από προσωπικότητες που κάνουν τη διαφορά και ως έμπνευση για τους νεότερους. Το απόλυτο στοιχείο για τη συνέχεια, σε Παγκόσμιο και Εθνικό Επίπεδο…

Πρεμιέρα για το 2025 με σφραγίδα Toyota, με τα GR Yaris στο «1-2» και υπογραφή Ogier, που κέρδισε και την περίφημη PS, ενώ ουσιαστικά δεν απειλήθηκε από την αφετηρία μέχρι τον τερματισμό. Ο Evans δίπλα του στο podium ταχύς από την αρχή αλλά και άτυχος στις λεπτομέρειες, στο τέλος έδωσε τη μάχη του με τον Fourmaux, που συμπληρώνει το βάθρο.

Ο πιο καλός με Hyundai ο Γάλλος, προσαρμόστηκε στο i20 N και στον νέο τεχνικό κανονισμό για τα Rally1, διάλεξε σωστά τα Hankook, και δικαίωσε τον Wilson που τον στήριξε πέρυσι και τους παγκόσμιους των κατασκευαστών το 2024 που του έδωσαν την ευκαιρία να αγωνίζεται φέτος σε επίπεδο κορυφής.

Στην κατάταξη, την «Αγία Τριάδα» του αγώνα, εξάδα για να είμαστε ακριβείς, ακολουθούν οι Rovanpera και Tanak με Toyota και Hyundai αντίστοιχα, συνδυασμοί που έχουν ήδη ετοιμάσει τις αποσκευές τους για το Ράλλυ Σουηδίας τον επόμενο μήνα.

Όπως εξελίχθηκε ο αγώνας για τον Neuville πάλι καλά η έκτη θέση στη γενική και είναι νωρίς να σχολιάσεις την επίδοση των οδηγών της Ford. Με τον Munster έκτος και τον McErlean οριακά εμπρός από τα Rally2. Η σημερινή, τελευταία ημέρα, χαρακτηρίζεται και από τις εξόδους των Katsuta και Pajari με τα GR Yaris Rally1 νωρίς σήμερα το πρωί…


Από εκεί και πέρα …
Ο Yohan Rossel με το «Σε Τρουά» τα πήρε όλα και την PS και παραμένει ώστε να διεκδικήσει τον τίτλο. Ευρύτερα ο Gryazin που προσαρμόστηκε άμεσα στο Fabia πιστοποίησε την ταχύτητα του, αλλά και την αξιοπιστία του, ότι πρέπει να εξασφαλίσει στη συνέχεια. Ότι ισχύει και για τους Greensmith και Solberg Jr και για τη συνέχεια είναι σημαντικό να μείνουν στο θεσμό οι εξαιρετικοί στο Μόντε, Camily και Lio Rossel με Hyundai και Citroen αντίστοιχα. Η επίδοση του Camily άλλωστε, δημιουργεί προϋποθέσεις για το εργοστασιακό ενδιαφέρον του Κορεάτη, με αυτοκίνητο που επιτέλους εξελίσσεται…

WRC - Sebastien Ogier - Rally Monte Carlo

WRC: Οι βαθμολογίες

Στο Πρωτάθλημα Οδηγών ο Sebastien Ogier τίθεται επικεφαλής με 33 βαθμούς. Ακολουθούν οι Elfyn Evqns με 26 βαθμούς και Andrien Fourmaux με 20 βαθμούς. Οι Kalle Rovanpera, Ott Tanak και Thierry Neuville έπονται με 18, 11 και 9 βαθμούς, αντίστοιχα.

Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Toyota παίρνει κεφάλι με 60 βαθμούς, έναντι 36 της Hyundai. Τρίτη η M-Sport Ford, με 11 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στη Σουηδία, στις 13-16 Φεβρουαρίου και μάλιστα με δύο Ελληνικές συμμετοχές. _Σ.Χ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”