Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11568
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Μήπως είναι σε εξοικονόμηση ενέργειας;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

kataramenos5 έγραψε:Κατεβασε (...) update.
Δεν ξέρω τι σημαίνουν εδώ μέσα αυτές οι λέξεις.
Έχω ένα hard disk cleaner (CCleaner), θα το βάλω και θα δω τι θα γίνει.. Θα σκεφτώ και για επαναφορά συστήματος, αλλά θα χαθεί κάτι; Κανένα save στο FM πχ, γιατί γαμάω μανούλες στην πρώτη χρονιά, πρώτος στο πρωτάθλημα με 5 βαθμούς διαφορά από τον 2ο και είναι αμαρτία να χαθεί!

pgetsos, όλα υψηλές επιδόσεις, σε ρεύμα ή όχι, σχεδόν όλα maxed out με κλίση προς τις επιδόσεις (αφού εδώ στ'αρχίδια μου το ρεύμα, δεν το πληρώνω και το παράγουμε εμείς)..
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11568
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Επαναφορά δε θα πειράξει αρχεία, οπότε δε νομίζω να έχεις θέμα. Εξοικονόμηση το είχε πάθει φίλος, το είχε ξεχάσει έτσι :P

Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο για offline μηχάνημα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ξεκίνησα χθες βράδυ να κάμω επαναφορά και αγανάκτησα, κι αυτό αργά πάει! :mrgreen: Χάνω χρόνο από το FM... :twisted:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

3η απόπειρα αυτού του post...

Έκανα χθες ένα disk clean, πήρα τα @@ μου και μετά έκανα επαναφορά και πέτυχε! Τώρα πάει μια χαρά όπως πριν!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Να σαι και να περνας καλά...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Pc support

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ειναι καποιος που με τις τελευταιες αλλαγες της νοβα να πηρε εκπτωση τιμης στο πακετο των sports???
Εγω εχω με 39,90 τα sports+24internet+σταθερα..
Εχει κανεις καλυτερη τιμη???
αυτοι λενε οτι δεν μπορουν να πεσουν παρακατω.Ισχυει??
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pc support

Δημοσίευση από Sera4 »

σουρμε σε κανανε προσφορα 39,9?πως και ετσι?

γιατι εμενα με 44,90 με δινουν το πακετο...

να το παζαρεψω λες?


εντιτ μιλαμε για 3play + καναλια σπορτς φανταζομαι ετσι?
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Pc support

Δημοσίευση από sourmenetes »

ναι...η προσφορα εμενα ειναι απο περυσι και τους ξαναπηρα τωρα αλλα λεει δεν παει πιο κατω..κατι μου ελεγε για cinema 3 μηνες δωρεαν αλλα της λεω δε θελω.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pc support

Δημοσίευση από Sera4 »

εγω εχω 3play...

περυσι πηρα την προσφορα της παε με τα 180 ευρω για να εχω εξτρα τα σπορ καναλια...

φετος με λενε απο 30 που πληρωνα (χωρις τα καναλια σπορ) να παω στα 44,90 με τα καναλια σπορ μεσα...δηλαδη παλι 180 ευρω το χρονο με βγαινει...μονο που φετος δεν θα εχουν ουτε τσαμπιονς λιγκ...οποτε ουσιαστικα περισσοτερα με βγαινει φετος απο περυσι...

γι αυτο λεω να τους πω για γνωστο που του ειπατε με 39,9? :ugeek:

υγ να μην ξεχασω με δινουν εξτρα και 12 ωρες προς κινητα και 3 μηνες δωρεαν τα τσοντοκαναλα 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Pc support

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εμ φιλαρακι και τσοντοκαναλα και 39,9??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Το πακετο 3play με ολα τα καναλια εκτος τα σινεμα το ειχα απο περυσι 39,90,οπως σου ειπα.και φετος κανονικα πρεπει να το ριξουν αλλα δε το ριχνουν.παρτους και πες τους 39.90 το δινεται.Γιατι εγω 44,90????

Πιστευω θα στο κανουν.
Άβαταρ μέλους
passaris4
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:29

Re: Pc support

Δημοσίευση από passaris4 »

Υπήρχε προσφορά 3play με sports + 12 ώρες κινητά και HD με 39,9€. Από ότι ξέρω αν πάρεις και κλαφτείς λίγο στη κάνουν αυτή την έκπτωση. Στα play off τα είχαν βάλει τα sports πάλι με +10€ αντί για 15€ και δωρεάν τα HD.

Επίσης, μετράει και του ote τώρα που αν έχεις κάποιο νούμερο έχει δωρεάν αποκωδικοποιητη και εγκατάσταση με 25€ τον μήνα το full pack. Εγώ πήγα και έβαλα το τηλέφωνο της γιαγιάς μου στο όνομά μου για να πάρω την έκπτωση για τσουλου. :D

Οπότε αν πάρεις και τους πρήξεις πες για:

3play: Internet - Sports Pack - 12 ώρες κινητά - HD κανάλια με 39,9€.
Το έχουν αρκετοί συνδρομητές και μπορούν να στην κάνουν τη τιμή.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pc support

Δημοσίευση από Sera4 »

ευχαριστω πολυ μαγκες τους πηρα τελεφωνο και συμφωνησα στα 39.9...με σωσατε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Dinos_Liverpool έγραψε: Όχι, δυστυχώς "έφυγε" ο δίσκος από registry corruption (πιθανότατα από bad sector ή ιό) και πρέπει να κάθομαι να ξαναστήνω τα πάντα από την αρχή, κάτι που θα κάνω τον άλλο μήνα και όχι τώρα.
Registry corruption? Xp εχεις ακομα ρε Dinοσαυρε? :lol: --> 1*
Στα 7ρια δε μου τυχε ακομα.--> 2* Για 8ρι υπαρχει κατι αναλογο αλλα δε το θυμαμαι τωρα.Θελει ψαξιμο.
Δοκιμασε ομως να κανεις καμια επιδιορθωση πριν το format.Δεν ειναι μεγαλος κοπος.


1* https://support.microsoft.com/en-us/kb/307545
2* μπες με F8 σε safe mode με Command Prompt και τρεξε ενα sfc /scannow.Συνήθως στρωνει τα παντα.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Pc support

Δημοσίευση από dimbar »

Απορώ γιατί δεν βάζετε LINUX ρε παιδιά!
Ειδικά μετά τους ''ορους χρήσης'' των Windows 10 ποιός ο λόγος να παραδώσεις ανευ όρων τον υπολογιστή και τα δεδομένα σου στην Μicrosoft.
Εχω εδώ και 6 μήνες το UBUNTU 14,04 και δεν υστερεί σε τίποτα από τα WINDOWS 7 με βαρυά χρήση ακόμη και παίξιμο όλων των παιχνιδιών (και αυθεντικών και σπασμένων) που τρέχουν σε WINDOWS.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”