18. Γιώργος Φωτάκης
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Οταν ο ΠΑΟΚ παραπαιει και εχει 15 βαθμους σε 11 παιχνιδια ειναι αναμενομενη ακομα και η ισοπεδωτικη κριτικη.Δεν ειμαστε ουτε ο λεβαδειακος ουτε ο εργοτελης.Αν ο γαυρος ειχε τετοια πορεια θα ειχαμε συλλαλητηρια εξω απο το ρεντη.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Εγώ με το Φωτάκη δεν έχω κάτι , γιατί συνήθως δίνει αυτό που μπορεί.
Εννοείται ότι αν δε τραβήξουν κουπί οι άλλοι ο Φωτάκης δε μπορεί μόνος του να τους συμπαρασύρει. Γενικά ο ρόλος του στην ομάδα έχει αναλυθεί πολλές φορές, κακώς το ξαναψάχνουμε
Εννοείται ότι αν δε τραβήξουν κουπί οι άλλοι ο Φωτάκης δε μπορεί μόνος του να τους συμπαρασύρει. Γενικά ο ρόλος του στην ομάδα έχει αναλυθεί πολλές φορές, κακώς το ξαναψάχνουμε
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Οι ίδιοι παίκτες και ο Φωτάκης επειδή μιλάμε γι αυτόν επί Σάντος κόντεψαν να πάρουν πρωτάθλημα.
Τώρα δεν κάνουν, η ο Βιτόλο και ο Μούσλι μας χάλασαν την ομάδα...?
Τώρα δεν κάνουν, η ο Βιτόλο και ο Μούσλι μας χάλασαν την ομάδα...?
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν πηγαινε το σχολιο μου στον φωτακη συγκεκριμενα αλλα στο οτι γενικα απο την αρχη της σεζον εχω ακουσει οτι αυτος ειναι στους 2-3 καλυτερους ελληνες χαφ και παιζει εντεκαδατος και σε γαυροβαζελο,ο αθανασιαδης ειναι το καλυτερο φορ του πρωταθληματος,ο σαλπι ο παικτης που εξυμνησε ο ρεντναπ,ο βιερινια παικτης που δεν πρεπει να πωληθει για ευρω κατω απο τα 10 μυρια,ο Λαζαρ η μεταγραφη του καλοκαιριου,ο Αριας καλυτερο αμυντικο χαφ μετα τον Δαμανακη και τον Γκαρσια,ο Παπαζογλου μελλοντικο φορ της Εθνικης (α ρε Αποστολη
) και και και.Την ιδια στιγμη θελουμε κολυριο για να δουμε την ομαδα.Ε κατι δεν παει καλα.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Πάμε στο τόπικ του Μπόλονι ,Τζοσουα...
Γιατί ο προπονητής μας χθες άλλα είπε, άρα σιγά σιγά καταλήγουμε ποιος φταίει...
Γιατί ο προπονητής μας χθες άλλα είπε, άρα σιγά σιγά καταλήγουμε ποιος φταίει...
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
moican4 έγραψε:Οι ίδιοι παίκτες και ο Φωτάκης επειδή μιλάμε γι αυτόν επί Σάντος κόντεψαν να πάρουν πρωτάθλημα.
Τώρα δεν κάνουν, η ο Βιτόλο και ο Μούσλι μας χάλασαν την ομάδα...?
Προφανως και Βιτολο,Μουσλι αλλα ακομα και ο Σορλεν ειναι τεραστιες απωλειες για αυτη την ομαδα ειδικα σε συνδιασμο με τα 2 χρονια στην πλατη Λινο,Γκαρσια και Ιβιτς.Ο Φωτακης δε στην ομαδα Σαντος ειχε ακριβως τον ρολο που του αρμοζει.Σπανια στην εντεκαδα,συχνα αλλαγη και καποιες φορες εκτος 18δας.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Εισαι σιγουρος???? Εγω θυμαμαι τον Σαντος να ζηταει τον Ασσις και τον Ζοαο Παουλο και οι αλλοι να παιρνουν φωτακη και Αμπουμπακαρι.Ενας απο τους λογους που εφυγε ηταν ακριβως γιατι δεν μπορουσαν να τους παρουν τους παικτες για το κατι παραπανω και φοβαμαι οτι γι'αυτον θα φυγει και ο μπολονι του οποιου οι δηλωσεις χτες ηταν τρικυμια εν κρανιο για να σταθω σε αυτες.Οταν γινεται συγκριση του Ετο με τον Αθανασιαδη το μονο που μπορει να σκεφτει κανεις ειναι οτι βρισκεται σε συγχηση.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ναι είμαι σίγουρος..
Σου είπα πάμε στο τόπικ του προπονητή εδώ είμαστε οφ τοπικ..
Σου είπα πάμε στο τόπικ του προπονητή εδώ είμαστε οφ τοπικ..
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
ρώτησα δημοσιογράφο που ήταν στη συνέντευξη τύπου.moican4 έγραψε:Εσύ που το ξέρεις?
ΥΓ. Τζοσουα άλλο η σκληρή και άλλο η ισοπεδωτική...
Μην τα μπερδέυεις
Δεν είναι δα και κανένα κρατικό μυστικό.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Σαν χαφ πολυ καλος και οταν βρισκει ανοιχτους χωρους οπως σημερα μανουλα ακομα και οργανωτικα....ΜΠραβο ..επιστροφη στα καλα ματς
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Στο επόμενο σε βλέπω τερματοφύλακα....
Α, ρε Γιώργαρε...
Μια χαρά είσαι...Κλέψιμο της μπάλας και με την μία στην επίθεση ..
Μπράβο ..
(μην ξεχάσεις την κολόνια που σου είπα ρεε)
Α, ρε Γιώργαρε...
Μια χαρά είσαι...Κλέψιμο της μπάλας και με την μία στην επίθεση ..
Μπράβο ..
(μην ξεχάσεις την κολόνια που σου είπα ρεε)