Formula 1!
Re: Formula 1!
Κατέκτησε τη Βρετανία ο Γουέμπερ
Στον αγώνα – θρίλερ του Σίλβερστουν ο Μαρκ Γουέμπερ κατάφερε να εκμεταλλευτεί το δώρο του Σεμπάστιαν Φέτελ και να πάρει μια νίκη ιδιαίτερη ς σημασίας για αυτόν, καθώς έγινε ο πρώτος πιλότος με τρεις νίκες στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Χάμιλτον έδωσε τη χαρά της 2ης θέσης στο βρετανικό κοινό, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ συμπλήρωσε το βάθρο.
Η εκκίνηση έφερε συγκλονίστηκες ανακατατάξεις στον αγώνα, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να χάνει τον έλεγχο του μονοθέσιού του και να μένει τελευταίος. Ο Γουέμπερ βρέθηκε πρώτος, ενώ ο Κούμπιτσα ακολούθησε στην πρώτη τριάδα.
Δύο Red Bull, δύο θυμοί
Η νίκη του Γουέμπερ είχε ιδιαίτερη σημασία- όπως προείπαμε – καθώς έτρεχε με την παλιά αεροτομή. Τα παράπονα ήταν πολλά από τον Αυστραλό, δηλώνοντας μάλιστα ότι θα προτιμούσε να εκκινήσει από την 3η θέση. Ο πιλότος της Red Bull από την αρχή του αγώνα πήρε την πρωτοπορία μετά το τραγικό λάθος του teammate του και την κράτησε μέχρι το τέλος… πίνοντας την πιο γλυκιά σαμπάνια της καριέρας του.
O Φέτελ από την τελευταία θέση, που έπεσε έκανε έναν συγκινητικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση, παραδίδοντας μαθήματα πείσματος και αγωνιστικού εγωισμού. Σημειώνεται ότι ο "baby Schumi" πέρασε τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στον 41ο γύρο για να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα.
Φοβερή οικοδέσποινα η McLaren
Η βρετανική ομάδα θα ήθελε τα πρώτα δύο σκαλιά του βάθρου να έχουν τους πιλότους της. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν έγινε, αλλά δεν μπορεί να είναι και ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Μπορεί, λοιπόν, σαν οικοδέσποινα να έδωσε την πρώτη θέση στη Red Bull, ωστόσο, οι Χάμιλτον και Μπάτον από τις θέσεις δύο και τέσσερα δεν στέρησαν το χαμόγελο από τα χείλη του κοινού της.
Οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές είχαν διαφορετικό αγώνα. Ο Χάμιλοτον πάλευε με τον Γουέμπερ για την πρώτη θέση, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, ενώ ο Μπάτον από την 14η θέση, κατάφερε να κάνει έναν καθαρό αγώνα και να κερδίσει δέκα θέσεις με το σπαθί του.
Οι εκπλήξεις
Σε έναν αγώνα όπου το στοιχείο της έκπληξης κρύβονταν σε κάθε στροφή, είδαμε αρκετούς πιλότους να βρίσκονται σε θέσεις που δεν έχουν συνηθίσει.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ είχε ανέβει για τελευταία φορά στο βάθρο στο κινέζικο Grand Prix. Ο Γερμανός, με την τρίτη θέση στη Βρετανία, έκανε τα φετινά του βάθρα τρία, δίνοντας για ακόμα μια φορά στην ομάδα του εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Ο πιλότος της Williams, Ρούμπενς Μπαρικέλο, συνέχισε α βρίσκεται σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Μετά την τέταρτη θέση στη Βαλένθια, κατετάγη πέμπτος στη Βρετανία, δίνοντας απλόχερα τη χαρά στους ανθρώπους της ομάδας του. Ο Χούλκενπεργκ με τη σειρά του συμπλήρωσε τη δεκάδα, παίρνοντας έναν βαθμό.
Ο Κομπαγιάσι μας εξέπληξε με την έκτη θέση. Ο Ιάπωνας πιλότος της Sauber στη Βαλένθια είχε κερδίσει την 7η θέση, αλλά στο Σίλβερστοουν ανέβασε το ρυθμό του, ανεβαίνοντας περισσότερο στην κατάταξη.
Ferrari = απογοήτευση
Η ιταλική ομάδα πριν την έναρξη από κάθε αγώνα ευελπιστεί ότι οι αναβαθμίσεις της θα πιάσουν τόπο και θα καταφέρει να κοντράρει στα ίσα τις Red Bull και McLaren. Όμως, ακόμα δενν μας έχει πείσει. Ο Αλόνσο εκκίνησε από την 3η θέση, γρήγορα έπεσε στην πέμπτη και ο αγώνας του έδειχνε ότι θα του φέρει ένα μέτριο αποτέλεσμα. Τελικά, το λάθος της ομάδας του να μην του πει να περάσει τον Κούμπιτσα του στέρησε τη διέλευση του από τα pit, γεγονός που τον έριξε αρκετές θέσεις και έτσι τερμάτισε 14ος.
Ο Φελίπε Μάσα είχε ένα εφιαλτικό ξεκίνημα, μετά την επαφή του με τον Αλόνσο, πέφτοντας στην 23η θέση. Ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε να κάνει τον αγώνα του Φέτελ και βρέθηκε στην 15η θέση.
Η εγκατάλειψη του Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν η πρώτη του Πολωνού για φέτος και μάλιστα έγινε μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Renault.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:24:38.200
2. Χάμιλτον, McLaren, +1.360
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +21.3070
4. Μπάτον, McLaren, +21.986
5. Μπαρικέλο, Williams, +31.456
6. Κομπαγιάσι, Sauber, +32.171
7. Φέτελ, Red Bull, +36.734
8. Σούτιλ, Force India, +40.932
9. Σουμάχερ,Mercedes, +41.599
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +42.012
11. Λιούτζι, Force India, +42.459
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +47.627
13. Πετρόφ, Renault, +59.374
14. Αλόνσο, Ferrari, +1:02.385
15. Μάσα, Ferrari, +1:07.489
16. Τρούλι, Lotus, +1γύρος
17. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Τσάντχοκ, HRT, +2 γύροι
20. Γιαμαμότο, HRT, +2 γύροι
Εγκατέλειψαν:
Ντι Γκράσι
Κούμπιτσα
Ντε λα Ρόσα
Αλγκερσουάρι
H βαθμολογία των πιλότων:
Θέση Πιλότος Ομάδες Βαθμοί
1 Xάμιλτον ΜcLaren 145
2 Μπάτον ΜcLaren 133
3 Γουέμπερ Red Bull 128
4 Φέτελ Red Bull 121
5 Αλόνσο Ferrari 98
6 Ρόσμπεργκ Mercedes 90
7 Κούμπιτσα Renault 83
8 Mάσα Ferrari 67
9 Σουμάχερ Mercedes 36
10 Σούτιλ Force India 35
11 Μπαρικέλο Williams 29
12 Κομπαγιάσι Sauber 15
Ακολουθούν: Λιούτσι 12, Μπουεμί 7, Πετρόφ 6, Αλγκερσουάρι 3, Χούλκενμπαργκ 2, Ντε λα Ρόσα 1
http://www.auto24.gr/html/ent/542/ent.44542.aspΗ βαθμολογία στους κατασκευαστές:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 McLaren 278
2 Red Bull 249
3 Ferrari 165
4 Mercedes GP 126
5 Renault 89
6 Force India 47
7 Williams 31
8 ΒΜW Sauber F1 Team 15
9 Τoro Rosso 10
10 Lotus 0
11 HRT F1 Team 0
12 Virgin Racing 0
Re: Formula 1!
Μακράν από τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα εδώ και αρκετά χρόνια. Νομίζω οι νέοι κανονισμοί έχουνε βοηθήσει αρκετά. Και η βεντέτα Webber-Vettel δίνει και ένα πικάντικο χαρακτήρα.
Επίσης, η κάλυψη του BBC που είναι εκτενέστατη (1 ώρα πριν τον αγώνα και περίπου 1 ώρα μετά) με συνεντεύξεις οδηγών, happenings στα οποία συμμετέχουν οι οδηγοί (παιχνίδια σε μπυραρίες, βόλτες με διάφορα αυτοκίνητα εκτός και εντός πίστας), συνεντεύξεις αρχηγών ομάδων, με έχουν βοηθήσει παααααρα πολύ να αποστασιοποιηθώ "οπαδικά" φέτος και να απολαύσω κάτι που αν δεν φανατιστείς είναι 1000 φορές πιο όμορφο.
Επίσης, η κάλυψη του BBC που είναι εκτενέστατη (1 ώρα πριν τον αγώνα και περίπου 1 ώρα μετά) με συνεντεύξεις οδηγών, happenings στα οποία συμμετέχουν οι οδηγοί (παιχνίδια σε μπυραρίες, βόλτες με διάφορα αυτοκίνητα εκτός και εντός πίστας), συνεντεύξεις αρχηγών ομάδων, με έχουν βοηθήσει παααααρα πολύ να αποστασιοποιηθώ "οπαδικά" φέτος και να απολαύσω κάτι που αν δεν φανατιστείς είναι 1000 φορές πιο όμορφο.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4365
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Formula 1!
η φόρμουλα 1 θεωρείται άθλημα? δηλ. μπορεί να τη δούμε μία μέρα στους ολυμπιακούς αγώνες?
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Formula 1!
Απο αποψη κουρασης και αναγκης για τελεια φυσικη κατασταση απο τον οδηγο οχι μονο ειναι αθλημα αλλα και πολυ δυσκολο κιολας!
Re: Formula 1!
Πάντως στους οδηγούς εδώ πέρα αναφέρονται αρκετές φορές λέγοντας "αθλητής" μαζί με το πιο συνηθισμένο "οδηγός". Και οι προπονήσεις τους είναι εξοντωτικές, αλλά προπονούν συγκεκριμένα σημεία του σώματος.
Re: Formula 1!
100.000 $ η... λυπητερή στη Ferrari
Η FIA τιμώρησε την Ferrari με την ποινή των 100.000 δολαρίων και την παραπομπή της στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
"Όπως στρώσεις, θα κοιμηθείς", λέει ο θυμόσοφος λαός μας και στη Ferrari το έζησαν αυτό το γνωμικό για τα καλά.
Η ένέργειά της να πει στο Μάσα να αφήσει τον Αλόνσο να πάριε την πρώτη θέση είχε ως αποτέλεσμα την παραπομπή της από τη FIA στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ώστε να γίνει περεταίρω έρευνα στο θέμα, ενώ η ιταλική ομάδα θα αναγκαστεί να καταβάλει το πρόστιμο των 100.000 δολαρίων.
Οι ομάδες απαγορεύεται να δίνουν εντολές στους πιλότους τους. Αυτό ισχυρίστηκαν οι Στέφανο Ντομενικάλι και Μάσιμο Ρίβολα κατά την ακρόασή τους από τους αγωνοδίκες.
Όμως εκείνοι έκριναν ότι υπήρξε παραβίαση στους κανονισμούς και έτσι προχώρησαν στην παραδειγματική τιμωρία της Scuderia.
1-2 με Αλόνσο η Ferrari
Η Ferrari έκανε σπουδαία επιστροφή στις νίκες με τον Φερνάντο Αλόνσο πρώτο και τον Φελίπε Μάσα να ακολουθεί, ύστερα από απόφαση της Scuderia. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ συμπλήρωσε την τριάδα.
Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη για την ιταλική ομάδα. Η απαισιοδοξία είχε αρχίσει να... στέλνει τα μαύρα της σύννεφα πάνω από το Μαρανέλο. Ο σούπερσταρ, Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε την απόλυτη σιγουριά του για το come back της ομάδας του παραμονές του αγώνα στη Γερμανία, με τα λόγια του να γίνονται πραγματικότητα.
Πλέον το πρωτάθλημα σε κατασκευαστές και πιλότους αποκτά νέο ενδιαφέρον, με τους Αλόνσο και Ferrari να μειώνουν τη διαφορά από τους βασικούς τους ανταγωνιστές.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν στην πίστα του Χόκενχαϊμ. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, εκκινώντας από την πρώτη θέση ήθελε να διατηρήσει την πρώτη, με σκοπό να πανηγυρίσει την πρωτιά μέσα στη χώρα του.
Όμως, ο Γερμανός δεν έδειξε ικανός να διαχειριστεί την πίεση που του ασκούσε η Ferrari, με τους Αλόνσο και Μάσα να βρίσκονται από πίσω του.
Ο Φέτελ έκρινε το αποτέλεσμα
Ο "baby Schumi" θέλησε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Ισπανό, πέφτοντας πάνω του, αλλά αυτό το γεγονός άφησε αρκετό χώρο στον άλλον πιλότο της Scuderia, Φελίπε Μάσα, να περάσει πρώτος.
Από εκεί και πέρα η Ferrari ήταν η μοναδική κυρίαρχος μέσα στην πίστα, με την εικόνα της εσωτερικής μάχης των δύο πιλότων να κρατά το ενδιαφέρον του κόσμου αμείωτο.
Ο Βραζιλιάνος έδειχνε να αντέχει στην πίεση του teammate του, αφού δεν παρέδωσε τα όπλα ακόμα και όταν ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν μια... ανάσα από το να του πάρει την πρωτοπορία. Αυτό συνέβη στον 49ο γύρο όταν από τον ασύρματο ενημερώθηκε να αφήσει τον Αλόνσο να προσπεράσει. Με αυτήν την απόφαση της ομάδας δεν έδειξε και ιδιαίτερα ικανοποιημένος - κάτι που φάνηκε και από τους ψυχρούς πανηγυρισμούς του.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει στις περιστάσεις του αγώνα και το πλήρωσε με την τρίτη θέση. Ο Μαρκ Γουέμπερ δεν μπόρεσε να φτάσει σε ψηλό ρυθμό και έφτασε στην έκτη θέση, αφήνοντας τη Red Bull με έντονους προβληματισμούς για τη συνέχεια.
Οι... λίγοι Γερμανοί
Σε μια χώρα που έχει παράδοση στη Formula 1, οι Γερμανοί πιλότοι έπρεπε να δώσουν το στίγμα τους . Όμως, οι έξι Γερμανοί πιλότοι απογοήτευσαν αφού όλοι μαζί συγκέντρωσαν μόλις 21 βαθμούς.
Οι Γκλοκ, Σούτιλ και Χούλκενμπεργκ δεν κατάφεραν να πάρουν κανέναν βαθμό. Ο Σουμάχερ πήρε μόλις δύο, ο Ρόσμπεργκ τέσσερις (ολοκληρώνoντας την κακή εικόνα της Mercedes), ενώ ο Φέτελ έβαλε στο... καλάθι του15 βαθμούς.
Not bad για την McLaren
Ούτε κρύο ούτε ζέστη για την McLaren. Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην τέταρτη θέση, κερδίζοντας δύο θέσεις στην εκκίνηση, ενώ με τη σειρά του ο Τζένσον Μπάτον έκλεισε τον αγώνα στην πέμπτη θέση, μετά το καλό pit stop που είχε. Η βρετανική ομάδα ακολούθησε συνετή στρατηγική και στο τέλος δικαιώθηκε,... βάζοντας στη βαλίτσα της 22 βαθμούς.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Αλόνσο, Ferrari, 1:28:38.86
2. Μάσα, Ferrari, +4.196
3. Φέτελ, Red Bull, +5.121
4. Χάμιλτον, McLaren, +26.896
5. Μπάτον, McLaren, +29.482
6. Γουέμπερ, Red Bull, + 43.606
7. Κούμπιτσα, Renault, 1 γύρος
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1 γύρος
9. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
10. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
11.Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
12.Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
13.Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
14.Ντε λα Ρόσα, Sauber,+ 1 γύρος
15.Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
16.Λιουίτσι, Force India, +2 γύροι
17.Σούτιλ, Force India, +2 γύροι
18.Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
19.Σένα, HRT, + γύροι
Εγκατέλειψαν:
Κοβαλάινεν, Lotus
Ντι Γκράσι, Virgin
Γιαμαμότο, HRT
Τρούλι, Lotus
Μπουεμί, Toro Rosso
H βαθμολογία των πιλότων:
Θέση Πιλότος Ομάδες Βαθμοί
1 Xάμιλτον ΜcLaren 157
2 Μπάτον ΜcLaren 143
3 Γουέμπερ Red Bull 136
4 Φέτελ Red Bull 136
5 Αλόνσο Ferrari 128
6 Ρόσμπεργκ Mercedes 94
7 Κούμπιτσα Renault 89
8 Mάσα Ferrari 85
9 Σουμάχερ Mercedes 38
10 Σούτιλ Force India 35
11 Μπαρικέλο Williams 29
12 Κομπαγιάσι Sauber 15
Ακολουθούν: Λιούτσι 12, Μπουεμί 7, Πετρόφ 7, Αλγκερσουάρι 3, Χούλκενμπαργκ 2, Ντε λα Ρόσα 1
http://www.auto24.gr/f1/Η βαθμολογία στους κατασκευαστές:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 McLaren 300
2 Red Bull 272
3 Ferrari 208
4 Mercedes GP 132
5 Renault 96
6 Force India 47
7 Williams 31
8 ΒΜW Sauber F1 Team 15
9 Τoro Rosso 10
10 Lotus 0
11 HRT F1 Team 0
12 Virgin Racing 0
Re: Formula 1!
Ο οδηγός του γαύρου είχε μεγάλη τύχη σήμερα!!
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/N990uOS1dz8&co ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/N990uOS1dz8&co ... edded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/N990uOS1dz8&co ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/N990uOS1dz8&co ... edded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Ποινές σε Σουμάχερ, Renault και Mercedes
Ο Σουμάχερ τιμωρήθηκε με ποινή 20 δευτερολέπτων και οι Mercedes - Renault με χρηματικό πρόστιμο 50.000 δολαρίων.
Ένα από τα γεγονότα που... έκοψαν την ανάσα του κοινού ήταν αυτό του Μίκαελ Σουμάχερ με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο προς το φινάλε του αγώνα.
Ο Βραζιλιάνος ήθελε να προσπεράσει το Γερμανό, ώστε να πάρει τη 10η θέση. Όμως, ο Σουμάχερ δεν του άφησε τον κατάλληλο χώρο με αποτέλεσμα ο πιλότος της Williams να κινδυνέψει να πέσει πάνω στον προστατευτικό τοίχο της πίστας.
Ο Μπαρικέλο ζήτησε να αποβληθεί ο Σουμάχερ. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τη συγκεκριμένη φάση και αποφάσισαν να επιβάλουν ποινή δέκα θέσεων στο Σουμάχερ.
Σημειώνεται, πώς αυτή είναι η δεύτερη φορά φέτος που τιμωρείται ο Γερμανός σούπερσταρ. Στο Μονακό του είχε επιβληθεί ποινή 20 δευτερολέπτων, για την προσπέραση του στο Φερνάντο Αλόνσο, στην τελευταία στροφή του αγώνα, αμέσως μετά την έξοδο του οχήματος ασφαλείας.
Με τη σειρά τους οι Mercedes και Renault τιμωρήθηκαν με χρηματικό πρόστιμο των 50.000 δολαρίων. Η γερμανική ομάδα άφησε το Ρόσμπεργκ να φύγει από τα pit, ενώ δεν είχαν βιδώσει τη ρόδα του.
Το ίδιο πρόστιμο επιβλήθηκε και στη Renault για μη ασφαλή έξοδο από τα pit του Κούμπιτσα.
Μάγκας ο Γουέμπερ στην Ουγγαρία
Ο Μαρκ Γουέμπερ έφτασε στην τέταρτη φετινή του νίκη στο Grand Prix της Ουγγαρίας, μένοντας ανεπηρέαστος σε έναν από τους πιο επεισοδιακούς αγώνες του τρέχοντος πρωταθλήματος. Δεύτερος ο Φερνάντο Αλόνσο, στην τρίτη θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ... των λαθών. Πλέον ο Αυστραλός έχει πάρει... κεφάλι στο πρωτάθλημα των πιλότων με 161 βαθμούς.
Ο αγώνας στην Ουγγαρία πήρε... φωτιά στο 15ο γύρο, όταν ένα κομμάτι της αεροτομής του Λιούτσι ξεκόλλησε, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπει στην πίστα. Εκεί ξεκίνησαν τα μονοθέσια να εισέρχονται στα pit, μέχρι να ξεκινήσει το... μπάχαλο.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αρχικά, είχε γρήγορη αντίδραση, μπαίνοντας για αλλαγή ελαστικών, αλλά το λάθος του να μην αφήσει την απαιτούμενη διαφορά από το αυτοκίνητο ασφαλείας κατά την επανεκκίνηση του αγώνα του στέρησε τη διέλευσή του από τα pit.
Όταν όλα τα μονοθέσια μπήκαν στα pit ξεκίνησε ο... πραγματικός χαμός. Το λάθος των μηχανικών της Mercedes να μη βιδώσουν καλά τη ρόδα του Ρόσμπεργκ είχε ως αποτέλεσμα να ξεκολλήσει ο δεξιός τροχός του Γερμανού και να φύγει με δύναμη πάνω στους μηχανικούς που ήταν στα pit. Στη συνέχεια ο άνθρωπος της Renault τα... έχασε, δίνοντας έγκριση στον Κούμπιτσα να ξεκινήσει, τη στιγμή που ο Τρούλι έμπαινε για αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα οι δυο τους να συγκρουστούν.
Από την άλλη πλευρά, ο Μαρκ Γουέμπερ, φέρθηκε πιο έξυπνα από τους ανταγωνιστές του, παίρνοντας την απόφαση να μην μπει στα pit. Ο Αυστραλός προσπάθησε να "χτίσει" διαφορά από τον Αλόνσο, μέχρι να μπει στα pit. Ο πιλότος της Red Bull, το κατάφερε, καθώς στο 43ο γύρο που μπήκε για αλλαγή είχε ρίξει το χρονόμετρο στο 1:23:789.
Η χρόνος του στα pit ήταν αρκετά καλός, με το αφεντικό της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ να χειροκροτάω την προσπάθεια της ομάδας.
Ξεκίνημα α λα ισπανικά
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν. Τα μονοθέσια έφυγαν με αυτό του Αλόνσο να ξεπερνά το εμπόδιο του Γουέμπερ και να παίρνει τη δεύτερη θέση με το "καλησπέρα". Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε την πρώτη θέση, τη στιγμή που ο Μάσα ήταν στην 4η θέση και ο Βιτάλι Πετρόφ είχε αφήσει άφωνη την ομάδα του, αφήνοντας τον Χάμιλτον πίσω του. Ο Βρετανός, όμως, εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος του Ρώσου στον 20ο γύρο και ανέκτησε τη θέση του.
Ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber κέρδισε εφτά θέσεις στο τέλος του πρώτου γύρου, ενώ ο Φέτελ προσπαθούσε να ανεβάσει το ρυθμό του και να αφήσει τον Αλόνσο όσο το δυνατόν πιο πίσω.
Χάος, Γουέμπερ και Μπαρικέλο
Με το Λιούις Χάμιλτον να έχει εγκαταλείψει, λόγω μηχανικού προβλήματος στον 24ο γύρο και τον Γουέμπερ να έχει φτιάξει μια ασφαλή διαφορά, έφτασαν τα κακά μαντάτα στο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Γερμανός έπρεπε να είχε απόσταση παραπάνω από δέκα αυτοκίνητα από το safety car, αλλά κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ, με αποτέλεσμα να πάρει ποινή διέλευσης από τους αγωνοδίκες.
Ο αγώνας και η στρατηγική του Γουέμπερ δικαιώθηκαν στο 43ο γύρο, όταν βγήκε από τα pit με την πιο μαλακή γόμα ελαστικών. Εκεί οι Αλόνσο και Φέτελ ήταν πίσω του, με αποτέλεσμα η πρώτη θέση να έχει "κλειδώσει". Οι άνθρωποι της Red Bull πίστευαν ότι ο Φέτελ θα πάρει τη δεύτερη θέση, λόγω του ότι ήταν πιο γρήγορος, αλλά ο Ισπανός αντίπαλός του δεν του έδωσε το δικαίωμα να ανεβεί στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου.
Στη συνέχεια ο Μπαρικέλο με τον Σουμάχερ μας χάρισαν την τελευταία σπουδαία μάχη του αγώνα. Ο Βραζιλιάνος κατάφερε να πάρει την εσωτερική του άλλοτε teammate του, αλλά ο Γερμανός δεν του άφησε αρκετό χώρο, με αποτέλεσμα να κινδυνέψει να πέσει πάνω στον τοίχο.
Αυτή η ενέργεια του Σουμάχερ έκανε τον Μπαρικέλο να ζητήσει μαύρη σημαία και την αποβολή του εφτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή από τον αγώνα.
Από 'κει και πέρα δεν υπήρξε κάτι άλλο το αξιοσημείωτο στον αγώνα και ο Γουέμπερ έφτασε στις τέσσερις νίκες φετινές του νίκες, ανεβαίνοντας στην κορυφή του πρωταθλήματος και της... εκτίμησης των ανθρώπων της ομάδας.
Η αγωνιστική δράση της Formula 1 θα επιστρέψει στις 29 Αυγούστου στην πίστα του Σπα του Βελγίου.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:41:05.571|
2. Αλόνσο, Ferrari, +17.821
3. Φέτελ, Red Bull, +19.252
4. Μάσα, Ferrari, +27.474
5. Πετρόφ, Renault, +1:13.100
6. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:16.700
7. Ντε λα Ρόσα, Sauber, +1 γύρος
8. Μπάτον, McLaren, +1 γύρος
9. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
10. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
11. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
13. Λιούτσι, Force India, +1 γύρος
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +3 γύροι
15. Τρούλι, Lotus, +3 γύροι
16. Γκλοκ, Virgin , +3 γύροι
17. Σένα, HRT, +3 γύροι
18. Ντι Γκράσι, Virgin, +4 γύροι
19. Γιαμαμότο, HRT, + 4 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Χάμιλτον, McLaren
2. Κούμπιτσα, Renault
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes
4. Σούτιλ,Force India
5. Αλγκερσουαρί, Toro Rosso
H βαθμολογία των πιλότων:
1 Γουέμπερ Red Bull 161
2 Xάμιλτον ΜcLaren 157
3 Φέτελ Red Bull 151
4 Μπάτον McLaren 147
5 Αλόνσο Ferrari 141
6 Mάσα Ferrari 97
7 Ρόσμπεργκ Mercedes 94
8 Koύμπιτσα Remault 89
9 Σουμάχερ Mercedes 38
10 Σούτιλ Force India 35
11 Μπαρικέλο Williams 30
12 Πετρόφ Renault 17
Ακολουθούν: Κομπαγιάσι 17, Λιούτσι 12, Χούλκενμπεργκ 10, Μπουεμί 7, Ντε λα Ρόσα 6, Αλγκερσουάρι 3
http://sport24.gr/Sports/Motorsport/For ... 45015.htmlΗ βαθμολογία στους κατασκευαστές:
1 Red Bull 312
2 McLaren 304
3 Ferrari 238
4 Mercedes GP 132
5 Renault 106
6 Force India 47
7 Williams 40
8 ΒΜW Sauber F1 Team 23
9 Τoro Rosso 10
10 Lotus 0
11 HRT F1 Team 0
12 Virgin Racing 0
Re: Formula 1!
Για ακομα μια φορα, ειδαμε τον Σουμαχερ να προσπαθει να σκοτωσει εναν ακομα οδηγο. Μετα τους Χιλ, Χακινεν, Βιλνεβ, Μοντογια, Κουμπιτσα και αλλους, σειρα εχθες ειχε ο Μπαρικελλο, που ειχε το θρασσος να προσπερασει την Εξοχοτητα Του.
Μεγαλα cojones ο Ρουμπενς,
Μεγαλα cojones ο Ρουμπενς,
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Olorin την Δευ 02 Αύγ 2010, 15:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Formula 1!
Επίσης μετά τη λήξη του grand prix ο Σουμάχερ είπε το εξής εκνευριστικό : "Τον είδα ότι ερχόταν και έκανα δεξιά αφήνοντας του χώρο από αριστερά αλλά αυτός δεν πήγε αριστερά. Διάλεξε την δεξιά μεριά όπου και κλείστηκε."
Re: Formula 1!
Μικρά – μικρά από τη Φόρμουλα 1
Μπορεί οι μηχανικοί και οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 να κάνουν διακοπές, καθώς η δράση επιστρέφει με το γκραν πρι του Βελγίου (27-29 Αυγούστου), ωστόσο ο Πίτερ Ζάομπερ σκέφτεται την επόμενη σεζόν, ο Πικέ απαντά στον Μάσα, ενώ ο Σουμάχερ συνεχίζει να ελπίζει για τον Παγκόσμιο τίτλο.
Πιο χρωματιστό!
Να προσελκύσει το ενδιαφέρον περισσότερων χορηγών ελπίζει ο Πίτερ Ζάομπερ την επόμενη σεζόν, ώστε η ομάδα να βελτιώσει την οικονομική της κατάσταση. Η φετινή χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη για την Sauber, που πήρε το πράσινο φως για τη συμμετοχή της λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Ωστόσο, ο ισχυρός άνδρας της ομάδας θέλει να αφήσει πίσω τη φετινή σεζόν, επιθυμώντας το 2011 το μονοθέσιο να είναι περισσότερο χρωματιστό.
«Θα είμαστε κοντά στις άλλες ομάδες. Πιστεύω ότι θα έχουμε φτάσει σε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο. Είναι μια καλή ευκαιρία για νέους συνεργάτες και δουλεύουμε πολύ σκληρά για αυτό. Ελπίζουμε ότι θα έχουμε πολλά χρώματα στο μονοθέσιο του χρόνου», τόνισε ο Ζάομπερ.
Περασμένα ναι… ξεχασμένα όχι
Ακόμη θυμωμένος φαίνεται πως είναι ο Φελίπε Μάσα με τον Νελσίνιο Πικέ, ύστερα από το σκάνδαλο crash-gate στη Σιγκαπούρη το 2008. Ο πιλότος της Ferrari, Φελίπε Μάσα κατηγορεί τον Βραζιλιάνο πως ήταν η αιτία να χάσει το πρωτάθλημα εκείνη τη σεζόν. Ωστόσο, αντίθετη άποψη έχει ο Πικέ, ο οποίος τόνισε:
«Και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο και ο Φελίπε Μάσα με συμβούλευαν και μου έλεγαν τι να κάνω στην πίστα. Μετά τη Σιγκαπούρη τα πράγματα άλλαξαν πολύ. Ο Μάσα ήταν πολύ θυμωμένος, επειδή πιστεύει πως εγώ είμαι η αιτία που έχασε το πρωτάθλημα το 2008. Ωστόσο, αυτό δεν έχει νόημα, καθώς η Ferrari έκανε λάθη, τα οποία δεν οφείλονταν στην έλλειψη τύχης», ήταν τα λόγια του Πικέ.
Ακόμη ελπίζει…
Η ομαδική δουλειά και η καλή συνεργασία είναι οι λόγοι για τους οποίους ο Μίκαελ Σουμάχερ είναι αισιόδοξος πως την επόμενη σεζόν θα έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο που θα του επιτρέψει να συμμετάσχει στο κυνήγι του πρωταθλήματος.
«Το μονοθέσιο που έχουμε τώρα είναι ότι έχει απομείνει από την περσινή χρονιά, το οποίο έχει προσαρμοστεί και βελτιωθεί για εμάς. Ο λόγος για τον οποίο είμαι άνετος είναι γιατί πιστεύω ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο, ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί», ήταν τα λόγια του 41χρονου πιλότου.
http://www.sport-fm.gr/article/287747
Μπορεί οι μηχανικοί και οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 να κάνουν διακοπές, καθώς η δράση επιστρέφει με το γκραν πρι του Βελγίου (27-29 Αυγούστου), ωστόσο ο Πίτερ Ζάομπερ σκέφτεται την επόμενη σεζόν, ο Πικέ απαντά στον Μάσα, ενώ ο Σουμάχερ συνεχίζει να ελπίζει για τον Παγκόσμιο τίτλο.
Πιο χρωματιστό!
Να προσελκύσει το ενδιαφέρον περισσότερων χορηγών ελπίζει ο Πίτερ Ζάομπερ την επόμενη σεζόν, ώστε η ομάδα να βελτιώσει την οικονομική της κατάσταση. Η φετινή χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη για την Sauber, που πήρε το πράσινο φως για τη συμμετοχή της λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Ωστόσο, ο ισχυρός άνδρας της ομάδας θέλει να αφήσει πίσω τη φετινή σεζόν, επιθυμώντας το 2011 το μονοθέσιο να είναι περισσότερο χρωματιστό.
«Θα είμαστε κοντά στις άλλες ομάδες. Πιστεύω ότι θα έχουμε φτάσει σε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο. Είναι μια καλή ευκαιρία για νέους συνεργάτες και δουλεύουμε πολύ σκληρά για αυτό. Ελπίζουμε ότι θα έχουμε πολλά χρώματα στο μονοθέσιο του χρόνου», τόνισε ο Ζάομπερ.
Περασμένα ναι… ξεχασμένα όχι
Ακόμη θυμωμένος φαίνεται πως είναι ο Φελίπε Μάσα με τον Νελσίνιο Πικέ, ύστερα από το σκάνδαλο crash-gate στη Σιγκαπούρη το 2008. Ο πιλότος της Ferrari, Φελίπε Μάσα κατηγορεί τον Βραζιλιάνο πως ήταν η αιτία να χάσει το πρωτάθλημα εκείνη τη σεζόν. Ωστόσο, αντίθετη άποψη έχει ο Πικέ, ο οποίος τόνισε:
«Και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο και ο Φελίπε Μάσα με συμβούλευαν και μου έλεγαν τι να κάνω στην πίστα. Μετά τη Σιγκαπούρη τα πράγματα άλλαξαν πολύ. Ο Μάσα ήταν πολύ θυμωμένος, επειδή πιστεύει πως εγώ είμαι η αιτία που έχασε το πρωτάθλημα το 2008. Ωστόσο, αυτό δεν έχει νόημα, καθώς η Ferrari έκανε λάθη, τα οποία δεν οφείλονταν στην έλλειψη τύχης», ήταν τα λόγια του Πικέ.
Ακόμη ελπίζει…
Η ομαδική δουλειά και η καλή συνεργασία είναι οι λόγοι για τους οποίους ο Μίκαελ Σουμάχερ είναι αισιόδοξος πως την επόμενη σεζόν θα έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο που θα του επιτρέψει να συμμετάσχει στο κυνήγι του πρωταθλήματος.
«Το μονοθέσιο που έχουμε τώρα είναι ότι έχει απομείνει από την περσινή χρονιά, το οποίο έχει προσαρμοστεί και βελτιωθεί για εμάς. Ο λόγος για τον οποίο είμαι άνετος είναι γιατί πιστεύω ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο, ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί», ήταν τα λόγια του 41χρονου πιλότου.
http://www.sport-fm.gr/article/287747
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 102331
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Οι πάσης φύσεως αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών ανήκουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που προς το παρόν απουσιάζει από τους Ολυμπιακούς αγώνες.Kolokotronis_4 έγραψε:η φόρμουλα 1 θεωρείται άθλημα? δηλ. μπορεί να τη δούμε μία μέρα στους ολυμπιακούς αγώνες?