[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από plato6 »

Σπίτι για ύπνο ο μπακαgoal... :) :) :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6917
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

να ρωτησω κατι. ο μπακαγιοκο δεν ηταν ο πρωτος που ειχε γριπη στην ομαδα πριν το ματς με τον αρη στη σκουληκοφωλια??... λεω εγω τωρα... :roll:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Προβλέπω την ακόλουθη 11άδα:
1)Χαλκιάς
2)Κοντρέρας
3)Μαλεζάς
4)Δάρλας
5)Αραμπατζής
6)Γκαρσία
7)Βερόν(Σορλέν)
8)Ίβιτς
9)Κονσεϊσάο(Σορλέν)
10)Λίνο
11)Αναστασάκος

Ένα 4-2-3-1 δηλαδή....
:?
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από plato6 »

paok87 έγραψε:να ρωτησω κατι. ο μπακαγιοκο δεν ηταν ο πρωτος που ειχε γριπη στην ομαδα πριν το ματς με τον αρη στη σκουληκοφωλια??... λεω εγω τωρα... :roll:


Να μην λες εσύ αν είναι να λες τέτοια!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

Kριμα που θα λειπουν οι προαναφερθεντες...
Τελικα δεν σταυρωσαμε ουτε μια φορα την ιδανικη ενδεκαδα φετος. Τωρα θα μου πειτε πια ειναι αυτη και θα εχετε και δικιο, αλλα εννοουσα πιο πολυ να μην εχουμε το παραμικρο προβλημα με απουσιες...
Τελος παντων, ο ΠΑΟΚ παιζει κι ο ΠΑΟΚ δε θα πρεπει να εξαρταται απο κανενα Μουσλι ή Σναουτσνερ ή Βιερινια ή Μπιζερα...

Παμε γερα...αν κρατησουμε την εστια μας ανεπαφη δε φοβαμαι τιποτε!!! Μονο μη φαμε γκολ. Ολα τα αλλα αποτελεσματα ειναι μια χαρα!!!

ΠΑΟΚ για ΠΑΝΤΑ και Παντου!!!!
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Καλα ουτε λακης ουτε βιερινια;αφου το ρεπορταζ της ομαδας ελεγε οτι ειναι στην αποστολη!το ακουσα πριν απο 10 λεπτα στον ΕΧΤRΑ. :?:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Που είναι το περίεργο δηλαδή???

:?
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

η απορια ειναι το δεξι μπακ..θεωρητικα τρεις επιλογες υπαρχουν..Ο Αραμπατζης,ο Ηλιαδης και Κοντρερας..Δεν ξερω..τα δυο τελευταια δενε χουν δοκιμαστει φετος αλλα ο Σαντος οσο προβλεψιμος αλλες φορες σε αφηνει ευκολα παγωτο..
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από jibbie »

Σαντος βαλε μεσα τις σαρδελες δε μασαμε μια!

αδερφε και γω αυτη την απορια εχω για τη θεση του δεξιου μπακ, εχω την εντυπωση οτι και ο Μαρκος Αντονιο παιζει τη θεση..μη σου πω οτι ταιριαζει με το σωματοτυπο του Λετο και μπορει να ξεκινησει και βασικος..λεμε τωρα :)
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από diniko80 »

στο 1ο γυρο πιτα απολα ειχε παιξει δεξια ο μαρκαντωνης και αριστερα ο μιρο λογω γκαλετι
προβλεπω δεξια μαρκαντωνη και αριστερα δαρλα
και στη τριπλετα μπροστα λινο αναστασακο και κονσεισαο...
βερον παγκο και ξεκουραση προβλεπω και κλαους αλλαγη στη θεση του κακου ιβιτς
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από plato6 »

που είχε παίξει δεξιά ο μάρκος?
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από SATANAS »

Η ζωη ειναι πουτανα και η μοιρα της κανει την τσατσα

εκει που λεγαμε ολοι για διδυμο θανατου με μουσλι-χουτο, γριπωθηκε το αλανι. Σκατα...

Η καταρα που εριξε ο μπαμπας του μπακαγιοκο επιασε τελικα. Πήρε ξοφαλτσα και τον καημενο τον Ηλιαδη όμως.

Δυσκολα αλλα θα το παλεψουμε. Φορτσα ΠΑΟΚΑΡΑ :) :) :) :) :) :twisted:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Photis »

Στο τιγάνι μέσα.....Η πιο πιθανή σύνθεση φαντάζει αυτή που είπα....

:?
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Δινικο κανεις λαθος..Ο Κλεοπατρας στον ΠΑΟΚ δεν επαιξε ποτε δεξια..Στο πρωτο γυρο επαιξε αριστερα ο Μιρο και δεξια ο Αραμπατζης...Ο Κλεοπατρας δεξια επαιζε στη Γαλλια..Για αυτο αλλωστε εφυγε αποε κει με τις κλωτσιες..Θα δουμε...Παντως ο Αραμπατζης δεν τον εχει το Λετο..(Θεωρητικα παντα)
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από plato6 »

α μπράβο...και τον είχε κάνει από δεξιά ο γερό τζόρτζεβιτς τον αραπατζίκο μας να μην ξέρει που να κρυφτεί...ας ελπίσουμε να μην το ξαναδούμε αυτό το σκηνικό μιας και τώρα δεν παίζει ο γερος αλλά ο νέος που είναι και ωραίος!! :) :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”