UEFA Youth League 2018 - 2019

GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6646
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Δεν υπαρχει καθαρη σκεψη, πολυ αγχος, το τελευταιο τετ α τετ σε παιχνιδι πρωταθληματος Κ19 δεν νομιζω να το εστελνε τοσο αουτ. Με δεκα καλα παιζουν, ας το παλεψουν οσο μπορουν
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από GREATANASTASIOS »

Eiναι ανώτεροι από εμας η κοκκινη ητανε παει για ποδια φιλοτιμη προσπαθεια στο τελος του ημιχρονου μπορούσαμε ένα γκολ .Συνεχιζουμε δυνατα και ότι βγει στην αμυνα διωχνουμε με μια δεν κανουμε ντρίμπλες απλο το ποδοσφαιρο παμε ΠΑΟΚΑΡΑ.
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5197
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από wickerman »

Κίτρινη ήταν, σε καμία περίπτωση κόκκινη. Απλά έκανε δημόσιες σχέσεις μιας και ως γνωστό πάντα σπρώχνουν τις γνωστές ομάδες οι κόρακες. Δεν είναι τάκλιν ψαλίδι, ούτε προβολή με τις τάπες, απλή τρικλοποδιά είναι. Άποψή μου.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από tzelas »

potamda έγραψε:
renegade έγραψε:Ξέρει κανείς γιατί δεν παίζει ο Μπακογιάννης?
Στην Ευρώπη ισχύει άλλη ηλικιακή ομάδα και ο Μπαλογιάννης είναι μεγαλύτερος, οπότε δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής.
Παίδες κάτι δεν κάθεται καλά σε όλο αυτό. Στον πάγκο είναι ο Μελετίδης (20.1.1999) που είναι ένα μήνα μεγαλύτερος του Μπαλογιάννη (8.2.1999) :shock:

Η έχει λάθη το site της ΠΑΕ σε ημερομηνίες γεννήσεων, ή έχει γίνει λάθος στις δηλώσεις ή για άλλο λόγο δεν είναι μέσα ο Μπαλογιάννης

ή υπάρχει λάθος στην μετάδοση των συνθέσεων ακόμη και στο επίσημο σαιτ της ΟΥΕΦΑ με Μελετίδη μέσα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzelas την Τρί 19 Φεβ 2019, 20:02, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από skalon »

Εγώ που το ακούω από άγγλο σπίκερ, απορεί και ο ίδιος για την απόφαση του διαιτητή (για την κόκκινη).
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5197
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από wickerman »

Είπαμε ο διαιτητής έκανε δημόσιες σχέσεις υπέρ της γνωστής ομάδας(έκανε και σαν να του έκοψαν το πόδι θεατράκι ο πιτσιρικάς της Τότεναμ). Tzelas ούτε στα προηγούμενα τέσσερα παιχνίδια με ΑΕΛ Λεμεσού και Ντιναμό Μινσκ έπαιζε ο Μπαλογιάννης. Κάποιος όρος υπάρχει που δεν του επιτρέπει να συμμετέχει. Τώρα δεν ξέρω αν είναι ηλικιακός ή κάτι άλλο, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να παίξει. Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν θα ήταν αποστολή έστω σε ένα από τα τέσσερα προηγούμενα παιχνίδια.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5959
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από potamda »

tzelas έγραψε:
potamda έγραψε:
renegade έγραψε:Ξέρει κανείς γιατί δεν παίζει ο Μπακογιάννης?
Στην Ευρώπη ισχύει άλλη ηλικιακή ομάδα και ο Μπαλογιάννης είναι μεγαλύτερος, οπότε δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής.
Παίδες κάτι δεν κάθεται καλά σε όλο αυτό. Στον πάγκο είναι ο Μελετίδης (20.1.1999) που είναι ένα μήνα μεγαλύτερος του Μπαλογιάννη (8.2.1999) :shock:

Η έχει λάθη το site της ΠΑΕ σε ημερομηνίες γεννήσεων, ή έχει γίνει λάθος στις δηλώσεις ή για άλλο λόγο δεν είναι μέσα ο Μπαλογιάννης

ή υπάρχει λάθος στην μετάδοση των συνθέσεων με Μελετίδη μέσα
Tzelas, δεν το έψαξα να σε πω την αλήθεια, το άκουσα στη ραδιοφωνική μετάδοση.
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από Hermann »

Υπάρχει επαναληπτικός αγώνας;
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Hermann έγραψε:Υπάρχει επαναληπτικός αγώνας;
Oχι
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8890
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από panpangr77 »

Με 11εναντιον 11 θα σπαγαμε πλάκα.Ειμαστε πολύ πιο ανώτεροι.Τα χτυπήματα στις σέντρες και στα σουτ θέλουν βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5959
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από potamda »

Το παλεύουμε με ωραίο ποδόσφαιρο! Μόνο το γκολ μας λείπει πλέον!
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από GEOL »

potamda έγραψε:Το παλεύουμε με ωραίο ποδόσφαιρο! Μόνο το γκολ μας λείπει πλέον!
Αυτό. Μια χαρά είναι η ομάδα και δεν φαίνεται καν η αριθμητική υπεροχή των Άγγλων.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5959
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από potamda »

Δεν έδωσε πέναλτι... :cry:
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από pxp920 »

Πεναλτι ρε κορακι
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: UEFA Youth League 2018 - 2019

Δημοσίευση από obanebane »

panpangr77 έγραψε:Με 11εναντιον 11 θα σπαγαμε πλάκα.Ειμαστε πολύ πιο ανώτεροι.Τα χτυπήματα στις σέντρες και στα σουτ θέλουν βελτίωση.

Αντίθετα τα είδα εγώ,όσο παίζαμε με 11 ήμασταν πολύ χειρότεροι,μένοντας με 10 η ομάδα απελευθερώθηκε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Νέων - Κ20”