υ.γ. Βασικά τ αφήνουμε έτσι μέχρι να ανακοινωθούν οι ώρες...
Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Ε όχι και novito ρε συ bane. Την παπαρια την έκανε το έτερο στρουμφάκι....
υ.γ. Βασικά τ αφήνουμε έτσι μέχρι να ανακοινωθούν οι ώρες...
υ.γ. Βασικά τ αφήνουμε έτσι μέχρι να ανακοινωθούν οι ώρες...
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Εκλεισε Τρέιλορ, Χαριτόπουλο και Κυρίτση
Σε ρυθμούς πρωταθλήματος αρχίζει να κινείται το Μαρούσι εν αναμονή φυσικά της έκδοσης πιστοποιητικού την ερχόμενη Δευτέρα. Ο Γιώργος Καλαφατάκης περιμένει το άκουσμα της είδησης για να αναλάβει και επίσημα τα ηνία της ομάδας ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη "κλείσει" όχι έναν αλλά έξι παίκτες (σε πρώτη φάση) για να γεμίσουν το άδειο αυτή τη στιγμή ρόστερ της ομάδας.
Από την Παρασκευή προπονήσεις με το Μαρούσι κάνει ο Μάρκος Κολώκας ο οποίος είναι ελεύθερος (πέρυσι έπαιξε στον Πανελλήνιο) ενώ από Δευτέρα αν όλα πάνε καλά με το πιστοποιητικό στην… παρέα θα προστεθούν δύο αμερικανοί και άλλοι δύο Ελληνες.
Οσον αφορά στους αμερικανούς το Μαρούσι έχει ήδη κλείσει τον βετεράνο του ΝΒΑ Ρόμπερτ "Τράκτορ" Τρέιλορ ο οποίος είχε δεκαετή παρουσία στα γήπεδα του ΝΒΑ κυρίως με το Κλίβελαντ και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γυρολόγος στην Ευρώπη παίζοντας σε Τουρκία, Ρωσία και Ιταλία ενώ πέρυσι τον είχε καπαρώσει η Ολύμπια Λάρισας επί ημερών Καλαφατάκη στον πάγκο της αλλά την τελευταία στιγμή η μεταγραφή χάλασε.
Εκτός του Τρέιλορ έχει κλεισθεί και αμερικανός γκαρντ με προϋπηρεσία στην Ευρώπη αλλά το όνομά του δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Από την ελληνική αγορά εκτός του Κολώκα το Μαρούσι έχει συμφωνήσει προφορικά με δύο ακόμη ελεύθερους παίκτες, τον Δημήτρη Χαριτόπουλο που πέρυσι έπαιξε στον Πανιώνιο και τον Αλέξη Κυρίτση ο οποίος πέρυσι έπαιξε στην Καβάλα.
http://www.basketblog.gr/Pages/ViewCont ... 27&w=0&m=1
Σε ρυθμούς πρωταθλήματος αρχίζει να κινείται το Μαρούσι εν αναμονή φυσικά της έκδοσης πιστοποιητικού την ερχόμενη Δευτέρα. Ο Γιώργος Καλαφατάκης περιμένει το άκουσμα της είδησης για να αναλάβει και επίσημα τα ηνία της ομάδας ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη "κλείσει" όχι έναν αλλά έξι παίκτες (σε πρώτη φάση) για να γεμίσουν το άδειο αυτή τη στιγμή ρόστερ της ομάδας.
Από την Παρασκευή προπονήσεις με το Μαρούσι κάνει ο Μάρκος Κολώκας ο οποίος είναι ελεύθερος (πέρυσι έπαιξε στον Πανελλήνιο) ενώ από Δευτέρα αν όλα πάνε καλά με το πιστοποιητικό στην… παρέα θα προστεθούν δύο αμερικανοί και άλλοι δύο Ελληνες.
Οσον αφορά στους αμερικανούς το Μαρούσι έχει ήδη κλείσει τον βετεράνο του ΝΒΑ Ρόμπερτ "Τράκτορ" Τρέιλορ ο οποίος είχε δεκαετή παρουσία στα γήπεδα του ΝΒΑ κυρίως με το Κλίβελαντ και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γυρολόγος στην Ευρώπη παίζοντας σε Τουρκία, Ρωσία και Ιταλία ενώ πέρυσι τον είχε καπαρώσει η Ολύμπια Λάρισας επί ημερών Καλαφατάκη στον πάγκο της αλλά την τελευταία στιγμή η μεταγραφή χάλασε.
Εκτός του Τρέιλορ έχει κλεισθεί και αμερικανός γκαρντ με προϋπηρεσία στην Ευρώπη αλλά το όνομά του δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Από την ελληνική αγορά εκτός του Κολώκα το Μαρούσι έχει συμφωνήσει προφορικά με δύο ακόμη ελεύθερους παίκτες, τον Δημήτρη Χαριτόπουλο που πέρυσι έπαιξε στον Πανιώνιο και τον Αλέξη Κυρίτση ο οποίος πέρυσι έπαιξε στην Καβάλα.
http://www.basketblog.gr/Pages/ViewCont ... 27&w=0&m=1
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Οι επιλογες μας καθημερινα λιγοστευουν και κυριως λιγοστευουν οι πιθανοτητες για την ελευση καποιου ελληνα που θα μας ελυνε τα χερια οσον αφορα τον ποθο ολων μας να αποκτηθουν 2 παικτες ο ενας εκ των οποιων κατα την διαρκεια της χρονιας.Ας βαλουν κατω οσο καλητερα μπορουν τα οικονομικα και ας κανουν την κινηση τους,η οποια πρεπει να γινει συντομα.Οσον περναν παντως οι μερες η προοπτικη των 2 φανταζει απιθανη.Τελικα πιστευω οτι θα ξεκινησουμε ετσι και καποια στιγμη αργοτερα θα παρουμε καποιον κοινοτικο ψηλο.
Υ.Γ Πως γινεται ο παννεληνιος που ηταν για διαλυση να διεκδικει παικτες οπως ο Σλοκαρ?
Υ.Γ Πως γινεται ο παννεληνιος που ηταν για διαλυση να διεκδικει παικτες οπως ο Σλοκαρ?
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Ο Πανελλήνιος ανακοίνωσε Αντρέ Μπράουν!
Ο Πανελλήνιος ανακοίνωσε πριν λίγο την απόκτηση του Αντρέ Μπράουν, όπως έγραψε από χθες το Basketnet!
Ο Μπράουν γεννήθηκε στις 12 Μαΐου 1981 στο Σικάγο, έχει ύψος 2.06 και αγωνίζεται σε θέση σέντερ και πάουερ φόργουορντ.
Η στατιστική του Μπράουν
1999-00 (Chicago, IL Leo HS): 24π. - 13ρ. - 3κοψ.
2000-01 (De Paul - NCAA): 6,5π. - 4,9ρ.
2001-02 (De Paul - NCAA): 14,5π. - 9,4ρ. - 1ασ.
2002-03 (De Paul - NCAA): 9,4π. - 9ρ. - 1,4ασ.
2003-04 (De Paul - NCAA): 13,5π. - 9,2ρ.
2004-05 (Euro Roseto): 9,9π. - 6,4ρ. - 1,3κλ.
2004-05 (Buducnost Podgorica): 8,7π. - 5,2ρ. (Πρωτάθλημα) - 8,7π. - 5,3ρ. (Αδριατική Λίγκα)
2005 (Barangay Ginebra Kings - Philippines PBA): 24,4π. - 13,3ρ. - 1,1ασ.
2005-06 (Daegu Orions - South Korea KBL)
2006-07 (Sioux Falls Skyforce - D League): 24,9π. - 12ρ. - 1,4ασ.
2007 (Seattle Supersonics): 2,4π. - 1,9ρ.
2007-08 (Memphis Grizzlies): 3π. - 2,8ρ.
2008-09 (Charlotte Bobcats): 1π. - 3ρ.
2008-09 (Austin Toros - D League): 14,9π. - 9,5ρ.
2009 (Banvit): 12,1π. - 9,6ρ.
2009-10 (Zhejiang Wanma Cyclones - China CBA): 26,1π. - 8,2ρ. - 4ασ. - 2κλ.
2010 (Leones de Ponce - Puerto Rico BSN): 2π. - 6ρ.
2010 (Al Jalaa Aleppo - Syria D1)
http://www.basketnet.gr/main/1/a1/artic ... brown.html
Ο Πανελλήνιος ανακοίνωσε πριν λίγο την απόκτηση του Αντρέ Μπράουν, όπως έγραψε από χθες το Basketnet!
Ο Μπράουν γεννήθηκε στις 12 Μαΐου 1981 στο Σικάγο, έχει ύψος 2.06 και αγωνίζεται σε θέση σέντερ και πάουερ φόργουορντ.
Η στατιστική του Μπράουν
1999-00 (Chicago, IL Leo HS): 24π. - 13ρ. - 3κοψ.
2000-01 (De Paul - NCAA): 6,5π. - 4,9ρ.
2001-02 (De Paul - NCAA): 14,5π. - 9,4ρ. - 1ασ.
2002-03 (De Paul - NCAA): 9,4π. - 9ρ. - 1,4ασ.
2003-04 (De Paul - NCAA): 13,5π. - 9,2ρ.
2004-05 (Euro Roseto): 9,9π. - 6,4ρ. - 1,3κλ.
2004-05 (Buducnost Podgorica): 8,7π. - 5,2ρ. (Πρωτάθλημα) - 8,7π. - 5,3ρ. (Αδριατική Λίγκα)
2005 (Barangay Ginebra Kings - Philippines PBA): 24,4π. - 13,3ρ. - 1,1ασ.
2005-06 (Daegu Orions - South Korea KBL)
2006-07 (Sioux Falls Skyforce - D League): 24,9π. - 12ρ. - 1,4ασ.
2007 (Seattle Supersonics): 2,4π. - 1,9ρ.
2007-08 (Memphis Grizzlies): 3π. - 2,8ρ.
2008-09 (Charlotte Bobcats): 1π. - 3ρ.
2008-09 (Austin Toros - D League): 14,9π. - 9,5ρ.
2009 (Banvit): 12,1π. - 9,6ρ.
2009-10 (Zhejiang Wanma Cyclones - China CBA): 26,1π. - 8,2ρ. - 4ασ. - 2κλ.
2010 (Leones de Ponce - Puerto Rico BSN): 2π. - 6ρ.
2010 (Al Jalaa Aleppo - Syria D1)
http://www.basketnet.gr/main/1/a1/artic ... brown.html
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Οδεύει προς Λιουμπλιάνα ο Σερμαντίνι
Όλα δείχνουν ότι ο Γκιόργκι Σερμαντίνι θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ολίμπια Λιουμπλιάνας. Εφόσον ο Γεωργιανός σέντερ κλείσει στη σλοβένικη ομάδα, τότε θα αδειάσει μια θέση ξένου στο ρόστερ του Παναθηναϊκού.
Μετά από αυτή την εξέλιξη είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ακόμα ξένου παίκτη, ενώ υπάρχουν φήμες για την παραμονή του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους στο «τριφύλλι». Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί η συγκεκριμένη πληροφορία.
Η αποχώρηση του Σερμαντίνι ενδέχεται να σημάνει την παραμονή στο ρόστερ του Γιώργου Μπόγρη, ο οποίος θα καλύψει την τέταρτη θέση στους ψηλούς των «πρασίνων».
http://www.sport-fm.gr/article/296264
Όλα δείχνουν ότι ο Γκιόργκι Σερμαντίνι θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ολίμπια Λιουμπλιάνας. Εφόσον ο Γεωργιανός σέντερ κλείσει στη σλοβένικη ομάδα, τότε θα αδειάσει μια θέση ξένου στο ρόστερ του Παναθηναϊκού.
Μετά από αυτή την εξέλιξη είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ακόμα ξένου παίκτη, ενώ υπάρχουν φήμες για την παραμονή του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους στο «τριφύλλι». Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί η συγκεκριμένη πληροφορία.
Η αποχώρηση του Σερμαντίνι ενδέχεται να σημάνει την παραμονή στο ρόστερ του Γιώργου Μπόγρη, ο οποίος θα καλύψει την τέταρτη θέση στους ψηλούς των «πρασίνων».
http://www.sport-fm.gr/article/296264
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Cholet signs Mamotou Diarra to a one-year contract
Mamatou Diarra is back to France. Cholet Basket has officially announced the signing to a one-year contract of the 30-year-old French-Malian forward.The French-Malian forward leaves Maroussi BC due to the economic problems of the Greek club.
http://www.thehoopsmarket.com/news/chol ... tract.aspx
Mamatou Diarra is back to France. Cholet Basket has officially announced the signing to a one-year contract of the 30-year-old French-Malian forward.The French-Malian forward leaves Maroussi BC due to the economic problems of the Greek club.
http://www.thehoopsmarket.com/news/chol ... tract.aspx
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
ΗΡΑΚΛΗΣ - Πήρε τον Ματ Μπολντγουιν
Στην απόκτηση του Ματ Μπόλνγουιν προχώρησε ο Ηρακλής. Ο παίκτης συμφώνησε σε όλα με τους κυανόλευκους και αναμένεται μέσα στα επόμενα 24ωρα να ανακοινωθεί και επίσημα κάτι που έγινε δια στόματος Κώστα Πιλαφίδη λίγο μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με την ΑΕΚ.
Ο Μπολντγουιν είναι γεννημένος το 1988 και αποφοίτησε από το κολέγιο της Γκονζάγκα. Μέχρι πριν από λίγες μέρες συμμετείχε στο καμπ τον Ντένβερ παρόλα αυτά δεν ικανοποίησε και κόπηκε. Έχει ύψος 1.98 και αγωνίζεται στην θέση «3». Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη μέχρι την Κυριακή.
http://www.sportnet.gr/report.php?id=239283
τρομεροί οι τύποι. ούτε τη θέση πετύχανε (ο άνθρωπος είναι άσσος, βαρια βαριά combo) και τονε λένε Bouldin και όχι Baldwin ...
Στην απόκτηση του Ματ Μπόλνγουιν προχώρησε ο Ηρακλής. Ο παίκτης συμφώνησε σε όλα με τους κυανόλευκους και αναμένεται μέσα στα επόμενα 24ωρα να ανακοινωθεί και επίσημα κάτι που έγινε δια στόματος Κώστα Πιλαφίδη λίγο μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με την ΑΕΚ.
Ο Μπολντγουιν είναι γεννημένος το 1988 και αποφοίτησε από το κολέγιο της Γκονζάγκα. Μέχρι πριν από λίγες μέρες συμμετείχε στο καμπ τον Ντένβερ παρόλα αυτά δεν ικανοποίησε και κόπηκε. Έχει ύψος 1.98 και αγωνίζεται στην θέση «3». Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη μέχρι την Κυριακή.
http://www.sportnet.gr/report.php?id=239283
τρομεροί οι τύποι. ούτε τη θέση πετύχανε (ο άνθρωπος είναι άσσος, βαρια βαριά combo) και τονε λένε Bouldin και όχι Baldwin ...
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Ρε τον Νεοζηλανδο.. στα ονειρα μας τριγυρνα ακομη!!
Η γριά πάντως νίκηση 71-51 την Αεκ σημερα!!
Ποσα θα φαει απο μας?
Εκτος κι αν κρατουσε δυναμεις για το ματς με εμας!!

Η γριά πάντως νίκηση 71-51 την Αεκ σημερα!!
Ποσα θα φαει απο μας?
Εκτος κι αν κρατουσε δυναμεις για το ματς με εμας!!
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Για το φιλικο με ΑΕΚ γιατι δε βγαλαν ανακοινωση οι αυτονομοι θεοσυφωνες; Με αυτους ειναι φιλοι οποτε επιτρεπονται τα φιλικα;
Παρολο που εγω βλεπω πολλα κοινα και φιλικα στοιχεια αναμεσα σε μας κ σε γριες και κακως τα παιδια το καναν θεμα. Οπως για παραδειγμα ο δεικτης ευφυιας αυτων που κ στις 2 ομαδες εκδιδουν τοσο ευστοχες ανακοινωσεις!
Παρολο που εγω βλεπω πολλα κοινα και φιλικα στοιχεια αναμεσα σε μας κ σε γριες και κακως τα παιδια το καναν θεμα. Οπως για παραδειγμα ο δεικτης ευφυιας αυτων που κ στις 2 ομαδες εκδιδουν τοσο ευστοχες ανακοινωσεις!
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
O Πανελλήνιος πήρε Μορίς Μπέιλι
Μετά τον τραυματισμό του Λαμόντ Μακ Ίντος, ο Πανελλήνιος κινήθηκε άμεσα και ήρθε σε συμφωνία με τον Μορίς Μπέιλι! Ο 29χρονος Αμερικανός κόμπο-γκαρντ αγωνίστηκε πέρυσι σε Ερυθρό Αστέρα και Ομπραντοΐρο. Παράλληλα, οριστικοποιήθηκε η παραμονή του Γιώργου Καλαϊτζή, όπως και του Δημήτρη Κομποδιέτα.
http://www.basketnet.gr/main/1/a1/artic ... -bail.html
Επιστρέφει στη Βαρέζε ο Ρον Σλέι!
Έτοιμος να επιστρέψει στη Βαρέζε είναι ο Ρον Σλέι, ο οποίος ήταν να παίξει στο Μαρούσι αλλά με όσα γίνονται δεν μπορεί να μείνει.
http://www.basketnet.gr/main/2/europe/a ... -slay.html
Μετά τον τραυματισμό του Λαμόντ Μακ Ίντος, ο Πανελλήνιος κινήθηκε άμεσα και ήρθε σε συμφωνία με τον Μορίς Μπέιλι! Ο 29χρονος Αμερικανός κόμπο-γκαρντ αγωνίστηκε πέρυσι σε Ερυθρό Αστέρα και Ομπραντοΐρο. Παράλληλα, οριστικοποιήθηκε η παραμονή του Γιώργου Καλαϊτζή, όπως και του Δημήτρη Κομποδιέτα.
http://www.basketnet.gr/main/1/a1/artic ... -bail.html
Επιστρέφει στη Βαρέζε ο Ρον Σλέι!
Έτοιμος να επιστρέψει στη Βαρέζε είναι ο Ρον Σλέι, ο οποίος ήταν να παίξει στο Μαρούσι αλλά με όσα γίνονται δεν μπορεί να μείνει.
http://www.basketnet.gr/main/2/europe/a ... -slay.html
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Βασιλακόπουλος: «Να καταργηθεί η Ε.Ε.Α.»
Πολύ σημαντικές δηλώσεις έκανε ο πρόεδρος της ΕΟΚ Γιώργος Βασιλακόπουλος στο περιθώριο της κλήρωσης του κυπέλλου μπάσκετ. «Ένα πρωτάθλημα στηρίζεται στην αξιοπιστία της διοργάνωσης και του αποτελέσματος. Κι εδώ έχουμε σήμερα την ΕΕΑ και το στοίχημα, που προσβάλλει την αξιοπιστία του αποτελέσματος. Δεν χρειαζόμαστε καμία ΕΕΑ. Εισηγούμαι την άμεση κατάργηση της ΕΕΑ και την υπαγωγή των αθλητικών οργανισμών στους μηχανισμούς ελέγχου του Υπουργείου Εμπορίου», είπε αρχικά ο Γιώργος Βασιλακόπουλος. Αναφερόμενος στην FIBA, αρχικά… αστειεύτηκε κι έπειτα άφησε αιχμές: «Νιώθω ιδιαίτερα σήμερα σε αυτή την κλήρωση, στην οποία παρίσταμαι σαν πρόεδρος για πρώτη φορά από το 2001. Με διώξανε από την Ευρώπη και τώρα θα με υποφέρει η Ελλάδα» είπε και κατέληξε: «το μπάσκετ διοικείται πλέον από διαιτητές».
http://www.metrosport.gr/basket-vasilak ... hi-i-e-e-a
ακούτε χριστιανοί??????
Πολύ σημαντικές δηλώσεις έκανε ο πρόεδρος της ΕΟΚ Γιώργος Βασιλακόπουλος στο περιθώριο της κλήρωσης του κυπέλλου μπάσκετ. «Ένα πρωτάθλημα στηρίζεται στην αξιοπιστία της διοργάνωσης και του αποτελέσματος. Κι εδώ έχουμε σήμερα την ΕΕΑ και το στοίχημα, που προσβάλλει την αξιοπιστία του αποτελέσματος. Δεν χρειαζόμαστε καμία ΕΕΑ. Εισηγούμαι την άμεση κατάργηση της ΕΕΑ και την υπαγωγή των αθλητικών οργανισμών στους μηχανισμούς ελέγχου του Υπουργείου Εμπορίου», είπε αρχικά ο Γιώργος Βασιλακόπουλος. Αναφερόμενος στην FIBA, αρχικά… αστειεύτηκε κι έπειτα άφησε αιχμές: «Νιώθω ιδιαίτερα σήμερα σε αυτή την κλήρωση, στην οποία παρίσταμαι σαν πρόεδρος για πρώτη φορά από το 2001. Με διώξανε από την Ευρώπη και τώρα θα με υποφέρει η Ελλάδα» είπε και κατέληξε: «το μπάσκετ διοικείται πλέον από διαιτητές».
http://www.metrosport.gr/basket-vasilak ... hi-i-e-e-a
ακούτε χριστιανοί??????
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
λαθος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος WestBlock4 την Τετ 06 Οκτ 2010, 16:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Θελω να σου κανω μια ερωτηση....εχει χαντμπολ ο Ηρακλης?.......Σε ρωταω γιατι ειδα πως παρεξηγηθηκες που ο φιλος ειπε την αυτονομη θυρα 10,αυτονομους θερμοσιφωνες............δεν ειναι κακο να συμπαθουμε αντιπαλες ομαδες,αλλωστε.......