Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Στον ΠΑΟΚ ο Νιμανί
Παίκτης του ΠΑΟΚ πρέπει να θεωρείται ο Νιμανί, ο οποίος θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη σήμερα Δευτέρα για να υπογράψει συμβόλαιο με τον Δικέφαλο μέχρι το τέλος της σεζόν.
Ο Φρεντερίκ Νιμανί θα βρίσκεται τη Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη για υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ. Το διάστημα που δοκιμάστηκε, ο Γάλλος άσος έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στον Λάζλο Μπόλονι, αλλά και στους ανθρώπους της διοίκησης, τους οποίους ανάγκασε να έρθουν σε επαφή με την Μονακό για την απόκτησή του.
Οι ιθύνοντες του Δικέφαλου προχώρησαν σε πρόταση συνεργασίας, η οποία – αν μη τι άλλο – είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα για τον σύλλογο, αφού χωρίς να δώσουν ούτε ευρώ στους Γάλλους θα πάρουν τον παίκτη δανεικό μέχρι το τέλος της σεζόν, υπογράφοντας οψιόν αγοράς του ερχόμενο καλοκαίρι. Αν στο διάστημα αυτό ο παίκτης πείσει με την αξία του, τότε ο ΠΑΟΚ θα ενεργοποιήσει την οψιόν και θα αποκτήσει το 100% των δικαιωμάτων του.
τσάμπα πράγμα
χαζέτα
Παίκτης του ΠΑΟΚ πρέπει να θεωρείται ο Νιμανί, ο οποίος θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη σήμερα Δευτέρα για να υπογράψει συμβόλαιο με τον Δικέφαλο μέχρι το τέλος της σεζόν.
Ο Φρεντερίκ Νιμανί θα βρίσκεται τη Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη για υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ. Το διάστημα που δοκιμάστηκε, ο Γάλλος άσος έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στον Λάζλο Μπόλονι, αλλά και στους ανθρώπους της διοίκησης, τους οποίους ανάγκασε να έρθουν σε επαφή με την Μονακό για την απόκτησή του.
Οι ιθύνοντες του Δικέφαλου προχώρησαν σε πρόταση συνεργασίας, η οποία – αν μη τι άλλο – είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα για τον σύλλογο, αφού χωρίς να δώσουν ούτε ευρώ στους Γάλλους θα πάρουν τον παίκτη δανεικό μέχρι το τέλος της σεζόν, υπογράφοντας οψιόν αγοράς του ερχόμενο καλοκαίρι. Αν στο διάστημα αυτό ο παίκτης πείσει με την αξία του, τότε ο ΠΑΟΚ θα ενεργοποιήσει την οψιόν και θα αποκτήσει το 100% των δικαιωμάτων του.
τσάμπα πράγμα
χαζέτα
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Y. Σ. Εκτός από το Νιμανί (την Δευτέρα θα είναι παίκτης του ΠΑΟΚ) μην αποκλείσετε το ενδεχόμενο να προχωρήσει η ομάδα σε μια ακόμα μεταγραφή. Σε παίκτη που αγωνίζεται στο κέντρο.
Apo το αρθρο του βασιλοπουλου στο γαζζετα
http://www.gazzetta.gr/paok/article/ite ... ris-logike
Apo το αρθρο του βασιλοπουλου στο γαζζετα
http://www.gazzetta.gr/paok/article/ite ... ris-logike
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Εφόσον ο Boloni δεν έχει τη διάθεση να δώσει λεπτά συμμετοχής στον Τσουκαλά,χρειαζόμαστε έναν μέσο.Γιατί δε δίνουμε τον Τσουκαλά δανεικό?Ακούστηκε ότι υπήρχε ενδιαφέρον.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Εαν ισχυει το ενδεχομενο να παρουμε παικτη στο κεντρο..
Συν οτι ο Νιμανι παιζει και αριστερα και επιθεση...
Πιθανολογω οτι Τσουκαλας και Παπαζογλου πανε προς παγουρισταν..
Συν οτι ο Νιμανι παιζει και αριστερα και επιθεση...
Πιθανολογω οτι Τσουκαλας και Παπαζογλου πανε προς παγουρισταν..
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Να περιμενουν μεχρι το καλοκαιρι ελεος θυμηθηκαν τελευταια στιγμη δηλαδη οτι θελουν τον Κλαους.
Αν και δε νομιζω οτι θα προχωρησει. Ο Κλαους εχει μπροστα του το γιουρο οπου εχει πολλες και σοβαρες ελπιδες να εχει θεση στην 11αδα. Να φυγει τωρα για το ρωσικο πρωταθλημα στη πρωτη σοβαρη του χρονια θα ειναι μεγαλο ρισκο για την θεση του στην εθνικη σε περιπτωση που κατι παει στραβα.
Αλλωστε 3 μυρια κοστιζει τωρα 3 θα κοστιζει και το καλοκαιρι.
Αν και δε νομιζω οτι θα προχωρησει. Ο Κλαους εχει μπροστα του το γιουρο οπου εχει πολλες και σοβαρες ελπιδες να εχει θεση στην 11αδα. Να φυγει τωρα για το ρωσικο πρωταθλημα στη πρωτη σοβαρη του χρονια θα ειναι μεγαλο ρισκο για την θεση του στην εθνικη σε περιπτωση που κατι παει στραβα.
Αλλωστε 3 μυρια κοστιζει τωρα 3 θα κοστιζει και το καλοκαιρι.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Αναπροσαρμογή της ρήτρας χθες!!
Αν βάλει και κανένα γκολάκι στην Ουντινέζε θ'ανέβει κατακόρυφα η τιμή του...μη τον χάσουμε για τα τρία των Ρώσων...
(Και η Παλέρμο τον παρακολουθεί)
Αν βάλει και κανένα γκολάκι στην Ουντινέζε θ'ανέβει κατακόρυφα η τιμή του...μη τον χάσουμε για τα τρία των Ρώσων...
(Και η Παλέρμο τον παρακολουθεί)
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Πολλα λεφτα τα 3εκ για μας........αλλα και στον παικτη κανα 8οοαρι το χρονο δινουν.Πεντε φορες πανω απο αυτα που παιρνει σε μας.
Μαλλον θα μας κουνασει μαντηλι.
Μαλλον θα μας κουνασει μαντηλι.
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Σιγουρα αν ριξουν τα φραγκα ειναι καθαρα επιλογη του παιχτη.
Αλλα λεω οτι κατα την αποψη μου δεν τον συμφερει να δεχτει αυτη την χρονικη στιγμη,για πολλους λογους.
Το καλοκαιρι και περισσοτερα φραγκα θα μπορει να διεκδικησει για την παρτη του και περισσοτερες πιθανοτητες θα εχει να σκασει καμια προταση απο βορεια ευρωπη μερια.
Ειδικα αν καθιερωθει ο Βιερι και φανει για τα καλα οτι ο ΠΑΟΚ εχει πραμα που σαλευει...
Αλλα λεω οτι κατα την αποψη μου δεν τον συμφερει να δεχτει αυτη την χρονικη στιγμη,για πολλους λογους.
Το καλοκαιρι και περισσοτερα φραγκα θα μπορει να διεκδικησει για την παρτη του και περισσοτερες πιθανοτητες θα εχει να σκασει καμια προταση απο βορεια ευρωπη μερια.
Ειδικα αν καθιερωθει ο Βιερι και φανει για τα καλα οτι ο ΠΑΟΚ εχει πραμα που σαλευει...
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Κάτι ξέρει ο Μπόλονι!PARASANDALOS έγραψε:απο συνετευξη μπολονι
Αθανασιάδης έχει δείξει πως έχει μαχητικότητα, έχει μυαλό και σίγουρα μεγάλη αποτελεσματικότητα. Θα πρέπει όμως να συνεχίσουμε την ίδια δουλειά με αυτόν γιατί θα είναι μια λύση και αγωνιστικά και στον οικονομικό τομέα. ...........
.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
To βλεπω πολυ τραβηγμενο απο τα μαλλια το σεναριο της αγορας του αθανασιαδη...Το παραθετω και εδω...
Παραλίγο να χάσει τον Αθανασιάδη!
30/01/2012, 07:53 | Διαβάστηκε 931 φορές Αποστολή
(Photo: Action Images)
Αναστάτωση πήγε να δημιουργηθεί στον ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες της μεταγραφικής περιόδου. Όπως γράφει η «SportDay», μία ομάδα από τη Ρωσία παρουσίασε σοβαρό ενδιαφέρον για την απόκτηση του Στέφανου Αθανασιάδη.
Μάλιστα, οι Ρώσοι έδειξαν τόσο αποφασισμένοι να πάρουν τον 23χρονου παίκτη, αφού σκέφτηκαν να σπάσουν τη ρήτρα αποδέσμευσής του. Αυτή ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ και ο «Δικέφαλος του Βορρά» δεν θα μπορούσε να αντιδράσει σε αυτό το ενδεχόμενο.
Η ρωσική ομάδα προσέγγισε τους «ασπρόμαυρους» και τον παίκτη, οι οποίοι όμως δεν έδειξαν διατεθειμένοι να προχωρήσουν το συγκεκριμένο μεταγραφικό θέμα. Ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ αποχώρησε ο Αθανασιάδης, αφού θα ήταν εξαιρετικά απίθανο να καλύψει το κενό του πρώτου σκόρερ της ομάδας τη φετινή σεζόν.
Την ίδια ώρα, δεν επιβεβαιώθηκε η φημολογία για ενδιαφέρον και συζητήσεις της Φούλαμ για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη. Εν τω μεταξύ, εντός της ημέρας αναμένεται να ολοκληρωθεί η μετακίνηση του Φρεντερίκ Νιμανί στους Θεσσαλονικείς. Ο 23χρονος αριστερός μεσοεπιθετικός θα βρίσκεται στη συμπρωτεύουσα μέσα στην ημέρα για να υπογράψει.
Παραλίγο να χάσει τον Αθανασιάδη!
30/01/2012, 07:53 | Διαβάστηκε 931 φορές Αποστολή
(Photo: Action Images)
Αναστάτωση πήγε να δημιουργηθεί στον ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες της μεταγραφικής περιόδου. Όπως γράφει η «SportDay», μία ομάδα από τη Ρωσία παρουσίασε σοβαρό ενδιαφέρον για την απόκτηση του Στέφανου Αθανασιάδη.
Μάλιστα, οι Ρώσοι έδειξαν τόσο αποφασισμένοι να πάρουν τον 23χρονου παίκτη, αφού σκέφτηκαν να σπάσουν τη ρήτρα αποδέσμευσής του. Αυτή ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ και ο «Δικέφαλος του Βορρά» δεν θα μπορούσε να αντιδράσει σε αυτό το ενδεχόμενο.
Η ρωσική ομάδα προσέγγισε τους «ασπρόμαυρους» και τον παίκτη, οι οποίοι όμως δεν έδειξαν διατεθειμένοι να προχωρήσουν το συγκεκριμένο μεταγραφικό θέμα. Ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ αποχώρησε ο Αθανασιάδης, αφού θα ήταν εξαιρετικά απίθανο να καλύψει το κενό του πρώτου σκόρερ της ομάδας τη φετινή σεζόν.
Την ίδια ώρα, δεν επιβεβαιώθηκε η φημολογία για ενδιαφέρον και συζητήσεις της Φούλαμ για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη. Εν τω μεταξύ, εντός της ημέρας αναμένεται να ολοκληρωθεί η μετακίνηση του Φρεντερίκ Νιμανί στους Θεσσαλονικείς. Ο 23χρονος αριστερός μεσοεπιθετικός θα βρίσκεται στη συμπρωτεύουσα μέσα στην ημέρα για να υπογράψει.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ο Νιμανί έρχεται ως zero risk επένδυση. Εάν είναι να φύγει το πουλέν, είτε άλλος θα σκάσει είτε δεξί εξτρέμ και μπροστά με μαυρούκο και Σάλπι.
Πάντως ούτε εγώ νομίζω οτι ο Κλάους θα χάσει την ευκαιρία να παίξει με Ουντινέζε και ΕΥΡΟ, όπου μπορεί να κάνει παπάδες και να πετύχει καλύτερη μεταγραφή.
ΥΓ. Ζήση, για περιποιήσου τη ρήτρα...
Πάντως ούτε εγώ νομίζω οτι ο Κλάους θα χάσει την ευκαιρία να παίξει με Ουντινέζε και ΕΥΡΟ, όπου μπορεί να κάνει παπάδες και να πετύχει καλύτερη μεταγραφή.
ΥΓ. Ζήση, για περιποιήσου τη ρήτρα...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
τραβηγμενο γιατι δεν τον πιστευεις το μικρο;
δεν εχουν λεφτα οι ρωσοι;
δεν θελουμε αποδυναμωση;
οι δικες μου εκτιμησεις στα ερωτηματα ειναι θετικες στα 2 πρωτα και αρνητικη στο 3ο αλλα ελα που η ρητρα δεν παει με το τι θες εσυ αλλα ο ρωσος και ο παικτης (μονο εκει εχω μια αμφιβολια..)
η ξαφνικη (για τους απεξω-για μας δηλαδη) κινηση να φωναξουμε τον νιμανι (τον οποιον μαλλον γουσταρει ο λαζλο αλλα δεν κλεισαμε τοτε γιατι δεν επαιζε φραγκο) δεν σας γεμιζει ερωτηματικα;
εκτος και αν το κολληταρι του ζη ριξει φραγκα και γινουμε η 2η ομαδα μετα το γαυρο που κανει μεταγραφη
αληθεια ομως, στο φορ ποναμε περισσοτερο απο τα αριστερα η τον επιτελικο;
δεν εχουν λεφτα οι ρωσοι;
δεν θελουμε αποδυναμωση;
οι δικες μου εκτιμησεις στα ερωτηματα ειναι θετικες στα 2 πρωτα και αρνητικη στο 3ο αλλα ελα που η ρητρα δεν παει με το τι θες εσυ αλλα ο ρωσος και ο παικτης (μονο εκει εχω μια αμφιβολια..)
η ξαφνικη (για τους απεξω-για μας δηλαδη) κινηση να φωναξουμε τον νιμανι (τον οποιον μαλλον γουσταρει ο λαζλο αλλα δεν κλεισαμε τοτε γιατι δεν επαιζε φραγκο) δεν σας γεμιζει ερωτηματικα;
εκτος και αν το κολληταρι του ζη ριξει φραγκα και γινουμε η 2η ομαδα μετα το γαυρο που κανει μεταγραφη
αληθεια ομως, στο φορ ποναμε περισσοτερο απο τα αριστερα η τον επιτελικο;
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ο Νιμανί μπορεί ίσως να παίξει και αριστερά, οπότε και έτσι καλύπτει μία θέση για ανάγκη, και το Γεωργιάδη ίσως απελευθερώσει για να παίζει πίσω από τον επιθετικό;
Εξάλλου δεν είναι θέμα φράγκων, ο Νιμανί θα έρθει μέχρι καλοκαίρι πληρωμένος από Μονακό. Οπότε απλά έγιναν καλές διαπραγματεύσεις και σου λέει "οκ ο Λάζλο, γιατί να μην δοκιμάσω, και εάν βγει, βγήκε, εάν δεν βγει, δεν χάνω ούτε ευρώ".
Δηλαδή δεν πιστεύω οτι χρηματικά η έλευση του Νιμανί έχει να κάνει με εξέυρεση χρημάτων.
Εξάλλου δεν είναι θέμα φράγκων, ο Νιμανί θα έρθει μέχρι καλοκαίρι πληρωμένος από Μονακό. Οπότε απλά έγιναν καλές διαπραγματεύσεις και σου λέει "οκ ο Λάζλο, γιατί να μην δοκιμάσω, και εάν βγει, βγήκε, εάν δεν βγει, δεν χάνω ούτε ευρώ".
Δηλαδή δεν πιστεύω οτι χρηματικά η έλευση του Νιμανί έχει να κάνει με εξέυρεση χρημάτων.