Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από xristos14 »

Στον ΠΑΟΚ ο Νιμανί

Παίκτης του ΠΑΟΚ πρέπει να θεωρείται ο Νιμανί, ο οποίος θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη σήμερα Δευτέρα για να υπογράψει συμβόλαιο με τον Δικέφαλο μέχρι το τέλος της σεζόν.

Ο Φρεντερίκ Νιμανί θα βρίσκεται τη Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη για υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ. Το διάστημα που δοκιμάστηκε, ο Γάλλος άσος έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στον Λάζλο Μπόλονι, αλλά και στους ανθρώπους της διοίκησης, τους οποίους ανάγκασε να έρθουν σε επαφή με την Μονακό για την απόκτησή του.

Οι ιθύνοντες του Δικέφαλου προχώρησαν σε πρόταση συνεργασίας, η οποία – αν μη τι άλλο – είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα για τον σύλλογο, αφού χωρίς να δώσουν ούτε ευρώ στους Γάλλους θα πάρουν τον παίκτη δανεικό μέχρι το τέλος της σεζόν, υπογράφοντας οψιόν αγοράς του ερχόμενο καλοκαίρι. Αν στο διάστημα αυτό ο παίκτης πείσει με την αξία του, τότε ο ΠΑΟΚ θα ενεργοποιήσει την οψιόν και θα αποκτήσει το 100% των δικαιωμάτων του.

τσάμπα πράγμα

χαζέτα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από slidar »

Y. Σ. Εκτός από το Νιμανί (την Δευτέρα θα είναι παίκτης του ΠΑΟΚ) μην αποκλείσετε το ενδεχόμενο να προχωρήσει η ομάδα σε μια ακόμα μεταγραφή. Σε παίκτη που αγωνίζεται στο κέντρο.

Apo το αρθρο του βασιλοπουλου στο γαζζετα

http://www.gazzetta.gr/paok/article/ite ... ris-logike
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από eorptol »

Η αλήθεια ειναι ότι εκει χρειαζόμαστε παίκτη
Άβαταρ μέλους
Sladjan Spasić
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Sladjan Spasić »

Εφόσον ο Boloni δεν έχει τη διάθεση να δώσει λεπτά συμμετοχής στον Τσουκαλά,χρειαζόμαστε έναν μέσο.Γιατί δε δίνουμε τον Τσουκαλά δανεικό?Ακούστηκε ότι υπήρχε ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Εαν ισχυει το ενδεχομενο να παρουμε παικτη στο κεντρο..
Συν οτι ο Νιμανι παιζει και αριστερα και επιθεση...
Πιθανολογω οτι Τσουκαλας και Παπαζογλου πανε προς παγουρισταν..
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από PAOKhead »

Να περιμενουν μεχρι το καλοκαιρι ελεος θυμηθηκαν τελευταια στιγμη δηλαδη οτι θελουν τον Κλαους.
Αν και δε νομιζω οτι θα προχωρησει. Ο Κλαους εχει μπροστα του το γιουρο οπου εχει πολλες και σοβαρες ελπιδες να εχει θεση στην 11αδα. Να φυγει τωρα για το ρωσικο πρωταθλημα στη πρωτη σοβαρη του χρονια θα ειναι μεγαλο ρισκο για την θεση του στην εθνικη σε περιπτωση που κατι παει στραβα.
Αλλωστε 3 μυρια κοστιζει τωρα 3 θα κοστιζει και το καλοκαιρι.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από xristos14 »

Αναπροσαρμογή της ρήτρας χθες!!
Αν βάλει και κανένα γκολάκι στην Ουντινέζε θ'ανέβει κατακόρυφα η τιμή του...μη τον χάσουμε για τα τρία των Ρώσων...

(Και η Παλέρμο τον παρακολουθεί)
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Πολλα λεφτα τα 3εκ για μας........αλλα και στον παικτη κανα 8οοαρι το χρονο δινουν.Πεντε φορες πανω απο αυτα που παιρνει σε μας.
Μαλλον θα μας κουνασει μαντηλι.
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από PAOKhead »

Σιγουρα αν ριξουν τα φραγκα ειναι καθαρα επιλογη του παιχτη.
Αλλα λεω οτι κατα την αποψη μου δεν τον συμφερει να δεχτει αυτη την χρονικη στιγμη,για πολλους λογους.
Το καλοκαιρι και περισσοτερα φραγκα θα μπορει να διεκδικησει για την παρτη του και περισσοτερες πιθανοτητες θα εχει να σκασει καμια προταση απο βορεια ευρωπη μερια.
Ειδικα αν καθιερωθει ο Βιερι και φανει για τα καλα οτι ο ΠΑΟΚ εχει πραμα που σαλευει...
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

το ειπες....αυτο το ξαφνικο με Νιμανι,πολυ περιεργο.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Photis »

PARASANDALOS έγραψε:απο συνετευξη μπολονι

Αθανασιάδης έχει δείξει πως έχει μαχητικότητα, έχει μυαλό και σίγουρα μεγάλη αποτελεσματικότητα. Θα πρέπει όμως να συνεχίσουμε την ίδια δουλειά με αυτόν γιατί θα είναι μια λύση και αγωνιστικά και στον οικονομικό τομέα. ...........
.
Κάτι ξέρει ο Μπόλονι!
:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από sourmenetes »

To βλεπω πολυ τραβηγμενο απο τα μαλλια το σεναριο της αγορας του αθανασιαδη...Το παραθετω και εδω...

Παραλίγο να χάσει τον Αθανασιάδη!
30/01/2012, 07:53 | Διαβάστηκε 931 φορές Αποστολή
(Photo: Action Images)
Αναστάτωση πήγε να δημιουργηθεί στον ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες της μεταγραφικής περιόδου. Όπως γράφει η «SportDay», μία ομάδα από τη Ρωσία παρουσίασε σοβαρό ενδιαφέρον για την απόκτηση του Στέφανου Αθανασιάδη.

Μάλιστα, οι Ρώσοι έδειξαν τόσο αποφασισμένοι να πάρουν τον 23χρονου παίκτη, αφού σκέφτηκαν να σπάσουν τη ρήτρα αποδέσμευσής του. Αυτή ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ και ο «Δικέφαλος του Βορρά» δεν θα μπορούσε να αντιδράσει σε αυτό το ενδεχόμενο.

Η ρωσική ομάδα προσέγγισε τους «ασπρόμαυρους» και τον παίκτη, οι οποίοι όμως δεν έδειξαν διατεθειμένοι να προχωρήσουν το συγκεκριμένο μεταγραφικό θέμα. Ευτυχώς για τον ΠΑΟΚ αποχώρησε ο Αθανασιάδης, αφού θα ήταν εξαιρετικά απίθανο να καλύψει το κενό του πρώτου σκόρερ της ομάδας τη φετινή σεζόν.

Την ίδια ώρα, δεν επιβεβαιώθηκε η φημολογία για ενδιαφέρον και συζητήσεις της Φούλαμ για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη. Εν τω μεταξύ, εντός της ημέρας αναμένεται να ολοκληρωθεί η μετακίνηση του Φρεντερίκ Νιμανί στους Θεσσαλονικείς. Ο 23χρονος αριστερός μεσοεπιθετικός θα βρίσκεται στη συμπρωτεύουσα μέσα στην ημέρα για να υπογράψει.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από bane1980 »

Ο Νιμανί έρχεται ως zero risk επένδυση. Εάν είναι να φύγει το πουλέν, είτε άλλος θα σκάσει είτε δεξί εξτρέμ και μπροστά με μαυρούκο και Σάλπι.

Πάντως ούτε εγώ νομίζω οτι ο Κλάους θα χάσει την ευκαιρία να παίξει με Ουντινέζε και ΕΥΡΟ, όπου μπορεί να κάνει παπάδες και να πετύχει καλύτερη μεταγραφή.

ΥΓ. Ζήση, για περιποιήσου τη ρήτρα...
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από sernikos »

τραβηγμενο γιατι δεν τον πιστευεις το μικρο;
δεν εχουν λεφτα οι ρωσοι;
δεν θελουμε αποδυναμωση;
οι δικες μου εκτιμησεις στα ερωτηματα ειναι θετικες στα 2 πρωτα και αρνητικη στο 3ο αλλα ελα που η ρητρα δεν παει με το τι θες εσυ αλλα ο ρωσος και ο παικτης (μονο εκει εχω μια αμφιβολια..)

η ξαφνικη (για τους απεξω-για μας δηλαδη) κινηση να φωναξουμε τον νιμανι (τον οποιον μαλλον γουσταρει ο λαζλο αλλα δεν κλεισαμε τοτε γιατι δεν επαιζε φραγκο) δεν σας γεμιζει ερωτηματικα;

εκτος και αν το κολληταρι του ζη ριξει φραγκα και γινουμε η 2η ομαδα μετα το γαυρο που κανει μεταγραφη :opaokara:

αληθεια ομως, στο φορ ποναμε περισσοτερο απο τα αριστερα η τον επιτελικο;
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από bane1980 »

Ο Νιμανί μπορεί ίσως να παίξει και αριστερά, οπότε και έτσι καλύπτει μία θέση για ανάγκη, και το Γεωργιάδη ίσως απελευθερώσει για να παίζει πίσω από τον επιθετικό;

Εξάλλου δεν είναι θέμα φράγκων, ο Νιμανί θα έρθει μέχρι καλοκαίρι πληρωμένος από Μονακό. Οπότε απλά έγιναν καλές διαπραγματεύσεις και σου λέει "οκ ο Λάζλο, γιατί να μην δοκιμάσω, και εάν βγει, βγήκε, εάν δεν βγει, δεν χάνω ούτε ευρώ".

Δηλαδή δεν πιστεύω οτι χρηματικά η έλευση του Νιμανί έχει να κάνει με εξέυρεση χρημάτων.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”