Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Αμα βρεις και καποιον να παιζει δεξι εξτρεμ...PARASANDALOS έγραψε:γοαλλλλλλλλλλλλλλ εκει ειναι η θεση τουυ ρεεεεεεεεεεεεεεε
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Πω ρε Μητσο, το σουτ ηταν αυτό? Μονο πλάγιο δεν βγηκε...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maximus την Πέμ 03 Νοέμ 2011, 20:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Οι μ@λ@κες του ΑΝΤ1 με εκνευρίζουν περισσότερο κι απ τον γαπ. 
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Σούταρε ρε μπούφο Μήτσο να τ καρφώσεις δεύτερο!!!
Νοέμβρη έπρεπε να παίξουμε για να βγάλουμε κάθετες στο Μήτσο;;
Νοέμβρη έπρεπε να παίξουμε για να βγάλουμε κάθετες στο Μήτσο;;