Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από Ale3 »

Χτύπα ξύλο, δεν φαίνετε ότι παίζουμε με 10.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από nikolasf »

Ale3 έγραψε:Χτύπα ξύλο, δεν φαίνετε ότι παίζουμε με 10.
Με τον προτελευταίο της κατηγορίας πάιζουμε!!!!
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από Ale3 »

Μέσα σε έναν βούρκο
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Μη μου το χαλάς. Προτελευταίος είναι ο Ρούλης.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από nikolasf »

Τον Γιάννου τον έβαλε γιατί πρέπει να μπει και κάποιο πέναλτυ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από nikolasf »

Και γαμώ τις αλλαγές ... Εμπνευση!
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Έξω Σάλπι μέσα Γιάννου :?: Κάποιο προφητικό όνειρο θα έχει δει ο Δώνης.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Θα σκοράρει ο Γιάννου και θα τρέξει στον πάγκο να το αφιερώσει στον Δώνη.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από paoki19 »

Οχι τον σαλπι ρε. βγαλε επιτελους αυτο τον κλαους. θελουμε δυναμη εδω ρεεε
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Απ: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από Fawkes »

'' Τον Γιάννου τον έβαλε γιατί πρέπει να μπει και κάποιο πέναλτυ''

Ίσως είναι και ο μοναδικός λόγος που δικαιολογεί αυτή την αλλαγή :grin::grin::grin:

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Fawkes την Κυρ 02 Δεκ 2012, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Έρχεται...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Eπιασε τόπο το πριμ.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από paoki19 »

Παιζουν μεωτα νευρα μας τα τσογλανια,... Στ @@ σας πηρατε το πριμ ... μαλακες ποιος φωτακης ρε το φαουλ ειναι πεναλτι για τον λινο κ ο αλλος κανει μπουμ. Ζωα πεταχτε την φανελα ρε κ ο δωνης την φορμα ,. ξηλωμα το 70% αυτης της ομαδας ..: ελεοςςςςς
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από don pablo »

οποιος θελει να κανει κριτικη στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ παρουσια της ομαδας ειναι τουλαχιστον γραφικος σε ενα τετοιο βουρκο τι περιμενατε να δειτε και απο της δυο ομαδες,ισα ισα που το παιχνιδι τηρουμενων των αναλογιων ειναι πολυ καλο
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ. 2/12, 17:15 NS3

Δημοσίευση από don pablo »

?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”