Π.Α.Ο.Κ. - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις & σχόλια
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Μωρέ φέρε τη Μάνστεστερ στο καμίνι και θα σου κάνω το Ρονάλτο να χέσει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού...Athanasiadhs έγραψε:Πολύ σημαντικό αυτό για όσους είμαστε μέσα, και να πω ότι φάνηκε πολύ έντονα στο σημερινό παιχνίδι του gay με την ομάδα του Olivie.. 8)
Μετά τα γκολ που έφαγε ο γαύρος άκουγες μόνο κατά μικρά διαστήματα ότι υπάρχει και κερκίδα..Ενώ τα τελευταία 8-10 λεπτά(όπου λογικά θα άρχιζε να αδιάζει το καραιτάβλι) ακούγονταν μόνο οι οπαδοί της St Etien..
Είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε, είτε παίζουμε με τον Θρασύβουλο είτε με την Manchester από την αρχή μέχρι το τελευταίο σφύριγμα δεν πρέπει να σταματάμε με τίποτα..
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Εγω θα θελα να δω...
Ζλαταν, Χουτο μπροστα και απο πισω καρφωμενο τον Ιβιτς...
...και αντε γεια!
Τις υπολοιπες θεσεις και ειδικοτερα την αμυνα (που δε με ανδιαφερουν).. τις αφηνω για το Σαντος (α ρε Professora)!
Ζλαταν, Χουτο μπροστα και απο πισω καρφωμενο τον Ιβιτς...
...και αντε γεια!
Τις υπολοιπες θεσεις και ειδικοτερα την αμυνα (που δε με ανδιαφερουν).. τις αφηνω για το Σαντος (α ρε Professora)!
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Εγώ προσωπικά θα είμαι στην 5.Και άμα δεν φωνάζει κανείς,θα φωνάζω μόνος μου,σαν τον τρελό 
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Φοβερή δήλωση του Μούσλι στην συνέντευξη τύπου στη Σουρωτή για το παιχνίδι με τη γριά και για τον παπαζαχαρία που δήλωσε ότι πάει στην Τούμπα για το διπλό.
"Μάλλον έχει καιρό να έρθει να παίξει στην τούμπα και να δει πως είναι".
"Μάλλον έχει καιρό να έρθει να παίξει στην τούμπα και να δει πως είναι".
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Στην προπόνηση της Πέμπτης (19/02) ο Βλάνταν Ιβιτς ακολούθησε κανονικά το πρόγραμμα ενώ αποθεραπεία έκαναν οι τραυματίες, Μάρκος Αντόνιο, Μίροσλαβ Σνάουτσνερ και ο τιμωρημένος, Φίλιππος Δάρλας οι οποίοι θα απουσιάσουν από το ματς με Ηρακλή. Ο Φερνάντο Σάντος προσανατολίζεται να παρατάξει κόντρα στον "γηραιό" την ίδια 11άδα που νίκησε στη Λειβαδιά.
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 31225.html
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 31225.html
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Πήγαν για... ψαράκι στην Κρήνη

Σε ταβέρνα συνέφαγαν χθες το μεσημέρι οι παίκτες και το προπονητικό τιμ του ΠΑΟΚ. Υπό άλλες συνθήκες θα μιλούσαμε για γεύμα «σύσφιγξης σχέσεων», όπως συνήθως χαρακτηρίζονται οι κινήσεις των παικτών των ομάδων να συγκεντρώνονται για φαγητό. Φέτος, όμως, στον ΠΑΟΚ η ομάδα είναι τόσο δεμένη, που τα γεύματα έχουν γίνει πλέον συνήθεια. Αυτή άλλωστε είναι η πέμπτη φορά που οι παίκτες του «δικέφαλου» συνέφαγαν. Είναι χαρακτηριστικό πως το αποτέλεσμα όλων των αγώνων που ακολούθησαν ενός γεύματος ήταν θετικό. Οι παίκτες ήθελαν εδώ και καιρό να προχωρήσουν σε μια τέτοια κίνηση, όμως τα συνεχόμενα παιχνίδια για το πρωτάθλημα και το κύπελλο δεν τους είχαν δώσει τη δυνατότητα να συγκεντρωθούν μέσα στο 2009. Με πρωτοβουλία των αρχηγών, που έριξαν την ιδέα στις αρχές της εβδομάδας, κανείς δεν έφερε αντίρρηση και έτσι άπαντες, μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής προπόνησης, κατευθύνθηκαν σε ταβέρνα -στην περιοχή της Κρήνης- και έφαγαν, παρουσία και του προπονητικού τιμ. Μια μέρα πριν από την Τσικνoπέμπτη, την οποία λόγω του προσεχούς ντέρμπι δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν όπως οι περισσότεροι, οι παίκτες του ΠΑΟΚ επέλεξαν ψάρι ως κυρίως πιάτο. Αυτό είναι το πρώτο γεύμα της ομάδας στο οποίο έδωσαν το «παρών» τα μεταγραφικά αποκτήματα του Ιανουαρίου, οι Ολιβιέ Σορλέν, Λίνο και Λάμπρος Χούτος.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=1765386

Σε ταβέρνα συνέφαγαν χθες το μεσημέρι οι παίκτες και το προπονητικό τιμ του ΠΑΟΚ. Υπό άλλες συνθήκες θα μιλούσαμε για γεύμα «σύσφιγξης σχέσεων», όπως συνήθως χαρακτηρίζονται οι κινήσεις των παικτών των ομάδων να συγκεντρώνονται για φαγητό. Φέτος, όμως, στον ΠΑΟΚ η ομάδα είναι τόσο δεμένη, που τα γεύματα έχουν γίνει πλέον συνήθεια. Αυτή άλλωστε είναι η πέμπτη φορά που οι παίκτες του «δικέφαλου» συνέφαγαν. Είναι χαρακτηριστικό πως το αποτέλεσμα όλων των αγώνων που ακολούθησαν ενός γεύματος ήταν θετικό. Οι παίκτες ήθελαν εδώ και καιρό να προχωρήσουν σε μια τέτοια κίνηση, όμως τα συνεχόμενα παιχνίδια για το πρωτάθλημα και το κύπελλο δεν τους είχαν δώσει τη δυνατότητα να συγκεντρωθούν μέσα στο 2009. Με πρωτοβουλία των αρχηγών, που έριξαν την ιδέα στις αρχές της εβδομάδας, κανείς δεν έφερε αντίρρηση και έτσι άπαντες, μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής προπόνησης, κατευθύνθηκαν σε ταβέρνα -στην περιοχή της Κρήνης- και έφαγαν, παρουσία και του προπονητικού τιμ. Μια μέρα πριν από την Τσικνoπέμπτη, την οποία λόγω του προσεχούς ντέρμπι δεν θα μπορέσουν να γιορτάσουν όπως οι περισσότεροι, οι παίκτες του ΠΑΟΚ επέλεξαν ψάρι ως κυρίως πιάτο. Αυτό είναι το πρώτο γεύμα της ομάδας στο οποίο έδωσαν το «παρών» τα μεταγραφικά αποκτήματα του Ιανουαρίου, οι Ολιβιέ Σορλέν, Λίνο και Λάμπρος Χούτος.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=1765386
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Φαε Αθανασιαδη αγορι μου,φαε παιδαρε μου,παρε και την πιατελα μπροστα σου να μην τεντωνεσαι
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
εχω μια ερώτηση...γιατι ο Μπαλαφίνιο ειναι ο μόνος που ποζάρει στην κάμερα;;;

Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ε ένας είναι ο καρδιοκατακτητής-μοντέλο....
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
παντως ειστε απαλευτοι. παλι με τον μπαλαφα ασχολειστε. χαχαχα
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
E είναι το πουλέν μας το παιδί,κατά βάθος όλοι το πάνε απλά τους έγινε συνήθεια να του τι λένε.
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Το να του την λέμε χαριτολογώντας θα τον κάνει ποιο δυνατό.
Το να τον κράζουμε όμως θα τον κάνουμε να καταρεύσει γιατί όλοι μας γνωρίζουμε τι εστί Τούμπα.
Το να τον κράζουμε όμως θα τον κάνουμε να καταρεύσει γιατί όλοι μας γνωρίζουμε τι εστί Τούμπα.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
τι γινεται ρε παιδια? οποιο τοπικ ανοιγω, για το σωτηρακη μιλαμε?
ADMIN!!!!

ADMIN!!!!
Re: ΠΑΟΚ - Ηρακλής 21.02.09 19:00 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Εχέμυθε θα είναι ο Μβπ του αγώνα κάτσε και θα δεις! 