Συζήτηση πολιτισμένη
Re: Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. "Μακεδόνες"
Πολλες φορες,εκνευριζομαι γιατι κανουμε πως δεν καταλαβαινουμε.....Δεχομαι οτι ειναι σατιρικου περιεχομενου.Αυτο,ομως,το ξερουμε ΜΟΝΟ εμεις εδω μεσα και τα παιδια στο συνδεσμο.Ομως,ποσο δυσκολο πιστευετε οτι ειναι να παρει την φωτογραφια ενας γελοιος -πχ ο Καρπετοπουλος-,να την βαλει στην στηλη του και να γραψει ενα αρθρο "Το "μεγαλειο" του λαου του ΠΑΟΚ".........Και να τρεχουμε μετα να αποδειξουμε οτι δεν ειμαστε ελεφαντες....
Re: Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. "Μακεδόνες"
Ηταν 2-3 ρε συ γύρω μου και μου τα υπαγόρευαν αλλά τώρα φύγανε και δεν μπορώ να κάνω edit....
Re: Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. "Μακεδόνες"
Με εσένα δεν ασχολούμαι άλλο γιατί φαίνεσαι τι φυντάνι είναι...Εμάς μας μάθανε από μικρούς ότι αν δεν ξέρουμε τι μας γίνεται δεν μιλάμε και δεν πεταγόμαστε σαν την τσαπου να βγάλουμε το κόμπλεξ μας...
Υ.Γ.Προς αντμιν και μοντερειτορ σβήστε τίποτα ρε σεις...Έστω αυτά που δεν ισχύουν και δεν πρέπει να έχεις μεγάλες γνώσεις για να καταλάβεις!
Υ.Γ.1 Βονο αν θέλεις να κάνεις παράπονα πάνε στον σύνδεσμο ρε φίλε μην κράζεις εδώ μόνο για τις εντυπώσεις!
Υ.Γ.Προς αντμιν και μοντερειτορ σβήστε τίποτα ρε σεις...Έστω αυτά που δεν ισχύουν και δεν πρέπει να έχεις μεγάλες γνώσεις για να καταλάβεις!
Υ.Γ.1 Βονο αν θέλεις να κάνεις παράπονα πάνε στον σύνδεσμο ρε φίλε μην κράζεις εδώ μόνο για τις εντυπώσεις!
Re: Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. "Μακεδόνες"
Και πολύ θα κάνεις γιατί οι ασυναρτησίες που λες διαδέχονται η μία την άλλη...bob έγραψε:Με εσένα δεν ασχολούμαι άλλο
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Συζήτηση πολιτισμένη
Τι έχετε να χωρίσετε ρε; Ελεος δηλαδή με αυτο το τραγούδι. Αν έχετε σκοπό να φαγώνεστε μη γράφετε, φαγωθείτε σε ΠΜ, εμείς δεν φταίμε σε τίποτα. Σεβαστείτε και αυτους που θέλουν να κάνουν ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ επιτέλους.
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Συζήτηση πολιτισμένη
Ποιο παραμύθι αδερφέ; Μηπως είναι παράλογα αυτά που λέω; Αυτοί που έχουν προδιάθεση για να φαγωθούν κάνουν ΜΠΑΜ. Τώρα γιατι εσύ σκάλωσες σε αυτα που είπα εγώ και μου λες να κόψω το παραμύθι δεν ξέρω. Αλλα δεν θα κάτσω να κάνω αυτο που κάνετε τις τελευταίες μερες. Καλη συνέχεια στον παραληρημα σας.
Re: Συζήτηση πολιτισμένη
Για ποιό παραλήρημα μιλάς??Σε ποιόν ακριβώς απευθύνεσαι??
Εχεις δει πολλά post δικά μου εδώ??
Εχω πάρει μέρος σε κάτι τις τελευταίες μέρες σ' αυτό το topic??
Tην άποψη μου είπα και ο άλλος μου την έπεσε γιατί δεν του άρεσε και γιατί αναγνώρισε τον εαυτό του σαν καταστροφέα του ΠΑΟΚ.
Αν δεν του άρεσαν αυτά που είπα ξυδάκι...
Ποστάρουμε όλο περηφάνια φωτό με ρόπαλα και μετά αρχίζουμε τα κοκοκο.
Χαζοί δεν είμαστε,καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει ο ποιητής...
Οσο για σένα σταμάτα την κατήχηση και τη δημιουργία εντυπώσεων με πομπώδη post...δεν προσφέρει κάτι να το παίζεις αγανακτισμένος χρήστης.
Εχεις δει πολλά post δικά μου εδώ??
Εχω πάρει μέρος σε κάτι τις τελευταίες μέρες σ' αυτό το topic??
Tην άποψη μου είπα και ο άλλος μου την έπεσε γιατί δεν του άρεσε και γιατί αναγνώρισε τον εαυτό του σαν καταστροφέα του ΠΑΟΚ.
Αν δεν του άρεσαν αυτά που είπα ξυδάκι...
Ποστάρουμε όλο περηφάνια φωτό με ρόπαλα και μετά αρχίζουμε τα κοκοκο.
Χαζοί δεν είμαστε,καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει ο ποιητής...
Οσο για σένα σταμάτα την κατήχηση και τη δημιουργία εντυπώσεων με πομπώδη post...δεν προσφέρει κάτι να το παίζεις αγανακτισμένος χρήστης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Bono την Πέμ 10 Ιουν 2010, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. "Μακεδόνες"
mpafos4 έγραψε:Πολλες φορες,εκνευριζομαι γιατι κανουμε πως δεν καταλαβαινουμε.....Δεχομαι οτι ειναι σατιρικου περιεχομενου.Αυτο,ομως,το ξερουμε ΜΟΝΟ εμεις εδω μεσα και τα παιδια στο συνδεσμο.Ομως,ποσο δυσκολο πιστευετε οτι ειναι να παρει την φωτογραφια ενας γελοιος -πχ ο Καρπετοπουλος-,να την βαλει στην στηλη του και να γραψει ενα αρθρο "Το "μεγαλειο" του λαου του ΠΑΟΚ".........Και να τρεχουμε μετα να αποδειξουμε οτι δεν ειμαστε ελεφαντες....
να πω οτι εχεις αδικο ....??δε θα το κανω!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Συζήτηση πολιτισμένη
υπάρχει μία πιθανότητα...
αυτή που θα του δώσει πάτημα για να πει οτι όταν έπρεπε εκθείαζε τον μεγάλο λαο του ΠΑΟΚ,αλλα οταν έπρεπε τα έλεγε με το ονομα τους γιατί δεν φοβάται κανεναν
αυτή που θα του δώσει πάτημα για να πει οτι όταν έπρεπε εκθείαζε τον μεγάλο λαο του ΠΑΟΚ,αλλα οταν έπρεπε τα έλεγε με το ονομα τους γιατί δεν φοβάται κανεναν
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Συζήτηση πολιτισμένη
Το παραλήρημα, είναι αυτο που γίνετε τελευταία σε αυτο το τοπικ και φαγωνομαστε με τα ρούχα μας.Bono έγραψε:Για ποιό παραλήρημα μιλάς??Σε ποιόν ακριβώς απευθύνεσαι??
Εχεις δει πολλά post δικά μου εδώ??
Εχω πάρει μέρος σε κάτι τις τελευταίες μέρες σ' αυτό το topic??
Tην άποψη μου είπα και ο άλλος μου την έπεσε γιατί δεν του άρεσε και γιατί αναγνώρισε τον εαυτό του σαν καταστροφέα του ΠΑΟΚ.
Αν δεν του άρεσαν αυτά που είπα ξυδάκι...
Ποστάρουμε όλο περηφάνια φωτό με ρόπαλα και μετά αρχίζουμε τα κοκοκο.
Χαζοί δεν είμαστε,καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει ο ποιητής...
Οσο για σένα σταμάτα την κατήχηση και τη δημιουργία εντυπώσεων με πομπώδη post...δεν προσφέρει κάτι να το παίζεις αγανακτισμένος χρήστης.
Απευθύνομε σε αυτούς που μαλώνουν μεταξύ τους για μ@λ@κιες σε αυτο το τοπικ. Δεν με ενδιαφέρει αν έχεις πολλα ποστ εδω ή εκεί, εγω εξέφρασα την αποψή μου γενικότερα για την κατάσταση. Οπως πολύ καλά έκανες και συ και είπες την αποψή σου, δεν λέω το αντιθετο (ή μηπως είδες πουθενα να λέω Bono γιατι λες την αποψή σου;)
Για τις φωτό κτλ δεν έχω άποψη και ούτε θέλω να έχω.
Οσο για μένα, δεν νομίζω πως θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις και δεν το παίζω αγανακτησμένος χρήστης. ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚΤΣΗΣ ομως, με πολλά γεγονότα των τελευταίων ημερών. Ειλικρινά τρελένομε οταν βλέπω αδερφια ΠΑΟΚτσήδες να μαλώνουν για παπαριές και ειδικά δημόσια.
Κατι τελευταίο, πιστεύω πως είναι πολύ άδικη η επίθεση σου σε μένα, γιατι ουτε αναφέρθηκα προσωπικά σε σενα και ούτε νομίζω να σε έθιξα πουθενά.
ΥΓ: Αν θίχτηκες απο το πρώτο ποστ μου επειδή η απάντηση μου ήταν κάτω απο το δικο σου ποστ, να σε ενημερώσω οτι δεν ήταν το δικό σου ποστ η αφορμή να το γράψω αυτό.
Re: Συζήτηση πολιτισμένη

Το εν λόγω ξανανοίγει.
Φαίνεται είναι παντός καιρού.
[youtube]fOliq6BuhYE[/youtube]