Έτσι..Photis έγραψε:Ζαγοράκη αλήθεια βλέπεις το παιχνίδι????Να σαι καλά για όσα προσέφερες...λαμ#$%@.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ
Έτσι..Photis έγραψε:Ζαγοράκη αλήθεια βλέπεις το παιχνίδι????Να σαι καλά για όσα προσέφερες...λαμ#$%@.
Για τις απουσίες ποιος φταίει; Τόσα χρόνια πάντα πριν τα πλει ωχ οι παίκτες καθαρίζανε από κάρτες.karl έγραψε:Σε τίποτε δε μας φταίει ο Ρουμάνοs. Μια χαρά είναι! Και μακάρι να συνεχίσουμε μαζί του.
Με τόσους απουσίες σήμερα να κανεις τέτοιο παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο δε το έχω για λίγο.
Θες να πεις ότι έχουμε.. χειρότερο ρόστερ απ' τον Ατρόμητο;και κατι ακομη
απο αυτους που επαιζαν πιστευεις οτι εχεις καλυτερο απο τον.....σφακιανακη;;;
Έτσι..danirifle έγραψε:ΟΜΑΔΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠ@@ΡΔΕΛΟ
σε σένα αναφέρομαι ζελεδάκια
speed_fire έγραψε:Δεν χάσανε μόνο τις διακοπές τους, αλλά σε περίπτωση που τιμωρηθούν από την Ευρώπη παο και αεκ χαρίσανε τα προκριματικά του τσάμπιονς λίγκ στον ατρόμητο!!
Ευτυχώς που δεν ήμουν μέσα γιατί πραγματικά θα τα γάμαγα όλα..
