Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
Με τον προτελευταίο της κατηγορίας πάιζουμε!!!!Ale3 έγραψε:Χτύπα ξύλο, δεν φαίνετε ότι παίζουμε με 10.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
Έξω Σάλπι μέσα Γιάννου
Κάποιο προφητικό όνειρο θα έχει δει ο Δώνης.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
Θα σκοράρει ο Γιάννου και θα τρέξει στον πάγκο να το αφιερώσει στον Δώνη.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
Οχι τον σαλπι ρε. βγαλε επιτελους αυτο τον κλαους. θελουμε δυναμη εδω ρεεε
Re: Απ: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
'' Τον Γιάννου τον έβαλε γιατί πρέπει να μπει και κάποιο πέναλτυ''
Ίσως είναι και ο μοναδικός λόγος που δικαιολογεί αυτή την αλλαγή


Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Ίσως είναι και ο μοναδικός λόγος που δικαιολογεί αυτή την αλλαγή
Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Fawkes την Κυρ 02 Δεκ 2012, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
Παιζουν μεωτα νευρα μας τα τσογλανια,... Στ @@ σας πηρατε το πριμ ... μαλακες ποιος φωτακης ρε το φαουλ ειναι πεναλτι για τον λινο κ ο αλλος κανει μπουμ. Ζωα πεταχτε την φανελα ρε κ ο δωνης την φορμα ,. ξηλωμα το 70% αυτης της ομαδας ..: ελεοςςςςς
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3
οποιος θελει να κανει κριτικη στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ παρουσια της ομαδας ειναι τουλαχιστον γραφικος σε ενα τετοιο βουρκο τι περιμενατε να δειτε και απο της δυο ομαδες,ισα ισα που το παιχνιδι τηρουμενων των αναλογιων ειναι πολυ καλο