Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Καντε μια εξηγηση στον Κόσμο τι θελετε να κανετε με την ομάδα.
Ειναι κριμα για ολους.
Ειναι κριμα για ολους.
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Δεν έχουμε Gar ούτε Play maker
Ένας Τσόχλας προσπαθεί να παίξει και τους δύο ρόλους αλλά "ένας δεν φέρνει την άνοιξη"!!!
Από πλευράς αμερικανών ΓΙΟΚ!!!!

Από πλευράς αμερικανών ΓΙΟΚ!!!!
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Κλασικό ΠΑΟΚτσίδικο βραδινό εγκεφαλικό!
Ελπίζω αύριο να χαμογελάσουμε λίγο, γιατί πραγματικά δεν θα το αντέξω.
Σήμερα η ομάδα δεν χρειάζεται ούτε κράξιμο, ούτε μίρλα..... παρά μόνο λύπηση!
Θέλω κάποιος αισιόδοξος να μπει και να πει μια καλή κουβέντα.
Συνήθως ο Ντεσπ το κάνει αυτό και είμαι περίεργος να δω αν έχει αντοχές να κάνει άλλη μια φορά το ίδιο!
Ελπίζω αύριο να χαμογελάσουμε λίγο, γιατί πραγματικά δεν θα το αντέξω.
Σήμερα η ομάδα δεν χρειάζεται ούτε κράξιμο, ούτε μίρλα..... παρά μόνο λύπηση!
Θέλω κάποιος αισιόδοξος να μπει και να πει μια καλή κουβέντα.
Συνήθως ο Ντεσπ το κάνει αυτό και είμαι περίεργος να δω αν έχει αντοχές να κάνει άλλη μια φορά το ίδιο!
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Δεν εχουμε τιποτα,δεν υπαρχει ταλεντο ουτε προπονητικς ιδεες ..με 400 χιλιαρικα αγωνιστικο μπατζετ πρεπει να κανεις μαγικα για να στησεις αξιοπρεπη ομαδα.Βεβαια σημερα χασαμε απο εναν παικτη κυριολεκτικα..Αλλο κατορθωμα και αυτο.Τελος παντων για αυτη την ομαδα οπως στηθηκε φετος πολυτελεια ειναι η ευρωπη,ακομα και αυτο το υποβαθμισμενο τσου λου
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33949
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Μεγάλη ξεφτιλα όντως αυτή ή ήττα , αλλά μεγαλύτερη ξεφτιλα είναι αυτά που μπορεί να διαβάσει κάνεις στα σχόλια στο σελίδα της ΚΑΕ στο Facebook. Όταν χτιζεις με πενταροδεκαρες τέτοια παθαίνεις , δεν γίνεται κάθε χρόνο να βρίσκεις λαχεία! Ας μην κρίνουμε τόσο σκληρά την ομάδα από τώρα .
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Ολοι ειμαστε εκνευρισμενοι ....ολοι ποναμε και πιο πολυ αυτοι που ειναι στην Δοιηκηση και εχουν τα χερια τους δεμενα απο τα χρεη...(Προεδρος για οποιους το εχουν ξεχασει ειναι ενας θρυλος που επαιζε με ενεσεις και ματωσε γι αυτην την ομαδα οπως ματωνει και τωρα και προσπαθει να ξελασπωσει την ομαδα).
Χωρις μεγαλομετοχο τετοια θα εχουμε....με 20 και 30 χιλιαρικα τετοιους Αμερικανουν μπορουμε να παρουμε.
Ο Σουλης παιρνει κατω του μετριου βαθμο σημερα...πολλα λαθη...ξεχασε μεσα παικτες και δεν τους εβγαζε.
Αφησε στον παγκο τον Κονιαρη που επαιξε την καλυτερη αμυνα πανω στον παικτη που μας εβαλε γυρω στους 30 ποντους....αφησε τον Κλαντον ενω ειχε 4 φαουλ μεσα....αφησε τον Τσοχλα 15 λεπτα συνεχομενα με αποτελεσμα να κουραστει και να κανει 3 συνεχομενα λαθη....αργησε πολυ να διαβασει το παιχνιδι της Ροσα Ραντομ....
Για μενα ειναι ευθυνη του Σουλη η σημερινη ηττα.....Προχωραμε
Χωρις μεγαλομετοχο τετοια θα εχουμε....με 20 και 30 χιλιαρικα τετοιους Αμερικανουν μπορουμε να παρουμε.
Ο Σουλης παιρνει κατω του μετριου βαθμο σημερα...πολλα λαθη...ξεχασε μεσα παικτες και δεν τους εβγαζε.
Αφησε στον παγκο τον Κονιαρη που επαιξε την καλυτερη αμυνα πανω στον παικτη που μας εβαλε γυρω στους 30 ποντους....αφησε τον Κλαντον ενω ειχε 4 φαουλ μεσα....αφησε τον Τσοχλα 15 λεπτα συνεχομενα με αποτελεσμα να κουραστει και να κανει 3 συνεχομενα λαθη....αργησε πολυ να διαβασει το παιχνιδι της Ροσα Ραντομ....
Για μενα ειναι ευθυνη του Σουλη η σημερινη ηττα.....Προχωραμε
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Οι αμερικανοι μεχρι στιγμης δεν,αλλα και περσι αν θυμαμαι καπως ετσι ξεκινησαμε.Με 400 ατομα στο παλατακι δε γινεται δουλεια.Το Σουλη ειναι 2ο παιχνιδι που τον βλεπω τοσο εκνευρισμενο-απελπισμενο.Κατι λεει αυτο.Δυστυχως δε μπορουν ν αλλαξουν πολλα.Υπομονη κι ελπιζουμε στα ταχυδακτυλουργικα του κοουτς.
Στα υποψιν οτι η Ροζα ειναι η ιδια ομαδα παο περσι,παει ναπει εχει δεσει.Κερδισε και τη Ζιελονια που επαιζε ευρολιγκα.Οι αμερικανοι τους καναν τεραστια διαφορα.
Στα υποψιν οτι η Ροζα ειναι η ιδια ομαδα παο περσι,παει ναπει εχει δεσει.Κερδισε και τη Ζιελονια που επαιζε ευρολιγκα.Οι αμερικανοι τους καναν τεραστια διαφορα.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Δύσκολα τα πράγματα
Υ.Σ. Αν και άρρωστος είδα ΌΛΟ το ματς και δεν έχω δύναμη να πω περισσότερα.
Υ.Σ. Αν και άρρωστος είδα ΌΛΟ το ματς και δεν έχω δύναμη να πω περισσότερα.
-
Dimg4
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ,19/10,19:30,Novasports2
Εχανες απο αμπελοκηπους κ παγκρατια και τοτεpilotos έγραψε:Μεγάλωσα με πλέι μεικερ τον Τζον Κορφα...
Ότι κάποτε θα έχανα από μια Ρόζα, δεν το είχα φανταστεί.
Ήρωες όσοι πάνε παλατάκι
SM-G935F
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Οι Αμπελόκηποι με Τζανη κ Λόρενς θα κέρδιζαν νταμπλ σκορ σήμερα
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Στο μπασκετ έχουν φτιαξει μια όμορφη παρέα 4-5 ατόμων,πίνουν τα ουζακια τους και νομίζουν διοικουν-προπονουν μια ομάδα γειτονιάς.8 χρόνια εξυγίανση και κανεις δεν λέει ποσά χρωστάμε ακόμα.Απίστευτες ξεφτιλες απο κάθε λογής καφενείο και ένας προπονητης,που τον ευχαριστουμε φυσικά για όσα πρόσφερε,αλλά ας κανει στην άκρη γιατί το ίδιο το μπασκετ τον έχει ξεπεράσει.Και τα γράφω τώρα και ας κερδίσουμε και μέσα στο Παλέ.Μια απο τα ίδια κάθε χρονο.ΦΤΑΝΕΙ
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα
ακομα μια ντροπη ακομα μια ξεφτιλα στο αθλημα που μας εχει προσφερει σαν συλλογο ευρωπαικο στο αθλημα που γεννησε παοκτσηδες...
ειλικρινα θελω να βγουνε αυτοι που ειναι και καλα διοικουντες και να μας εξηγησουν τι σκεφτονται
τι εχουν στο μυαλο τους.χειροτερος ΠΑΟΚ δεν γινεται και περσι και φετος τα εχουν κανει μανταρα.
ενας ΙΒΑΝ θα μας σωσει αλλα.....ο ποντιος κατι ξερει και δεν χωνετε και δεν ψηνεται και τοσο για το μπασκετ
τι ξερει αραγε????
κλαντον και σιμπερτ...και αυτοι σαν αλλαγη στον ΠΑΟΚ...ολοι οι αλλοι ειναι για δοξα λευκαδας κοροιβο κτλ κτλ..
φτασαμε σε σημειο να παιζουμε το σαββατο με το σκουληκι και να λεμε ολοι μας ποσο θα χασουμε
η απολυτη ΞΕΦΤΙΛΑ....
ειλικρινα θελω να βγουνε αυτοι που ειναι και καλα διοικουντες και να μας εξηγησουν τι σκεφτονται
τι εχουν στο μυαλο τους.χειροτερος ΠΑΟΚ δεν γινεται και περσι και φετος τα εχουν κανει μανταρα.
ενας ΙΒΑΝ θα μας σωσει αλλα.....ο ποντιος κατι ξερει και δεν χωνετε και δεν ψηνεται και τοσο για το μπασκετ
τι ξερει αραγε????
κλαντον και σιμπερτ...και αυτοι σαν αλλαγη στον ΠΑΟΚ...ολοι οι αλλοι ειναι για δοξα λευκαδας κοροιβο κτλ κτλ..
φτασαμε σε σημειο να παιζουμε το σαββατο με το σκουληκι και να λεμε ολοι μας ποσο θα χασουμε
η απολυτη ΞΕΦΤΙΛΑ....