Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Steenage »

Δαρλας δεν παιζει
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Photis »

Athanasiadhs έγραψε:Πολύ σημαντικό αυτό για όσους είμαστε μέσα, και να πω ότι φάνηκε πολύ έντονα στο σημερινό παιχνίδι του gay με την ομάδα του Olivie.. 8)
Μετά τα γκολ που έφαγε ο γαύρος άκουγες μόνο κατά μικρά διαστήματα ότι υπάρχει και κερκίδα..Ενώ τα τελευταία 8-10 λεπτά(όπου λογικά θα άρχιζε να αδιάζει το καραιτάβλι) ακούγονταν μόνο οι οπαδοί της St Etien..

Είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε, είτε παίζουμε με τον Θρασύβουλο είτε με την Manchester από την αρχή μέχρι το τελευταίο σφύριγμα δεν πρέπει να σταματάμε με τίποτα.. :?
Μωρέ φέρε τη Μάνστεστερ στο καμίνι και θα σου κάνω το Ρονάλτο να χέσει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού...
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από karabill »

Εγω θα θελα να δω...
Ζλαταν, Χουτο μπροστα και απο πισω καρφωμενο τον Ιβιτς...
...και αντε γεια!

Τις υπολοιπες θεσεις και ειδικοτερα την αμυνα (που δε με ανδιαφερουν).. τις αφηνω για το Σαντος (α ρε Professora)!
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

Εγώ προσωπικά θα είμαι στην 5.Και άμα δεν φωνάζει κανείς,θα φωνάζω μόνος μου,σαν τον τρελό :)
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ARMY »

Φοβερή δήλωση του Μούσλι στην συνέντευξη τύπου στη Σουρωτή για το παιχνίδι με τη γριά και για τον παπαζαχαρία που δήλωσε ότι πάει στην Τούμπα για το διπλό.
"Μάλλον έχει καιρό να έρθει να παίξει στην τούμπα και να δει πως είναι".
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Στην προπόνηση της Πέμπτης (19/02) ο Βλάνταν Ιβιτς ακολούθησε κανονικά το πρόγραμμα ενώ αποθεραπεία έκαναν οι τραυματίες, Μάρκος Αντόνιο, Μίροσλαβ Σνάουτσνερ και ο τιμωρημένος, Φίλιππος Δάρλας οι οποίοι θα απουσιάσουν από το ματς με Ηρακλή. Ο Φερνάντο Σάντος προσανατολίζεται να παρατάξει κόντρα στον "γηραιό" την ίδια 11άδα που νίκησε στη Λειβαδιά.

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 31225.html
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Steenage »

Πήγαν για... ψαράκι στην Κρήνη

Εικόνα
Σε ταβέρνα συνέφαγαν χθες το μεσημέρι οι παίκτες και το προπονητικό τιμ του ΠΑΟΚ. Υπό άλλες συνθήκες θα μιλούσαμε για γεύμα «σύσφιγξης σχέσεων», όπως συνήθως χαρακτηρίζονται οι κινήσεις των παικτών των ομάδων να συγκεντρώνονται για φαγητό. Φέτος, όμως, στον ΠΑΟΚ η ομάδα είναι τόσο δεμένη, που τα γεύματα έχουν γίνει πλέον συνήθεια. Αυτή άλλωστε είναι η πέμπτη φορά που οι παίκτες του «δικέφαλου» συνέφαγαν. Είναι χαρακτηριστικό πως το αποτέλεσμα όλων των αγώνων που ακολούθησαν ενός γεύματος ήταν θετικό. Οι παίκτες ήθελαν εδώ και καιρό να προχωρήσουν σε μια τέτοια κίνηση, όμως τα συνεχόμενα παιχνίδια για το πρωτάθλημα και το κύπελλο δεν τους είχαν δώσει τη δυνατότητα να συγκεντρωθούν μέσα στο 2009. Με πρωτοβουλία των αρχηγών, που έριξαν την ιδέα στις αρχές της εβδομάδας, κανείς δεν έφερε αντίρρηση και έτσι άπαντες, μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής προπόνησης, κατευθύνθηκαν σε ταβέρνα -στην περιοχή της Κρήνης- και έφαγαν, παρουσία και του προπονητικού τιμ. Μια μέρα πριν από την Τσικνoπέμπτη, την οποία λόγω του προσεχούς ντέρμπι δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν όπως οι περισσότεροι, οι παίκτες του ΠΑΟΚ επέλεξαν ψάρι ως κυρίως πιάτο. Αυτό είναι το πρώτο γεύμα της ομάδας στο οποίο έδωσαν το «παρών» τα μεταγραφικά αποκτήματα του Ιανουαρίου, οι Ολιβιέ Σορλέν, Λίνο και Λάμπρος Χούτος.


http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=1765386

Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από LittleJohn »

Φαε Αθανασιαδη αγορι μου,φαε παιδαρε μου,παρε και την πιατελα μπροστα σου να μην τεντωνεσαι
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

εχω μια ερώτηση...γιατι ο Μπαλαφίνιο ειναι ο μόνος που ποζάρει στην κάμερα;;; :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από eleos »

Ε ένας είναι ο καρδιοκατακτητής-μοντέλο....
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από trel@menos »

παντως ειστε απαλευτοι. παλι με τον μπαλαφα ασχολειστε. χαχαχα
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Johnys »

E είναι το πουλέν μας το παιδί,κατά βάθος όλοι το πάνε απλά τους έγινε συνήθεια να του τι λένε.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Το να του την λέμε χαριτολογώντας θα τον κάνει ποιο δυνατό.

Το να τον κράζουμε όμως θα τον κάνουμε να καταρεύσει γιατί όλοι μας γνωρίζουμε τι εστί Τούμπα.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

τι γινεται ρε παιδια? οποιο τοπικ ανοιγω, για το σωτηρακη μιλαμε?
ADMIN!!!! :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Εχέμυθε θα είναι ο Μβπ του αγώνα κάτσε και θα δεις! :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”